עבור לתוכן

מטה המאבק מודיע: ב-15 תל אביב עומדת!

Featured Replies

פורסם

אין לי נתונים מדוייקים אבל גם פה אני מאמין שנהגי מכוניות מסבסדים את רוכבי הדו"ג, נגיד בכביש ממוצע בארץ יש 2 נתיבים לכל כיוון והחלק של רוכבי הדו"ג בארץ מכלל הנהגים הוא 1/10 זה אומר שרוכבי הדו"ג ממנו רק 0.2 נתיבים בכל כביש, אבל אני מאמין שאתה נוסע על נתיב שלם (או לפחות אמור לפי החוק ::)).

תגיד לי למה הכבישים נהרסים יותר מהר?

בגלל אופנוע שבמקרה הכי גרוע שוקל 300 ק"ג (ורוב הדו"ג בארץ שוקלים עד 150 ק"ג) ופשוט נוסע או בגלל מכוניות ששוקלות למעלה מטון שעומדות בפקק?

  • תגובות 259
  • צפיות 23k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ההיגיון לא עובד בימים האחרונים :P

מבחינת התחזוק של הכביש בהחלק מתבצע עוול לנהגי הדו"ג :xyxthumbs:, אבל בגלל העובדה שיחס של נהגי הדו"ג קטן משמעותית מנהגי הרכב, יוצא שמעל מ90% מהכבישים בארץ ממומנו ע"י נהגי הרכבים ומתוחזקים על ידם. אז אפשר גם לעשות על אותו רעיון שרוכבי דו"ג יוכלו לסוע רק בכבישים שהם מימנו.

---

כל הכבישים בארץ (פרט לכביש 6) נבנו ע"י גוף ממשלתי שבונה כבישים מהמיסים של כלל הציבור לקבוצה X וY, וZ מסבסד אותם, ובמקרה אחר X וY מסבסדים את Z, ככה זה בכל שירות ממשלתי.

את הביטוח חובה עושה ארגון פרטי (מספר חברות פרטיות) מטרתו של הארגון היא רווח, המצב הנוכי הוא שחברות הביטוח מפסידות באופן קבוע מביטוח הדו"ג (ההוכחה לכך היא שאף חברת ביטוח לא רוצה לבטח דו"ג), כל אחת ביחס שווה לגודלה בשוק, על מנת שהחברות יתגברו על ההפסדים נלקח נדרש רווח גדול יותר מנהגי הרכב כדי לכסות על ההפסדים בתחום הדו"ג.

פורסם

תגיד לי למה הכבישים נהרסים יותר מהר?

בגלל אופנוע שבמקרה הכי גרוע שוקל 300 ק"ג (ורוב הדו"ג בארץ שוקלים עד 150 ק"ג) ופשוט נוסע או בגלל מכוניות ששוקלות למעלה מטון שעומדות בפקק?

לאופנוע יש 2 גלגלים בלבד, צרים בהרבה משל מכונית. (בערך חצי מהרוחב, תלוי באופנוע)

למכונית יש 4 גלגלים.

תחלק את המשקל שמפעיל כלי התחבורה על הכביש בשטח המגע הכולל של הכלי עם הכביש, אתה תראה שמבחינת לחץ על הכביש, ההפרש ממש לא גדול, אם קיים בכלל.

פורסם

בוודאי שאסור להכליל, ולא 100 אחוז (וגם לא קרוב לזה) מרוכבי הדו"ג מבצעים עבירות תנועה... מאחל בהצלחה בפשרה לכל הצדדים...

פורסם

כולם מבצעים עבירות תנועה אפילו המשטרה .

פורסם

מצחיק שבאירופה הם משלמים סכומים מגוחחים.

בגרמני לדוגמה הם משלמים כ50 יורו לשנה ::)

פורסם

בגרמניה למדינה יש יכולת כלכלית לקחת על עצמה את הדברים האלו. אנחנו לא גרמניה.

באותה מידה, בארה"ב המכוניות עולות פחות מחצי מפה, בפינלנד יש לך אינטרנט 1/1 מגה כזכות אם אתה אזרח, ובהודו המחיה עולה גרושים.

רוצה שנתחיל להתלונן גם למה זה לא ככה פה?

פורסם

בואו לא נשכח שבגרמניה אף רוכב לא מעיז לחשוב על לחסום את הכביש העמוס ביותר במדינה.

פה בארץ, זה נראה להם הגיוני משום מה.

פורסם

סיימו כבר לבכות אלה?... אפשר להכנס לריבוע עם ההגה ושלוש הדוושות ולנסוע בסבבה?

פורסם

בגרמניה למדינה יש יכולת כלכלית לקחת על עצמה את הדברים האלו. אנחנו לא גרמניה.

באותה מידה, בארה"ב המכוניות עולות פחות מחצי מפה, בפינלנד יש לך אינטרנט 1/1 מגה כזכות אם אתה אזרח, ובהודו המחיה עולה גרושים.

רוצה שנתחיל להתלונן גם למה זה לא ככה פה?

כן.

