רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10..... - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רציתי "להחמיא" לאייבורי על שהצליחו לעבוד על ילד בן 10.....


mudale222

Recommended Posts

טוב, לאחר בירור, מדובר בnokia 6280\6288, שהכרטיס שמתאים לו הוא אכן כמו שאמרו לפני כמה ת'רדים mini sd ולא micro sd.

וכן למרות שהכרטיס שאח שלי ביקש בכל מקרה לא מתאים לפלאפון זה לא משנה כלום.

1. הוא ביקש מוצר מסוים (של san disk) וקיבל של חברה אחרת בלי שאמרו לו כלום.

2. כשבא להחליף (על בסיס שזה לא מתאים בגלל החברה השונה), אמרו שאין להם ת'חברה האחרת, ולא מעניין אותם כלום ואפילו זיכוי לא יביאו לו.

בקיצור, נבוא יום ראשון ונראה אם מתייחסים לבן 24 כמו שמתייחסים לבן 10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב, לאחר בירור, מדובר בnokia 6280\6288, שהכרטיס שמתאים לו הוא אכן כמו שאמרו לפני כמה ת'רדים mini sd ולא micro sd.

וכן למרות שהכרטיס שאח שלי ביקש בכל מקרה לא מתאים לפלאפון זה לא משנה כלום.

1. הוא ביקש מוצר מסוים (של san disk) וקיבל של חברה אחרת בלי שאמרו לו כלום.

2. כשבא להחליף (על בסיס שזה לא מתאים בגלל החברה השונה), אמרו שאין להם ת'חברה האחרת, ולא מעניין אותם כלום ואפילו זיכוי לא יביאו לו.

בקיצור, נבוא יום ראשון ונראה אם מתייחסים לבן 24 כמו שמתייחסים לבן 10.

יכול להיות שאמרו לו שאין ונתנו לו את הKINGSTON (והוא לא זוכר) או שהוא נתן דגם אחר?

כי לIVORY אין MINI SD בחנויות.

קשה לי להאמין שהם עשו כזאת טעות, וגם אם כן, לדעתי הם ציפו שהוא ידע איזה כרטיס ספציפי הוא צריך.

אני לא חושב שמטעם החנות לברר האם הכרטיס מתאים לטלפון, בכל חנות שבאתי לקנות כרטיס נאמר לי שעלי לבדוק את תאימות הכרטיס למכשיר לפני כן (כמו שקניתי MINI SD Pretec Mini SD 4GB ואז הסתבר שהוא לא התאים אז החנות לא הסכימה לקבל אותו חזרה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלקח הוא לא לשלוח ילד בן 10 לבד לחנויות מחשבים. מקווה שתקבל זיכוי כספי מלא מהם.

לא,הלקח הוא לא ללכת לאייבורי.כי אם הוא היה הולך לפנדה(כן,אפילו לפנדה) לא היו עובדים על ילד בן 10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא,הלקח הוא לא ללכת לאייבורי.כי אם הוא היה הולך לפנדה(כן,אפילו לפנדה) לא היו עובדים על ילד בן 10

לדעתי רוב הסיכויים שגם פנדה היו עושים את אותה הטעות.

אתה פשוט לא יכול לשלוח ילד בן 10 לחנות מחשבים ולצפות שהם יתחילו לעשות מחקר על איזה כרטיס מתאים לטלפון, הם פשוט הניחו כי רוב הטלפונים כיום משתמשים בMICROSD ולכן נתנו לילד , לא בכוונה.

אחר כך שהם בדקו יותר לעומק הם כנראה הבינו שמדובר בכרטיס MINISD והסבירו שאין להם יותר כאלה.

המחקר הזה היה יכול לקחת כמה שניות על ידך, לדעתי חבל שלא עשית אותו :-\ אל תצפה מהחנות שתעשה בשבילך אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תפחד לתבוע, זאת רשלנות שלהם והם צריכים לפצות את אח שלך.

ואל תחשוב שהפיצוי יהיה 30 ₪ נוספים, זה יכול להיות הרבה יותר, ככה זה בד"כ אחרי שתובעים.

אולי לפנות ל"איך שקוראים לזה" תלונות לצרכנות, אבל בזה אני לא מבין.

אם תגיש תביעה על 30 שקל השופט יצחק לך בפנים ויגיד לך מפה טמבל יש לי תיקים חשובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכולכם נאיבים מדי.

ילד בן 10, שכמובן לא ידע כנראה על ההבדלים בן ה MINI ל MICRO SD

הוא לא בדק את זה לפני, אייבורי לא היו יכולים לדעת,

הם לא השב"כ - ולתחקר אותו זו לא העבודה שלהם.

אחרי שהוא כבר פתח את האריזה, אין להם מה לעשות עם הכרטיס, ובצדק, היתה רוצה לקנות כרטיס בלי אריזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולא שמענו באיזה סניף של אייבורי זה נעשה...................

