ANTEC 1200 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ANTEC 1200


thedarkman

Recommended Posts

איזה משהו אמר לי את זה:

שלמארז 1200 יש מאווררים לא טובים ולא איכותיים בגלל הלדים שלו,לרוב המארזים של חברת שיש להם מאווררים עם לדים אז המאווררים שלהם לא טובים ולא איכותיים.

ולCM HAF 932 יש מאווררים איכותיים וטובים

האם זה נכון?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שיש לו אנטק 1200, אני יכול להגיד לך שהמאווררים הם מסדרת TriCool של אנטק והם כן איכותיים.

הרבה אנשים חושבים שמאווררים עם לדים הם מאווררים חלשים/מרעישים ולא איכותיים, בעיקר משום שהרבה חברות ג'נריות מייצרות כאלה, אך יש כמה דגמים איכותיים מאוד כגון המאווררים הללו, הסדרות החדשות של חברת אנרמקס (לדוגמא סדרת אפוליש http://www.enermax.com/home.php?fn=eng/product_a1_1_1&lv0=4&lv1=16&no=42 )

המאווררים של אנטק כוללים גם אפשרות לשנות את מהירותם בעזרת סויצ'רים שנמצאים על גבי המארז (ובמידה ואתה קונה מאוורר בנפרד, הוא מגיע עם סויץ') כאשר אתה רוצה שקט אתה שם על low וכאשר אתה רוצה דחיפה וזרימת אויר טובה יותר במארז אתה שם על High/Medium.

לקולרמסטר יש מאווררים דווקא פשוטים יותר, אשר מסתובבים במהירות אחידה ללא יכולת שינוי ודחיפת האויר מעט חלשה יותר מהאנטק. מה שכן, גם הם נחשבים למאווררים לא רעים של החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם 1200 הוא מארז טוב,איכותי,שקט מאוד,עשוי מחומרים טובים ואיכותיים,יש לו מאווררים טובים ואיכותיים,סירקולציה טובה,הוא גדול,מרווח,מקרר טוב,שווה את מחירו בקיצור כדאי לי לקנות אותו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד מרוצה ממנו. מבחינת שקט, כאשר המאווררים על low הוא מאוד שקט אולם חשוב שגם החומרה הפנימית שלך תהיה שקטה כמובן.

החיסרון היחיד שלו הוא שהמרווח שלו לכרטיסי מסך גדולים די מוגבל. נכון להיום כל כרטיס מסך יכול להכנס לתוכו (מבחינת אורך כמובן) אבל אם בעתיד יצאו כרטיסי מסך עוד יותר ארוכים במספר סנטימטירים מהכרטיסים הכי ארוכים היום, יש מצב שתהיה בעיה.

האם אני ממליץ לרכוש את המארז? כן ולא. המארז מעולה אבל יש לך גם את אנטק 900 גרסא שניה שיצא לא מזמן שהוא כמו גרסא מוקטנת ועולה כמעט חצי מחיר וגם מעט זול מהHAFים.

יש לך פה בסטיקי סקירה גם של אנטק 1200 וגם של HAF אתה מוזמן לבדוק. תראה גם סקירות ברשת לגבי המארזים (לדוגמא סרטוני הסבר והדגמה ביוטוב).

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=368136.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקולרמסטר יש מאווררים דווקא פשוטים יותר, אשר מסתובבים במהירות אחידה ללא יכולת שינוי ודחיפת האויר מעט חלשה יותר מהאנטק. מה שכן, גם הם נחשבים למאווררים לא רעים של החברה.

אני מקווה שאתה מתכוון ספציפית לHAF932 כי באופן גורף זה לא נכון.

בתור בעלים של CM STORM SNIPER אני יכול להגיד לך בוודאות שלא רק שאתה יכול בעזרת חוגה לשנות את מהירות המאווררים , המהירות לא מוגבלת לLOW MED וHIGH...

ולגבי דחיפת האוויר - היא לא רעה בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי ספציפית לHAF כמובן. לקולרמסטר (לעומת אנטק) יש מגוון לא קטן של מאווררים לכן הם מכניסים בכל מארז מאוורים שמתאימים לו.

לא אמרתי שדחיפת האויר חלשה, אמרתי שהיא חלשה יותר מהTriCoolים כאשר מכוונים על מצב HIGH.

וכן, בחלק מהמאווררים ב1200 (וב902) ניתן לשנות את המהירות גם כן בעזרת חוגה (מאווררים קדמיים).

הHAF 932 לפי דעתי מארז מדהים ויש רק 2 דברים שאני לא ממש אוהב בו:

1) אין פילטרים. בתור מארז שכולל כמות די גדולה של מאווררים, כנראה ויכנס המון אבק לתוכו בעיקר אם המחשב יהיה על הרצפה.

2) אין שליטה על המאווררים (אבל זה לא משנה, כי המארז מפיק סביב ה20 דציבלים אם אני זוכר נכון). אבל יותר מהכול זרימת-אויר לא אחידה. כלומר המאורר הגדול הצדדי אמנם מקרר את לוח האם אבל עדיין האויר שנכנס מהמאוורר הקדמי גורם לאויר להסתובב במארז לכן חלק מהאויר החם נשאר בפנים במשך פרק זמן מסוים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...