TMS: עלייתה של חנות שנולדה מחדש - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TMS: עלייתה של חנות שנולדה מחדש


אור כהן

Recommended Posts

שלום לכם חברי הפורום היקרים. :hi:

לפני כבערך שנתיים רכשתי 2 מערכות מחשב מחברת TMS (בהנהלתו של גיא גרניט)

המחשב היה מאוד מיוחד כי הוא כלל לוח חדשני של עם צ'יפסט 750i של , מעבד Q9300 ו2 9600GT בSLI.

חברת TMS הזהירה אותי כי מערכת כזו היא מתכון לצרות, אך הרווח היה פשוט שווה את זה, ההפרש היה בין 9800GTX לבין 9800GX2.

ברגע שקיבלתי את 2 מערכות המחשב, התקנתי עליהם והצרות התחילו לבוא.

אין ספור מסכים כחולים, קריסות, קפיאות, ארטיפקטים ומה לא.

בגלל שהחלקים היו חדשים בשוק אף אחד לא ידע איך להתמודד עם אותם בעיות.

TMS החליפה זיכרונות ולוח אם, אך שום דבר לא עזר.

ככה שנתיים אני וגיא שברנו את הראש למצוא פתרון לבעיה הזאת.

במהלך השנתיים הללו הוחלפו כרטיסי המסך אך גם זה לא עזר.

בנוסף, TMS התאחדה עם Foxpc, אך Foxpc גרמה להם להיכנס לצרות, מה שגרם לקריסתה של Foxpc והצטרפות TMS לWellcom כדי שתוכל לעמוד על הרגליים.

גיא ואני המשכנו לנסות לפתור את הבעיה עד שהבנו שאין מה לעשות, וחייבים להחליף את לוח האם, מה שיחייב גם החלפה של כרטיס מסך.

בתוספת של 280 ₪ גיא דאג שכרטיסי המסך במחשבי (9600GT SLI) יוחלפו לhd5850, לוח האם יוחלף לep45-ds3 וקירור המעבד יוחלף לMugen 2.

הבעיה נפתרה, נגמרה.

אך פה לא נגמר הסיפור, היה לנו מחשב אחד נוסף לטפל בו, המחשב הזהה של אחי.

אני עמדתי על כך שהמחשב השני שנרכש זהה למחשבי יישאר כך, וזה לא היה פשוט בכלל, כי לוח כזה נחשב קשה להשגה בימנו.

בנקודה הזאת גיא גרניט עזב את TMS וההנהלה עברה לידי קיריל, המנהל החדש.

עכשיו, כאשר הבעיה הייתה ידועה, לא היה צריך להמתין זמן רב עד שהמחשב יתוקן.

קיריל עשה מאמצים רבים כדי להשיג את לוח האם (שהיה קשה מאוד להשגה) מהיבואן והתעקש על כך.

בזמן שמשפחתנו נסעה לחו"ל אזל מלאי כרטיסי הhd5850 בגרסת הרפרנס שמאפשרת שינוי מתחים.

בשבילי היה מדובר בקטסטרופה, הרי אני הייתי כל כך קרוב ל2 מחשבים זהים, וללא אפשרות שינוי המתחים יכולות הOC של הכרטיס ירדו.

אחרי מאמצים רבים ובאופן לא יאומן הצליח קיריל להשיג כרטיס בודד של HD5850 למחשב של אחי, וקירור המעבד הוחלף לmugen 2.

השירות שקיבלתי מTMS החדשה בהנהלת קיריל היה אדיב ומרשים מאוד. :jump:

באף מעבדה אחרת לא היו מתאמצים כל כך כדי להשיג את החלקים הספציפיים שהלקוח מבקש, הם פשוט היו מביאים לו מה שיש במלאי, גם אם מדובר בכרטיס מאותה סדרה ודגם ברמה נחותה יותר.

סוף סוף אני יכול להתיישב וליהנות מהמחשב שלי (שדרך אגב חזר להיות מעודכן :), כרטיס מסך DX11, מעבד 4 ליבות), יש לי הרבה משחקים להשלים :)

TMS בהנהגת קיריל דאגה שבסוף הלקוח (אני) יצא מרוצה, וכך קרה.

אני שמח לראות שברגע שיקרה לי משהו במחשב (טפו טפו טפו) יהיה לי למי לפנות.

