פורסם 2010 באפריל 1915 שנים החלפת הילוכים זה ממש לא נורא במיוחד ברכב מודרני עם הקלאץ' רך כמו חמאה. רוב הנהגים בארץ עצלנים, אגרסיבים וחסרי תרבות נהיגה מינימלית. גיר ידני דורש יותר מעורבות בנהיגה, תכנון נסיעה ועידון בהשוואה לנהיגה על אוטומט. ככה נולדו כל הסטיגמות ידני לא נוח, ידני מיושן, ידני זה בשביל הפוזה. פשוט בורות.
פורסם 2010 באפריל 1915 שנים מחבר אני ממליץ לך שתתעקש שרוב הנסיעה תהיה בעיר ולא מחוץ לעיר.הרבה תלמידים מתלהבים מהנסיעה מחוץ לעיר על 90-110 קמ"ש ו,לא מבינים שזה בזבוז שיעור ורווח למורה.אין כמו נהיגה בעיר עם עצירות החלפת הילוכים והורדתם כל מספר רגעים,תמרורים/זכות קדימה וכו'.אל תדאג, לא נפלתי על אחד מהמורים השקרנים שמנסים להוציא ממך עוד שיעור ועוד שיעוראני עם מורה שבזכותו השכן שלי לפני שנה עבר טסט אחרי ש3 טסטים שלו נכשלו בגלל שהמורה הרמאי הקודם שלו לא לימד אותו איך מורידים הילוכים כמו שצריךהשיעור בכביש המהיר היה כדי שאני אתנסה בלהוריד הילוכים ובעצירות ואני די למדתי שםlev-27 אתה אומר שהיום יש רכבים עם קלאץ' רך כמו חמאה אבל זה לא רק ברכבים של העשירים?
פורסם 2010 באפריל 1915 שנים בכל רכב מודרני עם גיר תקין קלאץ' רך. אפילו ברכב שלי שנת 95. אם הקלאץ' קשה, כבד, נתקע, יש בעיה בגיר. נקודה.
פורסם 2010 באפריל 1915 שנים מהר מאוד ימאס לך מזה' date=' כשתחכה בפקק /רמזור או שתסע בעיר.[/quote']זו גם דעתי ודעתם של כל נהגי המוניות שאני מכיר שעבודתם היא דרך חייהם. הסיבה היחידה ששמעתי מנהגים שנסעו עם הילוכים ידניים להמשיך כך היא כי זה מוריד 10K ממחיר הרכב וכי אין להם כסף לאוטומט.האמת אם אצטרך רכב ידני אחרי שנה וחצי על אוטומט, אצטרך לקחת שיעורי נהיגה. פשוט שוכחים הכל אחרי הטסט אם לא נוהגים בהילוכים לאחר מכן.
פורסם 2010 באפריל 1915 שנים פשוט שוכחים הכל אחרי הטסט אם לא נוהגים בהילוכים לאחר מכן.שטויות. אחרי הטסט שלי, ובשמונה השנים האחרונות, נהגתי כמעט אך ורק על אוטומט. פעמיים הייתי צריך לנהוג על ידני (פעם כשלאבא שלי היה רכב חלופי מהעבודה, ופעם לפני כמה חודשים כששכרתי רכב באיטליה). חוץ מקצת זמן שלקח לי להתרגל מחדש, לא הייתה שום בעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.