פורסם 2010 באפריל 1615 שנים מחבר אלכס, רק שתדע לך שכל הכבוד שהמשפחה שלך מכריחה לעשות ידני "כדי שיהיה" בניגוד להורים שלי שלא חושבים על כל האופציותבקשר למד הסל"ד במקור אני מסתכל עליו אבל עוד לפני שזה מגיע ל3000 סיבובי מנוע המורה משגע אותי כבר לעלות להילוך 3...ואני מסכים בקשר לנהיגה על אוטומט זה כמעט כמו לנהוג בקרטינג
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים דיזל? קח בחשבון שמנוע בנזין עובד בסל"ד יותר גבוה, אם וכאשר תנהג על אחד כזה.דבר נוסף, נכון שיותר קל להחליף הילוך לפי מהירות/סל"ד, אבל תרגיש את האוטו. עם הזמן זה יהפוך ליותר מדויק מאשר לפי סל"ד/מהירות.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים - חגורות בטיחות. תמיד תחגור חגורה ותדאג שכל מי שנוסע איתך יחגור גם כן. חוק מרפי קובע שהחבר האידיוט מאחורייך שלא חגר, יהרוס לך את השמשה בעת תאונה.שאלה יהיו הבעיות שלנו בתאונה.טיפ - תבקש מהמורה נהיגה ללחוץ על דוושת הגז עד הסוף באיזה כביש ראשי או משהו, זה ייתן לך יותר ביטחון כשתכיר את הדוושה יותר טוב.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים מחבר בינתיים אני לא רואה את עצמי עובר טסט, נראה מה יהיה עוד 15 שיעורים...ואני לא יכול לעשות את השיעור הבא עד יום רביעי הקרוב תודות לצבא הנחמד שלנו
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים בקשר להילוכים/אוטומטי - רק רציתי להזכיר שבאירופה אין כמעט אוטומטי (אולי אפילו בכלל לא).אז אם אי פעם תטיילו באירופה ותרצו להשכיר רכב, כדאי לדעת לנהוג על הילוכים.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים קודם כל, באירופה יש המון אוטומט. מה שכן, גיר רגיל מאוד נפוץ שם, זה מה שאנשים שם אוהבים.באנגליה (כמו בעוד מדינות שהיו תחת שלטון בריטי בזמן זה או אחר - הודו, תאילנד, דרא"פ) נוהגים בצד שמאל של הכביש, ובהתאם ההגה נמצא בצד ימין (כדי שהנוסע יעלה מהצד של המדרכה). למה? בגלל שככה אתה רואה מי נמצא מימינך וכך תוכל לשלוף את חרבך במקרה של סכנה. ככה זה היה פעם, וככה זה נשאר.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים יש מברג שמאפשר להעביר את ההגה לצד השמאלי כמו בארץ.צריך פשוט לציין זאת מראש בהזמנת הרכב.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים מחבר נגיד כשאני רוצה להאט את המהירות בגלל משהו פתאומי, לפמפם עם הדוושה של הברקס מספיק? כי המורה אומר לי כל הזמן קלאץ' ביחדאה רגע עכשיו שאני חושב על זה, אני צריך לעשות את זה רק כשאני מגיע לעצירה מוחלטת כי אם אני לא אעשה את זה האוטו יכבה נכון?אה נגיד אני מתחיל להאט מ50 יורד מתחת40 מוריד לשני, יורד מתחת ל20 מוריד ראשון שהקלאץ' הוא כבר עם ברקסמעולה, עכשיו אני יודע מה לעשות בשיעור הבאמה שחסר לי עכשיו זה לנסות לעבוד על לא לעלות על מדרכות ואנשים
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים אני אתן לך טיפ, לדעתי הוא חשוב מאוד. הטיפ הזה ישמש אותך לאחר שיהיה לך רשיון.סתם לדוג', אתה נוסע במהירות של 80 - 110 קמ"ש... ופתאום בצורה מפתיעה, יש האטה וירידה משמעותית במהירות עד כדי עצירה. מייד כשאתה מאט, אתה מייד לוחץ על איתות החירום. בכדי להזהיר את הרכב שנמצא מאחוריך.אני משתדל לעשות את זה באופן קבוע, ואני יכול להעיד על כך שזה בהחלט הגדיל את מרחק הבלימה של הרכב שנמצא מאחוריי. לאחר מכן בעקבותיי, גם הוא הפעיל את איתות החירום.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים בעצירה פתאומית אתה מן הסתם תלחץ על הקלאץ' מכיוון שבכל הילוך שלא תהיה אתה תכבה את האוטו, מה שעלול להיות מסוכן ומיותר באמצע נסיעה.בשביל להאט בלבד, אתה בכל מקרה תלחץ על הקלאץ', ואז אתה תשלב להילוך שמתאים למהירות הנסיעה שלך (ואולי תישאר על אותו ההילוך).כמובן שזה יהוא לך הרבה יותר טבעי עם הזמן והניסיון
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים נגיד כשאני רוצה להאט את המהירות בגלל משהו פתאומי, לפמפם עם הדוושה של הברקס מספיק? כי המורה אומר לי כל הזמן קלאץ' ביחדכמו שאמרו לך, תקשיב למורה שלך. ואם זה מגיע למצב שאתה לא יכול לסמוך על מה שהוא אומר, אז כדאי מאוד שתחליף אותו...אני לא חושב שנהיגה זה משהו, שאתה יכול ללמוד בהתכתבות. ממש לא.
פורסם 2010 באפריל 1615 שנים fighter אני ממליץ לך לעבור לאוטומט תיראה ידני זה זן נכחד העולם עובר לאוטומטיות ורובוטיות כל הענין של האפשרות לנהוג בידני לא כל כך תעזור לך אלה אם אתה מתכנן להיות איזה נהג משאית או משהו ואז גם צריך רישיון מיוחד לי יוצא לפעמים לנהוג במסחרי ידני בעבודה וגם אחרי בערך 10 שנים שיש לי רישיון נהיגה זה סיוט כל פקק ופניה ובארצנו הקטנה יש הרבה להחליף הילוכים זה מעצבן וגם לעשות רוורסים כדי לצאת מחניה זה מעצבן ידני מתאים יותר לנסיעות בלי הרבה רמזורים \פקקים\ופניות ובארץ החסכון בדלק שלו לטעמי לא משתלם יחסית לסבל באוטומט תוכל להוציא טסט מהר יותר ואם הייתי יכול לחזור אחורה הייתי עושה אוטומט וזהו
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.