פורסם 2010 ביוני 315 שנים ניתן להכין טבלה ובה אתם ממליצים על מפרט מושלם לגרפקאים, עורכי ווידאו, תלת מימד וכ"ושרשור מפרטים המוסכם על הרוב ובו ימליצו אוהדי הקאדרו על מפרט ואוהדי GTX 480 על מפרט
פורסם 2010 ביוני 315 שנים מחבר אפשר אולי להתחיל איזו שהיא טבלה שתרכז את נושא הכרטיס מסך - מה כן , מה עדיין לא סגור ( יש מחלוקת / אי וודאות ) ומה לא ? כי אני קצת מעבד את הצפון ! אהמ... מאבד את הצפון. אם אתה רוצה סיכום לאיפוס, לפי מה שהבנתי זה די פשוט - 1.דו-מימד - לפי הדיווחים, לעריכת דו-מימד אפשר בקלות להסתפק בכרטיס רגיל ולא חייבים קוואדרו. 2.עריכת וידאו - לפי roeesnir לעריכת וידאו אפשר בקלות להסתפק בכרטיס רגיל ולא חייבים קוואדרו. 3.תלת-מימד - כשזה מגיע לתלת מימד כולם מסכימים (ותקנו אותי אם אני טועה) שיש לקוואדרו יתרון. מקווה שזה היה ברור (ונכון ) ניתן להכין טבלה ובה אתם ממליצים על מפרט מושלם לגרפקאים, עורכי ווידאו, תלת מימד וכ"ו שרשור מפרטים המוסכם על הרוב ובו ימליצו אוהדי הקאדרו על מפרט ואוהדי GTX 480 על מפרט לא ממש, אין "מפרט מושלם לגרפקאים, עורכי ווידאו, תלת מימד וכ"ו", לכל תחום צרכים שונים, ולכל אדם תקציב שונה. השירשור הזה בא לעמוד על ההבדלים בצרכי החומרה של התוכנות השונות, בשביל לתת לאנשים מושג איפה ואיך כדאי להשקיע ולחלק את התקציב שיש להם כשהם באים לבחור רכיבים למחשב שישמש מטרה ספציפית. צר לי אם המטרה הטשטשה בדיון.
פורסם 2010 ביוני 2015 שנים 3.תלת-מימד - כשזה מגיע לתלת מימד כולם מסכימים (ותקנו אותי אם אני טועה) שיש לקוואדרו יתרון. זה תלוי תוכנה. זו שאלה של תאימות, לא של כח חישוב, כך שאי אפשר להכליל. למשל, Cinema4D, למיטב ידיעתי, לא מרוויחה כלום מקוודרו.בגדול, הממשק משתמש של יישומי תלת מימד לא ממש מאתגר כרטיסים שאמורים לרנדר גרפיקה של משחקים בזמן אמת. במילים אחרות, אלא עם מדובר בכמויות פוליגונים מטורפות לגמרי (תכנון עירוני; הדמיות רפואיות), מבחינת כח חישוב, כרטיסי גיימינג מספיקים די והותר לכל תוכנת גרפיקה בשימוש רגיל - דו ותלת מימד כאחת.אם יש בעיות, ויש לפעמים, אלו הן בעיות תאימות, שלחובבי קונספירציות יש מה להגיד עליהן (כמו בשילוב AVID עם ATI שלא מתוכנתים לעבוד יחד או מתוכנתים שלא לעבוד ביחד.. וכמו תוכנות של אדובי שמתוכנתות לנצל CUDA ולא את הקוד של ATI). יש חברות שמשקיעות יותר בתאימות לחומרת גיימינג, ויש שפחות. כמו כן לעיתים יש שינויים ככל שהפיתוח מתקדם, חברות נקנות\נמכרות וכו'.לדעתי גם בתלת מימד לא כדאי כרטיס מקצועי.
פורסם 2010 ביולי 115 שנים לגבי 2D, שימו לב לכתבה הזו (ואלו שלפניה בסדרה) על הבעיות של כרטיסי גיימינג חדשים עם עיבוד 2D, במיוחד אלה של ATI.http://www.tomshardware.com/reviews/ati-2d-performance-radeon-hd-5000,2635.html
פורסם 2010 ביולי 115 שנים לגבי 2D, שימו לב לכתבה הזו (ואלו שלפניה בסדרה) על הבעיות של כרטיסי גיימינג חדשים עם עיבוד 2D, במיוחד אלה של ATI.http://www.tomshardware.com/reviews/ati-2d-performance-radeon-hd-5000,2635.htmlעם כל הכבוד לאתר של תום, שיעשו בנצ'מרקים על תוכנות וקטוריות אמיתיות! ולא תוכנה ביתית שלהם.למשל: מהירות ציור של קובץ וקטורי מורכב באילוסטרייטור עם גרידיאנים, ובלנדים בין האובייקטים, זה יהיה מעניין.ואגב, זה לא חדש שהדרייברים של ATI לוקים בחסר.
