פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים העולם נוהג לפי תנאי פשוט אחד, ביקוש והיציאברגע שיש הרבה ביקוש והיצא נמוך יווצר שוק שחורברגע שההיצאה יענה על הביקוש אפילו בצורה חלקית אבל סבירה השוק השחור יחוסל חלקי -כמו רק גזע המוחציטוט קטן צWIKIעל פי ההלכה יש לקבוע את מצבו של האדם כמת, רק לאחר שגזע המוח הפסיק את תפקודיו (זאת מכיוון שעפ"י ההלכה נקבע המוות בהפסקתה המוחלטת של הנשימה, שעליה אחראים גרעינים שנמצאים בגזע המוח). מוות מוחי נקבע כאשר התרחשה פגיעה (והרס) בלתי הפיך של גזע המוחגזע המוח זה לא חלקי, זה כל מה שמניע אותך... נסה שנית
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים אכן.רוני אתה לא מגיב לטענות שלי, האם אתה מתחמק? כל הזמן טענת שאני לא מתדיין עימך בצורה נאותה - עכשיו קיבלת את מה שרצית ועדיין אין מענה?חוץ מזה שלא, אין מוות מוחי חלקי. אם יש פעילות חשמלית וכימית במוח, הוא חי. אם לא - הוא מת. אין כאן אפור, רק שחור ולבן. מוות "חלקי" אתה רואה רק בסרטי Zombie-Apocalypse. לכן אין כאן עניין מסורי בכלל, אלא רק שאלה פשוטה: האם המוח פועל? אם כן, הבנאדם חי ויש סיכוי מסויים שהוא יחייה כבנאדם רגיל - אנשים כאלה, אלא אם כן הם חתמו תקדימית ובני משפחתם מסכימים לכך - לא קוצרים. אם המוח אינו פועל, בפעם המאה, הבנאדם מת וזהו. אין כאן תעסוקה לרב מפני שאין לו את היכולת לבדוק האם יש או אין פעילות מוחית. מה הרב יעשה, יחזור כמו תוכי אחרי כל מה שהרופא אומר? תסכים איתי שזה לא נחוץ.אם אתה רוצה פיקוח חרדי לפני שאתה תורם איברים, פשוט מאוד אל תשתמש בשירותי הבריאות של ישראל. פיקוח חרדי לא יהיה, מהסיבה לעיל שאין על מה לפקח.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים iakovl אני לא רוצה להכנס לזה - כי זה לא שייך לגופו -אם לדתים/חרדים דבר כזה ואחר אינו מוסרי -אז הוא לא מוסרי . אם אתה כותב את זה באופן כללי בסדר- כי בכל האכולסייה התרומה מועטה לעומת העולם -ככה שהבעיה נמצאת במקום אחר -אולי אי מודעות ציבורית.כתבתי לך בדף הקודם רק הוסיף משהו [ מודגש ]האיסור של תרומת איברים אחרי מוות מוחי אינו חד משמעי, נחלקו בו הפוסקים, הרב מיכאל אברהם מצדד כדבריך, מאמרו פורסם בשמעתין [ 9\2009 ] ., כל מה שבאתי לומר הוא שמדובר בשאלה מוסרית גרידא בלי שום קשר למדע ולרפואהלגופו של דיון, אפשר להבין את שני הצדדים, יש מקום לומר שזילות ערך קדושת החיים הוא ערך חשוב בפני עצמו, שיביא לייקור ולהצלת חיי אדם בהרבה מקומות אחרים. החיים של אדם אחד הם קודש ואין שום רשות לאדם אחר לקחת אותם משום שיקול ומשום סיבה, ומה שקובע בהלכה הוא דעת רוב הפוסקים, כי בסופו של דבר מדובר בשיקול הדעת, כמו כל היררכיה משפטית.תעבור על זה בבקשה http://www.hydepark.co.il/topic.asp?topic_id=2405579&forum_id=4142גם בויקי תחת כותרת תרומת עיברים [ דת ] תמצא כמה דעות .בית החולים 'מעייני הישועה' -שכמובן נוהג על פי ההלכה -מכיון שזה בבני-ברק אז נפסק שם לפי הרב שם - אחר הלב והנשימה.http://www.mymc.co.il/Hospital_Bnie_Brak_Israel_news_and_events/events/113.htm
