פורסם 2010 באפריל 1415 שנים http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=712080&sid=126 אני פשוט בהלם. חשבתם חברות גדולות, רציניות, איכותיות. קנייה בראש שקט. תחשבו שוב. תשמעו איך סמנכ"ל מדבר עם לקוח. כמו עם עבריין.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים אין הפרט, מעיד על הכלל.בכל אופן, צפיתי אתמול בכתבה בטלוויזיה וגם אני הזדעזעתי. אבל מצד שני אני יודע שאף פעם לא צריך לסמוך בעיניים עצומות לא על אף אחד, גם לא על הטלווזיה.במלא מקרים, כתבות מוצגות באופן חד-צדדי ומגמתי.אם בן אדם, מתכנן לרכוש רכב הוא צריך לבדוק ולראות אותו בעיניו ולא על סמך איזו אימרה של עובד "זה אותו הרכב בדיוק".הנושא של המקדמה, ואי-ההחזר הכספי באמת בזיוני.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים באמת לא מובן. סוחרים ברכב משומש בכל העולםכולם יודעים שהם אמינים ונחמדים ואף פעם לא ירמו ומילה שלהם זה מילה.ואם לקנות - רק עם יש קשרים. אז "יבנו" לך שמה אוטו עם צמיגים הכי חדשיםבטריה חדשה ואפילו כסאות כמו חדשים על אוטו שנסע מעט ולא היה בשום תאונה.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים תכלס, בתור נהג עם רכב ליסינג אני שוקל לחרוט במקום סודי ברכב "לא לקנות, אנסתי את האוטו".אני אישית לא מבין למה שאנשים יוציאו את מיטב כספם על רכבים כאלה(שבד"כ יש בליסינג) בכל מקרה.כשאתה מקבל בליסינג, ניחא, אבל לקנות בכסף שלך רכבים של השכרה? לא חבל?
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים המחיר הוא הרבה יותר זול, וברגע שהרכב עבר בדיקה מקיפה (אמיתית) ונמצא תקין, מה הבעיה?ברור שלא מדובר על לקנות חתול בשק בלי שאפילו ראית את הרכב חיצונית... אבל ברגע שבדקת והכל תקין, זה בהחלט שווה. חיסכון של עשרות אלפי שקלים.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים מחבר בגדול אתה צודק בתנאי שאין שום בעיות ברכב. אבל אומרים (אין לי הוכחות) שחברות הליסינג מתחזקות את הרכבים בחלפים תחליפיים סוג ג'. יכולות להיות בעיות אמינות בטווח ארוך. קיים בלאי שלא עולים עליו בבדיקות. בנוסף רכבי ליסינג נמכרים לחברות ברמת גימור ירודה ביותר במטרה להוזיל עלויות. קח לדוגמא יונדאי גטס שנמכרה לחברות הליסינג עם כרית אוויר אחת בלי ABS בשנת 2005 - 2006. ביזיון. בגלל אותן חברות עשרות אלפי רכבים ללא אביזרי בטיחות מינימלים נוסעות בכביש.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים ברור, אבל כל עוד אתה יודע מה אתה קונה וזה מה שאתה רוצה, אני לא רואה בעיה.. הרי העובדה שזה דגם לא מאובזר ולכן זול יותר היא כנראה בדיוק הסיבה שגרמה לך ללכת עליו מלכתחילה ולא על משהו מפואר ויקר יותר..
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים מתחזקים, מטפלים ? פעם שכרתי אוטו מהרץ באמריקה. הייתי צריך יותר מ 4 חודשים אוטו. אמרו אי אפשריותר מ30 ימים כל פעם למה אוטו צריך לקבל שרות!אחרי 30 ימים בקושי מצאתי זמן ליכנס להרץ ולחדש חוזה. על מקום נתנו חוזה חדש.שאלתי, ומה עם טיפול ?אמרו ? WHAT SERVICE אבל אם אתה דווקה רוצה אנחנו יכולים לרחוץ לך האוטו.וככה זה היה כל ה 4 פעמים של חידוש חוזה, כל פעם בעיר אחרת.ואני יכול לגיד לכל מי ששם אוטו פרטי שלו במוסך לטיפול והולך משם וחוזר כשאוטו "מוכן"שהוא פרייר. אני תמיד שמה במוסך על יד אוטו שלי (לא יושב בחדר של לקוחות) ואז אני רואה גם איך "מטפלים" באוטו שלבן אדם שלא במוסך (של יבואן) ואיך עושים טיפול "ארוך ויקר" ברבע שעה ברוטו כשיצרן אומר שעה וארבעים.....