פורסם 2010 ביולי 215 שנים כרטיס מסך קוואדרו יכול לעזור בזמן הרינדור עצמו או רק כשאתה עורך שתוכל לראות בריל טיים את הpreview?
פורסם 2010 ביולי 1115 שנים במקרה שעוד לא הביאו את הלינק הזה קבלו :http://www.studio1productions.com/Articles/PremiereCS5.htmאם הוא כבר הובא סילחו לי אבל לא היה לי כח לבדוק
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים נניח לכרטיס יש X מעבדי CUDA ולכרטיס אחר יש X+100 מעבדי CUDA.. האם לכרטיס עם המעבדים הנוספים יהיה יתרון בביצועים ברינדור CUDA?
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים מן הסתם אבל אסור לשכוח גם דברים כמו ארכיטקטורה תדרי שעון ומהירות זכרון ורוחב פסע''פ נתונים יבשים אף פעם אי אפשר לעמוד עוצמה מדוייקת של כרטיס
פורסם 2010 ביולי 1315 שנים CUDA זה פיצ'ר דיי זנותי, למען האמת, מלבד CORE AVC שמאפשר להריץ עם 0 CPU USAGE סרטי HD רק על הכרטיס מסך, אין ממש ניצולת לפיצ'ר הזה... אולי רק בקידודי H264 של HD בפרימייר... שוב, כרגע הטכנולוגיה הזו דיי מתה, חסרת שימוש, אפילו שנותנים את ה SDK שלה למפתחים, לא ממש נעשה בה הרבה.. אולי בתחום הרפואה וכדומה.... מלבד לנגן HD לא מצאתי הנאה צרופה משימוש בפיצ'ר הקודה שלי... ואני מחדד שוב, לגברי הקוואדרו, באמת בצורה הכי פשוטה שיש. אם אינך סטודיו או בית פוסט גדול שמגלגל מחזור שנתי של מיליונים, אל תקנה קוואדרו, במידה וכן, ואתה לא מעוניין לשלם למס הכנסה, צור לעצמך הוצאות רכישה בכרטיסי קוואדרו לכל הסטודיו שלך. בהצלחה לגבי הUNLOCK הזה, נשמע מעניין ברגע שאניח את ידי על CS5, אבדוק את הנושא ואתן לכם רשמי ביצועים.
פורסם 2010 ביולי 1515 שנים CUDA זה פיצ'ר דיי זנותי, למען האמת, מלבד CORE AVC שמאפשר להריץ עם 0 CPU USAGE סרטי HD רק על הכרטיס מסך, אין ממש ניצולת לפיצ'ר הזה... אולי רק בקידודי H264 של HD בפרימייר... שוב, כרגע הטכנולוגיה הזו דיי מתה, חסרת שימוש, אפילו שנותנים את ה SDK שלה למפתחים, לא ממש נעשה בה הרבה.. אולי בתחום הרפואה וכדומה.... מלבד לנגן HD לא מצאתי הנאה צרופה משימוש בפיצ'ר הקודה שלי... ואני מחדד שוב, לגברי הקוואדרו, באמת בצורה הכי פשוטה שיש. אם אינך סטודיו או בית פוסט גדול שמגלגל מחזור שנתי של מיליונים, אל תקנה קוואדרו, במידה וכן, ואתה לא מעוניין לשלם למס הכנסה, צור לעצמך הוצאות רכישה בכרטיסי קוואדרו לכל הסטודיו שלך. בהצלחה לגבי הUNLOCK הזה, נשמע מעניין ברגע שאניח את ידי על CS5, אבדוק את הנושא ואתן לכם רשמי ביצועים. CUDA זה הפיצ'ר הכי שמיש בתעשיית העריכה,עיצוב,גרפיקה ואנימציה של השנתיים האחרונות על מה אתה מדבר בכלל רק אם להתייחס ל 3D, יש כבר 4 מנועי רינדור מובילים שמשתמשים בטכנולוגיה הזו ברמה של הפקה. וצפויים להיות עוד הרבה בינייהם vray,finalrender,Iray (mental images)a כל התוכנות החדשות של ADOBE, גרסאותה CS הקומפוזיטורים digital fusion,nuke בעתיד גם shake הכל הולך להשתמש בCUDA. הבנתי שATI תשתמש במשו שנקרא Open AL, שאני לא מבין מה זה אומר. אבל עד כמה שהצלחתי להבין, זו תיהיה טכנולוגיה מתחרה ישירות לCUDA ברמת החומרה של הכרטיס. אם מישהוא יוכל לשפוך אור על זה אני אשמח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.