בא לקוח, מסר דגם מדויק של מכשיר וביקש כרטיס מתאים.

בא מוכר, ילד שאתמול השתחרר מהצבא או אידיוט לפני , שחושב שיודע הכל והאגו המחורבן שלו

והשחצנות והכוחנות עליהם גדל לא מאפשרים לו לומר "לא יודע, כדאי שאבדוק".

במקום לבדוק ולחזור עם תשובה בדוקה "אין לנו משהו מתאים" מכר לו מה שיש במצאי.

תופעה ידועה בחנויות בהן מעסיקים ילדים בשכר מינימום.

הבעיה שהם מסבכים את העסק והמעסיק והצרות שהם גורמים נשארות מחוברות לעד לשם העסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכולכם נאיבים מדי.

ילד בן 10, שכמובן לא ידע כנראה על ההבדלים בן ה MINI ל MICRO SD

הוא לא בדק את זה לפני, אייבורי לא היו יכולים לדעת,

הם לא השב"כ - ולתחקר אותו זו לא העבודה שלהם.

אחרי שהוא כבר פתח את האריזה, אין להם מה לעשות עם הכרטיס, ובצדק, היתה רוצה לקנות כרטיס בלי אריזה?

המושג שירות לקוחות מוכר לך?

שמגיע לקוח ועוד ילד קטן המוכר היה יכול להיכנס שניה אחת לאינטרנט ולבדוק = שירות לקוחות!

אני בטוח שהמוכר חשב " זה רק לקוח אחד ועוד ילד כמה נזק כבר יגרם לי מהמקרה הזה יאללה אני אמכור לו סתם משהו " אני מקווה שהרבה יכנסו ויקראו על זה!

כנראה אנשים פה רגילים לשירות גרוע ולא יצירתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי רוב הסיכויים שגם פנדה היו עושים את אותה הטעות.

אתה פשוט לא יכול לשלוח ילד בן 10 לחנות מחשבים ולצפות שהם יתחילו לעשות מחקר על איזה כרטיס מתאים לטלפון, הם פשוט הניחו כי רוב הטלפונים כיום משתמשים בMICROSD ולכן נתנו לילד , לא בכוונה.

אחר כך שהם בדקו יותר לעומק הם כנראה הבינו שמדובר בכרטיס MINISD והסבירו שאין להם יותר כאלה.

המחקר הזה היה יכול לקחת כמה שניות על ידך, לדעתי חבל שלא עשית אותו :-\ אל תצפה מהחנות שתעשה בשבילך אותו.

טעות.

המוכר היה צריך לומר שאינו יודע ולבדוק.

אם בא לקוח ודורש דגם מסוים מוגדר, הרי שהלקוח צריך לדעת מה קונה.

אם בא לקוח (ולא משנה באיזה גיל) ומבקש כרטיס מתאים לדגם מכשיר, המוכר צריך לוודא בדיוק, לא להניח ולא לשער מתוך רשלנות טיפשות ואגו, אלא לבדוק בדיוק.

גם אם זה יעלה לו באמירה שאין מוצר מתאים ובכך שלא תהיה מכירה.

אם מדובר בילד בן 10 - עליו להזהר שבעתיים.

אלא אם הוא אידיוט חסר עכבות אך טעון בהרבה כוחנות, יוהרה ואגו. בדרך כלל גם ללא נסיון חיים סביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

כרגיל, אני מסכים עם Old Cat

וכרגיל, וחבל שצריך לחזור על זה שוב ושוב, חייב להמליץ כנגד לקנות באייבורי.

כמובן שהתופעה הזאת יכולה לחזור על עצמה במקום אחר, אך זאת לא התלונה הראשונה (ולצערנו גם לא האחרונה כנראה) שנתקלנו בה בנוגע לאייבורי.

אם תגיש תביעה על 30 שקל השופט יצחק לך בפנים ויגיד לך מפה טמבל יש לי תיקים חשובים יותר.

דווקא לא. בית משפט לתביעות קטנות קיים בדיוק בשביל מקרים כאלה (למרות שהמקרה הזה באמת "קטן" מאוד).

בתי משפט מחמירים דווקא בתביעות לכאורה "קטנות" לפעמים, דווקא על מנת להניא חנויות בשימוש בשיטת "מצליח"

ועל מנת לעודד צרכנים לתבוע גם במקרים שבו הגמול הוא קטן יחסית, כי הם יודעים שבמקרה כזה הצרכן אומר לעצמו

שחבל לתבוע על סכום כזה קטן, ואז החברות הגדולות מרוויחות 30 שקלים שוב ושוב ושוב (30 שקלים אלפי פעמים עדיין יוצא מלא כסף)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...