האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עבדו/עובדים עליי? - בעיות במימוש אחריות בנועה מחשבים


azr_nec

Recommended Posts

יובל,

מבלי להתיחס למהות טענותיך שהועלו לעיל, מפריע לי ענין אחר לגמרי:

מאחר ואתה מנהל חנות מחשבים ולא חנות ירקות, אני מניח שאתה יודע משהו על אנונימיות בפורומים.

מדוע אתה חושף את שמו האמיתי של פותח הדיון בתגובתך?

האם לא ברור לך שכינוי בפורום הוא אנונימי כל עוד בעל הכינוי לא מחליט לחשוף את פרטיו האישיים ביוזמתו?

אני תוהה אם עשית זאת בכוונת תחילה.

אשמח לקרוא את תגובתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה כבר מטיל אור אחר לחלוטין על המקרה.... מה שרק מראה ששווה תמיד לחכות להתייחסות מצד החנות.

עכשיו, בהנחה ומה שנכתב בהודעה של החנות נכון (ומהתנהלות הדברים, יש לי ביסוס להאמין שזה נכון....)-

1- 2600XT חזק יותר ומתקדם יותר מ 7600GS, ככה שמבחינת טיפול, זה יופי של שדרוג, יש הפרש מחיר לא קטן בין הכרטיסים.

2- אם הוא אכן קיבל כרטיס טוב יותר אבל טוען שקיבל כרטיס נחות וחלש, אני יכול לראות בהחלט איפה הבסיס לעניין של הוצאת דיבה....

3- בתור לקוח שנפגע כביכול בצורה מחפירה מחנות, הייתי מפסיק להתקרב אליה לפחות לפרק זמן מסוים. אם מה שכתוב פה נכון ופותח הת'רד אכן המשיך להשתמש בשירותי החנות שכביכול פגעה בו כ"כ, לא יודע, לי זה נראה מוזר.

אני בספק שחנות או נותן שירות כלשהו יקפוץ להאשים לקוח בהוצאת דיבה באופן חסר ביסוס, זו תהיה יריה ברגל של אותה חנות/נותן שירות, וזה פשוט גורם לי לחשוב שמשהו פה מסריח.

פותח הת'רד- בא לך לשפוך אור על הנושא? יש לך במקרה חשבוניות/תעודות החלפה או משהו לגבות את העמדה שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מנהל החנות צודק ואכן פותח הדיון קיבל HD2600 אז הצדק עם החנות (למרות שלא לגמרי ברור למה אחרכך קיבל 6600).

אם מנהל החנות טועה ופותח הדיון אכן קיבל HD2400 כמו שהוא טוען אז הצדק עמו.

למי מהשניים נאמין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יובל -

ראשית אני שמח שבחרת להגיב בפורום - זהו צעד הרבה יותר הגיוני מאשר לאיים על לקוחות בהודעות בתביעות למיניהן, ובכל מקרה עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

שנית - אני מצר על כך שבכל זאת בחרת לכנות את האנשים בפורום "עדר שהדבר היחיד שהם יודעים זה רק להגיב ורק כדי להשמיץ".

למרות שהעובדה שיש לכם לקוחות מרוצים נזקפת לזכותכם -- ההתנהלות שלכם במקרה הספציפי הזה נזקפת לחובתכם - ולא בגלל עובדות המקרה הטכניות - אלא בדיוק בגלל הדברים שתיארתי כאן ובתגובות קודמות שלי.

התגובה הזו שלך הייתה צריכה להופיע (לעניות לדעתי) הרבה קודם, ולבטח *במקום* אותה הודעה פרטית מאיימת שבחרת לשלוח. זאת לא מכיוון שהצדק אתכם או לא אתכם - אלא מכיוון שזה הדבר ההגיוני וההגון לעשות בתור חברה שמעריכה את לקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים.

