פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים היייש לי את המיקרה של הככרטיס 460GTX של אסוס, כמו שאתם יודעים אני מקלל את היום שקניתי אותו, רק תקיעות , במקום להנות ממנו, חזרתי איתו לחנות ושם הם אומרים שמשהו לא בסדר עם המחשב שלי , האומנם ? גם במחשב השני שלי משהו לא בסדר?וגם במחשב של חבר שלי , משהו לא בסדר? אבל המחשב שלי פועל 100% עם הכרטיס הישן שלי 9800GTX , לכן שלא תחשבו לרגע שאם קניתם כרטיס וראיתם שהוא לא תקין ,תחזרו לחנות ותקבלו כרטיס אחר , הם תמיד יסבנו לכם את הראש .היום היתקשרתי סתם כך לחנות RSM ואמרתי שיש לי בעיה עם כרטיס שהוא תוקע לי את המחשב , אתם יודעים מה אמרו לי? תחזיר את הכרטיס לחנות ותקבל כרטיס אחר כי הבעיה ידוע שיש אפילו כרטיסים חדשים שהם תקולים.לכן תמיד תבדקו ממי באמת לקנות.רוני
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים מחבר הייבKSP יתעקשו שאני יביא את המחשב, הם בטח לא יבדקו את הכרטיס במקום , לצעוק שם זה לא יעזור, יש דרך אחרת?
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים לצעוק יותר חזק תוך כדי איום בתביעה.לבדוק כרטיס מסך בפרט הרבה יותר קל מלבדוק חומרה של מחשב שלם+ מערכת הפעלה, אני לא מבין את החנות הזו.
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים הם סתם יוצאים מנקודת הנחה שהלקוח לא מבין מהחיים שלו ולא יכול להיות שמוצר חדש יהיה מקולקל.חבל שזה ככה.יש הרבה אנשים שכן מבינים. במיוחד אלה שקונים חלקים בנפרד.
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים היייש לי את המיקרה של הככרטיס 460GTX של אסוס, כמו שאתם יודעים אני מקלל את היום שקניתי אותו, רק תקיעות , במקום להנות ממנו, חזרתי איתו לחנות ושם הם אומרים שמשהו לא בסדר עם המחשב שלי , האומנם ? גם במחשב השני שלי משהו לא בסדר?וגם במחשב של חבר שלי , משהו לא בסדר? אבל המחשב שלי פועל 100% עם הכרטיס הישן שלי 9800GTX , לכן שלא תחשבו לרגע שאם קניתם כרטיס וראיתם שהוא לא תקין ,תחזרו לחנות ותקבלו כרטיס אחר , הם תמיד יסבנו לכם את הראש .היום היתקשרתי סתם כך לחנות RSM ואמרתי שיש לי בעיה עם כרטיס שהוא תוקע לי את המחשב , אתם יודעים מה אמרו לי? תחזיר את הכרטיס לחנות ותקבל כרטיס אחר כי הבעיה ידוע שיש אפילו כרטיסים חדשים שהם תקולים.לכן תמיד תבדקו ממי באמת לקנות.רוניבגלל דברים כאלה אני קונה שם רק ציוד היקפי ודברים קטנים גם אם זה מצטבר בסוף לאלפי שקלים, חומרה לעולם לא.
פורסם 2010 באוקטובר 2715 שנים זה כל הבאסהיצא לי מחיר זול יותר וכל החלקים שאני צריך בKSP אבל לך תדע על איזה צד הם יקומו על הבוקר
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים הבעיה ב-KSP היא, שהם לא יודעים לעשות את ההפרדה בין לקוח שקונה רק כרטיס מסך ב-1500 שקל, ללקוח שקונה מחשב שלם במחיר הזה.הם לא מבינים שלקוחות (בעיקר אלה שקונים חומרה יקרה מהממוצע) כמו האנשים שכאן, צריכים שירות יותר מקצועי מהשירות הרגיל.לבקש מבנאדם שמבין בחומרה ויודע על מה הוא מדבר להביא את כל המחשב לבדיקה זה סתם קשקוש ולא לעניין כי החנות יכולה לבדוק בדקה אם יש בעיהברגע שהוא מביא רק את הכרטיס.אתם יכולים לראות את המושפעות ואת הניסיון לרצות את הסוג הלקוחות הספיציפי שנימצא כאן בחנויות כמו סקייפיסי וIQPC, נגיד בסקיי ישנם כל הזמןכתבות שמקושרות דרך האתר הזה וב-IQPC לדוגמא (דבר שמצחיק אותי) שישנם מערכות מחשב בדגש על "יחס עלות מול תועלת" שברור שמגיע מכאן,וכל הכבוד להם שזה כך. KSP רחוקה שנות אור מלהיות מקושרת עם הלקוחות ה"תובעניים יותר" כמו חנויות אלו. אני חושב שאני מתקרב בכל הקניות שלי ב-KSP לאיזה 10K על גבי כל השנים, בחנות אחרת הייתי מקבל יחס של מלך ושם בקושי אומרים לי שלום. הסיבות היחידות שאני קונה שם הם בגלל הזמינות והמחיר ושוב, רק ציוד היקפי. ופעם אחת נייד שגם ככה האחריות לא דרכם.
