עבור לתוכן

המדען הראשי פותח את הפה (שנת הלימודים)

Featured Replies

  • תגובות 166
  • צפיות 24.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מזעזע שלבנאדם כה חסר-השכלה נותנים להיות המדען הראשי של משרד החינוך:

"אם כל כך טוב להיות אדם, למה יש עדיין קופים?" (בהתייחסו לנושא האבולוציה)

די, זו פשוט זוועה. איך "מדען" לא יודע שהאדם לא התפתח ישירות מהקוף, אלא מאב קדמון משותף? WTF?!

פורסם

מזעזע שלבנאדם כה חסר-השכלה נותנים להיות המדען הראשי של משרד החינוך:

"אם כל כך טוב להיות אדם, למה יש עדיין קופים?" (בהתייחסו לנושא האבולוציה)

די, זו פשוט זוועה. איך "מדען" לא יודע שהאדם לא התפתח ישירות מהקוף, אלא מאב קדמון משותף? WTF?!

אביטל למד בתיכון הדתי הימלפרב בירושלים. הוא היה קצין קשר בשריון ואחרי הצבא נרשם ללימודים בטכניון, שם גרף שלושה תארים בהצטיינות, האחרון שבהם הוא דוקטור להנדסת אווירונאוטיקה וחלל.

אביטל שימש ראש תחום אווירומכניקה באלביט מערכות והיה מהנדס טילים בתעשייה בצבאית, שם זכה בפרס המפעל על תרומה ייחודית בפיתוח רקטי. אביטל היה גם שנים ארוכות מורה ומחנך בבתי ספר תיכוניים בתל אביב ונשר. הוא היה בין המקימים של בית הספר "אמיתי" בכרמיאל ושימש כסגן מנהל. במקביל לעבודותיו הוא היה פעיל בליכוד וניסה פעמים אחדות להיבחר לכנסת בבחירות הפנימיות, ללא הצלחה.

זה שהוא לוקח את הדעות שלו לפן דתי זה נכון, אבל דארוויניזם טהור זאת שטות לא פחות מוחלטת, אבולוציה בקנה מידה "דארוויניסטי" מעולם לא תועדה מעבר לבקטריות. כמו כן הוא צודק שמעולם לא נמצאה אפילו שרשרת אחת שמקשרת בין האדם הקדמון לאדם המודרני, השרשרת נגמרת באדם הנאדרטאלי שבשונה מהדעה הרווחת לא אב של האדם המודרני, שני הזנים התקיימו אחד לצד השני קרוב למאה אלף שנה לפי הערכות מודרניות ככה שהאדם הקדמון הוא "חיזר" מבחינת השרשרת האבולוציאונית.

הוא גם צודק שמערכת החינוך בארץ היא זנותית, לדעתי צריך לעבור לפורמט של רוב אירופה 2 בתי ספר עד גיל 16, לאחר מכן "קולג'"(כמו בארצות הברית, אנגליה, ומדינות אחרות) של שנתיים, ומי שרוצה יכול להמשיך ללימודים אקדמאיים מלאים.

ובמקביל לזה להחזיר את לימודי התעודה לבתי הספר.

פורסם

האדם בור טהור ,אני באמת לא מצליח להיבן איך אדם כזה הצליח להגיע לעמדתו .

פורסם

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/149/958.html

פשוט מזעזע מה הבן אדם מרשה לעצמו

לא יודע מה אתה רוצה. חוץ מהשטות על האבולוציה והכנראה-שטות על ה- F-35, יש הרבה דברי טעם בריאיון ההוא.

פורסם

לא יודע מה אתה רוצה. חוץ מהשטות על האבולוציה והכנראה-שטות על ה- F-35, יש הרבה דברי טעם בריאיון ההוא.

האמת שהוא צודק, הF35 לא תוכנן כחמקן מלא, הוא מטוס בעל חתימת מכ"ם נמוכה, כל מכ"ם XBAND משנות ה-80 ואילך קולט אותו ומזהה אותו כמו גדול, וזה כולל מכמ"מים שמפעילה איראן, ובעתיד הקרוב סוריה(הספקת הS-300 נדחתה, המכ"ם ומערכות המעקב יסופקו בזמן). המחיר האסטרונומי שלו לא שווה את זה כאשר אפשר להחליף מטוסי F16 ישנים, ולהרחיב את זרוע האוויר של צה"ל.

