איפה אפשר בהכי זול? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה אפשר בהכי זול?


naoriko

Recommended Posts

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לכל חברת מחשבים יש 10% תלונות מהמכירות שלה. 2% זה על חלקים שמתקלקלים, 2% על ביות בשירות, 2% על שקרים וכו'. אם תכפיל עכשיו במספר הלקוחות שיש לאייבורי לעומת מספר הלקוחות שיש לפנדה למשל תגלה בדיוק כמה תלונות כאלה אתה תשמע עליהן. גם לפנדה יש שירות דפוק כמו שראינו בכתבה שפורסמה פה לא מזמן. אז עליהם שומעים פעם בחודש.

אתה נדרש לאמת את הנתונים הללו, כי נראה שהפלצת אותם.

חוץ מזה שאתה מפספס את הנקודה (וגם מטעה אחרים עם נתונים שאמיתותם מוטלת בספק) - על TMS למשל לא שמעתי אפילו פעם אחת תלונה בגנות שקר, הטעיית צרכן, מכירת מוצר בשונה ממה שסוכם עם החנות, וכו'. כנ"ל FOXPC (לשעבר), IQPC, SKYPC וכו' וכו'. סוג התלונות על אייבורי מוכיח מעבר לכל ספק שמשהו שם מסריח.

אתן דוגמא אישית:

ניגשתי לפני כשנתיים לקנות מאייבורי עכבר MX518. שעה לפני הרכישה (שהתבצעה באיזה שלוש אחר הצהריים) בדקתי ברשת באתר שלהם והמחיר עמד על 130 ש"ח. כשניגשתי לחנות וביקשתי את העכבר, המוכר ביקש ממני 160 שקלים. "מה פתאום?", התרעמתי, "המחיר הוא 130, בדקתי באתר שלכם". -"מייד אבדוק", השיב המוכר בעוד שאני וחבר שבא איתי ניגשנו לצד השולחן על מנת לראות מה הוא בדיוק עושה. המוכר נכנס לאתר, הקיש MX518, ראה אותנו מסתכלים על צג המחשב ומשך את המסך לכיוונו תוך סיבוב על מנת שלא נוכל לראות את הצג. הוא ביקש מאיתנו בנימוס כעוס לזוז חזרה מולו (כשגב המסך אמור להיות כלפינו). הסכמנו באי-רצון, לא רצינו לעורר מהומה, אבל ברור לך שמשהו חשוד, כן?

לאחר הקלקות, הקלדות ופזילה לכיווננו, הוא קבע בקול רם שהמחיר הינו 160 ש"ח. הוא תירץ את זה בכך ש"הבורסה משתנה כל הזמן והמחירים תלויים בבורסה ובמדדים". בולשיט, לא קרה מעולם שתוך שעה מוצר התייקר ב-25% ושעה אחרי זה ירד חזרה למחיר האורגינל.

קניתי את העבר ב-160 רק בגלל שזה עדיין יצא זול יותר באיזה 20 שקל מכל חנות אחרת שמצאתי באותה תקופה, אבל לדעת שסיבנו אותך ככה (ולא עזר שצעקתי עליו שזה לא הגיוני, בכל זאת סובב את המסך הרחק מאיתנו לא הייתה לי הוכחה שהיא שינה מחירים ON THE FLY), זו חרא הרגשה ורק מראה לך כמה המוכרים יכולים לצאת שקרנים. מיותר לציין שזה בחיים לא קרה לי ומעולם לא שמעתי על דיווח דומה באף מחשבים אחרת (להוציא KSP ששמעתי במעורפל על מקרים כאלו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוכר נכנס לאתר, הקיש MX518, ראה אותנו מסתכלים על צג המחשב ומשך את המסך לכיוונו תוך סיבוב על מנת שלא נוכל לראות את הצג. הוא ביקש מאיתנו בנימוס כעוס לזוז חזרה מולו (כשגב המסך אמור להיות כלפינו). הסכמנו באי-רצון, לא רצינו לעורר מהומה, אבל ברור לך שמשהו חשוד, כן?

לאחר הקלקות, הקלדות ופזילה לכיווננו, הוא קבע בקול רם שהמחיר הינו 160 ש"ח. הוא תירץ את זה בכך ש"הבורסה משתנה כל הזמן והמחירים תלויים בבורסה ובמדדים".

we have just found this weekend's FAIL.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי ב KSP פעמיים השבוע, בירושלים (תלפיות, החדש יותר). פעם אחת קניתי דיסק קשיח ופאנל שליטה ובפעם השניה זכרונות (שלי נדפקו/היו דפוקים מראש, קניתי מ FOXPC ועכשיו אין עם מי לדבר, היבואן לא מוכן לעזור ואומר לפנות ליצרן...). לא היה מפסיק עובדים (או שהם לא עבדו מהר מספיק) אבל חוץ מזה השירות היה בסדר גמור. ראיתי גם מישהו שרצה לקנות מחשב, המוכר המליץ לו לשדרג את הקירור לפריזר פרו החדש (rev.2 שמתאים גם ל וגם לאינטל), המליץ לו לשדרג את המארז לאחד עם חברה וממש לא דחף לו זבל. לא כל כך אהבתי את הגישה שלהם עם הזכרונות, הם דוחפים לכולם קניגסטון כי זה נוח, אפילו כשרציתי לקנות יקר יותר אמרו לי חבל תקנה קינגסטון :P

נ.ב.

רק עכשיו ראיתי את הסיפור עם העובד שסובב את המסך, ב KSP המסך מראש ממוקם בצורה שגם העובד וגם הקונה יכולים לראות בצורה ברורה את התצוגה, ככה העובד מראה לקונה באתר את המוצר וגם מאפשר לקונה ליראות שהחיוב תקין והכל בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...