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים אתם יכולים לראות את המושפעות ואת הניסיון לרצות את הסוג הלקוחות הספיציפי שנימצא כאן בחנויות כמו סקייפיסי וIQPC, נגיד בסקיי ישנם כל הזמןכתבות שמקושרות דרך האתר הזה וב-IQPC לדוגמא (דבר שמצחיק אותי) שישנם מערכות מחשב בדגש על "יחס עלות מול תועלת" שברור שמגיע מכאן,וכל הכבוד להם שזה כך. KSP רחוקה שנות אור מלהיות מקושרת עם הלקוחות ה"תובעניים יותר" כמו חנויות אלו. אני חושב שאני מתקרב בכל הקניות שלי ב-KSP לאיזה 10K על גבי כל השנים, בחנות אחרת הייתי מקבל יחס של מלך ושם בקושי אומרים לי שלום. הסיבות היחידות שאני קונה שם הם בגלל הזמינות והמחיר ושוב, רק ציוד היקפי. ופעם אחת נייד שגם ככה האחריות לא דרכם. סקאי פיסי שלחו לי צורב שלא פועלשלחתי להם אותו בחזרה לפני חודשעדיין לא קיבלתי חדששלחתי להם מייל, אפילו לא טרחו לענות לי
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים איכס הם מגעילים, כשפניתי אליהם בקשר למסך של דל ישר אמרו לי לך תפנה לדל עזוב אותנו
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים אני קניתי ב KSP רק פד RAZER לעכבר שלי, מכיוון שאיוורי לא מוכרת. שמעתי שהם זולים אבל לממש אחריות שם זה MISSION IMPOSSIBLE. אני קונה חומרה רק באייבורי. קניתי כבר 2 מחשבים שם וכאשר במחשב הנוכחי שלי הלך כרטיס מסך 8800 GTS 512 (פשוט נכבה, גם בעומס גם סתם במנוחה) אז החליפו לי לחדש 4870 מיידי.
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים סקאי פיסי שלחו לי צורב שלא פועלשלחתי להם אותו בחזרה לפני חודשעדיין לא קיבלתי חדששלחתי להם מייל, אפילו לא טרחו לענות ליאני לא נציג פניות הציבור של סקיי ככה שאין לך ממש סיבה להסביר לי מה קרה לך. חוץ מזה שהייתי קונה מהם בעבר ויצא לי לממש אחריות כמה פעמים בלי שום בעיה נו אז?גם אם השירות שלהם השתנה לרעה ואני לא יודע כי לא קניתי שם הרבה זמן, אני עדיין לא חושב אפשר להשוות אותם ל-KSP מבחינת שירות. בכל מקרה זו לא הייתה הנקודה, מצידי תחליף את השם סקייפיסי ב-RSM. הנקודה ברורה.
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים אני לא נציג פניות הציבור של סקיי ככה שאין לך ממש סיבה להסביר לי מה קרה לך. חוץ מזה שהייתי קונה מהם בעבר ויצא לי לממש אחריות כמה פעמים בלי שום בעיה נו אז?גם אם השירות שלהם השתנה לרעה ואני לא יודע כי לא קניתי שם הרבה זמן, אני עדיין לא חושב אפשר להשוות אותם ל-KSP מבחינת שירות. בכל מקרה זו לא הייתה הנקודה, מצידי תחליף את השם סקייפיסי ב-RSM. הנקודה ברורה. אני גם צריך להגיד שיש לי רק דברים טובים להגיד עלהים בקטע של מימוש אחריות.לאותו אחד עם הצורב ,עזוב אותך מיילים תטלפן אליהם אתה תראה שדברים ילכו חלק.
פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים הייבKSP יתעקשו שאני יביא את המחשב, הם בטח לא יבדקו את הכרטיס במקום , לצעוק שם זה לא יעזור, יש דרך אחרת?תסביר להם שכדי לשלול בעית כרטיס מסך צריך לבדוק אותו במחשב אחר, לא בשלך... תתעקש שיבדקו אותו במחשב אחר מולך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.