פורום MMA - אומנויות לחימה משולבות - של מטורף - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פורום MMA - אומנויות לחימה משולבות - של מטורף


jayz0r

Recommended Posts

חברי HWZ יקרים שלום,

רציתי לספר לכם על פורום חדש שפתחתי שעוסק בתחום אומנויות לחימה משולבות (Mixed Martial Arts) - ולהזמין אתכם להצטרף לקהילה שבתקווה תהיה דומה לזו שפה - בוגרת, משתפת ומעניינת. לא הכמות מעניינת אלא האיכות. הקליקו כאן למעבר - פורום MMA.

ספורט אמנויות הלחימה המשולבות כולו ככולו בעל ותק של כמעט שני עשורים ברחבי העולם, אך בארץ ישראל הקטנה הוא עדיין בתחילתו, ויש שיאמרו שאפילו זאת הגזמה. מטרת הפורום הינה לפתח את המודעות לספורט אמנויות הלחימה המשולבות ולאפשר לכל החובבים, הסקרנים ואף למעט המקצוענים, להשמיע קול, ליצור קשרים ושיתופי פעולה.

זהו חס ושלום אינו פרסום "אוטומטי" למטרות קידומיות (המבין יבין, למרות שמטבע הדברים אני מפרסם בזו הלשון ב- 2-3 מקומות שאני קורא ומשתתף בהם) אלא כזה שנועד נטו להביא יחדיו את החובבים את הספורט. אם זה בראש שלכם ומעניין אתכם, אתם תבינו בדיוק על מה אני מדבר ויגרד לכם להיות חלק מיצירת קהילה ארצישראלית מקומית שכיף להשתתף בה. פורום אחר בו פירסמתי למשל: פורום MMA.

המקום דיי נטוש ובדד כרגע אך הוא נפתח רק בסופ"ש האחרון, נא לא להרתע מכך. אם יש מי שמעוניין לעזור ולתרום, לפקח בפורום, לעצב לוגו וכהנה וכהנה דברים, שיצור עמי קשר. 17+ בלבד בבקשה.

ניתן לבקר בעמוד הבית המתפתח: MMA, וכמו כן, ספציפית ב- פורום UFC.

תודה על תשומת הלב והמשך שיטוט נעים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הפורום ב-FXP לא שמעתי למזלי, אבל יש פורום טוב די מצליח בנושא בתפוז. אני לא מנסה להיות שלילי חלילה, כי אחרי הכל גם אני חובב MMA אבל קשה לי לראות 2 פורומים מתקיימים בהצלחה בלי שיהיו בעצם די זהים. אחרי הכל באמת הרבה אנשים שכותבים שם בפורום (ולצערי גם מ-FXP) כנראה יכתבו גם בפורום שלך ולא ממש יהיה הבדל.

בכל מקרה תן לי לברך אותך על היוזמה וההשקעה, אני שמח לראות אנשים בארץ נחשפים לספורט ומקווה שזה יצמח. שיהיה רק בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה עם הפורום של תפוז זו הפלטפורמה. אני פשוט לא סובל את הצורה שלו. האם יש מקום לעוד פורום כזה? אני מניח שהזמן יגיד, אבל בינתיים אני אשמח אם תשארו חיוביים, תרשמו ותביאו חברים (אם זה מעניין אתכם ואותם כמובן). שווה לתת לזה ניסיון רציני, מה שבטוח זה שהמדינה לא מוצפת בזה. מישהו כתב בפורום אחר בצורה מאוד מדויקת וקולעת לדעתי: "אף פעם לא התחברתי לצורת הפורומים של תפוז. אולי יש שם תוכן מעניין אבל כל הסטרוקטורה שם הזאת כ"כ אנכרוניסטית ועקומה".

על FXP אני בכלל לא יודע מה להגיד, אני מכוון לקהל דומה לזה שיש פה ומעלה.

לגבי האם יש במה לאמנויות אחרות - אז קודם כל המשולבות כוללות כל אמנות לחימה בערך. כרגע אני מניח שאין טעם לדבר אך ורק על שוטוקאן קראטה (לדוגמה) בפורום משולבות, אבל כמו שב- HWZ עם הזמן נוסף (אני מניח, אני לא באמת זוכר) פורום הצילום למרות ש- HWZ הינו אתר מחשבים, כך גם במטורף יש ותהיה במה לכל הקשור לאמנויות לחימה.

אני יכול להגיד לכם שיש פורום אוהדים של קבוצת שאני קורא בו ולמרות שרשומים אלפים יש עשרות בודדות של משתתפים פעילים וסביבם עוד כמה עשרות מתחלפים וזה אחד הפורומים היותר איכותיים ומהנים שנתקלתי בהם. ככה שלא אמור להיות אובר דה טופ קשה להחיות קצת את הפורום וליצור בית MMA ישראלי. שוב, תלוי אם הגישה חיובית או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהיה בהצלחה.

אתה מכיר מקום בחיפה שאפשר להתאמן?

יש מספר מקומות, אבל אורן לוין הוא הבחור שאתה רוצה ללמוד ממנו.

http://www.cma-box.co.il/forum/forum_topics.asp?FID=2

יש בסטיקי לינק ליצירת קשר איתו.

גילוי נאות - הם שמים בסטיקי רק את מי ששייך לאיגוד שלהם, אתה יכול לשאול בפורום ותקבל פרטים על מאמנים אחרים.

עריכה:

Jay K שיהיה בהצלחה אבל דע לך שיש מספר לא קטן של פורומים ישראלים בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהיה בהצלחה.

אתה מכיר מקום בחיפה שאפשר להתאמן?

תודה.

לא מעבר למה שגוגל מגלה :)

...

Jay K שיהיה בהצלחה אבל דע לך שיש מספר לא קטן של פורומים ישראלים בנושא.

תודה. ידוע לי, אבל יש גם מספר לא קטן של פורומים ישראלים בנושאי מחשבים ואתה עדיין מגיב פה. אני מקווה ליצור תמהיל של פלטפורמה נוחה וקהל בוגר יחסית. מי שזה קוסם לו יבוא, ומי שלא יבוא יקבל גוגופלאטה.

MMA זה הפוסטמודרניזם של אומנויות לחימה.

+1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אין פה חולי UFC שפיספסו את הטופיק?

UFC 114 נגמר, ו- UFC 115 מתקרב, אז יאללה למה אתם מחכים...

גם אם אתם לא מכירים ולא יודעים על מה מדובר, זאת ההזדמנות שלכם להחשף ולהחליט אם זה מעניין אתכם, מי שאוהב אקשן וספורט - ההנאה מובטחת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

מאז שפירסמתי פה לראשונה את ספורט ה-MMA הוא רק הלך וצבר תאוצה וחשיפה, הן עולמית והן מקומית כאן אצלנו (בדיוק כפי שצפיתי שיקרה), בעיקר בזכות ארגון ה-UFC, ואני יכול גם להניח שהוא לא זר כפי שהיה גם לחלק מכם. אני יכול להעיד שבמטורף יש כבר מעל ל-400 גולשים בחודש (לעומת כניסות בודדות בתחילת הדרך) וכמה עשרות משתמשים בפורום, אם כי הפורום עדיין לא קרוב להיות חי כפי שהייתי רוצה שהוא יהיה.

בכל אופן, מי שרוצה לעזור למלא ולייצב את המקום מוזמן תמיד, אולם הפעם, באופן יותר ספציפי, רציתי להזמין את כל הקוראים לקפוץ אלינו לדיון על UFC 130 שיתקיים בסוף החודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...