רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10..... - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10.....


mudale222

Recommended Posts

ההבדל הוא שכרטיס מגיע במארז אטום שמרגע פתיחתו לא ניתן למכור אותו שוב. מגיעים בקופסא שניתן לסגור ולמכור מחדש במקרה של החזרה.

זה לא קשור לסכום, זה לא קשור לגיל - אדם קנה מוצר שלא מתאים לו, פתח את האריזה ועכשיו מבקש להחליף - בתור חנות זה בעייתי מאוד כי זה הפסד נטו. אם החנות תודה בטעותה אז אולי היה אפשר להגיד משהו אבל בפועל אני מבין שגם זה לא קרה.

לגבי החזרת הכסף וכו' - דיברתי על האח בן ה-24 ולא בתור החנות ולא משנה אם החנות היא אייבורי או כל חנות אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה מודע לזה שהאריזה היא רק פירוט המוצר וסתם שיראה יותר מהודר?

הכרטיס עצמו בא בתוך קופסאת פלסטיק שקופה , בעבר היינו מוכרים את הכרטיסים ככה ולא הייתה עם זה שום בעיה..

ואם כבר דיברנו על כסף אז באמת זה פאקינג כרטיס ב30 שקל והלקוח לא אמור לספוג אלה החנות, בשביל עוגמת הנפש בין אם הלקוח צודק או לא, ובין אם שירות מצויין כמו שהם רוצים להציג את עצמם..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודע ובכל זאת ברור לך למה אפשר למכור כרטיס מסך שהחזירו מחדש וכרטיס לא? (הנה כמה סיבות שתוכל להרהר בהן: החזרת כרטיס פגום, החזרת כרטיס פגום שהיה לך במקום הכרטיס המקורי, שימוש בכרטיס והחזרה שלו כשאין בו יותר צורך ואני נותן לראש הקרימינלי של החברים פה לחשוב על עוד רעיונות למה הכרטיס נמכר באריזה סגורה).

אני בתור חנות לא הייתי סופג את ההפסד - לא עוגמת נפש ולא נעליים - מי שקנה ולא התאים לו המוצר לא היה צריך לפתוח אותו. ברגע שפתח אין חזרה (ראה שלט ליד הקופה בכל חנות מחשבים שמכבדת את עצמה וגם בכאלה שלא).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מודע ובכל זאת ברור לך למה אפשר למכור כרטיס מסך שהחזירו מחדש וכרטיס לא? (הנה כמה סיבות שתוכל להרהר בהן: החזרת כרטיס פגום, החזרת כרטיס פגום שהיה לך במקום הכרטיס המקורי, שימוש בכרטיס והחזרה שלו כשאין בו יותר צורך ואני נותן לראש הקרימינלי של החברים פה לחשוב על עוד רעיונות למה הכרטיס נמכר באריזה סגורה).

אני בתור חנות לא הייתי סופג את ההפסד - לא עוגמת נפש ולא נעליים - מי שקנה ולא התאים לו המוצר לא היה צריך לפתוח אותו. ברגע שפתח אין חזרה (ראה שלט ליד הקופה בכל חנות מחשבים שמכבדת את עצמה וגם בכאלה שלא).

אבל אתה יודע שצריך לפתוח בשביל לראות אם זה באמת נכנס למכשיר.. נכון?

הרי איך תדע שזה לא מתאים אם לא פתחת?

הוא לא ביקש החזר כספי\ביטול עסקה.. זה רק החלפה לכרטיס אחר.. אם אין גם זיכוי יכול להתקבל..סבבה לא בא להם לא יחזירו כסף

וגם לא נשכח שההפסד לחנות הוא בטח לא 30 שח הרי הם קונים את זה ברבע מחיר בכל מקרה

בעבר היה סלוגן "הלקוח תמיד צודק" השירות הנדיר הזה כבר לא קיים בעולמנו, היום זה תגיד תודה שמוכרים לך ונותנים לך במחיר כזה "נמוך"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין שאף אחד לא העלה את זה:

כולכם מקשיבים לצד אחד שהוא עצמו עד שמיעה של ילד בן 10 ואף אחד לרגע לא חשב שאולי הילד לא הבין נכון, לא ניסח את עצמו נכון או שהיה קצר אחר כלשהו בתקשורת?

אני חו"ח לא טוען שהילד משקר, אבל ילד זה ילד והוא לא תמיד מבין כמו שצריך את מה שאומרים לו ולא תמיד מתבטא בצורה נכונה.

לדעתי האשמה היא אך ורק של מי ששלח את הילד לחנות לבדו ולא מסר לו מידע מדויק על מה שהוא צריך לרכוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש לא מסכים איתך.

אם הילד נכנס לחנות ואמר בביטחון מלא שהוא צריך רכיב X למרות שהוא בעצם צריך רכיב Y, אתה צודק. בכל מקרה אחר, הייתי מצפה מהמוכר שבכל זאת יבדוק מה המכשיר שלו צריך, יסביר שקיימים כמה סוגים של כרטיסי , ויזהיר שאם הלקוח מתעקש על דעת עצמו על סוג מסויים, לא יתקבלו החזרים עם אריזה פתוחה אם יתברר שזה לא מתאים. כל זה ככל הנראה לא נעשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוכר טוב גם מבין שעדיף לו לוותר על כך שלקוח אחד יקנה מוצר,

בשביל שהלקוח יהיה מרוצה ואולי יחזור בעתיד (ואף ימליץ לחברים שלו לקנות שם).

זה יכול להיות שווה הרבה יותר מ-30 שקל בעתיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק שכחת שאיש מכירות צריך להעלות את ביטחון הלקוח ברכישת מוצר ולא להוריד ... המוכר תמיד יעדיף למכור

ואם הלקוח רוצה לקנות מחשב (בחלקים) ומבקש לוח אינטל ומעבד , גם אז אתה חושב שהמוכר צריך "להעלות את בטחון הלקוח" ולעודד אותו לקנות (ואז, כמובן, לסרב להחליף)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם יוצאים מפרופורציות..

ובואו לא נשכח שהמוכרים הם לא בעלי החנות, זה לא כמו חנויות פרטיות..

לפעמים מוכרים בוחרים לשים זין גם זה קורה

ובמקרה של למעבד הוא פשוט יתן לו ביטחון למעבד אחר ויסביר לו את הטעות.. פה זה לא המקרה

ממה שהבנתי אין לאיבורי בכלל כרטיסי MINI SD ממה שהיה כתוב פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובכן, אם לדעתך התנהלות אייבורי הייתה תקינה, אתה מוזמן לבצע שם את רכישותייך העתידיות. רק אל תגיד שלא הזהירו אותך.

אני אישית אדיר את רגליי משם (לא שזה חדש בגלל הת'רד הזה), וכך גם אני ממליץ לכל מכריי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא חדש שהמוכרים באייבורי לא מבינים כלום הייתי שם מספיק פעמים כדי לשמוע את הטכנאים מספרים ללקוחות על תקלה במחשב שלהם ומציגים את זה כסוף העולם, או שמשקרים ללקוח על בעיה שלא קשורה בכלל לתלונה...

99% מהעובדים של אייבורי הגיעו לדעתי ממקדונלדס / בורגרנצ' ואין להם שום ידע סביר במחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...