הסוחוי T-50, התגובה החדשה של רוסיה! - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסוחוי T-50, התגובה החדשה של רוסיה!


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 101
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כן, הציפור השחורה טסה במהירויות של עד 7 מאך.

לפני 15 שנה שמעתי את זה לראשונה ממקור פנימי ועד היום זה נשמר בסוד גם אחרי שהיא "הוצאה משירות". לדעתי החזירו כמה לפעילות עד היום.

האורורה החליף אותה. אני מת להשיג שלו (וכל העולם בערך)...

מה שהחליף את הSR71 אלו הלוויינים, היום הם עושים מה שהוא עשה ללא מגבלות טווח וזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אתרי ה-top secret מלאים בחרטא ובדיסאינפורמציה. יודעי סוד אמיתיים לא הולכים ומספרים מידע מסווג ביותר לחברים שלהם. לאלו שבאמת יודעים ושכן פותחים את הפה לרוב עושים מעשה וענונו.

"aurora" דומה באופן חשוד לקונספט ה-scram של נאס"א.

ה-SR71 לא היה חמקן ולמעשה הייתה לו חתימת מכ"ם מאוד משמעותית. אם המטוס היה מגיע למאך 7 היו רואים את זה על מסכי מכ"ם של מדינות זרות שעקבו אחרי הטיסות שלו וגם על גבי מכ"מים אזרחיים והדבר היה מתפרסם ככל הנראה.

לציין שגם מהירות טיסה של "רק" 3.5 מאך ובגובה של "רק" 70-80 אלף רגל הייתה מספיקה בהחלט לחמוק מטילי הנ"מ שהיו בעולם עד שנות ה-70 המאוחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, הציפור השחורה טסה במהירויות של עד 7 מאך.

לפני 15 שנה שמעתי את זה לראשונה ממקור פנימי ועד היום זה נשמר בסוד גם אחרי שהיא "הוצאה משירות". לדעתי החזירו כמה לפעילות עד היום.

האורורה החליף אותה. אני מת להשיג תמונות שלו (וכל העולם בערך)...

אתה חי בחתיכת סרט, במאך 7 מנוע סילון לא יעבוד(וגם הפסודו ramjet של הSR71 לא יעבוד), למאך 7 לא מגיעים סתם, נאסא הגיעו אליו עם מטוס ללא טייס שמצוייד במנוע Scramjet, וגם הוא הואץ למהירות הוספית שלו בעזרת רקטה לפני כן(לא היה לו מנועי סילון להאיץ אותו למהירות שתאפשר לscramject לעבוד כפי שהוא תוכנן).

מעבר לזה שהדלק של המנועים של הSR71 לא יבער כמו שצריך במאך 7, הגוף שלו לא יחזיק במהירות הזאת(במהירות היפרקוליות אתה יכול לזרוק את האווירודינאמיקה אפילו של על קוליים(ולא זה לא אותו הדבר, ח"א האמריקאי ונאסא מחלקים מהירויות טיסה Subsonic, Transonic, Supersonic, Hypersonic, High-hypersonic) לפח(וכל קשר בין זה לבין מה שמחזיק מטוס רגיל באוויר כבר מזמן הלך לאיבוד)), אין לו מספיק דלק בצורה אפילו תאורטית להאיץ למהירות הזאתי(אלא אם אתה רוצה לתדלק אי שם במאך 3.5~, המנועים שלו היו נשרפים בגלל החיכוך אי שם באזור המאך 3.5-3.6, הגוף עצמו היה מתבקע מחום קרוב למאך 4... אני בטוח שהמקור הפנימי לפני 15 שנה צודק ב-100%.

