שרות תחת אחריות-האם זה שיטתי? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שרות תחת אחריות-האם זה שיטתי?


nik55

Recommended Posts

מחשב תחת אחריות ..אחרי 4 חודשים הלך לןח אם..מהחנות נאמר לי שהלוח נשלח ליבואן להחלפה וזה יקח עד 14 ימי עסקים.,.!!

ואני שואל מה זו השטות הזו? למה חנות לא יכולה להחליף מהמלאי שלה ואחכ להתחשבן עם היבואן למה לא לשים את הלקוח קודם ? במיוחד שמחשב בן 4 חודשים..

למה שאחכה עד 14 ימי עסקים,איזה מין שרות זה לעזאזל?

מה דעתכם? האם זה כך בכל החנויות?מה זו החוצפה הזו לתת ללקוח לחכות ככ הרבה זמן? שמזמינים מחשב זה לוקח גג שבוע אז להחליף לוח יקח עד 14 ימי עסקים?

מרגיש מרומה ומאוכזב...

זו אגב דוקא חנות מאד מפורסמת ומומלצת כאן באתר ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוכזב או לא, זה מה שהחוק אומר. יש להם עד שבועיים להחזיר לך תקין, בין אם זה הלוח שהחזרת אחרי תיקון ובין אם זה לוח חדש. במיוחד זה המצב כשמדובר בחנות שאין לה מעבדה רצינית משלה, ואז הם צריכים את מעבדת היבואן בשביל שיבדקו שהלוח אכן פגום במסגרת האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו תשובה של החנות..מעניין לי אתה יודע את מה אם החוק אומר 14 יום..אני מדבר על חנות גדולה עם כמה סניפים ולא איזה חנות שכונתית..השאלה היא כזו : האם כך זה בכל החנויות איפה טובת הצרכן כאן? זה בולשיט אחד גדול שירות כזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, מר nik55... כמו שמעניין אותך החוק, כך גם מעניינת אותי דעתך וההרגשה שלך כאילו נדפקת... כי ככה זה כמעט בכל מקום, ומלבד מצבים שבהם במקרה יש לחנות סטוקים של הרכיב הספציפי שהלך לך שלא נמכרים מי יודע מה, לא יחליפו לך רכיב פגום במקום מסיבה אחת פשוטה: אם איכשהו הלוח שלך יחזור מתוקן, אין להם מה לעשות איתו כי הם לא יכולים למכור אותו כחדש.

רק אם הם מורחים אותך מעבר לשבועיים, או מנסים לדחוף לך לוח חלופי פחות מתקדם, או מסרבים להחליף בסופו של דבר בתרוץ מצוץ מן האצבע, תהיה צודק בטענותיך על שירות גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד נקודה חשובה - מי ביצע את האבחון שמדובר בלוח תקול? הלקוח או החנות? אם זה הלקוח, הרי שאין החנות יכולה לקחת סיכון ולתת לוח חדש במקום - מה אם הלקוח טעה / שיקר והיבואן יטען שהלוח תקין? מה תעשה החנות איתו?

אם החנות ביצעה את האבחון, ויש יחסים טובים בינה ובין היבואן והיבואן מוכן לקבל את מילת החנות ולהתחייב על החלפת לוח, ואם במקרה יש לחנות מלאי של לוחות דומים, אז היא בהחלט יכולה ללכת לקראת הלקוח, להחליף במקום ולהתחשבן עם היבואן. אבל זה לא מצב נפוץ עם לוחות אם. אם דברים קטנים יותר - כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק על זה אני מדבר..הלוח אובחן כתקול עי המעבדה של החנות "ונשלח ליבואן להחלפה"..מכיון שזו חנות גדולה ומוכרת ואני בטוח שהם ביחסים מעולים עם היבואן ...שאתה קליינט טוב תמיד אתה ביחסים טובים עם היבואן..ותאמינו לי חנות גדולה ומוכרת עם מספר סניפים ..השאלה שלי היא באמת למה לא להחליף על דעת עצמם במקום לתת לי לחכות עד שזה יגיע ליבואן עד שהיבואן יבדוק ויחליט שה אכן תקול...אני לא חמור ויודע שזה עניין של כסף בסופו של דבר אני רק כועסשהקליינט זה זה שמחכה עד שהיבואן יחליט..באותה מידה יגיד היבואן חכה רגע תן לי לשלוח ליצרן והוא יחליט ..בקיצור בולשיטטט אחד גדול ואני מהחנות הזו לא אקנה יותר..לא מתאים לי שירות כזה מסורבל...מה זה השטויות האלוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהצלחה. כשתמצא חנות שתיתן פתרון מיידי לכל תקלה אצל הלקוח, אל תשכח לספר לנו.

אני מכיר חנות כזאת וזה מניסיון אישי שלי או של חבר שלי

לי הלך לוח של והחליפו לי (ברשותי) ללוח של (עם צ'יפסט יותר מתקדם - לא זוכר כרגע איזה זה היה)

ולחבר הלך לוח של ג'יגה בייט

בשני המקרים באנו למחרת לקחת את המחשב

החנות היא אייבורי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהמקום היחיד זה באמת אייבורי כנראה בגלל שהם גם היבואנים בניגוד לשאר החנויות..אולי באמת אני אנסה אצלם בפעם הבאה..למרות הביקורות הלא מחמיאות שקראתי כאן בנושאים אחרים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין כאן לפי התגובות ,מתקבל בהבנה של זה מה שיש...ואני אומר לכולכם שזה לא צריך להיות כך..חנויות גדולות מספיק צריכות לדאוג להסדר עם היבואן לא לתת ללקוח להתיבש שבועיים ...האתרהזה מביא הרבה קליינטים לחנויות מסוימות אולי כדאי להעיר את תשומת ליבם לנושא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...