פורסם 2010 בינואר 915 שנים שוב, תלוי מאוד באיזו ספקית. יכול להיות שבכל ספקית הנהלים קצת שונים. יש בונוס על המכירות (אני לא יודע במס' מדוייקים, אבל לפי מה שהבנתי מדובר בבונוס קטן) זה לא שלא ישלמו לך משכורת (אסור להם לעשות דבר כזה) אם אתה לא תמכור, לפי מה שהבנתי יעירו לך/יזהירו אותך עד שימאס להם ממך...
פורסם 2010 בינואר 915 שנים ביג דיל, אז אני אמצא עבודה שלא דורשת ממני למכור לאנשים דברים שהם לא צריכים ואני אוכל לתת תמיכה נטוזה פשוט גועל נפש, זה כמו שדחפו לי בתור לקוח את הסייפנט הזה עד שעליתי על זה
פורסם 2010 בינואר 915 שנים תראה, רוב העבודה לא מתמקדת במכירות. (בשביל זה קיים המוקד מכירות)ולעתים אני לא אגיד לך שתמיד, זה הצעות רלוונטיות. סתם לדוג' יש אנשים שלא מבינים בגרוש במחשבים והם רוצים למנוע מהילדים שלהם לגשת לאתרים מסוימים, והשירות שלהם בחלק מהמקרים יכול לתת מענה על הצורך המסויים.אבל גם אני כמוך, שונא לדחוף לאנשים בכח דברים שהם לא צריכים. אבל יש גם צורה לכל דבר, ואפשר לדבר עם הלקוח ולהציע לו את המוצר בנימוס.
פורסם 2010 בינואר 915 שנים מחבר ההבדל הוא שלHD הסיכוי להתקבל הרבה יותר קטן מאשר לתמיכה טכנית רגילה.בכל מקרה, שום משרת סטודנט בתמיכה טכנית לא תאשר רק 3 משמרות, מדובר על 4 משמרות ומעלה.ובנוסף לכך, רוב המקומות עם המשכורות הטובות יותר, לא מכניסים מראש אנשים למשרת סטודנט, אלא רק אנשים שעבדו שם קודם.שים לב, שגם כל מקום כזה, דורש 10-12 חודשים התחייבות.התמיכה הטכנית הנוכחית המשתלמת ביותר, היא מוקדי הDATA של אורנג' וסלקום, אשר המשכורת שם היא 26-27 שקל לשעה.תוכל לספר איך שם באמת? והאם יש אפשרות להתקדם..
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים נהריה אמרת ?Pineapp נמצאים באיזור תעשייה ליד, נשמעים לא רע, חיפשו לא מזמן תומך טכני:http://www.pineapp.com/partners.php?middleastעדיף על כל תמיכה בספקית.צור איתם קשר.
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים תגידו,יש איזה מוקד של תמיכה טכנית לאלה שגרים באזור הדרום?(יש משהו בב'ש?) יש מוקד תמיכה טכנית של בזק בבאר-שבע. http://www.bezeq.co.il/Jobs/Pages/techserv.aspx בכל אופן, במקרה האישי שלי, גם אני התחלתי במוקד תמיכה בבזק(עבדתי שם שנתיים), לאחר מכן עבדתי שנה בהלפדסק והיום אני מנהל רשת. אני לא יודע עד כמה התמיכה עזרה לי להתקבל לעבודות, אבל לתפקד בהן זה בהחלט עוזר(כי אתה גם לוקח דברים הרבה יותר בפרופורציה, כאשר חווית את הגרוע שבגרוע, תמיכה טכנית ראשונית מול לקוח ).
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים נהריה אמרת ?Pineapp נמצאים באיזור תעשייה ליד, נשמעים לא רע, חיפשו לא מזמן תומך טכני:http://www.pineapp.com/partners.php?middleastעדיף על כל תמיכה בספקית.ליד נהריה? פיינאפ נמצאת בנשר... וכבר לא מחפשים יותר בכל אופן.מאיפה אתה מכיר?ואם כבר אני משתתף בדיון הזה אז אני אנצל אותו לתזכורת:ת'רד "סיפורי תמיכה שקרו באמת": (הקישור שבתחימה שלי)http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=188173.0בקרוב (השבוע מתישהו): עדכון גדול נוסף! (אולי גם אחרון).
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים אני לא מקבל יותר מיילים מהתפוצה של מקום העבודה הישן ההוא אז לא יגיעו משם יותר סיפורים אלי...
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים אם כבר אתה הולך על זה, אז תלך לבזק תשתית.בתור אחד שמנוי לשניהם, כמות הצעקות והעצבים שהנציגים של 013 חוטפים, היא סיוטית, אני לא מבין איך אפשר לעמוד בזה(הנציגים)לאומת זאת בבזק, אני מניח שהכל יותר רגוע, כי אין להם הרבה תקלות.
פורסם 2010 בינואר 1015 שנים בזק תשתית? בחיים לא שמעתי מישהו שהתלונן עליהם. וגם אם יש תקלה, הם תוך יום שולחים טכנאי שיסדר את זה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.