ריקול לדגמי טויוטה שונים בעקבות בעיה בדוושת התאוצה. - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריקול לדגמי טויוטה שונים בעקבות בעיה בדוושת התאוצה.


shuy

Recommended Posts

אין טעם לחבוט אחד בשני.

מצד אחד, היפניות הרבה יותר נוחות ממה שהן היו פעם, אפשר לנסוע בהונדה בלי לשבור גב לאף אחד ושאר תיאורים מוגזמים, ומצד שני האירופאיות כבר פי 20 יותר אמינות מפעם (למרות שבשביל להחליף פנס ברנו צריך עדיין לפרק חצי אוטו, אבל זה כבר לא קשור לאמינות :smile1: )

ישראל צריכה להיפטר מסטיגמות בשוק הרכב, מכולן, ואנשים צריכים להסתכל באובייקטיביות על כל דגם לגופו.

תשמע, זה נכון מאוד מה שאתה אומר, ובאמת שני הצדדים השתפרו.

אבל שהפג'ו 407 הולכת לטיפול(צבע, פחחות, טסט, טיפול שגרתי) ואנחנו מקבלים מאזדה/הונדה/יונדאי, זה עולם שונה לגמרי. אבל הביצועים הם יותר טובים מהצרפתיות בארץ(כן, בחו"ל הדיזלים של הצרפתים מצויינים, ואם היו בארץ, בכלל תענוג, ורק מי שרוצה לדעת, לC5 מגיע מנוע טורבו מבית BMW עם גיר 6 הילוכים)

ובקשר לרנו, ראיתי את הסרטון, באמת הנדסת אנוש מטומטמת, כמה צחקתי על זה :lol: :lol:

רק גרמניות.[br]פורסם בתאריך: 31.01.2010 בשעה 22:02:15


חבר , תסתכל על התמונות של תאונות של רכבים באינטרנט תסתכל על הנזק או על ההרוגים במכונית יפנית

ועל המכונית הגרמנית /צרפתית / איטלקית.

כשאני נוסע בפאסט שלי אני מרגיש אני יושב במטוס קרב וביטחון של טנק

כשאני יושב בהונדה לדוגמא אני מרגיש שאני יושב בתוך פחנוע.

זה לא הכי נכון, הבטיחות מצויינת ביפניות ובהמון מכוניות היום, אבל אתה צודק בתחושה, האוטו עוטף אותך, זה עולם אחר.

ממש בטחון

רק להזכיר לך שבתאונה בין יקום לשפיים התנגשו מזדה ופורש

במזדה נפצעו בינוני אבל נהג הפורש נלכד ברכב ומת

תדע לך, שפורשה וכל המכוניות האלה לא עוברות מבחני ריסוק, העלות גדולה מידי.

בנוסף, בקשר לבטיחות, אין לנו בכלל וויכוח, כל מי שקיבל 5 כוכבים בNCAP היא מכוניות בטיחותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

סוזוקי מחזיקה מפעל בהונגריה, רנו מחזיקה מפעל במקסיקו, טויוטה מחזיקה מפעל בטורקיה וכך הלאה. רוב המכוניות שאתם קוראים להן אירופיות או יפניות בכלל לא מיוצרות בארץ המוצא של היצרן ולפעמים גם לא באותה יבשת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה, חובב היפני שובר הגב.

והנה, שומע הסטיגמות שאין לו אוטו צרפתי בבית.

אנחנו בבית עם שתי מכוניות צרפתיות, האחת C4 השניה פג'ו 407.

הC4 כבר 40K קילומטר, וראתה מוסך פעם אחת, שזה היה בטיפול.

ה407 ראתה מוסך בטיפולים, ופעם ב(אני לא אגיד שלא) בין הטיפולים.

אבל, אתה תמשיך לנסוע על המאזדה וההונדה, ואני אסע בכיף, על מושבים רחבים, ואוטו שאוכל את כבישי הארץ בלי שום בעיה, שאתה תסע 350ק"מ לאילת ואתה תצא עם גב שבור, ואני אסע 350ק"מ לאילת, ואצא מהאוטו כאילו נסעתי 10 דקות.

תהנה לך על הפחנועים שלך, ותחשוב שהוא משתווה לצרפתיות(הם לא מגיעים לקרסוליים שלהם)

שלא נדבר על עוד ריקול של הונדה, שהוא קורה ל650K לחזור למוסך.