לסיכום, רציתי לומר שטיב השירות של TMS החדשה למעשה עלה לאחר שעברה להנהלה החדשה, וכל מי שתהה האם בטוח לרכוש מחשב כעת אצל TMS, בביטחון אוכל לומר לכם שכן, למעשה, כעת קיימת מאחוריהם מערכת של חנויות ויבואן שמגבים את החנות, כך שיש להם גישה ישירה לחלקים וגב חזק שיתמוך בהם.

האם אני הייתי ממליץ לחבריי לקנות בTMS? כן, כן בהחלט. :xyxthumbs:

אור כהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עצוב. פשוט עצוב. שלוש שנים לא היה לך מחשב עובד בצורה נורמאלית ואתה עוד מבסוט?

פשוט עצוב.

שנה למעשה, כי במהלך השנתיים המחשב היה וחזר אצל המעבדה הישנה של TMS.

אגב, דיברתי על טיב השירות בTMS החדשה בהנהלת קיריל, שהיה מעבר למצופה, ולא על טיב השירות בTMS הישנה בהנהגת גיא גרניט.

יהיה לי קל לומר שלא הייתי מרוצה מטיב השירות מTMS הישנה, אך כעת, אין לי דבר רע לאמר על הדרך שטיפלו במערכת השנייה כאשר ההנהלה הוחלפה, והבעייה הייתה ידועה כבר.

והמחשב שלי הוא סה"כ בן שנתיים, לא 3.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קנית מחשב, במשך שנתיים הוא עושה לך צרות, אתה אוכל את הלוקשים של בעלי החנות שהתחלפו כמה פעמים בנתיים ועוד בסוף אתה צועק "חנות מומלצת בחום" :s05:

בנאדם, אנשים זורקים לי על השולחן מחשבים בעלות הרבה יותר נמוכה וצועקים "כסף בחזרה ע-כ-ש-י-ו!" בגלל שהביוס מכוון על AHCI והם לא מצליחים להתקין שם פיראטי..

במקרה הזה ספציפי; זה לא שהחנות מומלצת בגלל השירות שלה - זה הלקוח שמומלץ בגלל הסבלנות האינסופית שלו.

האם אני הייתי ממליץ לחבריי למכור לאור כהן? כן, כן בהחלט. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קנית מחשב, במשך שנתיים הוא עושה לך צרות, אתה אוכל את הלוקשים של בעלי החנות שהתחלפו כמה פעמים בנתיים ועוד בסוף אתה צועק "חנות מומלצת בחום" :s05:

בנאדם, אנשים זורקים לי על השולחן מחשבים בעלות הרבה יותר נמוכה וצועקים "כסף בחזרה ע-כ-ש-י-ו!" בגלל שהביוס מכוון על AHCI והם לא מצליחים להתקין שם פיראטי..

במקרה הזה ספציפי; זה לא שהחנות מומלצת בגלל השירות שלה - זה הלקוח שמומלץ בגלל הסבלנות האינסופית שלו.

האם אני הייתי ממליץ לחבריי למכור לאור כהן? כן, כן בהחלט. :xyxthumbs:

:lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, השנתיים הראשונות עם TMS (בהנהלת גיא) שלקחו כדי למצוא ולפתור את בעיות המחשב היו מתוחות ובלתי נסבלות.

אך שים לב, החודשיים האחרונים (בהם נסענו גם לחו"ל לחודש) כאשר המחשב השני היה בטיפול אצל TMS (בהנהלת קיריל) היו מעולים מבחינת טיב השירות.

אז נכון, זה לא יכול להסתיר את העובדה העגומה שבמהלך שנתיים חיכיתי למחשב תקין אצל מעבדות TMS (בהנהלת גיא), אך כעת ההנהלות התחלפו, מדובר בחנות חדשה לחלוטין עם טיב שירות מעולה מבחינתי.

תוכל לשמוע זאת מadiz שטופל על ידי TMS החדשה לשביעות רצונו.

השירות של TMS בהנהלת קיריל היה מעולה לטעמי (בניגוד לTMS הישנה, שהיה מכפיר לטעמי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן

אני לא מבין איך לעזאזל שרדת שנתיים עם מחשב מאוד בעייתי ולא הפכת את החנות\תבעת אותה.