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים כמו שכבר כתבתי רוני,אם אתה לא רוצה לתרום את איברייך, ניחא. אתה מעדיף שהם ירקבו בקבר, בסדר, זאת הבחירה המפגרת שלך(אם כי אני חושב שצריך להיות חוק מדינה שבכל מקרה יש לתרום איברים, ללא צורך באישור המשפחה)הבעיה (שלי בעיקר), היא עם אנשים שמוכנים לקבל איברים אבל לא לתרום אותם:אתה מוזמן להתחבט בשאלות מוסריות שכאלה כמה שתרצה, אבל כאשר מישהו לא מוכן לתרוםאת איבריו אבל אין לו שום בעיה לקבל איברים מאחרים - אתה מוזמן לקרוא לו איך שתרצה,מבחינתי הוא בן *ונה אנוכי שראוי למוות.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים ^ לא כתבת את זה באופן מודגש מספיק... במיוחד בשביל רוני:תרומת איבר והשתלתו זה תהליך שדורש הסכמה ומעורבות של שני הצדדים. לפיכך, אם יש בתהליך הזה עבירה מובנית כלשהי לטעמך, הרי ששני הצדדים מודעים לה ולכן שני הצדדים עוברים למעשה את אותה העבירה וזה כלל לא משנה מי מהם מבצע אותה ישירות ומי בעקיפין - שהרי נדרשת הסכמה מלאה של שני הצדדים על מנת שהתהליך יתרחש מלכתחילה. לפיכך, אם אסור לתרום איבר, אסור גם לקבל תרומת איבר - וכל דבר מעבר הוא דמגוגיה וצביעות לשמה.ויתרה מזו, ניתן להגיד שהעבירה של התורם פחותה מזו של מקבל התרומה - הוא עושה זאת על מנת להציל חיי חברו ואילו מקבל התרומה עושה זאת בשביל להציל את עצמו בלבד.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים גם ככה כל הגוף מתכלה וגם אם מאמינים בתחיית המתים אז מאמינים שכל גוף האדם יצמח מאיזה עצם או סחוס ברגלאז בשביל מה צריך את כל שאר האיברים? אישה שעברה הסרת שד אין בעיה אבל הסרת כליה או לב זה כן בעיה?ומה אם נחתכה לי הרגל ויש לי תוטבת אני גם לא אוכל להקבר כהלכה?אני חושב שהתורה מסלפת פה הרבה דברים, אני מאמין שאולי היה חוק שאסור למכור איברים כמו נגיש אנשים שמוכרים כליה בטפשותם.אני לא רואה שום רע בתרומת איברים למען חיים של אחרים לאחר שאתה מת.אני לא אחתום על דבר כזה כי אני מעדיף שהמנתח יעשה כל מאמץ להציל אותי ולא יוותר עלי כי דודה שלו צריכה השתלת כבד..אבל למשפחה יש את האישור שלי
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים רואים שלא עברת על הדיון .אדם חי ובריא -אין שום בעיה לתרום כליה,מוח עצם, דם וכו'.. בשביל להציל חיים.כולם מסכימים לתרומת איברים גם אחרי שאדם מת. כל הבעיה זה מתי מוגדר מוות סופי, יש רואים באדם שמוחו מת אך ליבו וכוח הנשימה עובדים -שלא כמוות,וישנם רואים רק במוות המוח בלבד כבר כמוות לחולטין . -בשאלה מוסרית זאת זה מתנהל.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים הנה קושיה מוסרית בשבילך רוני:אני אדם ירא שמים שמאמין באלוהים ומוכן לקבל תרומת איבר אך איני מוכן לתרום את איברי שלי לאחר המוות. לאיזה מדור של גיהנום אני אגיע?