דבר איתי כאשר הרכב שלך יגרד 150K. אמינות של רכב נמדדת בשנים אחרי סיום האחריות, לא ברכב חדש שבקושי ראה כביש. אפילו באירופה מכוניות יפניות נחשבות להרבה יותר אמינות, איכותיות ושומרות ערך בהשוואה לתוצרת המקומית. אירופאים הטילו הגבלות ייבוא דרקוניות על מכוניות יפניות כי הם יודעים שכניסת רכבים יפנים תשמיד את תעשיית הרכב הכושלת שלהם. אני מדבר איתך בתור בעלים של רכב אירופאי. בלתי אפשרי לעשות השוואה לרכב יפני. איכות הרכבה, הנדסת אנוש, בקרת איכות הרבה יותר מתקדמת בהשוואה לאירופאיות. האירופאיות יותר נוחות זה כן, אבל אני מעדיף מושב פחות נוח ובולמים יותר קשים מאשר לשבת בחדר המתנה נוח במוסך כל חודש. [br]פורסם בתאריך: 31.01.2010 בשעה 22:48:06


סוזוקי מחזיקה מפעל בהונגריה, רנו מחזיקה מפעל במקסיקו, טויוטה מחזיקה מפעל בטורקיה וכך הלאה. רוב המכוניות שאתם קוראים להן אירופיות או יפניות בכלל לא מיוצרות בארץ המוצא של היצרן ולפעמים גם לא באותה יבשת...

נכון, אבל מהנדסים, ידע, סטנדרטים ובקרת איכות עדיין יפנית. בסופו של דבר לא משנה מי מרכיב את פלסטיק. משנה מי מתכנן את הרכב.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3842104,00.html

עכשיו זה רשמי גם צרפתיות למוסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרכב שלי מופיע ברישמה, לאחר שהתקשרתי למת"מ מוטורס הם אמרו שאין מה למהר כי אין להם עדיין רשימה רשמית של דגמי טויוטה ה"בעייתיים" וגם ככה אין להם חלקי חילוף לחלקים הבעייתיים.

כרגיל השיטה הישראלית.

לא, זה לא קשור לשיטה ובטח לא לישראל.

התקלה - כפי שפורסם על ידי היצרן - נובעת מבלאי המתפתח בציר של הדוושה. לא קורה בבת אחת אלא מתפתח וכל נהג אמור להרגיש שינויים קטנים בתגובת הדוושה הן ללחיצה והן לשיחרור עם הזמן, עד שזה מגיע לשלב בעייתי עובר זמן.

לפי מה שפורסם מהנהלת טויוטה ביפן התקלה אותרה אצל אחד מבין 4 יצרנים המייצרים בעבור טויוטה את החלק הזה. חברת טויוטה מתעדת כל דבר (לא כמו בשיטה הישראלית) והם יודעים באיזה מכוניות לפי מספר השילדה הותקנו הצירים מאותו יצרן. היבואן ממתין לרשימה לראות אם בכלל הגיעו לישראל המכוניות הללו ואם כן לפי מספר שילדה אפשר לדעת מספ רישוי ואצל מי הן נמצאות. אז ישלחו לבעלי המכוניות הזמנות מסודרות.

אבל עד אז כל החכמים בשיטה הישראלית כבר יגיעו למוסכים וישגעו את מנהליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר איתי כאשר הרכב שלך יגרד 150K. אמינות של נמדדת בשנים אחרי סיום האחריות, לא ברכב חדש שבקושי ראה כביש. אפילו באירופה מכוניות יפניות נחשבות להרבה יותר אמינות, איכותיות ושומרות ערך בהשוואה לתוצרת המקומית. אירופאים הטילו הגבלות ייבוא דרקוניות על מכוניות יפניות כי הם יודעים שכניסת רכבים יפנים תשמיד את תעשיית הרכב הכושלת שלהם. אני מדבר איתך בתור בעלים של אירופאי. בלתי אפשרי לעשות השוואה לרכב יפני. איכות הרכבה, הנדסת אנוש, בקרת איכות הרבה יותר מתקדמת בהשוואה לאירופאיות. האירופאיות יותר נוחות זה כן, אבל אני מעדיף מושב פחות נוח ובולמים יותר קשים מאשר לשבת בחדר המתנה נוח במוסך כל חודש.