ברור שלכל מטבע יש 2 צדדים, ושהמציאות היא לא תמיד שחור ולבן -- וברור שכשמישהו אומר עליכם דברים שלדעתכם (אין לי מושג כמובן מה האמת) הם לא נכונים - אז הדבר מקומם. בה בעת - לנסות להלחם בכל הכח בלקוח בודד, לנסות לסתום פיות ולאיים בתביעות (גם אם הצדק אתכם) פשוט גורם לכם להצטייר כעסק קר ומנוכר, שימהר "להעיף מהדרך" כל "מכשול" העומד בדרכו או שמעיז לבקר אותו. האם אתה חושב שמישהו ירצה לרכוש בחנות שעלולה לתבוע אותו אם יעז להעביר עליה ביקורת?

לו רק היית מלכתחילה מגיע לפורום ומציג בצורה עניינית את עמדתך (מבלי להיגרר לביטויים כגון "שקרים" שמטילים דופי בלקוח ומניחים שהוא מונע מכוונת זדון), אזי שיכול להיות שהדברים היו נראים אחרת.

אבל כפי שאתה בעצמך מוכיח בהודעתך --- אתה ממשיך בגישה שרואה בכל מי שמעביר עליכם ביקורת או מביע עמדה שלילית כלפיכם כ-"עדר" ואתם מניחים שכולם בעלי כוונת זדון ומעונינים "לפגוע ולהשמיץ". אני מקווה שברור לך שלי (ולהרבה אחרים פה) אין שום אינטרס לכאן או לכאן, כולנו בוחרים להביע את עמדתנו בצורה חופשית ובהתבסס על המידע המונח לפנינו.

לי אין באמת דרך לבדוק האם אתם צודקים או הלקוח צודק - ולכן לא הגבתי -- עד אשר בחרתם לאיים על הלקוח. האיום הזה הוא עובדה מוגמרת - והוא מבחינתי חציית גבול ביחס אל הלקוחות. אותי כלקוח איבדתם, וחבל - כי באמת יש לכם שם טוב כנראה ביחס לחנויות אחרות.

במקום לנסות "לנצח" בתחרות על "האמת" - היה עדיף לו הייתם מנסים להגיע לפשרה כלשהי. נזק רב היה נחסך מכם, לדעתי, שאותו אתם גרמתם במו ידיכם - ולא נגרמתם על ידי שום גורם אחר.

אתה יכול להמשיך לנסות ולשכנע את עצמך שכולנו "עדר" שלא מסוגל לחשוב עבור עצמו (שאגב - זו התנשאות ממדרגה ראשונה וגם קצת חוצפה לטעון כך) - אבל בפועל, הפעולות שאתה נקטת (ושעליהן אין עוררין) - של איום בתביעה -- הן אלו שגרמו לי להחרים אתכם. הויכוח הטכני האם ללקוח מגיע פיצוי, או לא מגיע פיצוי -- הוא לדעתי לא ממש העיקר פה.

אם יורשה לי להביע את דעתי האישית -- אני חושב שעדיף לו לעסק בישראל לו יקפיד שלקוחותיו יהיו מרוצים כמטרה ראשונה במעלה - ורק כמטרה משנית - שהנהלים והפרטים הטכניים של עסקאות כאלה ואחרות יבוצעו תמיד תוך הקפדה על אינטרסיה של החנות.

אין הכוונה שעליך לחלק "כרטיסים חינם" לכל דורש --- אך אולי מוטב היה לו היית מנסה להגיע לפשרה בדרכי נועם, או לכל הפחות מגיע לכאן להסביר את עמדתם ולתת לאנשים לשפוט בעצמם - מאשר לאיים בתביעת דיבה באופן נסתר, שגורמת לכם - כפי שאמרתי כבר קודם -- להצטייר כבריון כוחני.

במקום לנסות לצייר את הלקוח ש-"שקרן" ואת אנשי הפורום כ-"עדר של משמיצים" - אולי עדיף שתניח (גם אם אתה לא מאמין בזה) שכולם בעלי כוונות תמימות, וכולנו היינו רוצים לראות עסקים נעשים בצורה הגונה וישרה - ולכל היותר הסיפור מהווה אי-הבנה מצערת. במקום זה בחרת להניח שכולם "יוצאים נגדכם" ורוצים ברעתכם.