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים זה לא שלא עברתי על הדיון, אני פשוט דילגתי על דברים כי יודע שלא ישר מתחילים לחתוך בנאדם שמת! ודווקה נראלי שאתה חושב שכןכשאדם מת נותנים לו לנוח במשך שעתיים שלוש למקרה שיחזור (קרו מקרים אולי מי יודע) ושמעתי פעם שאנשים שכברו אותם בארון התעוררוומצאו שריטות על הארון.. יכול להיות.. בגלל זה לא קוברים כלכך מהר.. זה תהליך תהיה בטוח וכשאדם מגיע למצב של תרומת איברים זה שהוא מת בכל מקום בגופו ולא רק במוח או בלב
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים זה לא שלא עברתי על הדיון, אני פשוט דילגתי על דברים....זה הדבר היחיד ששווה ציטוט אצלךנותנים לו לשכב שעתיים שלוש? אתה רציני? למה לעזזל? חותכים מהר כל עוד האיברים חמים טריים ולא התחילו לההרס עקב העובדה שהגוף מתשכבו בארון והתעוררו... כן, לפני 50+ שנה כשהמדע לא היה מפותח ותרדמת נחשבה בטעות למוות... מוות מוחי = 100% מתמת בכל מקום בגופו... אני אפילו לא טורח להגיב על השטות הזאתלאיזה מדור של גיהנום אני אגיע?יש מדור מיוחד שנמצא מתחת למדור של העורכי דין והבנקאים
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים ^..................................., שאלת רגע המוות היא שאלה מוסרית ולא מדעית, ולכן אין שום משמעות לרפואה מודרנית בנושא זה.המוות המוחי מתרחש לפני מות הלב. ולפי ההלכה כל עוד יש שמץ של חיים האדם מוגדר כחי , כאמור זו שאלה מוסרית גרידא, הנוגעת בכבוד החיים וקדושתם.כבר מזמן לא ראיתי תגובה כל כך מטומטמת. הדבר הרחוק ביותר ממוסר או מוסריות הוא הדת ופסיקות הרבנים. אין כל קשר בין הרבנים ושאר פקידוני הדת לבין קדושת חיים. רבנים ימהרו לעודד רצח של יהודים וכבר הגנו בעבר על רצח של יהודים אם זה נעשה בשם הדת ובכפיפות לרבנים !הרב הוא האחרון שיש לערבו בשאלת קביכעת מוות. זו שאלה רפואית גרידא ורק רפואית. כל הדיון הזה אידיוטי מכיוון שברור כי אדם חרדי מעצם היותו כזה אינו בעל יכולת חשיבתית לדון בשאלה כזו, וחוזר בתשובה גרוע שבעתיים.עובדה היא שרופאים גם דתיים אם צריכים לקבוע מוות מוחי עושים זאת בלי לדרוש ברב או באיזה פקידון דת אחר. הזבל של הזבל האנושי הוא אלה כמו הטינופת שאין לה בעיה לקבל אבל אסור לה לתמוך בתרומה.מה שהיא למעשה אומרת ואומרים המצדיקים זאת זה שלפי הדת היהודית מותר לרצוח מי שאינו יהודי או אף יהודי חילוני כדי לקחת ראיבר להצלת חיי אדם מהכת החרדית.זה הכל. כעת שידברו על מוסר ומוסריות.
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים אני לא אחתום על דבר כזה כי אני מעדיף שהמנתח יעשה כל מאמץ להציל אותי ולא יוותר עלי כי דודה שלו צריכה השתלת כבד..האמונות הטפלות המטופשות האלו הן אחת הסיבות שישראל מחזיקה בשיא שלילי של תרומות איברים (גם בקרב הקהל הלא-חרדי!).קצירת אברים יכולה להתבצע רק אחרי שוועדה בדקה ומצאה שמוחו של התורם הפוטנציאלי מת. העלאת סוגיית תרומת האיברים היא רק לאחר שנקבע מוות מוחי.הצוות המטפל בחולה לא יודע (וזה לא משנה לו) אם הוא בעל כרטיס אד"י.ברגע שמותו המוחי של אדם נקבע -- דוקא אם הוא לא מיועד לקצירת איברים, מניחים לו לשאר גופו למות ללא התערבויות מיותרות (בד"כ לא מנתקים ממכשירים, אבל לא עושים כל מאמץ טיפולי חריג).