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים המחיר הוא הרבה יותר זול, וברגע שהרכב עבר בדיקה מקיפה (אמיתית) ונמצא תקין, מה הבעיה?תכלס, בתור נהג עם רכב ליסינג אני שוקל לחרוט במקום סודי ברכב "לא לקנות, אנסתי את האוטו".הנה הבעייה, רב בעלי רכב מליסינג מתייחסים אליו בדיוק כמו שהוא - רכב זמני, ולא כמו שהייתם מתייחסים לרכב פרטי שלכם עם כל המשתמשע מכך. אני מכיר הרבה אנשים עם רכב ליסינג (אחי, חברים, משפחה) רובם ככולם לא היו עושים לרכב פרטי שלהם מה שהם עושים לרכב מליסינג.אני אישית בחיים לא ארכוש רכב מליסינג, לרכוש רכב מליסינג זה בדיוק כמו לרכוש חתול בשק - ולא משנה כמה בדיקות תעשה לו.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים אני מחזק את Milford הבעיה שבישראל יש הרבה אנשים "חכמים" ש"מבינים" במכוניות ולא מוכנים להוציא איזה 500 שקל על בדיקה במוסך חיצוני לפני קניה של רכב בעשרות אלפים ויותר וכל עוד יש את ה"חבר המבין" שגם אומר לאנשים חבל על הבדיקה יהיו אנשים שינצלו את זה זה נכון גם ברכבים וגם בנדלן
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים בשביל מה אדון המשנה למנכ"ל שלמה סיקסט היה צריך לדבר אל הבחור הזה ככה? מה הוא כבר עשה? [תהיה: האם גם אני צריך לפחד?].
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים ^ הוא חדר לרשות הפרט. צילם בשטח פרטי, ככל הנראה ללא רשות משלמה סיקסט. הזכות לפרטיותhttp://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%AA_%D7%9C%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA#.D7.94.D7.96.D7.9B.D7.95.D7.AA_.D7.9C.D7.A4.D7.A8.D7.98.D7.99.D7.95.D7.AA_.D7.91.D7.99.D7.A9.D7.A8.D7.90.D7.9Cהנה הבעייה, רב בעלי רכב מליסינג מתייחסים אליו בדיוק כמו שהוא - רכב זמני, ולא כמו שהייתם מתייחסים לרכב פרטי שלכם עם כל המשתמשע מכך. אני מכיר הרבה אנשים עם רכב ליסינג (אחי, חברים, משפחה) רובם ככולם לא היו עושים לרכב פרטי שלהם מה שהם עושים לרכב מליסינג.אני אישית בחיים לא ארכוש רכב מליסינג, לרכוש רכב מליסינג זה בדיוק כמו לרכוש חתול בשק - ולא משנה כמה בדיקות תעשה לו.אני יכול לחזק את הנקודה הזו. במשפחה שלי, אני מכיר את זה מקרוב. קנינו לפני כמה חודשים, רכב מאיזו חברת ליסינג. אבא שלי העלה את הטענה הזו, כמובן שהנציג טען: "ההתייחסות לרכבי הליסינג, זהה לרכב פרטי..." (כן, בטח)אבי ביקש לדעת, לאיזו חברה הם סיפקו את שירותי הליסינג ברכב הספציפי הזה. הם טענו, שהפרט הזה חסוי והם לא יכולים להעביר אותו הלאה.המצב הקיים, קצת תמוה. ברשיון הרכב, לא מוזכר בשום צורה שמדובר ברכב שנמכר מליסינג. אלא רק מופיע השם של הבעלים הקודמים - חברת ציי הרכב.
פורסם 2010 באפריל 1415 שנים לאחי עשו את התרגיל הזה לפני שבוע."יש בדיוק את האוטו שאתה רוצה! אבל הוא בנתניה. שים מקדמה של 500 שקל ונביא אותו לפה."כמובן שהאוטו שהביאו לא היה דומה לתיאור שאחי קיבל והכסף שלו נשאר אצל חברת הליסינג.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.