פורסם 2010 בפברואר 815 שנים אתם תמותו על זה . . . סין מפתחת מטוס קרב חמקן משלה. מזכיר לכם משהו ? YF-23 [br]פורסם בתאריך: 8.02.2010 בשעה 08:54:22 אגב השוואה בין ה-F-22 לבין ה-T-50: [br]פורסם בתאריך: 8.02.2010 בשעה 08:58:08 על הדרך תמונה של הסוחוי 50 במצב חמקנות מופעל
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים גם אירן הודיעה שהיא מפתחת אחד ושהוא כבר טס,כל דבר שהם שומעים שפיתחו הם מודיעים שהם כבר בשלבי ניסוי מתקדמים של אותו פיתוח,מה שברור זה שהאמריקאים מכתיבים את העתיד ואת הקצב שלו.
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים איראן וסין ידועות כמדינות שמשביחות ומפתחות מטוסים על בסיסם ללא צורך בתכנון קודם.מי שמכיר את ההיסטוריה של ה"אריה" ישראל & איראן פיתחו יחד מטוס קרב עתיר ביצועים אך בגלל משטר החומיני הכול נהרס.תאמינו או לא איראן וישראל היו חברות טובות.הרפאל יפיפה.
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים מזכיר לכם משהו ? YF-23 [br]פורסם בתאריך: 8.02.2010 בשעה 08:54:22 T-50: אני לא יודע מה איתך, הדבר הראשון שקפץ לי לראש שראיתי את ה J14 זה מטוס מ Ace combat, ה X02 Wyvern- שהוא עובר מהירות מסוימת באוויר הכנף מתקפלת, ובמצב המקופל הדבר הזה נראה כמעט זהה ל J14 של הסינים. אני מריח תביעה מנאמקו/באנדאי בקרוב
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים אתם תמותו על זה . . . סין מפתחת מטוס קרב חמקן משלה. אני חושב שזה דיי זיוף ,וגם אם לא ,זה שהם בנו מטוס שניראה כמו רובוטריק זה לא אומר שהוא אחד כזה .
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים דווקא הגרמנים יצרו מטוס שצורתו "כול כנף" בדומה לB2 המוכר לנו כיום והטיסו אותו מעל בריטניהמטוס סיור בריטי גילה אותו לאחר שה"כול כנף" הסתובב כשעתיים מעל הבסיס והמכ"ם שלהם לא הצליח לגלות אותו.כמה שפחות בליטות פחות חתימות מכ"ם.
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים למי שלא למד היסטוריה תעופתית http://www.century-of-flight.net/new%20site/frames/horten%20frame.htm
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים אהמ...הספיקו לי 3 שנות שעורי אווירודינמיקה אצל צחי גבע ורון אביטל בבית ספר הולץ & חצי שנה נוספת בטכני חיפה תודה!בכולאופן פיתוח ישראלי לא יראה בעשור כולשהו הא?
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים כי אין צורך ו/או תקציב לפתח דבר כזה, אלא אם למדינה יש מקור מימון של כמה מיליארדי דולרים אם לא יותר עבור מטוס שיעלה כמה מאות מיליוני דולרים לחתיכה וייוצר בכמות אפסית שלא תצדיק את ההשקעה.אגב, תעשייה אוירית כן עובדת על פיתוח של מטוס קרב קטן וזול ומחפשת שותף לפיתוח, ובינתיים היא ממשיכה לפתח ולבנות כפירים (!).