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים זה הדבר היחיד ששווה ציטוט אצלךנותנים לו לשכב שעתיים שלוש? אתה רציני? למה לעזזל? חותכים מהר כל עוד האיברים חמים טריים ולא התחילו לההרס עקב העובדה שהגוף מתשכבו בארון והתעוררו... כן, לפני 50+ שנה כשהמדע לא היה מפותח ותרדמת נחשבה בטעות למוות... מוות מוחי = 100% מתמת בכל מקום בגופו... אני אפילו לא טורח להגיב על השטות הזאתיש מדור מיוחד שנמצא מתחת למדור של העורכי דין והבנקאיםזה היה מכוון לרוני.. כנראה לא הבנת את הציניות של המשפט האחרוןואתה באמת לא חייב לצטט אותי כשאני בדיוק הודעה אחת מעליך
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים הנה קושיה מוסרית בשבילך רוני:אני אדם ירא שמים שמאמין באלוהים ומוכן לקבל תרומת איבר אך איני מוכן לתרום את איברי שלי לאחר המוות. לאיזה מדור של גיהנום אני אגיע?אם אתה אדם חרדי שבגלל מניעים של הסילוף והעיוות הנקרא יהדות בת זמננו, מסרב לרעיון של תרומת איברים, או בגלל כניעה לכנופיה הנקראת רבנים מסרב להבין שקביעת שאלות רפואיות היא שאלה רפואית, הרי שאין לך כל קשר למוסר ולחיי אדם.למעשה אתה מוכן לרצוח כדי לקבל איברים כל עוד הנרצח אינו מהכת הזדונית והמעוותת הנקראת 'חרדים'.כפי שאתה מוכן לרצוח גם יהודים בשם הסילוף והעיוות הזה הנקרא יהדות, בחסות ובהגנת הלבלרים הנקראים 'רבנים'.[br]פורסם בתאריך: 3.10.2010 בשעה 17:42:39בשביל הקוראים, כי לי לא זכור שכתבתי שרק הלב קובע.[ וגם שמדובר על לב - אז מצויין שלבו של האדם חדל באופן בלתי הפיך מלפעום ,כך שאלא ניתן להחיותו או להשתיל לו לב] .שוב ,אין שום קשר לשאלה אם אפשר להחזיר לחיים, לא לפי ההלכה וגם לא לפי החוק, חיי שעה קדושים בדיוק כמו חיים בלתי מוגבלים, וגם אדם שנגרם לו נזק בלתי הפיך הוא אדם חי ואסור להרגו או להקדים את מיתתו. התקדמות הרפואה אינה קשורה לנושא כלל, כל עוד יש שמץ של חיים אסור לקחת אותו מפני קדושת החיים וכבוד האדם. זו דעת ההלכה בשאלה המוסרית הזו, ואין שום משמעות להתפתחות מדע וכדו' או לחזרה לחיים....אין כל קשר בין מוסר לבין התנהלות הרבנים בשאלות הללו.אין כל מקרה בעולם שאדם שגזע המוח שלו מת וחזר לחיים. כל אמריה כזו מקורה בזבל שממציא שטויות כדי לתמוך באיזו שטות אחרת. גזע המוח אחראי על הנשימה והפעלת שריר הלב. נקודה. כאשר גזע המוח מת האדם אינו יכול לנשום וליבו אינו יכול לפעול עצמונית. את הלב ממשיכים להפעיל בעזרת מכונה באופן מלאכותי כדי לשמר אותו לאפשרות השתלה. ברגע שמכבים את המכונה הלב מפסיק לפעום ומת ואז גם אינו ראוי להשתלה.זה שאתה מביא את המקור הזה מעיד על הצביעות שלך יותר מכל דבר אחר !
פורסם 2010 באוקטובר 315 שנים אני מקווה, חתול זקן, שהבנת שהתגובה הזאת שלי הייתה ציניות מוחלטת,ושלא רק שאני בעד תרומת איברים, אלא שהייתי אפילו יותר מרוצה לו היו מוציאים מגוף האישההחרדית המדוברת את הריאה ומשתילים אותה באדם אחר שמגיעה לו תרומה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.