המטוס מעולם לא הגיע למאך 3.5, לא בצורה רשמית ולא חזר מזה לפחות(לא בהתחשב שבמהירות השיוט שלו המנועים שלו עבדו כבר קרוב מאוד לטמפ' המקסימאלית שלהם קרי הסנפירים הגיע לכמעט 500 מעלות צלסיוס(וזה מחיכוך בלבד))....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחץ האוויר ב-70K הוא בערך 1/20 מזה שב-MSL. מאוד דליל, אולם אסור לשכוח שהחיכוך גדל ביותר מריבוע המהירות (הנוסחא הנקיה היא בריבוע המהירות אולם ככל שהמהירות עולה יש יותר מערבולות המוסיפות לחיכוך). אם כבר במאך 3.2 החיכוך מחמם את הסנפירים ל-500C ואת הדופן החיצונית של הקוקפיט ליותר מ-200C, צא וחשב מה תהיה הטמפ' של אותם העצמים כאשר החיכוך על פניהם יגדל פי יותר מ-4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי - נשמע משכנע, עד שיוכח אחרת ( מקורות עלומים לא נחשב ) - אהה, רק הערה קטנה -

בגובה 70 אלף רגל גם חיכוך האוויר הוא לא בדיוק זהה לזה שחווים " רגילים " !

חוץ מזה, מישהו עדיין זוכר מה נושא הדיון ? ( לא להציץ בכותרת :lol: ).

:xyxthumbs:

ברור שב70 אלף רגל לחץ האוויר לא זהה, בגלל זה גם מהירות הקול לא זהה למהירות הקול בגובה פני הים(יש הבדל של כמעט 30% בין 45 אלף רגל לפני הים למשל), היא גם מושפעת מהטמפ'(בגובה מסויים הטמפ' מתחילה "לעלות" קרי ב100 אלף רגל הטמפ' גבוהה יותר מאשר ב50)...

אנשים פה מדברים על דברים לא קשורים, יחס דחף\משקל לא מעניין אף אחד במקרה הטוב הוא מדבר על כמה המטוס יוכל להאיץ\לנסוק מהר יותר....

אנשים שוכחים את הגורמים הכי קריטיים במהירויות שבהן לטוס באוויר זה כמו לשחות בדבש.. כמו לחץ אטמוספרי, חיכוך עם האוויר ואפילו הקיבולת הטרמית של האוויר בתנאים האלה, נחשו מה קורה כאשר האוויר סביב המטוס מגיע לשיא הקיבלות הטרמית שלו?.... It gets really crispy really fast

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור להתכה בלבד, טמפ' ההתכה של טיטניום קרובה ל1700 מעלות, מה שכן מדובר במנוע, תחשוב מה קורה למייסבים כאשר כל החלקים שלהם מתרחבים מהחום, בדיוק מה שקורה למנוע של שמתחמם יותר מידי הוא מפסיק לעבוד ולא בגלל שהוא מתקרב לטמפ' ההתכה של הפלדה או וואט אבר שהוא בנוי ממנה, אלא בגלל שהוא פשוט נתקע ונחנק...

הבעיה במהירויות האלה שפשוט כמעט בלתי אפשרי לקרר מנוע הקיבלות הטרמית של האוויר שגם ככה נמוכה הופכת כמעט לאפסית, ובשל המהירות שבה האוויר נדחף אל ומחוץ למנוע(מעבר לבעירה כונסי אוויר לקירור המנוע) אין מספיק זמן בשביל העברת החום מהמנוע לאוויר, מה שקורה שבמהירויות גבוהות ובלתי הגיוניות כמו MACH 7 התכנון של המנוע שונה לגמרי.

מנוע ללא חלקים זזים כמעט, מנוע ללא דוחסי אוויר(שבמהירויות הללו רק מפריעים), בעירה פולסיבית(פיצוץ הדלק כמו במנוע של רגיל ולא שריפתו כמו במנועי סילון רגילים) בעיקר(למרות שלא כל הscramjet הוא Pulse jets היום), מערכת הזרקת דלק שונה לגמרי(במהירויות האלה הזרקת הדלק וערבובו עם האוויר צריכה להיות סופר יעילה ומהירה אחרת פשוט הדלק לא יספיק להשרף)....

