פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים אין לי נתונים מדוייקים אבל גם פה אני מאמין שנהגי מכוניות מסבסדים את רוכבי הדו"ג, נגיד בכביש ממוצע בארץ יש 2 נתיבים לכל כיוון והחלק של רוכבי הדו"ג בארץ מכלל הנהגים הוא 1/10 זה אומר שרוכבי הדו"ג ממנו רק 0.2 נתיבים בכל כביש, אבל אני מאמין שאתה נוסע על נתיב שלם (או לפחות אמור לפי החוק :). תגיד לי למה הכבישים נהרסים יותר מהר? בגלל אופנוע שבמקרה הכי גרוע שוקל 300 ק"ג (ורוב הדו"ג בארץ שוקלים עד 150 ק"ג) ופשוט נוסע או בגלל מכוניות ששוקלות למעלה מטון שעומדות בפקק?
פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים ההיגיון לא עובד בימים האחרונים מבחינת התחזוק של הכביש בהחלק מתבצע עוול לנהגי הדו"ג , אבל בגלל העובדה שיחס של נהגי הדו"ג קטן משמעותית מנהגי הרכב, יוצא שמעל מ90% מהכבישים בארץ ממומנו ע"י נהגי הרכבים ומתוחזקים על ידם. אז אפשר גם לעשות על אותו רעיון שרוכבי דו"ג יוכלו לסוע רק בכבישים שהם מימנו. --- כל הכבישים בארץ (פרט לכביש 6) נבנו ע"י גוף ממשלתי שבונה כבישים מהמיסים של כלל הציבור לקבוצה X וY, וZ מסבסד אותם, ובמקרה אחר X וY מסבסדים את Z, ככה זה בכל שירות ממשלתי. את הביטוח חובה עושה ארגון פרטי (מספר חברות פרטיות) מטרתו של הארגון היא רווח, המצב הנוכי הוא שחברות הביטוח מפסידות באופן קבוע מביטוח הדו"ג (ההוכחה לכך היא שאף חברת ביטוח לא רוצה לבטח דו"ג), כל אחת ביחס שווה לגודלה בשוק, על מנת שהחברות יתגברו על ההפסדים נלקח נדרש רווח גדול יותר מנהגי הרכב כדי לכסות על ההפסדים בתחום הדו"ג.
פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים תגיד לי למה הכבישים נהרסים יותר מהר?בגלל אופנוע שבמקרה הכי גרוע שוקל 300 ק"ג (ורוב הדו"ג בארץ שוקלים עד 150 ק"ג) ופשוט נוסע או בגלל מכוניות ששוקלות למעלה מטון שעומדות בפקק?לאופנוע יש 2 גלגלים בלבד, צרים בהרבה משל מכונית. (בערך חצי מהרוחב, תלוי באופנוע)למכונית יש 4 גלגלים.תחלק את המשקל שמפעיל כלי התחבורה על הכביש בשטח המגע הכולל של הכלי עם הכביש, אתה תראה שמבחינת לחץ על הכביש, ההפרש ממש לא גדול, אם קיים בכלל.
פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים בוודאי שאסור להכליל, ולא 100 אחוז (וגם לא קרוב לזה) מרוכבי הדו"ג מבצעים עבירות תנועה... מאחל בהצלחה בפשרה לכל הצדדים...
פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים מצחיק שבאירופה הם משלמים סכומים מגוחחים. בגרמני לדוגמה הם משלמים כ50 יורו לשנה :
פורסם 2009 בנובמבר 1416 שנים בגרמניה למדינה יש יכולת כלכלית לקחת על עצמה את הדברים האלו. אנחנו לא גרמניה.באותה מידה, בארה"ב המכוניות עולות פחות מחצי מפה, בפינלנד יש לך אינטרנט 1/1 מגה כזכות אם אתה אזרח, ובהודו המחיה עולה גרושים.רוצה שנתחיל להתלונן גם למה זה לא ככה פה?
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים בואו לא נשכח שבגרמניה אף רוכב לא מעיז לחשוב על לחסום את הכביש העמוס ביותר במדינה.פה בארץ, זה נראה להם הגיוני משום מה.
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים סיימו כבר לבכות אלה?... אפשר להכנס לריבוע עם ההגה ושלוש הדוושות ולנסוע בסבבה?
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים בגרמניה למדינה יש יכולת כלכלית לקחת על עצמה את הדברים האלו. אנחנו לא גרמניה.באותה מידה, בארה"ב המכוניות עולות פחות מחצי מפה, בפינלנד יש לך אינטרנט 1/1 מגה כזכות אם אתה אזרח, ובהודו המחיה עולה גרושים.רוצה שנתחיל להתלונן גם למה זה לא ככה פה?כן.עם המיסים שמשלמים פה (הציבור שעובד, והמיסים הפוטנציאליים של הציבור שאמור לעבוד), מעבר לסדר עדיפויות נכון יתן לך כאן בישראל את חלק ניכר מהדברים שציינת.
