איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה כדאי לעבוד בתמיכה טכנית?


OzE

Recommended Posts

התשובה פשוטה, לא כדאי

צודק במאה אחוזים. מנסיון, לא הייתי ממליץ לך על עבודה בתחום הזה, במיוחד אם אתה מבין בנושא. (פשוט אף אחד לא יעריך את מה שאתה עושה).

אני עשיתי קורס של שבועיים אצל אחת מחברות התשתית (קורס שהתחיל ב-"מה זה אינטרנט?"). מיותר לציין שאת מבחן הסיום עברו כולם, גם כאלה שאין להם מושג קלוש ברשתות ומחשבים.

גם אחרי שתתקבל לעבודה אתה הרי תתחיל מעמדה של תומך טלפוני שזה:

1) להתמודד עם הרבה מאד לקוחות שחושבים שאתה מנתק להם את האינטרנט מהעמדה שלך.

2) להתמודד עם הבעיות שנציגים חפפנים אחרים השאירו ללא מענה, ואתה תחטוף על הראש מהלקוח.

3) לשקר ללקוחות לבקשת המנהל.

אתה יודע מה, עזוב, אני מתחיל לקבל חררה רק מלהיזכר בזה. :s07:

נקודה אחת אחרונה, אל תחשוב שתקבל ידע שימושי שיעזור לך מלהיות נציג תמיכה. (בהנחה שאתה יודע מספיק מראש). ואף אחד לא יקדם אותך תוך חצי שנה לתפקיד שיבטא את יכולותיך.

תאמין לי, לך תהיה מלצר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

Adiga - נתקלתי בהמון הודעות כמו שלך כשחיפשתי באינטרנט מי עבד ואיפה ואיך...

אבל כמעט כל עבודה שאני רואה בתחום ה IT ואבטחת המידע. תמיד אבל כמעט תמיד דרוש איזשהו ניסיון בתמיכה טכנית או HD כדי להתקבל

או בכלל ניסיון מוכח בתחום..וכשאני שומע סיפורים על אנשים בעלי אותו השכלה והסמכות או תארים..זה שעבד בתמיכה טכנית או HD קיבל את המשרה כדי העדיפו אותו.

ואני בעצם לומד פעמיים שלוש בשבוע..ואני יודע שאני לא יצליח בעבודה במשרה מלאה. ורוב המרות החלקיות שנותנות לך 3-4 פעמיים בשבוע בנושא.

הם תמיכה תכנית. אולי באמת שאני יסיים תלימודים עוד הרבה זמן אני יוכל לעבוד במשהו הרבה יותר טוב..

אבל כרגע אני מיואש..זה הדבר הכי נכון שאני רואה לעסוק בו כרגע..מבחינת כסף מהצד לשלם על הלימודים ועל איזה יציאה לפאב בשבוע וכו..

ואני גר בנהריה והעבודה פה בנושאי מחשבים לא מרקיע שחקים. ונסיון תעסוקתי אין לי כמעט. אז זה בעיה..אז איכשהו אני רואה את זה בתור משהו.

אז אני קצת אובד עצות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתפקידים של נציג תמיכה במוקד אתה יכול לשכוח מקידום כלשהו (ולהיות בכיר/אחמ"ש/רש"צ זה ממש לא קידום לשום מקום) אלא אם כן יש לך קרובי משפחה בהנהלה.

בחיפה יש רק מוקד של בזק תשתית. בזק בינ"ל נמצאים בפ"ת.

אם כבר יש לך ידע בתחום האפליקטיבי (MCSE) וידע כלשהו בתחום רשתות (CCNA) אז למה שלא תמצא משהו באמת רציני במשרה חלקית? אפילו HD בחברה עם אוריינטציה טכנולוגית.

אתה יכול כבר לעיין בדיון הזה שנפתח לפני שלושה חודשים ולהבין מה באמת מצפה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך לא לרצות להתאבד אחרי עשר דקות שיחה עם הלקוח הישראלי.

אתם לא יודעים מה הולך שם בכלל. אנשים מספרים סיפור זוועה. תחלופת עובדים מאד גבוהה. גם אם תתחייב ל-3 משמרות המנהלים כל הזמן ירצו שתעשה יותר. זו עבודה שחורה. לך תהיה מאבטח בתחנת דלק בלילה. יותר כסף פחות כאב ראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל הוא שלHD הסיכוי להתקבל הרבה יותר קטן מאשר לתמיכה טכנית רגילה.

בכל מקרה, שום משרת סטודנט בתמיכה טכנית לא תאשר רק 3 משמרות, מדובר על 4 משמרות ומעלה.

ובנוסף לכך, רוב המקומות עם המשכורות הטובות יותר, לא מכניסים מראש אנשים למשרת סטודנט, אלא רק אנשים שעבדו שם קודם.

שים לב, שגם כל מקום כזה, דורש 10-12 חודשים התחייבות.

התמיכה הטכנית הנוכחית המשתלמת ביותר, היא מוקדי הDATA של אורנג' וסלקום, אשר המשכורת שם היא 26-27 שקל לשעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי עבודה בספקית. חשבתי לעבוד שם, אבל אחרי כמה ימים ראיתי שפשוט מאוד זה לא בשבילי. זמן ההמתנה בין שיחה לשיחה הוא אפסי, אחרי ששיחה נגמרת אתה מייד מקבל שיחה חדשה. (עניין של כמה שניות) זאת אומרת שמהמשמרת שלך יוצא ש- 99.9% מהזמן שאתה נמצא שם, אתה עובד.

יש לקוחות שהם מאוד אדיבים, אבל מהצד השני יש גם לקוחות עצבניים.

כמה דוגמאות: לקוח, שלא מבין למה הוא לא מצליח להוריד מייל למחשב. מהסיבה הפשוטה שהוא לא התחבר לאינטרנט.

לקוח שלא יודע איפה נמצא כפתור Start

לקוח שעידכן את התשתית שלו, אבל לא עדכן את הספקית

מישהו שצריך להסביר לו מה זה מודם, ואחרי שהוא מצא אותו לקח לו 10 דקות לנתק אותו מהחשמל.

בכלל לחלק מהלקוחות קשה מאוד להפריד בין התשתית, לבין ספקית השירות ואף פעם אין להם מושג למי הם צריכים לפנות.

וכו' וכו'...

כמעט תמיד, אתה אומר ללקוח לעשות ריסט למחשב ולאפס את המודם/ראוטר.

תקלות שכיחות: בקשה לסיסמא / חיבור ראשוני / בעיות בחייגן. העברה לחברת כבלים/ .

חלק מהזמן גם, אתה סוג של מוקד מכירות. יש לך יעד מסוים שאתה צריך לעמוד בו [למכור מס' מסוים של מוצרים בחודש לדוג': אנטי וירוס, אנטי ספאם וכד']

מה שכן, דווקא ממה שאני ראיתי האנשים שעובדים שם הם ברמה גבוהה. ככה שאפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה.

אם יש לך הרבה סבלנות, תעבוד. קח בחשבון שיש לך קנס יציאה של 2000 ש"ח, אם אתה מחליט להפסיק לעבוד לפני פרק זמן של שנה.

בהצלחה!

ואל תשכח שכל עבודה מכבדת את בעליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...