הדרך להגן על שמכם הטוב הוא ע"י שקיפות וכנות - ולא ע"י איומים ופיזור כינויים והאשמות ("עדר", "שקרים" "משמיצים").

ההודעה שלך (לעניות דעתי) מפספסת את הנקודה בדיוק כפי שקרה עם פעולתך הקודמת (האיום בתביעה).

זו לא הדרך להשיג לקוחות חדשים או לשכנע אנשים שאתם צודקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור תציג איזה מסמך \ תמונה שמראה את ה-2400....

אחרת הדיון הזה לא שווה שום דבר.

התגובות כאן משני הצדדים מלוות בעובדות שאנחנו כקוראים מתייחסים אלהם כאל עובדות שאין עליהן עוררין,

פותח הטראד מגיע למסקנות לא נכונות , מעלה אותן על הכתב , מקבל גיבוי מהחברים כאן בפורום , גיבוי שטוען את הקפיץ שלו

עוד יותר להמשיך ולהתווכח על דברים שכנראה אין לו מספיק מושג בהם וזה לופ אינסופי.

מי שמוכן לוותר על חנות בגלל גחמות של ילדים קטנים שמקבלים גיבוי מילדים עוד יותר קטנים שיבושם לו.

אני בטוח שלנעה מחשבים לא תהיה בעיה לוותר עליך בתור לקוח, הן אחת החנויות הגדולות והמוכרות בשוק הזה של החומרה.

ולבחור מעלי שברבר הרבה , תפסיק לנסות ולחנך את כולם , ברברת ברברת ולא אמרת שום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

י

למרות שהעובדה שיש לכם לקוחות מרוצים נזקפת לזכותכם -- ההתנהלות שלכם במקרה הספציפי הזה נזקפת לחובתכם - ולא בגלל עובדות המקרה הטכניות - אלא בדיוק בגלל הדברים שתיארתי כאן ובתגובות קודמות שלי.

התגובה הזו שלך הייתה צריכה להופיע (לעניות לדעתי) הרבה קודם, ולבטח *במקום* אותה הודעה פרטית מאיימת שבחרת לשלוח. זאת לא מכיוון שהצדק אתכם או לא אתכם - אלא מכיוון שזה הדבר ההגיוני וההגון לעשות בתור חברה שמעריכה את לקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לי אין באמת דרך לבדוק האם אתם צודקים או הלקוח צודק - ולכן לא הגבתי -- עד אשר בחרתם לאיים על הלקוח. האיום הזה הוא עובדה מוגמרת - והוא מבחינתי חציית גבול ביחס אל הלקוחות. אותי כלקוח איבדתם, וחבל - כי באמת יש לכם שם טוב כנראה ביחס לחנויות אחרות.

אני לא מסכים עם זה.

מרגע שהלקוח טוען ומשלהב את כולם שהוא קיבל מוצר נחות, הנזק התדמיתי לחנות כבר נעשה.

אם הלקוח קיבל את המוצר שהחנות טוענים שקיבל, שהרי מדובר במוצר טוב ויקר יותר, אבל טוען שקיבל מוצר נחות בהרבה ומציג את החנות בכל אור שלילי אפשרי, הודעה פרטית עם דרישה (לא בקשה, אין פה סיבה לבקש. אני רואה פה הצדקה לדרוש) לסגור את הת'רד ולהפסיק במסכת השגיאות היא דבר לגיטימי לדעתי.

יודע מה? לא צריך "לסתום פיות" ולמחוק מיידית את הת'רד על כל הודעותיו- אם הייתה תגובה מיידית של הקפאת הת'רד עד לבירור העניינים ופרסום התוצאה הסופית, זה מה שנקרא "צדק לכל".

טובת הצרכן היא אינטרס של כולנו כצרכנים, אבל אם לא נהיה לפחות הוגנים כלפי הצד המוכר, יש הצדקה אח"כ להתלונן על זה שמקבלים שירות לא טוב או שלא הוגנים כלפינו?

לגבי שאר ההודעה שלך- תופעת ה "עדר" היא לא משהו ספציפי ל HWZ או לפורומים באינטרנט. מדובר על כל מצב בכל מדיה תקשורתית.

אתה מכיר את התופעה שרואים חשוד עולה לכותרות, נכון? מבחינת הציבור, הוא כבר אשם. אותו דבר במקרים כאלו, גזר הדין כבר ניתן מראש, ולא תמיד בצדק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

הסיבה שהחלטתי להגיב לעניין היא מכיוון שתראד זה יצא ממזמן כבר ממסלולו ובטח שהעובדות בו מסולפות לחלוטין.

זו גם הסיבה בפנייה שלנו אל עזריה בפרטי. על מנת למנוע המשך הפצת שקרים ועובדות מסולפות.

על מנת לעשות סדר בדברים הנה העבודות לאשורם ועליהם אין מחלוקת כי הכול מתועד וכתוב:

1. הלקוח קנה כרטיס של BFG מסוג 7600GS

2. הכרטיס הנ"ל נפגם והוחלף לכרטיס חדש של מדגם 2600XT ולא 2400XT כפי שמציין. עובדת היותו מציין ללא הרף כי פגענו בו ונתנו לו כרטיס נחות הינה שקר וכזב. כרטיס 2600XT חזק יותר מהכרטיס המקורי שהיה לו.

3. מכאן שכל מסכת הדיבורים על כך שעבדנו עליו או פגענו בו ודפקנו אותו הינה שקר מוחלט. הלקוח פשוט לא מבין מה הוא קיבל ובטח לא להודות על כך.

4. לפני כחודש הגיע עם הכרטיס שוב תקול. מיותר לציין כי האחריות ל3 שנים על כרטיס BFG שלו פגה ממזמן. אך בגלל שציינו על גבי החשבונית כי יקבל אחריות לכל החיים העמדנו לרשותו כרטיס AGP כמעט הכי חזק שעוד ניתן למצוא היום. האחריות של BFG בתקופה ההיא ציינה כי לאחר 3 שנים החברה תעמיד זיכוי חלקי לקניית כרטיס חדש או תספק כרטיס זמין בממשק AGP. זה בדיוק מה שאומר הביטוי אחריות לכל החיים. כל העניין של 10 שנות אחריות וכו' איננו רלוונטי מכיוון שתקף רק לאחר שנת 2008.

5. כל עניין הפחת או הזיכוי היחסי לפי שנות אחריות איננו רלוונטי. גם מבחינת מיסוי ללקוח עיסקי ציוד מחשוב הינו בעל פחת של 3 שנים ולאחר מכן שוויו 0.

6. הלקוח הנ"ל המשיך לקנות בחנותנו בשנים האחרונות מידי פעם ציוד נוסף והשתמש בשירותי המעבדה ללא הרף. ברוב הפעמים אף השירות נעשה ללא כל תשלום ובטח לא בערך וביחס לזמן שהושקע בו.

7. אנחנו נמשיך להוביל בשירות ונמשיך לשרת נאמנה את כל לקוחותינו הפרטיים והעיסקיים. נמשיך לעמוד על חוקי הגנת הצרכן ובכללי אמון הציבור.

8. גם בהתייעצות עם אמון הציבור ועו"ד בתחום השירות נמצא כי פעלנו כשורה.

9. מצער לראות כי אחרי כל כך הרבה שנים בשוק עם כל כך הרבה לקוחות מרוצים עדיין יש עדר של כותבי פורומים שהדבר היחיד שיודעים זה רק להגיב ללא בירור העובדות ורק כדי להשמיץ. תזכרו שלכל מטבע יש 2 צדדים וכנראה שאין אמת אחת מוחלטת.

שיהיה ערב טוב לכולם

יובל - נעה מחשבים

שלום ליובל

הפתיח בתגובתך בעליב ופוגע, ומאשים האשמות שהינן כזב, כי לא עשיתי דבר להפיץ שקרים:

1. הכטיס שקיבלתי כחליפי ל- BFG, היה 2400XT, ומוזר לי שאתה קובע שקיבלתי 2600XT; לצערי הכרטיס ניתן לי בזמנו ללא רישום, וגם נלקח ממני ללא רישום, יחד עם הקופסא - ביקשתי אותה אך שוני הטכנאי הודיע שהיא נשלחה עם הכרטיס לאן שהוא- והיום איני יכול להתווכח על כך, כי אין לי הוכחה, אני מודה; ודרך אגב מדוע אתה מציע לי 6600 שהוא חלש הרבה יותר, ויש חזקים ממנו בשוק?

2.יחד עם זאת, אם אתה טוען שקיבלתי 2600XT, אז אדרבה, מדוע אינך מציע לי אותו, או שווה ערך לו בכסף, כי כרטיס כזה עדיין ניתן למצוא בשוק.

לגבי האחריות באותה תקופה, לא השתנתה, מלבד לכרטיסים שנרכשו לאחר פברואר 2008 שם דרשה החברה רישום תוך 30 יום.

מדוע אתה מפרשן את המושג"אחריות לכל החיים" ולא מעביר את תגובת החברה לכך בכתב? כל מה שאתה או נציגך בחנות הסבירו לי , הסבירתם ללא גיבוי בהוכחה ממשית, מלבד הודעה שאתם יודעים את התנאים, ושאני איני מבין ושעליי לקבלן כ"כתורה מהר סיני" ; התנהגותכם זו בכל השלבים, אינה מעידה על כך שהיא נכונה.

3. לגבי כרטיס ה- AGP הכי חזק בשוק, אתה לא צודק כי ישנם כרטיסים רחקים ויותר טובים ממה שאתם טוענים שהיה לי.

4. לעניין הפחת, אכן לאחר 3 שנים הפחת למיסוי אומר שהכרטיס שווה אפס, אך זה פחת לצורך מיסוי עיסקי ולא לשימוש שלי כלקוח, מה עוד שלאחר שנה גם לפי פחת שציינת ערך הכרטיס היה 670 ש"ח לערך.

5. לגבי המשך הרכישות ו/או שרותי המעבדה, אני מוחה בתוקף על דבריך בדבר שרות ללא צתשלום, ומודיע , שאת כל השירותים ביצעתי תוך תשלום מלא ולפי מחירון המעבדה, ועל כך יעידו חשבוניות התשלום שיש בידי; ועל מנת להבהיר, אכן המשכתי לקנות בחנות כי בהגינותי הבנתי, שאם הסכמתי לפתרון שהוצע אז מבחינתי זו היתה פשרה.

---

למרות הכול, ועל אף שנפגעתי קשות מיחסך ומיחס ,חלק, מעובדיך, ולגופו של ענין, אני מוכן לנצל פלטפורמה זו, ולהציע פשרה, וזאת בהתחשב בפרטים שמסרת על סוג הכרטיס- 2600XT, וסוג התושבת, כדלקמן:1. מתנצל מראש על כל פגיעה, אם הייתה, ו/או דברים שאינם אמת, אם היו,

2. ומוכן, לפ דבריך לקבל , כשווה ערך לכרטיס 2600XT, את הכרטיס הכי חזק שיש בשוק לתושבת AGP, ובדרך של זיכוי תמורת חשבונית שאציג בפניך על רכישה של אחד כזה.

עזריה

נ.ב: אני מבקש כאן להתנצל בפני כל המגיבים, באם הטעתי אותכם בדבר סוג הכרטיס. הכרטיס עמד אצלי ללא שימוש תקופה לא קצרה, וייתכן שהתבלבלתי, ובטח לא הייתה לי כוונה לפגוע ולהשמיץ - זה נראה טיפשי מצידי לעשות זאת, כי 2600XT יותר טוב מ- 2400XT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SCORN -

אני מסכים איתך שנעשה נזק תדמיתי מסויים לחנות כשלקוח בא לפורום וטוען טענות נגדה (בין אם הן נכונות ובין אם לא). אני שוב אדגיש שאני חושב שבין אם החנות צודקת או לא - התוצאה של תגובה מלאה ומפורטת בפורום שתציג את עמדתם בצורה שקופה וברורה - תהיה פי 1000 יותר טובה מזו של נסיון "להשתיק" את הטענות (בין אם הן נכונות ובין אם לאו) - עבור החנות עצמה.

להקפיא את הת'רד - זו אכן הצעה סבירה יותר, שאני יכול להסכים איתה - אבל כמובן - רק עד בירור העובדות באופן חד-משמעי.

אני מסכים איתך - לא צריך "לצדד אוטומטית" בצרכן גם אם הוא צודק - וכמו שאמרתי, זו בדיוק הסיבה שלא הגבתי בפורום עד אשר הוא קיבל את האיום.

האיום, מבחינתי, הצטייר כרצון לטייח את הנושא, ולא כמו רצון להעמיד דברים על דיוקם או להציג בפני הפורום את האמת. זו הסיבה היחידה שנטתי להאמין לפותח הת'רד ולפקפק בכוונותיה של החנות.

לו היו מגיבים פה באופן רציני וענייני (ללא שימוש בכינויים למיניהם ובביטויים כגון "שקרים" וכו') - סביר להניח שלא הייתה לי כל טענה כלפיהם, לפחות לא בעניין היחס ללקוחות - ומבחינתי היה מדובר באי-הבנה או סכסוך עסקי רגיל.

החנות לא נתפסה בעיניי כאשמה עד שמנהלה בחר לשלוח את האיום בתביעה. באותו רגע לא ממש היה איכפת לי האם זה מוצדק או לא - זה פשוט נראה לי כמו מעשה בריוני. אתה יכול להיות "בריון וצודק", זה לא הופך אותך לפחות בריון.

אפשר לדבר מהיום עד מחר על "תופעת העדר" -אך זה לא מתפקידו של בעל החנות לחלק לנו ציונים ולהגיד לנו כיצד אנחנו פועלים. את דעותיו אלו כדאי שישמור לעצמו, כיוון שהם גורמות לו להיראות קטנוני ומתנשא.

אין לי שום בעיה להיות הוגן כלפי הצד המוכר -- הייתי שמח מאוד אם הוא היה בא הרבה קודם ומציג עמדותיו (בצורה טיפה יותר עניינית ופחות שיפוטית ומתגוננת), אך הוא בחר לפעול אחרת - ולכן חלק מהאנשים הגיבו כפי שהגיבו, כולל אני.

למעשה, אני *עדייו בוחר* להחרים את החנות, גם אם כל הטענות שהביא יובל נכונות - פשוט בגלל הגישה שבחרו בה (גם התגובה שבחר לפרסם נראית יותר כמו נסיון התנצחות ופחות כמו נסיון כן ואמיתי לתקן רושם שגוי שנוצר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אני או שמשהו מסריח פה?

למרות הכול, ועל אף שנפגעתי קשות מיחסך ומיחס ,חלק, מעובדיך, ולגופו של ענין, אני מוכן לנצל פלטפורמה זו, ולהציע פשרה, וזאת בהתחשב בפרטים שמסרת על סוג הכרטיס- 2600XT, וסוג התושבת, כדלקמן:

1. מתנצל מראש על כל פגיעה, אם הייתה, ו/או דברים שאינם אמת, אם היו,

2. ומוכן, לפ דבריך לקבל , כשווה ערך לכרטיס 2600XT, את הכרטיס הכי חזק שיש בשוק לתושבת AGP, ובדרך של זיכוי תמורת חשבונית שאציג בפניך על רכישה של אחד כזה.

זה נראה כמו ניצול הבמה בפורום כדי לסחוט את נעה מחשבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום עזריה

אני יכול ברגע אחד להוכיח את העובדה כי קיבלת כרטיס 2600XT של על ידי העלאת תעודת ההחלפה שלך לכרטיס כולל המספר הסידורי של הכרטיס.

מכיוון שבתעודה מופיעים פרטייך האישיים כולל מספר הטלפון הנייד שלך אינני יעשה זאת.

לגופו של עניין - הכרטיס החלופי שלך מחכה לך לאיסוף במחסן.

יובל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

azr_nec

לא ראיתי מצב שבו בחנות מסודרת התבצעה החלפה בלי ניירת. קניתי בערך בכל חנות באיזור חיפה והצפון, כולל נעה, בחלקן יצא לי לעשות גם החלפות, כולל נעה.

אין מצב שלא מקבלים תעודת החלפה, וגם אם לא- יש בחנות רישומי ברקודים. אתה מוזמן לסור לחנות, לבקש עותק של תעודת ההחזרה, ולהוכיח לנו שאכן מדובר ב 2400XT.

2- כל דרישה שלך בפני החנות צריכה להיעשות באופן פרטי, מה שאתה עושה פה ממש לא נראה לי כ "הצעת פשרה", אלא יותר כמו "מינוף לחץ קבוצתי כדי להשיג מטרה", או במילים פחות יפות- סוג מיופיף של סחיטה. בנוסף, מה הקטע של "הכרטיס הכי חזק לתושבת AGP" עכשיו? ואתה עוד רוצה את זה בצורת כסף כנגד חשבונית של כרטיס חדש לחלוטין שאתה קונה במקום -אחר-? זו כבר חוצפה.

אתה אמור להיות מודע היטב לעובדה שמימוש אחריות אחרי השנה הראשונה לא נותן לך מוצר חדש, אלא מוצר מחודש במקרה הטוב.

זה בנוסף לעובדה שההודעה שלך פשוט לא עקבית. אני לא מצליח להבין על מה אתה מנסה לבסס את העמדה שלך.

Klayhamn- זה לא עניין של להיות "בריון וצודק". מרגע שאדם מפיץ שקרים (בהנחה שהוא אכן קיבל 2600XT), יש לחנות כל הצדקה בעולם לשלוח "איום" שכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Klayhamn- זה לא עניין של להיות "בריון וצודק". מרגע שאדם מפיץ שקרים (בהנחה שהוא אכן קיבל 2600XT), יש לחנות כל הצדקה בעולם לשלוח "איום" שכזה.

יש הצדקה כן, אבל זה לא תורם לכלום. שכן באותה הודעה אפילו לא הובהר ללקוח באילו מטענותיו רואים הוצאת דיבה. וכשהלקוח מפרסם את דבר האיום בפומבי, הנזק שנגרם לחנות גדול כפליים.

היה הרבה יותר הגיוני פשוט להגיב כאן בדיון באותו רגע, ולהביא את העובדות המדויקות. במינימום זה היה מטיל ספק בטענותיו של פותח הדיון. במקסימום זה היה מבטל מיד כל טענה נגד נועה מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק אני או שמשהו מסריח פה?

זה נראה כמו ניצול הבמה בפורום כדי לסחוט את נעה מחשבים

דרקולה

איני מנצל במה זו לסחיטה, זה ממש לא הוגן לומר זאת, נהפוך הוא, זו הבמה היחידה בה הצלחתי להביא את מנהל החנות לפנות אלי בכלל, ונציגו היחיד שטיפל בי, שלח אותי , בעצם, לכל הרוחות ללא פתרון, וגם כשביקשתי את הכרטיס התקול חזרה, טענו בפני שאיננו כבר, ולכן ייתכן שטעיתי.........כבר איני יודע, מודה.

בכל מקרה, אני חושב שהודעתי הפומבית באה להעיד, ובכל מקרה זו הייתה כוונתי, שלא התכוונתי לפגוע באף אחד, ושאני מחפש פשרה, ואף ניצלתי את הבמה להתנצל בפני המגיבים בפורום.

וליובל, אם אכן אתה יכול להוכיח :

1. מדוע לא קיבלתי מסמך כזה אז, ושלשום כשאבתי לחנות לקבל דף מהמחשב שמסרתי כרטיס תקול, לא הסכימו ונתנו לי רק דף מעבדה לא חתום. אני בטוח שלא היה לי דף כזה אז שקיבלתי את הכרטיס כחליפי.

לגופו של ענין, אני חושב שזה ממש לא חשוב, ושמלכתחילה יכולת להזמין אותי אליך ושננסה להגיע לפשרה, והת'רד הזה לא היה נולד בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסיבה שלא ברורה לי - כולם ממשיכים להניח שכל הצדדים הם בעלי כוונות זדון - בין אם פותח הת'רד (אותו מכנים כאן "סחטן") ובין אם המוכר ---

אני רוצה להאמין - וגם יותר סביר לדעתי - שלאף אחד מהם אין כוונת זדון ומדובר באי-הבנה :kopfpatsch:

SCORN - לא טענתי בשום שלב ש-"אסור" או שזה לא מוצדק עבור החנות לאיים בתביעת דיבה. זו זכותם על פי חוק לתבוע תביעת דיבה את מי שלהבנתם מפרסם עליהם לשון הרע - ובפרט - דברים שאינם נכונים ושמציגים אותם באור שלילי (בין אם זה המצב במקרה הספציפי הזה או לא).

מה שטענתי הוא שזה צעד לא נכון ולא "ראוי" מבחינת החנות - פשוט בגלל ההשלכות שלו הן כלפי החנות, הן כלפי הלקוח, והן כלפי אורחי הפורום.

אני טוען שלמרות שזכותם לעשות לאיים בתביעה - עדיף לו היו נוהגים אחרת.

זו פעולה שמתאימה יותר לחברות ענק כוחניות - ולא לחנות שכל העסקים שלה מושתתים למעשה על לקוחות כמוני וכמוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

azr_nec

לא ראיתי מצב שבו בחנות מסודרת התבצעה החלפה בלי ניירת. קניתי בערך בכל חנות באיזור חיפה והצפון, כולל נעה, בחלקן יצא לי לעשות גם החלפות, כולל נעה.

אין מצב שלא מקבלים תעודת החלפה, וגם אם לא- יש בחנות רישומי ברקודים. אתה מוזמן לסור לחנות, לבקש עותק של תעודת ההחזרה, ולהוכיח לנו שאכן מדובר ב 2400XT.

2- כל דרישה שלך בפני החנות צריכה להיעשות באופן פרטי, מה שאתה עושה פה ממש לא נראה לי כ "הצעת פשרה", אלא יותר כמו "מינוף לחץ קבוצתי כדי להשיג מטרה", או במילים פחות יפות- סוג מיופיף של סחיטה. בנוסף, מה הקטע של "הכרטיס הכי חזק לתושבת AGP" עכשיו? ואתה עוד רוצה את זה בצורת כסף כנגד חשבונית של כרטיס חדש לחלוטין שאתה קונה במקום -אחר-? זו כבר חוצפה.

אתה אמור להיות מודע היטב לעובדה שמימוש אחריות אחרי השנה הראשונה לא נותן לך מוצר חדש, אלא מוצר מחודש במקרה הטוב.

זה בנוסף לעובדה שההודעה שלך פשוט לא עקבית. אני לא מצליח להבין על מה אתה מנסה לבסס את העמדה שלך.

Klayhamn- זה לא עניין של להיות "בריון וצודק". מרגע שאדם מפיץ שקרים (בהנחה שהוא אכן קיבל 2600XT), יש לחנות כל הצדקה בעולם לשלוח "איום" שכזה.

אבל לא קיבלתי אחרי שנה מה שהייתי אמור לקבל = את מה שהחברה הייתה אמורה לקבוע שאני צריך לקבל, ולאחר שהחנות הייתה שולחת אליה את הכרטיס.

אני ממש לא מנסה למנף כלום ובענין "כרטיס ה- AGP החזק בשו8ק" אני ציטטתי את מר יובל, ומאחר ובחנות אין כרטיסים כאלה, זה נראה לי הפתרון היחידי.......או שאולי החנות תרכוש אחר.....אבל אם באמת הכרטיס היה 2600XT מדוע מציעים לי 6600?

כרטיס כזה בטח שלא אסכים לקבל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...