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים אלו לא הבעיות כאן הבעיות כאן הינן פוליטיות כלומר בארץ יש מספר רב מאוד של קבוצות בעלות אינטרסים נוגדים והבעיה היא שהנבחרים אינם יודעים את מי ליצג ולכן הם מייצגים את עצמם ו/ או את בעלי הכח קרי בעלי ההון - זו הבעיה שלנו , פועל יוצא של המצב הזה , הוא הקופה הציבורית אשר איננה צובעת / מיעדת כספים ( כמו שכבר כתבתי , מס בצורת צריך ליכאורה ללכת להתפלת מים ודוחו"ת חמהירות צריכים לשלם על תשתיות של כבישים ודוחו"ת חניה על הקמת מגרשים וכו' , אבל זה לא כך ! ) בדיוק מפני שהאינטרסים של ראשיי הממשלות צריכים להיות מופנים לטובת ההיבחרות שלהם ו / או ההישארות ( שרידות ) שלהם בתפקיד ולאו דווקא למען ניהול של המדינה , אני חושב שמדינה שלנו השרים וראשי הממשלה עסוקים יותר בתפקידים פוליטיים של שרידות פוליטית הרבה יותר מאשר ניהול עינייני המשרד שלהם .
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים כן.עם המיסים שמשלמים פה (הציבור שעובד, והמיסים הפוטנציאליים של הציבור שאמור לעבוד), מעבר לסדר עדיפויות נכון יתן לך כאן בישראל את חלק ניכר מהדברים שציינת.תתחיל להתלונן אם המצב יהיה זהה אחרי 10 שנים של שלום יציב באיזור. כרגע כל הכסף שלנו נשפך על תקציב הביטחון, שהולך ומתנפח.
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים תתחיל להתלונן אם המצב יהיה זהה אחרי 10 שנים של שלום יציב באיזור. כרגע כל הכסף שלנו נשפך על תקציב הביטחון, שהולך ומתנפח.אני מתלונן כי תקציב הבטחון מנופח מעבר לכל פרופורציה (גם לגרמניה יש צבא מפותח מאוד, ובשביל להלחם ב"צבא" הפלשתיני אינך זקוק לתוספת תקציב כה ניכרת, בטח כשחלק ניכר מהסד"כ נלחם בחינם - קרי חיילי חובה).אני מתלונן כי המדינה מקציבה מיליארדים לבטלנים שהשתמטותם אומנותם.אני מתלונן כי המדינה משקיעה מיליארדים בבנייה ופיתוח תשתיות מעבר לקו הירוק, כאשר בתוכו הכבישים מלאים בורות ומחירי הדירות מרקיעי שחקים.אני מתלונן כי התחבורה הציבורית מחורבנת, על רכבים יש מס של מעל 100%, ועכשיו גם קטנוע יהיה יקר להחזיק.ואני בעיקר מתלונן כי כל אלו הם דברים שניתן לשנות, והם ממש לא מחויבי המציאות למרות שיש אנשים שמנסים לטעון שכן.
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים אם כבר מדברים על מס רכב בחודשים האחרונים האוצר שוקל להוריד את מס מ-90 ל-60%, אבל יעלו את המס על דלק, חנייה ושאר השירותים הנלווים.
פורסם 2009 בנובמבר 1516 שנים את הביטוח חובה עושה ארגון פרטי (מספר חברות פרטיות) מטרתו של הארגון היא רווח, המצב הנוכי הוא שחברות הביטוח מפסידות באופן קבוע מביטוח הדו"ג (ההוכחה לכך היא שאף חברת ביטוח לא רוצה לבטח דו"ג), כל אחת ביחס שווה לגודלה בשוק, על מנת שהחברות יתגברו על ההפסדים נלקח נדרש רווח גדול יותר מנהגי הרכב כדי לכסות על ההפסדים בתחום הדו"ג.אוי אוי אוי חברות הביטוח המסכנות... הן הרוויחו רק 4 מיליארד על הביטוח חובה שהן נאלצות לספק לאזרחי המדינה...להזכירך הביטוח הוא חובה ולא רשות ולכן לחברות הביטוח אין שום סיבה להתלונן כי הן מרוויחות טוב מאוד.הנזקים שהפול חוטף זה אך ורק בגלל החוק שאומר שאם אתה נוסע באור אדום וחותך אופנוען ומאשפז אותו לשנתיים מי שמשלם את הנזק זה הביטוח של האופנוען, אם זה היה הולך לפי מה שהוגן אז מי שאחראי לנזק היה צריך לשלם.אני טוען שחייבים להוריד את כל המכוניות הפרטיות מהכביש, אם לא יהיו מכוניות לא יהיה מי שיהרוג אופנוענים, לא יהיה פקקים, הזיהום אוויר ירד, הרמת עצבים הכללית במדינה תהיה נמוכה יותר וכל המשאבים העצומים שהולכים לכיוון תשתיות למכוניות יופנו למקומות יותר יעילים...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.