זה שקיריל עשה ככה וככה לא מעניין אותי , מבחינתי החנות TMS שכמעט קרסה ביחד עם fox מחוץ לתמונה מכיוון שאני לא סומך עליהם שלא יקרסו (איבדתי אחריות להרבה רכיבים כשFOX קרסו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני איבדתי אחריות למחשבים שלמים מFOX.

אגב כאשר לוח הAbit AX78 באחד המחשבים שקנינו בFOX נמצא תקול, וFOX כבר לא הייתה קיימת, גיא הביא לי לוח אחר והחליף ביניהם את הביוס.

כמו שאמרתי אין מה לדאוג כעת עם TMS החדשה, מכיוון שיש לה גב רציני העומד מאחוריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור חזרנו לזה שאתה מצייר תמונות שונות מול אנשים שונים. גם אם פיצו אותך, ואתה מרוצה מהפיצוי, אתה צריך לתאר את הדברים באופן אובייקטיבי (לספר את הסיפור כלשנו, כמו שסיפרת לי), אני מכבד אותך, אתה אחלה של בנאדם, אך התגובות שלך נראות מאולצות.

אחרי ש- TMS נפרדה מ- FOX והיא נקנתה ע"י Wellcom, גיא לדעתי איבד את השיניים שלו (המילה שלו לא הייתה אחרונה) עד שהוא עזב/העזיבו אותו, כך לפחות הבנתי מההתנהלות במקרה שלי. כש- TMS הייתה עצמאית השירות היה מצויין, מעל ומעבר. כך שאל תשפוט את הטיפול של גיא לאחר שהוא כבר לא הבעלים של החנות. בנוסף על זה מחנות יבואן (בואו נהיה גלויים ושקופים, מה שההנהלה החדשה ב- TMS ממאנת לעשות), שמייבאת את החלקים המדוברים, הייתי מצפה להרבה יותר משירות רגיל (בטח ובטח לא איך שהעבירו אותך ואותי).

מבחינתי השירות אינו כשהיה, המחירים כבר לא אטרקטיביים, המבחר מצומצם, ובאופן כללי, אני לא אמליץ לאף אחד לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא תקופת הזמן.

אין באמת את מי להאשים פה, כי כולם אשמים.

אני אשם בכך שלא מיהרתי לאיים ולתבוע עקב תקופת תיקון ארוכה,

TMS הישנה אשמה בכך שלקח לה כלכך הרבה זמן למצוא את התקלה במקום להחליף את החלקים,

Nvidia&Asus אשמים בלהוציא לוח כלכך דפוק.

למרות זאת אחזור ואומר, השירות שקיבלתי מTMS החדשה היה עדיף על השירות שאני קיבלתי מהישנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת לא, כלל לא.

רשמתי את חוות דעתי אחרי סיום הטיפול במחשביי מרצוני האישי בלבד.

אני פשוט מרגיש שTMS החדשה בהנהלת קיריל הייתה איתי בסדר גמור מבחינת השירות (בניגוד לTMS השינה, שלמרות כל הדעות החיוביות עלייה, לא הייתי אחד מהן)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל בין לספר על חווית שירות טובה* לבין לחזור מחדש כמו טייפ מנהלים תקוע על אותו המשפט שוב ושוב של "ההנהלה השתנתה, קיריל IS GOD, גיא היה קקה" די - הבנו. זה סתם מסריח כמו ספין תקשורתי עכשיו.

באיזה רמה השירות שלהם יהיו מהיום ואילך זה רק יראה הזמן. למרות שלדעתי יהיה להם קצת קשה להחזיר את המצב לקדומתו אחרי האימג' שיצא להם עם כל ההחלפות ניהול הללו. (שזה סתם מראה על מצב כלכלי על הפנים ומרתיע אנשים לגבי אחריות פוטנציאלית)

בכל אופן מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם.

*(ובוא לא נגזים - בסה"כ עשו מה שהיו חייבים לעשות במשך שנתיים. עשו לך מעין תרגיל 'שוטר טוב - שוטר רע'; האכילו אותך בשירות גרוע ביותר עד שכבר התרגלת אליו, ואז *הופ* עשו לך ספין ותיקנו לך את המחשב. ע"ע שוטר טוב.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...