איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית?


OzE

Recommended Posts

שלום לכולם, אני חדש בפורום.

רציתי לשאול שאלה..אני כרגע לומד מחשבים ויש לי אפשרות לעבוד רק 3 פעמיים בשבוע גג.

וקשה למצוא עבודה נורמלית בלי ניסיון או בכלל אפשרות לקיים משרה מלאה.

חשבתי ללכת לכיוון תמיכה טכנית לאיזה חצי שנה בנתיים עד שנראה מה ילך איתי ולעשות קצת כסף.

קראתי מה המשמעות של לעבוד בתמיכה טכנית ואני יודע שזה קשה, אבל אני ינסה. אין לי ברירה אני צריך כרגע כסף.

השאלה שלי בעצם איפה הכי כדאי לעבוד בתמיכה טכנית..אני יכול ללכת לבזק או 013 נטויזין.

השאלה גם בעצם איפה יש יותר הזדמנות להתקדם ובכלל בנושאי סיסטם ואבטחת מידע, איפה התנאים יותר טובים, איפה בעצם "צוברים" יותר ידע מאשר התעסקויות פחות רלוונטיות. ואם יש לכם משהו לספר אז אשמח גם לשמוע.

תודה רבה רבה לעוזרים. אשמח לשמוע מישהו שיש לו ניסיון בתחום ובאמת יכול לתת חוות דעת. שיהיה המשך יום נעים. ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש עכשיו גיוסים גדולים מאוד כמעט לכל מחלקת תמיכה טכנית של חברה טכנולוגית במשק בינהם הוט יס נטויזן אורנג 014 ועוד

מה שאני מציע לך זה לבוא מוכן לכל ראיון ולהשתדל להיות במיטבך , כי הם מזמינים המון אנשים לראיונות מדי יום ביומו ומסננים באחוזים גדולים מאוד במהלך מרכז ההערכה שלהם

בהצלחה :xyxthumbs:י

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרכז הערכה, לא קיים בשביל לבחון ידע טכני. הוא מתיימר לבדוק דברים אחרים (יותר בהיבט הפסיכולוגי). איך אתה מגיב תחת לחץ של זמן, שפת הדיבור שלך, תקשורת עם אנשים וכו' וכו'. המבחן ידע שיש הוא קל יחסית, והוא מאוד כללי.

לעתים קרובות, באים למוקד הטכני אנשים שאין להם שמץ וטיפה של מושג בתמיכה הטכנית. כל האינפורמציה, נמצאית על המחשב. הם לא מצפים משום אדם שבא לעבוד שם, לדעת הכל (הדרישה היא לבוא עם ידע בסיסי). עם הזמן, צוברים נסיון ולומדים לטפל באוטומטיות בתקלות השכיחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר הזה שקוראים לו איכות שירות לא? עשיתי שיעור כזה פעם בחברת אלקטרה

סך הכל לתת שירות עם חיוך ללקוח גם אם הוא אומר שמחר הוא יבוא לשרוף לך את הבית כי אחרי הכל אתה זה הפנים של החברה

בשביל זה צריך מרכז הערכה?! :facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות ועל העזרה. מרכזי ההערכה והמבחנים הטכניים אני מודע להם.

אני מאמין שאני יצליח להתקבל.

מה שבאמת חשוב לי במידה ואני יתקבל. זה פחות המשכורת..אם הייתי רוצה רק כסף הייתי הולך להיות מלצר או משהו כזה.

חשוב לי לעבוד במחשבים ולפתח קריירה..ובאמת להתמודד עם לקוחות וטלפונים ולפתח בעצמי את היכולת של סבלנות והבנה..

כשקראתי מאמרים הרבה אנשי IT ומחשבים צמחו משם..הם אומרים שיש בזה יתרון ענק בלהכיר את נושאי התמיכה. ורובם התקדמו והגיעו למקומות גבוההים.

בנושא השישי-שבת..מה שהבנתי שני החברות לא מחייבות עבודה בשישי. אבל כן לפחות פעם בה או בכלל יום בסוף שבוע. אין לי בעיה לעבוד במוצאי שבת אז זה בסדר.

הקטע שאני מתלבט בין ל 013. מכיוון שאני גר בנהריה. ובמת"מ בחיפה זה האפשרות או 013.. ועבודות במרכז לא ישקיעו על אחד שהוא בתחילת הלימודים ועוד לא יכול לתת משרה מלאה.

המטרה שלי בעצם הוא פחות נושא השכר. כי לא יהיו הבדלים משמעותיים משלמים 22 אחרי הקורס שלהם ובמשמרת ערב ולילה השכר עולה לבערך 28 וסופי שבוע זה 32 אני חושב. אז אפשר להגיד שבזק מנצחים בנושא השכר. וגם בתנאים הבנתי שבזק זה ממש תנאי עובד חברת ממשלה. קרן מנהלים וכו..

מה שחשוב לי באמת זה ההתקדמות. איפה באמת אפשר יותר להתקדם. מכיוון שנושא ה IT ואבטחת המידע זה הדבר שאני הכי מתעניין בו ולומד עליו.

איפה באמת אפשר להתקדם בתחום הזה ואיפה יותר מתעסקים בו. ובעצם האם אפשר להתקדם שם כי אם כבר אני הולך לבלות שם זמן. אז לפחות שיהיה תסיכוי להתקדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שבזק תשתית? אין לי כל כך מושג. אמרו לי שזה בחיפה במוקד של . שזה טלפוניה ואינטרנט.

וגיוסים לתמיכה טכנית תמיד יש..אף אחד לא באמת נשאר שם הרבה זמן. אז תמיד מחדשים.

עריכה : אמרו לי שאני יעבור קורס של חודש בנושאי תמיכה באינטרנט ADSL וטלפוניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...