תביעה ייצוגית נגד KSP, IVORY ויבואנית סיגייט - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תביעה ייצוגית נגד KSP, IVORY ויבואנית סיגייט


omrij

Recommended Posts

ידידי,

א. על סמך מה אתה מניח את ההנחה הזו , שכל עוד לא יצאה הודעה רשמית , הם פטורים? מאות אלפי אנשים ברחבי העולם התלוננו שכונן הקשיח שלהם קרס הרבה לפני ההודעה הרשמית. היבואן, והרשתות הללו, שיש להן "יד ורגל" ומעסיקות מומחי מחשבים לא ידעו על הבעיה? זו טענה מגוחכת

דבר נוסף, אתה חושב שאחרי שיצאה ההודעה הרשמית הם מכרו שמעודכנים בקושחה? אז אני רוצה לחדש לך שלא!

ולא רק זה. אלא שהם מכרו מהסדרה הפגומה בלי לספר דבר וחצי דבר ללקוחותיהם שיש דבר כזה שנקרא עדכון קושחה.

אני מאוד מקווה בשביל כולם שאתה לא העורך דין שמייצג בתובענה הזאת

עד ההודעה כל החנויות (בארץ ובעולם) מכרו את הכוננים האלו

חנויות כמו לSP ואייבורי לא מחזיקות שום מומחים, בקושי טכנאים

בקשר לאחרי ההודעה, כחודש לאחר ההודעה כל הדיסקים כבר הגיעו עם קושחה מעודכנת

אז אתה בונה על התקופה של החודש שהם מכרו ולא דיווחו לקונים?

סבבה, קשה לי להאמין שזה שווה 160M מה גם שמראש הם נותנים אחריות ולא אחראים למידע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא באתי לריב עם אף אחד מכם. מתנצל אם נפגעתם מדבריי.

נפגעתי כצרכן (אני לא העורך דין של התביעה) ועוד רבים כמוני.

אני מקבל למייל עשרות פניות של צרכנים נוספים שנפגעו בפרשה זו כמוני , גם של אנשים שקנו חצי שנה ויותר אחרי שיצאה ההודעה הרשמית וחוו "קריסה" של הכונן הקשיח, מה שאומר שהכוננים הקשיחים שנמכרו להם לא עודכנו בקושחה .

לא צריך ללכת רחוק, עשרות אנשים התלוננו בפורום הזה ממש HWZONE.

בכל אופן, זכותו של כל אחד לחשוב אחרת ובית המשפט יחליט בעניין.

יום טוב

ארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמקצוענים בתחום וגם כאלה שרק מתענינים רציניים (וכוונתי לכל המגיבים בת'רד הזה), ברור ושקיף שסיגייט (לא בטוח שהחנויות גם) פישלו בענק.

לא נראה לכם הכי הגיוני ופשוט לא לקנות שום מוצר של סיגייט?

לא חסרים להם מתחרים ברמה לא פחות טובה ואיכותית.. אפילו בישראל.

זהו בכל אופן הלקח שלי מכל הסיפור ואני פעם מאוד החזקתי מהם.

יום אסל ויום בסל... אומנם יש הרבה מאוד מאוד עו"ד בישראל, אבל עם כל הכאב (אובדן חומר), תביעה ייצוגית..?.. ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לך hugo123.

...

אין עוררין שבסדרה הנ"ל אכן פישלו הן מבחינה

צרכנית וברור שמבחינה טכנית.

מאז הסתובבו לא מעט פלטות :lol: בעולם, והסדרה האחרונה הייתה יותר מבסדר, למעשה הובילה בתחומה לפני הגעת F3,

אז לא נראה לך קצת ילדותי לקרוא לחרם, וזאת לאור העובדה שגם חברות אחרות האכילו מרורים. כל יצרן / סדרת מוצרים לגופם.

שלום לך KAKADU999

2 דברים:

א. אצל עמישראל בלתי אפשרי לקרוא לחרם צרכנים. ראה סיפור נופשוני טורקיה. :lol: בסה"כ הבעתי את דעתי האישית לגמרי בנושא, ושכל אחד יחליט לעצמו.

ב. לא זכור לי בטווח השנים שאני בתחום הזה (מעל עשר..) שהיתה פשלה שכזו ושטופלה בשלומיאליות שכזו, תוך זלזלול כזה בוטה בצרכן ולאו דוקא רק הביתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...