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים אגב, תעשייה אוירית כן עובדת על פיתוח של מטוס קרב קטן וזול ומחפשת שותף לפיתוח, ובינתיים היא ממשיכה לפתח ולבנות כפירים (!).למרות התיישנותו של הכפיר הוא עדיין נחשב למטוס קרב טוב וזול ובעל יכולת שידרוג מעולה.הוכחה לכך ניתן למצוא במיראז'ים הצרפתיים שמבנה גופם כמעט ולא השתנה גם לא תצורת הדלתא של הכנפיים.למרות שהטייפון החל להיות חלק מהסד"כ של כמעט כול טייסת באירופה צרפת עדיין שומרת לעצמה את הרפאל והמיראז' ופרויקט ה-DASSAULT nEUROn העתידי.מה שכן אני לא אתפלא אם תצא השבחה למטוס הכפיר בדמות מטוס לוחמה אלקטרונית בכדי לספק למטוסים מטריית הגנהבפני ראדאר A.A\SAM.
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים יש השבחות שונות ומשונות, גרסאות שהולכות עם כוונת קסדה, גוף מוארך וכו'. אחד היתרונות של הכפיר (כלומר, המיראג' 5 - שבמידה מסוימת נבנה לצורכי ישראל) זה שהוא מאוד פשוט מבחינה מבנית ואין כמעט נזקי התעייפות, ולכן אפשר להמשיך להשביח אותם למרות שהם בני 40. ביחד עם זה שהוא זול, זו הכנסה מאוד גדולה לתעשייה אוירית מכיוון שיש המון מדינות שמחפשות מטוסים זולים ולאו דווקא הכי מתקדמים טכנולוגית (כי לא כל מדינה יכולה להוציא חצי מיליארד אם לא יותר דולר על טייסת F16 או פי 1.5 על F15. המטוסים הרוסים לא יותר זולים, אגב).
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים למי שרוצה ללמוד מעט על "איך עובדת חמקנות"http://www.howstuffworks.com/question69.htmהמטוס עצמו נבחר בגלל יכולות השידרוג שלו,אין צורך לעשות שינויים מאסיביים בגוף בכדי להתאים אותו למטרה זו או אחרת כי גוף המטוס מותאם לתקיפה במהירות תת קולית גבוהה\על קולית (פלוס ענק לכנף הדלתא שמחזיקה זוויות קיצוניות יחסית מבלי להזדקר)גוף המטוס מותאם לנשיאת חימוש מכול סוגי הארסנל הישראלי & מערבי.כשהייתי בביקור במקום נחמד שלא אזכיר את שמו קראתי באחד ה"ספרים" שם על גרסאות ללא טייס ונושאי חימוש טקטי ומיצוקי גוף.למטוס שכזה חסרה רק חמקנות כי טכנולוגית אפשר להתאים אותו גם למאה השרים ואחת.בהחלט מטוס משובח.מקום נחמד וותיק http://www.fas.org/programs/ssp/man/rowwpns/index.htmlיואב,הפרויקט לא בוטל היכנשהו ב2008?
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים תודה רבה על המידע חברה ,מעניין לקרוא (למרות שעד עכשיו הייתי בטוח שאני מבין דיי הרבה בנושא ) .עכשיו יש לי שאלה רצינית ,איך המיג 25 כל כך מהיר כאשר היחס דחף\משקל שלו לא משהו,והצורה שלו לא ניראת הכי אווירודינמית .
פורסם 2010 בפברואר 815 שנים הFOXBAT מהיר בגלל מנועיו ובגלל שהוא "נקי" אווירודינמית.עם זאת מדובר במטוס שלא יכול לשאת עליו משקל רב מידי חוץ מ2 טילים הגנתיים ומיושן מאוד.הגוף שלו מתוכנן למהירויות גבוהות וכך גם הוספו לו מנועים חזקים מאוד (שאגב המטוס המסכן עבר שלל התעללויות והתרסקויות)מה שכן כאשר הסורים כמדומני שלחו אותו לבצע סיורים בגובה רב הפנטומים לא הצליחו להגיע אליו ה25 זכה לזמן קצר לתואר "מגביה ואינו נפגע" בדיוק לכמה חודשים עד שF15 ישראלי הפיל אותו ושבר את הסטטוס והמיתוסים של המטוס הזה.(הפלה ראשונה של מיג 25 בעולם נעשתה ע"י F15 ישראלי)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.