עם המיסים שמשלמים פה (הציבור שעובד, והמיסים הפוטנציאליים של הציבור שאמור לעבוד), מעבר לסדר עדיפויות נכון יתן לך כאן בישראל את חלק ניכר מהדברים שציינת.

פורסם

אלו לא הבעיות כאן

הבעיות כאן הינן פוליטיות

כלומר בארץ יש מספר רב מאוד של קבוצות בעלות אינטרסים נוגדים והבעיה היא שהנבחרים אינם יודעים את מי ליצג ולכן הם מייצגים את עצמם ו/ או את בעלי הכח קרי בעלי ההון - זו הבעיה שלנו , פועל יוצא של המצב הזה , הוא הקופה הציבורית אשר איננה צובעת / מיעדת כספים ( כמו שכבר כתבתי , מס בצורת צריך ליכאורה ללכת להתפלת מים ודוחו"ת חמהירות צריכים לשלם על תשתיות של כבישים ודוחו"ת חניה על הקמת מגרשים וכו' , אבל זה לא כך ! ) בדיוק מפני שהאינטרסים של ראשיי הממשלות צריכים להיות מופנים לטובת ההיבחרות שלהם ו / או ההישארות ( שרידות ) שלהם בתפקיד ולאו דווקא למען ניהול של המדינה , אני חושב שמדינה שלנו השרים וראשי הממשלה עסוקים יותר בתפקידים פוליטיים של שרידות פוליטית הרבה יותר מאשר ניהול עינייני המשרד שלהם .

פורסם

כן.

עם המיסים שמשלמים פה (הציבור שעובד, והמיסים הפוטנציאליים של הציבור שאמור לעבוד), מעבר לסדר עדיפויות נכון יתן לך כאן בישראל את חלק ניכר מהדברים שציינת.

תתחיל להתלונן אם המצב יהיה זהה אחרי 10 שנים של שלום יציב באיזור. כרגע כל הכסף שלנו נשפך על תקציב הביטחון, שהולך ומתנפח.

פורסם

תתחיל להתלונן אם המצב יהיה זהה אחרי 10 שנים של שלום יציב באיזור. כרגע כל הכסף שלנו נשפך על תקציב הביטחון, שהולך ומתנפח.

אני מתלונן כי תקציב הבטחון מנופח מעבר לכל פרופורציה (גם לגרמניה יש צבא מפותח מאוד, ובשביל להלחם ב"צבא" הפלשתיני אינך זקוק לתוספת תקציב כה ניכרת, בטח כשחלק ניכר מהסד"כ נלחם בחינם - קרי חיילי חובה).

אני מתלונן כי המדינה מקציבה מיליארדים לבטלנים שהשתמטותם אומנותם.

אני מתלונן כי המדינה משקיעה מיליארדים בבנייה ופיתוח תשתיות מעבר לקו הירוק, כאשר בתוכו הכבישים מלאים בורות ומחירי הדירות מרקיעי שחקים.

אני מתלונן כי התחבורה הציבורית מחורבנת, על רכבים יש מס של מעל 100%, ועכשיו גם קטנוע יהיה יקר להחזיק.

ואני בעיקר מתלונן כי כל אלו הם דברים שניתן לשנות, והם ממש לא מחויבי המציאות למרות שיש אנשים שמנסים לטעון שכן.

פורסם

אם כבר מדברים על מס רכב בחודשים האחרונים האוצר שוקל להוריד את מס מ-90 ל-60%, אבל יעלו את המס על דלק, חנייה ושאר השירותים הנלווים.

פורסם

את הביטוח חובה עושה ארגון פרטי (מספר חברות פרטיות) מטרתו של הארגון היא רווח, המצב הנוכי הוא שחברות הביטוח מפסידות באופן קבוע מביטוח הדו"ג (ההוכחה לכך היא שאף חברת ביטוח לא רוצה לבטח דו"ג), כל אחת ביחס שווה לגודלה בשוק, על מנת שהחברות יתגברו על ההפסדים נלקח נדרש רווח גדול יותר מנהגי הרכב כדי לכסות על ההפסדים בתחום הדו"ג.

אוי אוי אוי חברות הביטוח המסכנות... הן הרוויחו רק 4 מיליארד על הביטוח חובה שהן נאלצות לספק לאזרחי המדינה...

להזכירך הביטוח הוא חובה ולא רשות ולכן לחברות הביטוח אין שום סיבה להתלונן כי הן מרוויחות טוב מאוד.

הנזקים שהפול חוטף זה אך ורק בגלל החוק שאומר שאם אתה נוסע באור אדום וחותך אופנוען ומאשפז אותו לשנתיים מי שמשלם את הנזק זה הביטוח של האופנוען, אם זה היה הולך לפי מה שהוגן אז מי שאחראי לנזק היה צריך לשלם.

אני טוען שחייבים להוריד את כל המכוניות הפרטיות מהכביש, אם לא יהיו מכוניות לא יהיה מי שיהרוג אופנוענים, לא יהיה פקקים, הזיהום אוויר ירד, הרמת עצבים הכללית במדינה תהיה נמוכה יותר וכל המשאבים העצומים שהולכים לכיוון תשתיות למכוניות יופנו למקומות יותר יעילים...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים