לכל האנשים שמתלוננים שהם לא מקבלים את המהירות ש"עליה הם משלמים" - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לכל האנשים שמתלוננים שהם לא מקבלים את המהירות ש"עליה הם משלמים"


digitalseeker

Recommended Posts

כי כשאתה בחו"ל, רוחב הפס לחו"ל הוא בעצם רוחב פס מקומי?

כמי שעובד לא מעט שנים בתחום, היו לי לא פעם שיחות כאלו עם לקוחות.

לקוח: "במדינת X מציעים לי אירוח ב- Y פחות!"

אני: "אז תלך למדינת X, זה המחיר שלנו."

לקוח: "אבל לא טוב לי ב- X! כי (מחק את המיותר) רוב הלקוחות שלי ישראלים ורוחב הפס משם לארץ נמוך/נותנים לי שם שירות גרוע/יש שם עלויות נוספות על שירותים/אי אפשר לטפל פיזית בשרת בלי כרטיס טיסה+מלון+כמה ימים בהם אני לא יכול לעשות שום דבר אחר כי זה רחוק/נו אבלה אספניול."

יש לך אופציה אחרת, שלדעתך טובה יותר? לך עליה. מי מכריח אותך לבוא אלי? אם אתה מתעקש לבוא אלי, כנראה שהאפשרות השניה לא טובה כמו שאתה מנסה להציג אותה (או שאתה אידיוט).

דווקא אין לי שום בעייה ואני את השרתים שלי מזמן העברתי לאירוח בגרמניה

שאגב הראוטינג מגרמניה לארץ טוב מאוד.

שלא לדבר על הולנד שהראוטינג לשם עוד יותר טוב אבל המחירים טיפה יותר גבוהים ולא מצאתי את זה משתלם עבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אגב אני רוצה לתת לכם דוגמא לאינטרנט שלנו בתחום דומה - הטלפון הסלולרי !

זה שירות שאתה משלם עליו (והרבה) אבל אף אחד לא מתחייב בפניך שתמיד תהיה לך קליטה וגם כשיש לך קליטה אף אחד לא מתחייב שתוכל לחייג הרי מי לא מכיר את המקרים שיש עומסים באנטנה או באתר ולא ניתן לחייג או לקבל שיחות.

דוגמה זו גרועה, מכיוון שהזמינות של שירות זה בחברות הסלולאר הוא מעל 99%.

כן, יש לנו בתור לקוחות סלולארים תלונות רבות, אך הן לא על חוסר קליטה כמעט. המקרים שבהם אין קליטה למשתמש הממוצע, הם מאוד בודדים. אם באינטרנט היה המצב דומה, רובינו המוחלט היה מאוד מרוצה.

יש סיבה שמבחינה תדמיתית כולם שונאים את חברות התקשורת - הן מתנהגות בצורה מרושעת.

והבעיה הגדולה פה היא שאותן חברות לא מבינות, שהתדמית היא לא רק נתון מספרי שצריך לזרוק עליו כספים בדוגמאת עוד מטח של פרסומות לצורך שיפור תדמיתי.

הנתון הזה, למרות שהוא מדיד וניתן לכימות מספרי - מדבר על אנשים, אנשים שנדפקו מההתנהלות של החברות האלה.

אנשים שנציגי החברה שיקרו להם, בין אם בגלל תדרוך לקוי של הנציגים ובין אם כי זה התפקיד של אותם נציגים.

אנשים שחוייבו יותר מדי, אנשים שלא הצליחו להתנתק במשך חודשים.

חנונים שגילו שחברות התקשורת מתערבות בצורה דינאמית בכדי להפלות משתמשים ותוכנות מסוג אחד לעומת סוג אחר.

עובדים שגילו שיש רשימת אנשים שכוללת עיתונאים סלבריתאים ומקורבים שמקבלים יחס של VIP בתמיכה, בשירות ובכלל...

פרסום שמתבסס על "מי שמבין בנושא יבין לבד למה אנחנו מתכוונים והרוב הטיפש בכלל לא יבין שזה שקר" הוא חוקי, אבל מרושע. ואפשר להגיד את המונח הזה "חוקי אבל מרושע" על רוב ההתנהלות של חברות התקשורת בארץ.

לא שאני רואה איך מחר כולם ייאמצו את הגישה של , אבל גם לצפות שאנחנו נתמוך בגישה המכוערת הזאת רק כי היא נפוצה או נהוגה במחוזותינו, זאת ציפיה לא ריאלית בעליל.

1+

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המקרים שבהם אין קליטה למשתמש הממוצע, הם מאוד בודדים.

לא יודע, לא יודע... בתור אחד שבשנים האחרונות היה נוסע הרבה ברכבת, יש כמה וכמה מקומות בין חיפה לת"א שבהם תמיד יש ניתוקים במהלך הנסיעה. בכמות שמעצבנת ברמות.

אולי אדרוש להתנתק מאורנג' ללא התחייבות. אם הם לא יכולים לספק לי את השירות שעליו אני משלם, שלא יחזיקו אותי בהתחייבות. לחילופין שיפרסמו שהם מוכרים רמת קליטה אחת בשיחות בתוך הבית ורמה אחרת במהלך נסיעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^למיטב ידיעתי, יש ניתוקים במהלך הנסיעה היות ואין אפשרות למעבר חלק בין אנטנת שידור אחת לאחרת (אבל יכול להיות שאני טועה).

ניתוק אחת לכמה זמן במהלך נסיעה הוא סביר, בדיוק כשם שהורדה איטית יחסית בחלק קטן מהזמן היא גם סבירה.

חוסר אפשרות למשל לשיחה במהלך נסיעה ברכבת, אכן יכולה להוות עילה לניתוק השירות ללא קנס.

אגב, לי בזמנו בב"ל איפשרו מעבר (בחינם כמובן) לחבילת במהלך תקופת ההתחייבות היות ודרשתי להתנתק ללא קנס עקב בעיות של הורדה בשיתוף קבצים. כנראה כשהדבר מגיע למבחן מול לקוח שיודע לעמוד על שלו, הספקית מתקפלת ולא מעמידה את הנושא למבחן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שאתה כל-כך בקי בכל ההגדרות של מה סביר ומה לא.

מבחינתי, אם אני לא מצליח להשלים שיחה של רבע שעה בלי שזה יתנתק לי פעמיים או שלוש, זה לא סביר. אפילו אם מדובר בפרק זמן של 5-10 שניות בלבד של היעדר קליטה, זה מספיק כדי להפיל את השיחה.

והסיבה הטכנית? לא מעניינת אותי בשיט. הם מפרסמים שירות, שיעמדו בו. אני משלם כסף, ומגיע לי לקבל את השירות שלי. לא כן? לא יכולים? שישפרו תשתיות, זה לא מעניין אותי.

נשמע מוכר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסעתי מעט בין חיפה לת"א, ברכב אומנם, ולא זכורים לי ניתוקים. (כן, דיברתי לא מעט בזמן הנסיעה)

ול Qttp, כן, זה לא סביר. כביש חיפה ת"א הוא אחד מכמה הכבישים המרכזיים ביותר במדינה. זה לא מדבר יהודה, או מרחבי הנגב. אז כן, הם אמורים לתת בו שירות, כמו בתוך ת"א.

אצל איזה חברה סלולארית אתה דרך אגב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא אין לי שום בעייה ואני את השרתים שלי מזמן העברתי לאירוח בגרמניה

שאגב הראוטינג מגרמניה לארץ טוב מאוד.

שלא לדבר על הולנד שהראוטינג לשם עוד יותר טוב אבל המחירים טיפה יותר גבוהים ולא מצאתי את זה משתלם עבורי.

נו, אז על מה אתה מתלונן? על זה שמצאת פתרון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברכבת, תמיד יש ניתוקים באזור נתניה, בכל הרשתות הסלולריות... :)

נשמע כאילו יש לזה סיבות צבאיות כאלה ואחרות... (או שאני ממש לא הבנתי את התגובה שלך)

ובמקרה כזה, אי אפשר להאשים את החברות הסלולריות.

ואומנם אני ירושלמי ולא יצא לי לנסוע הרבה ברכבות בצבא (אם כי כן קצת בין תל אביב לחיפה),

אבל לא זכור לי שהרכבת נוסעת הרבה יותר מהר (אם בכלל) מאשר (בשעות שבהם אין פקקים לפחות)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח שאתה כל-כך בקי בכל ההגדרות של מה סביר ומה לא.

מבחינתי, אם אני לא מצליח להשלים שיחה של רבע שעה בלי שזה יתנתק לי פעמיים או שלוש, זה לא סביר. אפילו אם מדובר בפרק זמן של 5-10 שניות בלבד של היעדר קליטה, זה מספיק כדי להפיל את השיחה.

והסיבה הטכנית? לא מעניינת אותי בשיט. הם מפרסמים שירות, שיעמדו בו. אני משלם כסף, ומגיע לי לקבל את השירות שלי. לא כן? לא יכולים? שישפרו תשתיות, זה לא מעניין אותי.

נשמע מוכר?

2-3 ניתוקים ברבע שעה זה אכן לא סביר. אם תטען למשל כי קנית חבילת דקות מסוימת/הצטרפת לחבילה מסוימת על מנת לבצע שיחות ברכבת - מה שבפועל לא ניתן לביצוע, מבחינת הצדק יהיה עליהם לאפשר לך להתנתק ללא תשלום קנס יציאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכבות גרורי קטר בישראל נוסעות לכל היותר במהירות של 145 קמ"ש, קרונועים מסוגלים להגיע וגם מגיעים ל 160-170 קמ"ש, במידה ומדובר בנהג עבריין. למהירות הנסיעה של הרכבת בספק אם יש השפעה, אפילו במקצת.

ואכן, באיזור בית יהושוע/נתניה למיטב זכרוני ישנן בעיות קליטה (אורנג' - גם GSM וגם דור 3), ככל הנראה בשל מיקום אנטנות בעייתי או גורם אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואכן, באיזור בית יהושוע/נתניה למיטב זכרוני ישנן בעיות קליטה (אורנג' - גם GSM וגם דור 3), ככל הנראה בשל מיקום אנטנות בעייתי או גורם אחר.

גם באזור עתלית. ונדמה לי שעוד איפשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין מה אתה רוצה לומר פה .. כל ההננחה שלך בכלל שגוייה מהיסוד... אין מה לעשות השוואה

אתה משלם X כסף בחודש תמורות משהו ואתה רוצה לקבל את מה שהובטח וזה לא אמור לענייןן אותך בכלל מה המגבלות של החברה ואם מישהו אחר משלם מה..

אתה קינית קו עם X העלאה וY הוררדה וזה מה שאתה צריך לקבל, אם לחברה יש קשיים לספק זאת היא לא אמורה להציע זאת מהתחלה.!

זה שעסקי משלם ככה וכהה לא מעניין אותי כלקוח קצה. זו חשיבה עקומה מהיסוד.. ואין פה שום הצדקה

מסכים איתך..

אם למשל הייתם קונים שוקו מקולקל במכולת הייתם שותים אותו או מחזירים אותו?

אסור להם למכור משהו שהם לא יכולים לספק.. וזה בדיוק מה שהם עושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...