ה407 ב130K ב3 שנים.

אבל אתה חיי בסטיגמה, כי זה לא כל חודש, תתעורר, זה לא המכוניות מפעם.

ואל תדבר איתי על מבנה מבפנים, כי הכל פלסטיק, אומנם פלסטיק איכותי, אבל ממש לא נעים למגע.

כל אחד והסדר עדיפויות שלו.

סתם מתוך עיניין, עם איזה אתה?

תשמע, אנחנו גם עם טיוטה פוראנר(ג'יפ) שעבר 250K ותאמין לי, שהיו לו המון תקלות במנוע.(וכן הטיפולים היו בזמן, והיו במוסכים מצויינים)

אבל לאומת זאת, לדודה שלי רנו קליו 1996, רק לאחר 230K עם טיפולים של חאפרים ולא בזמנים, המנוע התחיל לשתות שמן.

תשמע, בסופו של דבר זה סדר עדיפיות, ולא יעזור.

אתה מעדיף אוטו אמין יותר, אבל הרבה פחות נוח.

אני מעדיף אוטו אמין פחות(שאם טיפול נכון, ובזמן, אין שום בעיות אחרות), אבל שיפנק אותי ויהיה לי נוח מאוד בניסעות.

סוזוקי מחזיקה מפעל בהונגריה, רנו מחזיקה מפעל במקסיקו, טויוטה מחזיקה מפעל בטורקיה וכך הלאה. רוב המכוניות שאתם קוראים להן אירופיות או יפניות בכלל לא מיוצרות בארץ המוצא של היצרן ולפעמים גם לא באותה יבשת...

זה לא משנה איפה זה מיוצר, הכל תלוי בבקרת איכות של מי זה.

שאומרים יפניות מתכוונים שהחברות היפניות מפקחות על הכל, ודואגים להכל.

ושאומרים אירופאיות, מתכוונים שהחברות שם אחריות על הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא משנה איפה זה מיוצר, הכל תלוי בבקרת איכות של מי זה.

שאומרים יפניות מתכוונים שהחברות היפניות מפקחות על הכל, ודואגים להכל.

ושאומרים אירופאיות, מתכוונים שהחברות שם אחריות על הכל.

הרגעת אותי

הסוזוקי שלי מיוצרת בהודו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוזוקי מחזיקה מפעל בהונגריה, רנו מחזיקה מפעל במקסיקו, טויוטה מחזיקה מפעל בטורקיה וכך הלאה. רוב המכוניות שאתם קוראים להן אירופיות או יפניות בכלל לא מיוצרות בארץ המוצא של היצרן ולפעמים גם לא באותה יבשת...

אתה טועה

קח לדוגמא את פולסווגן

רק פולו מיוצרת במקסיקו כל שאר הדגמים במפעל של פולסווגן שהוא המפעל המתקדם ביותר בעולם

אתה מוזמן לראות סירטון ביוטיוב

אני יודע שזה נשמע כאילו אני איש מכירות של פולסווגן אבל אני כבר 3 דורות של פאסאט ואני נהנה מכל רגע מהאוטו

עוד דוגמא נוספת

הונדה

רק דגמים קטנים יחסית כמו הסיוויק וגאז מיוצרים מחוץ ליפן הונדה אקורד תוצרת יפן וכל הדגמים היותר יוקרתיים כולם מיוצרים ביפן

מה שיוצא מחוץ למדינה של היצרן הם בדרך כלל דגמים מסוימים המיועדים גם לשווקים מסוימים

כמו שיש לטויוטה בוונצואלה מפעל כי הוא מיועד רק לשוק הדרום אמרקאי ששם המכוניות הרבה יותר פשוטות וכמעט ולא תראה בארצות בדרום אמריקה דגמים מפאורים כי הם דורשים את הפשטות והזול רוב המדינות כמו בוליבה וכוד' מדינות עניות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר איתי כאשר הרכב שלך יגרד 150K. אמינות של רכב נמדדת בשנים אחרי סיום האחריות, לא ברכב חדש שבקושי ראה כביש. אפילו באירופה מכוניות יפניות נחשבות להרבה יותר אמינות, איכותיות ושומרות ערך בהשוואה לתוצרת המקומית. אירופאים הטילו הגבלות ייבוא דרקוניות על מכוניות יפניות כי הם יודעים שכניסת רכבים יפנים תשמיד את תעשיית הרכב הכושלת שלהם. אני מדבר איתך בתור בעלים של רכב אירופאי. בלתי אפשרי לעשות השוואה לרכב יפני. איכות הרכבה, הנדסת אנוש, בקרת איכות הרבה יותר מתקדמת בהשוואה לאירופאיות. האירופאיות יותר נוחות זה כן, אבל אני מעדיף מושב פחות נוח ובולמים יותר קשים מאשר לשבת בחדר המתנה נוח במוסך כל חודש. [br]פורסם בתאריך: 31.01.2010 בשעה 22:48:06


נכון, אבל מהנדסים, ידע, סטנדרטים ובקרת איכות עדיין יפנית. בסופו של דבר לא משנה מי מרכיב את פלסטיק. משנה מי מתכנן את הרכב.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3842104,00.html

עכשיו זה רשמי גם צרפתיות למוסך.

תגיד מה שאתה רוצה, אתה לא יכול לקרוא לתעשיית הרכב האירופאית "כושלת", במיוחד לא ב 5 השנים האחרונות שהאמינות השתפרה פלאים, ויש לי ביסוס מצוין להגיד את זה. בנוסף, ב 80% מאירופה אין שום "הגבלות דרקוניות" על כניסת רכבים זרים.

בצרפת לדוגמה התהליך מהיר למדי, וכל המיסים והעמלות מצטברים ל 30% מגובה שווי הרכב. הלוואי עלינו מס כזה.

בקשר לכתבה... לא הייתי אומר שזה ביג דיל, 107 ו C1 אלו דגמים חדשים יחסית, אין הרבה על הכבישים, ואלו גם לא בדיוק הדגמים שנמכרים הכי הרבה.

אתה צריך לרדת מהסטיגמות ולברר עובדות.

בקשר לקונצנזוס שנפתח פה לגבי יצרנים ומדינות יצור-

זה לא כזה משנה, המפעל המייצר עובד עפ"י תכנוני היצרן, וחייב לעמוד בסטנדרטים של היצרן. זה לא שהם יכולים לשחרר לשוק מה שבא להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי יש לך רכב אירופאי? אפשר לחשוב. לפי כל טבלאות האמינות בארצות הברית, אירופה ובכלל בעולם יצרניות יפניות נמצאות בראש הטבלה , יצרניות אירופאיות פולקסווגן, פיאט, סיטרואן, רנו, פזו נמצאות בתחתית הטבלה. (ממש בתחתית) רק מותגי היוקרה האירופאים מרצדס ו-BMW מקבלים ציונים טובים באמינות. אם יש שיפור מדהים כל כך באמינות האירופאית בשנים האחרונות למה השיפור לא מתבטא בטבלאות? באירופה וארצות הברית מחליפים רכב לעיתים קרובות יותר. גיל הרכבים הממוצע נמוך בהרבה ודווקא שם אמורים לראות שיפור. אבל אין. בנוסף באירופה יש את האמא של הגבלת ייבוא על מכוניות זרות הגבלה שקיבלה ביקורת קשה באירופה בטענה שיצרניות אירופאיות מעדיפות להגן על עצמן באמצעות הגבלות ייבוא במקום מכוניות איכותיות שמסוגלות להתחרות בתוצרת היפנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי יש לך אירופאי? אפשר לחשוב.

לא, כי אבא שלי כבר 12 שנה בערך מנהל ציי רכב/רכש בחברות השכרה/ליסינג, ככה שהוא רואה בדיוק מה חוזר למוסך/מתי/למה, ומחליט מה החברה תקנה בהמשך, ויוצא לי מדי פעם להתעניין. ונחש מה? הוא מחזיק בחברה טונות של רכבים אירופאיים, ואיכשהו במקום לפשוט רגל בגלל הוצאות תחזוקה, החברה צומחת ואפילו פותחת סניף חדש עוד מעט :o

אתה יכול להמשיך לברבר על "טבלאות אמינות" (שמבוססות על דעתם של אנשים, לא על נתונים נטו מה חוזר למוסך יותר/מה חטף יותר ריקולים), מעניין שכל חברה שעורכת סטטיסטיקה כזו מציגה נתונים שונים מאוד. עד שלא יהיה משהו רשמי יותר שמבוסס על נתונים שנאספו בצורה גורפת מהמוסכים של כל החברות, הטבלאות האלו שוות אתה יודע בדיוק למה.

בנוסף, אתה שוב מקשקש על "האמא של הגבלות הייבוא" באירופה, אבל... איפה בדיוק ועל איזה הגבלות אתה מדבר? כבר נתתי דוגמה שבצרפת יש סה"כ 30% מס, וכמות הבירוקרטיה הדרושה מסתכמת ב 6-7 טפסים ותקופת המתנה של חודש, יותר קל לייבא שם מכונית מלייבא פלאפון לארץ, אז שוב, על מה אתה מדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, כי אבא שלי כבר 12 שנה בערך מנהל ציי רכב/רכש בחברות השכרה/ליסינג, ככה שהוא רואה בדיוק מה חוזר למוסך/מתי/למה, ומחליט מה החברה תקנה בהמשך, ויוצא לי מדי פעם להתעניין. ונחש מה? הוא מחזיק בחברה טונות של רכבים אירופאיים, ואיכשהו במקום לפשוט רגל בגלל הוצאות תחזוקה, החברה צומחת ואפילו פותחת סניף חדש עוד מעט :o

אתה יכול להמשיך לברבר על "טבלאות אמינות" (שמבוססות על דעתם של אנשים, לא על נתונים נטו מה חוזר למוסך יותר/מה חטף יותר ריקולים), מעניין שכל חברה שעורכת סטטיסטיקה כזו מציגה נתונים שונים מאוד. עד שלא יהיה משהו רשמי יותר שמבוסס על נתונים שנאספו בצורה גורפת מהמוסכים של כל החברות, הטבלאות האלו שוות אתה יודע בדיוק למה.

בנוסף, אתה שוב מקשקש על "האמא של הגבלות הייבוא" באירופה, אבל... איפה בדיוק ועל איזה הגבלות אתה מדבר? כבר נתתי דוגמה שבצרפת יש סה"כ 30% מס, וכמות הבירוקרטיה הדרושה מסתכמת ב 6-7 טפסים ותקופת המתנה של חודש, יותר קל לייבא שם מכונית מלייבא פלאפון לארץ, אז שוב, על מה אתה מדבר?

נכון חוות דעת של אנשים שמחזיקים באותם רכבים, מטפלים ומתקנים. אדם רכוש מכונית וכותב חוות דעת אחרי מספר שנות ניסיון. כאשר אוספים מיליוני חוות דעת מקבלים תמונה כוללת לגבי אמינות של מותגים מסויימים. מיליוני צרכנים באירופה וצפון אמריקה מדרגים את המכוניות האירופאיות בתחתית ואת היפניות בראש. איזה צירוף מקרים. אתה מבלבל במוח על 30% מס. אם אתה כזה תותח במיסוי, חוקים מקומיים, חוקי ייבוא ובירוקרטיה (אני עדיין מחכה לצי הנייד של מעצמות אירופה שימנע הברחות לרצועת עזה. תנסה לזרז את הבירוקרטיה.) כמה מס יש על מכוניות בתוצרת מקומית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד דוגמא נוספת

הונדה

רק דגמים קטנים יחסית כמו הסיוויק וגאז מיוצרים מחוץ ליפן הונדה אקורד תוצרת יפן וכל הדגמים היותר יוקרתיים כולם מיוצרים ביפן

מה שיוצא מחוץ למדינה של היצרן הם בדרך כלל דגמים מסוימים המיועדים גם לשווקים מסוימים

כמו שיש לטויוטה בוונצואלה מפעל כי הוא מיועד רק לשוק הדרום אמרקאי ששם המכוניות הרבה יותר פשוטות וכמעט ולא תראה בארצות בדרום אמריקה דגמים מפאורים כי הם דורשים את הפשטות והזול רוב המדינות כמו בוליבה וכוד' מדינות עניות .

הונדה אקורד מיוצרת גם בארצות הברית וחלק מהיבוא הישראלי משם.

הונדה סיוויק מיוצרת ביפן ובמקומות אחרים בעולם, השיווק לישראל נעשה לפי היצור של היצרן, הסיוויק החדשה שלי, תוצרת יפן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי יש לך רכב אירופאי? אפשר לחשוב.

נכון חוות דעת של אנשים שמחזיקים באותם רכבים, מטפלים ומתקנים

אתה די סותר את עצמך, אתה אומר על מה שאני חושב, אפשר לחשוב,

אבל אומר שהכל לפי חוות דעת.

בקשר לכתבה שהבאת הC1 וה107 שוות בהכל לאייגו.

זה היה שרובו היה של טויוטה והם סגרו הסכם עם קונצרן PSA(פג'ו וסיטרואן), תמורת אחוזים מהמכירות.

בקיצור, אתה מתווכח, עם אנשים שיש להם אוטו צרפתי, ובנאדם שאבא שלו מנהל ציי .

ואתה בטוח יודע, שאם הארופאיות היו כ"כ זבל, ציי הרכב לא היו מחזיקות אותם, כי מה שהם מחפשים זה רווח.

אז כנראה שהאירופאיות לא כאלה זבלה.

בנוסף, אני אחפש ויעלה לפה טבלת אמינות, שמראה שהצרפתיות, כן כן תתפלא, עוקפות את היפניות.

ואז מה תגיד? "כי יש לך אירופאי? אפשר לחשוב"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון חוות דעת של אנשים שמחזיקים באותם רכבים, מטפלים ומתקנים.

הלוואי. הסקרים האלו עוברים ואוספים חוות דעת של כולם. בין אם הם מחזיקים ברכב מתוצרת החברה ובין אם לא. וככה יוצא שהסטיגמה הקיימת משאירה את הדירוג שגוי לחלוטין.

מיליוני צרכנים באירופה וצפון אמריקה מדרגים את המכוניות האירופאיות בתחתית ואת היפניות בראש. איזה צירוף מקרים.

אתה מברבר הרבה, אבל לינק אחד עם נתונים שאפשר להסתכל עליהם, או מקור -כלשהו-, אני לא רואה פה.

. אתה מבלבל במוח על 30% מס. אם אתה כזה תותח במיסוי, חוקים מקומיים, חוקי ייבוא ובירוקרטיה (אני עדיין מחכה לצי הנייד של מעצמות אירופה שימנע הברחות לרצועת עזה. תנסה לזרז את הבירוקרטיה.) כמה מס יש על מכוניות בתוצרת מקומית?

בצרפת בין 3-5%, תלוי בקטגורית הרכב.

מן הסתם יש הבדל גדול בין 3-5 ל 30%, אבל אני לא רואה פה שום "הגבלות דרקוניות" מהסוג שקשקת עליהן קודם.

לשטות בסוגריים אפילו לא אתייחס.

אפשר לדעת מאיפה הטינה הזו שאתה נוטר למכוניות אירופאיות? מאיך שאתה כותב אפשר לחשוב שאיזו רנו התגנבה אליך לחדר בלילה וביצעה בך מעשים מגונים עם האגזוז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר איתי כאשר הרכב שלך יגרד 150K. אמינות של נמדדת בשנים אחרי סיום האחריות, לא ברכב חדש שבקושי ראה כביש.

יש לי VW BORA שנת 2000, כלומר בת 10, שעשתה 350K ק"מ.

היא אצלי כבר 5 שנים, ובקושי ראתה מוסך מעבר לטיפולים סטנדרטיים. יש פה ושם תקלות קטנות (חיישן מהירות שהחליט למות פתאום, מנגנון נעילה שהיה צריך החלפה ודברים בסגנון, בכל זאת הרכב בן 10) אבל כל עלות התיקונים הסתכמה אולי ב-1,000 ש"ח מצטבר (אני מזכיר שהרכב בן 10 ונמצא אצלי 5 שנים) - והרמה שהרכב נמצא בה - מעבר לכל שראיתי בשנתון הזה, ואפילו שנתונים רבים מעליו.

הנוחות, איכות הנסיעה, איכות הבניה והחומרים - יש רכבים חדשים שעולים 100K ש"ח חדשים מהחברה ונותנים פחות מהרכב הזה...

נ.ב.

לפני שהרכב הגיע אליי הוא היה ליסינג. "כמעט ללא שימוש מרופא" זה לא משהו שאפשר להגיד עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...