ויש עוד 10001 גורמים, אני לא מהנדס אווירודינמיקה, ואני לא מיימר להיות אחד, אבל בחייאת רבעק אם כבר מניחים דברים ללא שום גיבוי שהם יהיו איפשהו בתחום ההגיון הבריא והפיזיבליות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צא מהסרט שלך אלכס.

מה הקשר גודל מנוע "ביחס למבנה גוף והיכולת ההגיונית"?

נדלקת מזה שהמנועים גדולים? תן לי לנפץ לך את האשליה, הם מגיעים ל 145 אלף קילו ניוטון בתפוקה מלאה עם אפטרברנר. רוצה נקודה להשוואה?

מנוע של F15E (מהיותר חדשים) מפיק 129 אלף קילו ניוטון בתפוקה מלאה (עם אפטרברנר), לפי ההיגיון שלך, ה F15 הקטן והקל בהרבה, שסובל מהרבה פחות התנגדות אוויר, היה אמור להאיץ למאך 8 או יותר.

למיג 25, ה "בלטה פרוסקי", יש עיצוב נקי מאוד, בלי הרבה משטחים שעלולים להגביר את התנגדות האוויר. זו אחת הסיבות שהוא מגיע למאך 3 (למרות שהוא כבר מתחיל להתפרק באוויר במהירות הזו.... ההגבלה הרשמית עליו היא 2.83 מאך לטיסה בטוחה)

מצחיק אותי שאתה קובע שהוא לא אווירודינמי, איזה מושג יש לך באווירודינמיקה? או שאתה קובע מה אווירודינמי או לא לפי מה יותר עגול ותופס את העין?

ה SR71, למרות שהוא נראה מגניב-משהו עם צורות מעוגלות וצבע שחור פשערשע, הוא מטוס גדול בהרבה, עם הרבה יותר משטחים שפונים לכיוון הטיסה ומגבירים את התנגדות האוויר.

המנועים שיש על המטוס לא מסוגלים לתפקד במהירויות דמיוניות כמו שזרקת פה, פיזור הדלק במנוע ייעשה לא יעיל כבר איפושהו במאך 4, והמטוס עצמו יתפרק לגזרים הרבה לפני שתגיע למאך 7.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואף על פי כן, נוע ינוע. מהירויות סביב המאך 6.5 ("עד 7") אינן זרות לציפור. זה לא אומר שמרגע המראה עד לנחיתה הוא טס כך מן הסתם אך מגיע לכך.

אני לא צריך לבבל"ת על מבנה,לחצים ושאר ירקות כדי להסביר עובדה פשוטה של גודל מנועים ביחס למבנה גוף ועוצמתם והיכולת ההגיונית להגיע לכך.

מי שלא מאמין, לא נורא. רק רציתי לפתוח עיניים שאם בלטה כמו מיג 25 מגיעה למאך 3, בלי שום צורה אווירודינמית אז הSR71 מגיע למשהו אחר לחלוטין.

תרגום: אין לי מושג מה אמרת עכשיו, אז אני רק מנסה להגיד שהמנוע מאוד גדול, או לפחות נראה לי ככה(למרות שיחס הדחף\משקל שכולכם נדלקתם עליו הוא 0.35, כאשר אם נקח את הF15 אז ללא אמל"ח ועם מבערים אחוריים הוא מגיע לאזור ה1.5).

לסיכום כל הודעה שלך בדיון הזה, במיוחד בכל הנוגע ליכולות התעופה של כל כלי ידי אדם(לא כולל נעלי בית) היא:

complete_utter_BS.jpg

באמת שאני לא מבין מה ההגיון מאוחרי "גודל מנוע", כנראה אתה מנסה לפצות על משהו... ;) תן לי לנחש לטענתך שברולט 7 ליטר מהירה יותר מרכב עם מנוע DSI 1.3 בגלל הגודל נכון?

::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...