ריקול לדגמי טויוטה שונים בעקבות בעיה בדוושת התאוצה. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ריקול לדגמי טויוטה שונים בעקבות בעיה בדוושת התאוצה.


shuy

Recommended Posts

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שימו לב שמלבד מספר חד ספרתי של דיווחים בארה"ב הבעיה מעולם לא תועדה ובנוסף לא היו נפגעים בנפש, אז כן - עדיין בטוח יותר לנסוע ברכב ולא בקטנוע שברגע שעושים איתו תאונה הנהג עף 50 מטר באוויר ונוחת על הפדחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת אפילו לא הנקודה... כשחברה גדולה בוחרת לפרסם הצהרה שכזו למרות שכמו שאמרת מדובר בתופעה נדירה ולמרות שסביר שזה יגרום לחששות בקרב קונים פוטנציאליים, זה נקרא לקחת אחריות ולדאוג לתקן את הטעויות שעשית.

טעויות קורות, השאלה איך מתמודדים איתן. הגישה הילדותית של Ariel-Ro רק מעודדת טיוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרכב שלי מופיע ברישמה, לאחר שהתקשרתי למת"מ מוטורס הם אמרו שאין מה למהר כי אין להם עדיין רשימה רשמית של דגמי טויוטה ה"בעייתיים" וגם ככה אין להם חלקי חילוף לחלקים הבעייתיים.

כרגיל השיטה הישראלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי שרוצה לדעת בדיוק מה הבעיה ואיך ממליצים בטויוטה להתמודד איתה במידה ו(חס וחלילה) היא קוראת לכם במהלך נסיעה:

http://www.autoblog.com/2010/01/29/video-in-depth-look-at-toyotas-sticky-accelerator

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, יפה יפה, שיא האמינות, קוראת לריקול בכל העולם, בסדר גדול של מיליוני מכוניות, בגלל תקלה מסכנת חיים.

אני מחכה לאלה שיקפצו להגנתם של הפחנועים האלה.

אין שום קשר לטיוטה. הדוושה נרכשה מיצרן מסויים שמכר את אותה דוושה ליצרניות אחרות חוץ מטויוטה. פשוט טיוטה ראשונה הוציא קריאה למוסך. השמועות אומרות שקריאה למוסך תתרחב לפורד, פיז'ו וסיטרואן. למרות שפיז'ו וסיטרואן גם ככה נמצאות שם כמעט כל שבוע אז חבל על הנייר. פשוט שיחליפו כחלק מהתיקון הקבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל המשבחים אודות ה-recall נקודה למחשבה בניחוח דומה;

A new car built by my company leaves somewhere traveling at 60 mph. The rear differential locks up. The car crashes and burns with everyone trapped inside. Now, should we initiate a recall? Take the number of vehicles in the field, A, multiply by the probable rate of failure, B, multiply by the average out-of-court settlement, C. A times B times C equals X. If X is less than the cost of a recall, we don't do one.

fight club

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום קשר לטיוטה. הדוושה נרכשה מיצרן מסויים שמכר את אותה דוושה ליצרניות אחרות חוץ מטויוטה. פשוט טיוטה ראשונה הוציא קריאה למוסך. השמועות אומרות שקריאה למוסך תתרחב לפורד, פיז'ו וסיטרואן. למרות שפיז'ו וסיטרואן גם ככה נמצאות שם כמעט כל שבוע אז חבל על הנייר. פשוט שיחליפו כחלק מהתיקון הקבוע.

הנה, חובב היפני שובר הגב.

והנה, שומע הסטיגמות שאין לו אוטו צרפתי בבית.

אנחנו בבית עם שתי מכוניות צרפתיות, האחת C4 השניה פג'ו 407.

הC4 כבר 40K קילומטר, וראתה מוסך פעם אחת, שזה היה בטיפול.

ה407 ראתה מוסך בטיפולים, ופעם ב(אני לא אגיד שלא) בין הטיפולים.

אבל, אתה תמשיך לנסוע על המאזדה וההונדה, ואני אסע בכיף, על מושבים רחבים, ואוטו שאוכל את כבישי הארץ בלי שום בעיה, שאתה תסע 350ק"מ לאילת ואתה תצא עם גב שבור, ואני אסע 350ק"מ לאילת, ואצא מהאוטו כאילו נסעתי 10 דקות.

תהנה לך על הפחנועים שלך, ותחשוב שהוא משתווה לצרפתיות(הם לא מגיעים לקרסוליים שלהם)

שלא נדבר על עוד ריקול של הונדה, שהוא קורה ל650K לחזור למוסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין טעם לחבוט אחד בשני.

מצד אחד, היפניות הרבה יותר נוחות ממה שהן היו פעם, אפשר לנסוע בהונדה בלי לשבור גב לאף אחד ושאר תיאורים מוגזמים, ומצד שני האירופאיות כבר פי 20 יותר אמינות מפעם (למרות שבשביל להחליף פנס ברנו צריך עדיין לפרק חצי אוטו, אבל זה כבר לא קשור לאמינות :smile1: )

ישראל צריכה להיפטר מסטיגמות בשוק הרכב, מכולן, ואנשים צריכים להסתכל באובייקטיביות על כל דגם לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם אותו הדבר

כמעט בכל המכוניות החדשות שהיו לי היה ריקול למשהו בטיחותי

בפיאט היתה לי צינורית דלק שעלולה להתלקח ובהונדה משהו לא ברור בהנד ברקס, שעה וחצי עבודה מקסימום.

כבר שמעתי שעומדים לקרוא לסוזוקי בשל בעיה באטם שנמצא בין פתח התידלוק לטנק הדלק.

לדעתי עוד הרבה בעיות פחות קריטיות סודרו במסגרת טיפול שוטף בלי לספר לבעלים.

לדעתי אין שזה לא קורה לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, יפה יפה, שיא האמינות, קוראת לריקול בכל העולם, בסדר גדול של מיליוני מכוניות, בגלל תקלה מסכנת חיים.

אני מחכה לאלה שיקפצו להגנתם של הפחנועים האלה.

!

מכוניות יפניות זה ה-זבל

רק גרמניות.[br]פורסם בתאריך: 31.01.2010 בשעה 22:02:15


אין טעם לחבוט אחד בשני.

מצד אחד, היפניות הרבה יותר נוחות ממה שהן היו פעם, אפשר לנסוע בהונדה בלי לשבור גב לאף אחד ושאר תיאורים מוגזמים, ומצד שני האירופאיות כבר פי 20 יותר אמינות מפעם (למרות שבשביל להחליף פנס ברנו צריך עדיין לפרק חצי אוטו, אבל זה כבר לא קשור לאמינות :smile1: )

ישראל צריכה להיפטר מסטיגמות בשוק הרכב, מכולן, ואנשים צריכים להסתכל באובייקטיביות על כל דגם לגופו.

חבר , תסתכל על התמונות של תאונות של רכבים באינטרנט תסתכל על הנזק או על ההרוגים במכונית יפנית

ועל המכונית הגרמנית /צרפתית / איטלקית.

כשאני נוסע בפאסט שלי אני מרגיש אני יושב במטוס קרב וביטחון של טנק

כשאני יושב בהונדה לדוגמא אני מרגיש שאני יושב בתוך פחנוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...