אישית אני חושב שGlobal Hawk יהיו עדיפים מבחינה אסטרטגית לישראל, הבעיה היא שלישראל חסר תחנות ממסר בשביל למצות את הטווח שלהם.

הרכישה של הF35 היא יותר תדמיתית מאשר צבאית.

פורסם

זה שהוא לוקח את הדעות שלו לפן דתי זה נכון, אבל דארוויניזם טהור זאת שטות לא פחות מוחלטת, אבולוציה בקנה מידה "דארוויניסטי" מעולם לא תועדה מעבר לבקטריות. כמו כן הוא צודק שמעולם לא נמצאה אפילו שרשרת אחת שמקשרת בין האדם הקדמון לאדם המודרני, השרשרת נגמרת באדם הנאדרטאלי שבשונה מהדעה הרווחת לא אב של האדם המודרני, שני הזנים התקיימו אחד לצד השני קרוב למאה אלף שנה לפי הערכות מודרניות ככה שהאדם הקדמון הוא "חיזר" מבחינת השרשרת האבולוציאונית.

לא אמרתי שדרווין צודק בצורה מלאה (אם כי בתור תיאוריה התחלתית זה לא רע בכלל, והוא עשה הרבה סדר בכאוס ותרם המון למדע - אפילו אביטל ציין זאת). אבל זה לא אומר שהפרופסור המדופלם שלנו הוא אידיוט.

וברצינות, עם כל התארים האלו, הייתי מצפה לפחות שידע קצת על אבולוציה. להגיד שהמדע המודרני חושב שמוצא האדם מן הקוף זה כבר לא טעות - זה שקר (לפחות לבנאדם שמתמחה במדע בצורה כזו, אני בטוח במאה אחוזים שהוא יודע שהמדע לא חושב שמוצא האדם מן הקוף אך בכל זאת העלה את הנקודה כדי לחזק את דעותיו האישיות).

פורסם

למי אכפת מה הוא חושב על אבולוציה? הוא צודק לחלוטין בנוגע למצב במערכת החינוך וזה מה שקובע. היום מורים בכיתה א' נותנים לילדים להשתמש במחשבון בשיעור מתמטיקה. מורים לא טורחים לתקן שגיאות כתיב כי זה "יפגע בביטחון העצמי של התלמיד וגם ככה המחשב יודע לתקן שגיאות". המערכת נמצאת במצב איום ונורא.

פורסם

אני מסכים עם רוב מה שהוא אומר שם למעט כמה שטויות זניחות, בסופו של יום מה שידוע כעובדות שלא ניתנות לעירעור ומקובלות על רוב האוכלוסיה יש ללמד ככאלה ואת כל השאר (כולל תאוריות מדעיות והשקפות דתיות) יש להציג כהסבר נפוץ שלא הוכח.

פורסם

לא מגיב בכלל על הכתבה.

בקשר לתרד, לא ידוע אם זה נעשה בכוונה וזה ציני או לא בכוונה ולכן אגיב ככה, ראבק ג'ניה, אפילו להעתיק כותרת אי אפשר בלי שיכאות כתיב? :kopfpatsch:

פורסם

ציפיתי לאיזה לימור לבנת 2 אבל וואלה הבן אדם הפתיע, כנראה שאיפשהו שם יש שכל במשרד החינוך.

חבל ששום דבר לא בא לידי ביטוי.

פורסם

^ אני איתך.

פורסם

מורים לא טורחים לתקן שגיאות כתיב

אני מצטער אבל אתה טועה (לפחות בבית הספר התיכון שלי ובבית הספר היסודי בו למדתי, מאוד מקפידים על שגיאות כתיב).

פורסם

עכשיו,מה ההדל בינו לבין "הזקן המטורלל" עובדיה יוסף?

פורסם

אני דווקא מאוד נוטה להסכים איתו בנושא של ה-F35

בכל שאר הנושאים ממש לא - אבל אני תמיד מכבד את דעתו של כל אדם.

כל עוד שהוא לא מתעסק בשטויות - ויש לו משנה סדורה.

זה שהוא לא חושב או מאמין כמוני - לא עושה אותו בור חשוך ונבער.

ודרך אגב - בלי שום קשר ישיר - כמה מהאנשים הכי גאונים שהכרתי - הם חסרי כישורים חברתיים וכבוד מינימלי לדעתו של האחר (כמעט ברמה של אוטיזם מובהק).

הערכתי בנושא זה שהחלק במוח שאחראי על הגאונות מתפתח ע"ח החלק הרגשי\חברתי.

כל טוב,

גבריאל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים