תביעה ייצוגית נגד KSP, IVORY ויבואנית סיגייט - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תביעה ייצוגית נגד KSP, IVORY ויבואנית סיגייט


omrij

Recommended Posts

בגין מכירת הדגמים המפורסמים מסדרת 7200.11 בעלי הקושחה הדפוקה

התביעה היא בסכום של לא פחות מ160 מליון ש"ח

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000520270&fid=594

אני מניח שהסיכויים שהתביעה תאושר כייצוגית שואפים לאפס אבל מי יודע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי זה כ"כ מטומטם, כאילו לא היו סדרות דפוקות של WD ובטח של סמסונג שהסדרות SATA הראשונות שלהם היו חתיכת נפילה ודיסקים היו הולכים על ימין ועל שמאל...

סי אר ג'י יבואן נהדר, את KSP ואייבורי יש מה לתבוע על כ"כ הרבה דברים אחרים.

בניגוד לסדרות דפוקות אחרות של דיסקים, פה יצאו בהודעה ונתנו להורדה FW לעדכון שפתר את הבעיה.

אני עצמי עם ה7200.11 500 ג'יגה הידוע לשימצה (אפשר לראות במפרט), עשיתי עדכון בזמנו ששוחרר, הדיסק חי וקיים ודופק כמו שצריך.

שירדו מהעץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיגייט ידעו על הבעיה לפחות חצי שנה לפני שהפרשה התפוצצה. תגובות של אנשים שהתלוננו נמחקו ונתנו להם באן. במקום

לתקן את הבעיה הם ניסו לטאטא אותה ואפילו לא טרחו לנסות לסדר את הקושחה כשעוד יכלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פגם יצורי = הודעה מהחברה (אם החברה היא שקופה) = recall = חנות לא אמורה למכור את המוצר. <--- נקודה.

או לפחות ליידע את הלקוח שיש פגם במוצר.

וואוו אני בשוק שיש פה בכלל אנשים שמגינים על חלק מאלו שנתבעים, חנות אחת לא קניתי שם מעולם אבל החנות השנייה זבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היתה הודעה, אני דיברתי על RECALL על הפסקת המכירה של הדגמים.

סיגייט נתנו פתרון תוכנתי, החליפו כל כונן שנתגלתה בו תקלה ושחזרו את המידע בחינם (בחו"ל)

התביעה מתבססת על כך שהחנויות והיבואן כביכול ידעו על זה חצי שנה לפני ההודעה ומכרו בכל זאת

כמו כן היא מתבססת על כך שהמשיכו למכור גם לאחר פרסום התקלה (כמו שעשו בכל מדינה בעולם)

לא חושב שיש פה איזה בסיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לא הבנתי נכון. אבל כן הייתה הודעה מסיגייט:

http://hwzone.co.il/news/1232559074/3408/

אולי טיגר טיפה נאיבי, אך הוא הגיע עם דיסק שהחל לעשות בעיות למעבדה של אייבורי וקיבל שירות במקום. הוסבר לו כי הסדרה הזאת אינה תקינה והסבירו כי אמנם אין אחריות על מידע, אך נתנו לו גיבוי במקום לכונן שבאחר. גם התקבל כונן 640GB של WD באותו הרגע + העתקה של המידע מדיסק לדיסק השני.

במקרה אגב טיגר גם ראה באותו היום שני בחורים אחרים שהגיעו למעבדה על תקלות שונות לגמרי שלא היו קשורות לדיסק והטכנאי העיר להם על הבעיה בכונן הקשיח והמליץ להם להחליפו במקום ללא עלות.

יש סוג של אנשים כנראה כאלה...

ד"א, על כמה שטיגר זוכר, יש תקנון די ברור של החברות הללו שמצהיר כי אין אחריות למידע למיטב זכרונו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה, מה לא ברור?

סיגייט הוציאה הודעה רשמית ביום 16.1.09 שבסדרה 7200.11 נפל פגם ייצור.

במשך שנה לאחר מכן KSP אייבורי ו- CRG המשיכו לשווק ולמכור את המוצר לאלפי צרכנים בארץ למרות שהסדרה פגומה.

כל זאת כשהם לא אומרים להם שניתן בכלל לעשות עדכון קושחה ובכך להציל את הכונן הקשיח מקריסה. (לא כל הלקוחות גולשים בפורומים מקצועיים כמו HWZONE , או IOPANEL או נכנסים לאתר היצרנית )

מיד זועקת לשמיים השאלה הבאה: מדוע הם המשיכו למכור על אף שידעו שהיצרנית הוציאה הודעה שהסדרה פגומה?!!!

בהמון פורומים כאן וברחבי העולם אלפי אנשים התלוננו על כשל בכוננים הקשחים מהסדרה הפגומה. כולל בפורום הזה HWZONE !! עוד הרבה לפני ההודעה הרשמית של היצרנית!!

כל מי שחווה כשל בכונן הקשיח ומעוניין להצטרף לתביעה הייצוגית מוזמן ליצור קשר למייל שלי ולספר את המקרה האישי שלו:

erezjosef@gmail.com

[br]פורסם בתאריך: 11.12.2009 בשעה 11:09:22


נו באמת, ההודעה התייחסה אומנם לסדרה המסויימת, אבל בטח נאמר בה

שיכולים להיות תקולים רק חלק מהדיסקים, וזה לא גורף וכו' וכו' ניסוחים

משפטיים שבטח השאירו יותר מסולם אחד לרדת מהעץ ( תביעה ). :pissed:

:xyxthumbs:

אדוני הנכבד,

יש לי שאלה

האם אתה מדבר מטעם החברות הללו? אייבורי, KSP או CRG ?

כי זה נראה שכן[br]פורסם בתאריך: 11.12.2009 בשעה 12:01:46


לא היתה בשום שלב הודעה כזאת

וקשה לי להאמין שהחנויות ידעו על הבעיה חצי שנה לפני (סיגייט כן, הם לא)

אם תחפש טוב,

תמצא עדויות אפילו בפורום הזה של אנשים שמעידים בעצמם שטכנאים של הרשתות הללו אומרים להם שיש בעיה עם הסדרה עוד מחודש מאי ויוני 2008!!

כן כן, אתה לא צריך ללכת רחוק..אם אתה מתעקש אני מוכן גם לצרף לך לינקים לדוג'.

הרשתות הללו מעסיקות שלם של טכנאים ומומחים במעבדות השירות שלהם ומקבלים פידבקים מאחוזי ההחזרות בשטח, אלפי אנשים בפורומים ברחבי העולם התלוננו על הסדרה הזו. אז אתה אומר לי שהם לא ידעו??

[br]פורסם בתאריך: 11.12.2009 בשעה 12:06:38


היתה הודעה, אני דיברתי על RECALL על הפסקת המכירה של הדגמים.

סיגייט נתנו פתרון תוכנתי, החליפו כל כונן שנתגלתה בו תקלה ושחזרו את המידע בחינם (בחו"ל)

התביעה מתבססת על כך שהחנויות והיבואן כביכול ידעו על זה חצי שנה לפני ההודעה ומכרו בכל זאת

כמו כן היא מתבססת על כך שהמשיכו למכור גם לאחר פרסום התקלה (כמו שעשו בכל מדינה בעולם)

לא חושב שיש פה איזה בסיס.

למה אתה חושב שאין כאן בסיס?

אתה לא חושב שמכירת מוצר פגום ביודעין הינה הטעיה צרכנית פר-אקסלנס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד לא היתה הודעה רשמית, אין שום בעיה עם זה שהם (ובכל העולם) מכרו את המוצר

גם לאחר שנפתרה הבעיה (והכוננים הגיעו עם קושחה מעודכנת) אין שום בעיה עם זה שהם המשיכו למכור את המוצר (שוב, כמו כל העולם)

זה שהם היו צריכים לשים לב שיש בעיה בכוננים לפני ההודעה הרשמית? אולי אבל זה לא הופך אותם לאשמים בכך שמכרו אותם.

אבל אל תשכנע אותי, תשכנע את בית המשפט שיאשר את התובענה כייצוגית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד לא היתה הודעה רשמית, אין שום בעיה עם זה שהם (ובכל העולם) מכרו את המוצר

גם לאחר שנפתרה הבעיה (והכוננים הגיעו עם קושחה מעודכנת) אין שום בעיה עם זה שהם המשיכו למכור את המוצר (שוב, כמו כל העולם)

זה שהם היו צריכים לשים לב שיש בעיה בכוננים לפני ההודעה הרשמית? אולי אבל זה לא הופך אותם לאשמים בכך שמכרו אותם.

אבל אל תשכנע אותי, תשכנע את בית המשפט שיאשר את התובענה כייצוגית

ידידי,

א. על סמך מה אתה מניח את ההנחה הזו , שכל עוד לא יצאה הודעה רשמית , הם פטורים? מאות אלפי אנשים ברחבי העולם התלוננו שכונן הקשיח שלהם קרס הרבה לפני ההודעה הרשמית. היבואן, והרשתות הללו, שיש להן "יד ורגל" ומעסיקות מומחי מחשבים לא ידעו על הבעיה? זו טענה מגוחכת

דבר נוסף, אתה חושב שאחרי שיצאה ההודעה הרשמית הם מכרו שמעודכנים בקושחה? אז אני רוצה לחדש לך שלא!

ולא רק זה. אלא שהם מכרו מהסדרה הפגומה בלי לספר דבר וחצי דבר ללקוחותיהם שיש דבר כזה שנקרא עדכון קושחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...