Call Of Duty: Modern Warfare 2 - הדיון הראשי - עמוד 415 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Call Of Duty: Modern Warfare 2 - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

תודה חברים אבל הפתרונות האלה לא עוזרים לי והמשחק עדיין נתקע בחלון הלוגו... נשאיר את זה ככה בלילה ונראה אולי נס יקרה, אם לא... אני לא ידוע מה לעשות.

אם אתה נואש תמיד אפשר לפרמט. ואולי תבדוק אם יש לך נק' שחזור מלפני שזה התחיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 8.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב... לפרמט מחיצה של 300GB של תוכנות לא בא לי, ולכן אני נאלץ להגיד בינתיים שלום, לפחות עד שאסדר את המחשב הנייח שלי (אני עם הנייד)

אל תגיד לי שאתה מסתובב עם בעל מחיצה אחת על הקשיח שעליה זרוק הכל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי משהו קצת אוף-טופיק

אני מקווה שגיא יסלח לי אבל הדיון הזה כבר הפך ממש לקהילה נפרדת.

אני לא משחק הרבה, ציון סטים של 8 ובערך 500 שעות סה"כ על יותר מחמישה חודשים

אבל בזמן האחרון עניין ההתמכרות למשחק הזה מעסיק אותי (וגם את אשתי),

מישהו חושש, מרגיש, מודע, מודה, שהוא התמכר למשחק הזה במובן הלא טוב של המילה?

http://www.mako.co.il/tv-new-day/selected_scenes/Article-8a3d49c1b805321006.htm

???

למישהו זה מפריע למהלך החיים התקין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוידיו של CODהוליק:בהחלט....היום קצת פחות כי אני באמת פחות משחק וחוזר לגיחה רק פעם בכמה ימים אבל המשחק היווה בעבורי מזללה של זמן ולילות במס' החודשים הראשונים אחרי יציאתו גם על חשבון הלימודים(אז עשיתי קורס מחשבים והציונים שלי לקראת הסוף ירדו מ100 ל70-80) ;Dגרוע מזה,גם הפסקתי לשחק משחקים אחרים-בכלל!-תרומה נאה לכך היתה גם הקהילה החמה של המשחק פה,תמיד היה עם מי לשחק וזה הפך במידת מה למשהו חברתי-אולי לא ברמה של MMORPG אבל בהחלט קפיצת מדרגה בשבילי...וכשהתחלתי ללמוד במכללה כל פעם שהיה לי מבחן היתי צריך למחוק את המשחק כדי לא להתמכר שוב..בכל מקרה אין לי מושג איך אבל בנתיים יצאתי מזה ב"ה...אבל יישר כח על הוידוי-אני בטוח שיש כאן אצלנו לפחות עוד איזה אחד שניים כמונו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי תקופה ארוכה שניסיתי להשיג ניוק , אני חייב להגיד שזה לא קשה כמו שחשבתי.

אחרי הניוק הראשון התלהבתי , והייתי בתחושת אופוריה , אך אחרי השני והשלישי כבר לא הייתה התלהבות.

למעשה אני כבר יותר נהנה לקבל את ההרייר\צופר מאשר את הניוק :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רואים על מה אני מדבר..הכחשה למציאות מסביב...לא משנה על מה אנשים מדברים..אתה רק עסוק בניוק...סינדרום הCODהוליק מובהק...סתם סתם ;Dאגב אנשים שלא מודעים לזה שהם מכורים יש דרך פשוטה לבדוק-תבדקו את כמות השעות ששיחקתם במשחק עד היום זה די בולט בעמוד של המשחק אצלכם בסטים..חח ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שיש עניין של התמכרות למשחקים. הנקודה היא שלפי דעתי את ההתמכרות הזו קל יחסית להפסיק. כל עוד אני לא באמצע משחק (כמו AC2 שאני מחזיק מותקן על המחשב כבר משהו כמו חודשיים), אם אני לא מתחיל, אני יכול להפסיק. זו הבעיה עם משחקים שיש בהם מולטי כמו COD. אבל גם את זה אפשר להפסיק אם פשוט מתנתקים לגמרי (ואפשר לחזור כשיש זמן, כמו שpeace bringer עושה) ולא מפחיתים כמויות, אלא אם כן יש פיקוח (אני בטוח שהאישה תשמח לעזור...) על מכסה קבועה.

הבעיה שלי, היא משחקים שיש לי בהם עניין של להיות יותר מאחרים, כמו משחקי MMORPG או LOU שאני כרגע נדבק אליו. אליהם, קצת קשה לי למצוא פתרון לאילו חוץ מלפרוש לגמרי, שזה חבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה בזה פסול בכלל כל עוד זה לא מפריע לך להתעסק בדברים אחרים, כגון לאחר לעבודה ,לא ללמוד למבחנים ,לזנוח את הבת זוג, להישאר בבית לשחק בזמן שכל החבר'ה שלך יצאו להיקרע באיזה מסיבה, אם אתה מפר את אחד התנאים האלה אתה אכן מכור ו NO LIFER ,אני מאוד אוהב משחקי מחשב, תמיד אהבתי, אבל אין סיכוי שוויתרתי על איזה בילוי או זלזלתי במבחן בלימודים או כל דבר אחר שהזכרתי למעלה..

זהו . :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למישהו זה מפריע למהלך החיים התקין?

אומרים לי שזה מפריע לי למהלך היום התקין (ההורים כמובן), למרות שאני לא חושב ככה. גם לפני שידעתי מה זה מחשב אכלתי באותן שעות, ראיתי וכו'. הדבר היחיד שלעולם לא עשיתי מאז שאני מכיר את עצמי הוא ללמוד. אני מעדיף לעמוד על ממוצע 85-90 ולא לעשות כלום מאשר לחרוש ולקבל 100, פשוט נראה לי pointless להשקיע כ"כ הרבה בשביל לקבל כ"כ מעט. באמת לא מבין למה ההורים שלי בסוג של היסטרייה. הדבר היחיד שהפסקתי לעשות הוא ללכת למכון ולשחייה, וזה עוד היה לפני שהכרתי את MW2, פשוט הפסקתי כי התחיל לשעמם אותי כל הספירת גרמים של חלבון כל יום :P

אגב פעם היו לי חבר'ה של איזה 10 אנשים, בסוף הבנתי שהם לא הולכים להגיע רחוק (התחילו לשתות/לעשן ולא התאים לי), הפסקתי לצאת איתם, חצי שנה אחרי זה אחד מהם היה שיכור גמור ודקר מישהו ברגל :kopfpatsch:

אני מעדיף חבר אחד-שלושה חברים קרובים מאשר מלא חבר'ה שכולם חברים-לא חברים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדקור אנשים זה הדבר הכי נובי שיש... ;D...מצטער היתי חייב..אני במצברוח טוב היום משומה :silly:...אגב למקרה שהלינק למטה לא בולט מספיק אז תכנסו לקבוצתית המוקדמת של SC2...הנה,אמרתי את זה.

לגבי COD אני שואף עכשיו להתחיל לקבל צ'ופרים (יעני מסוקים לא שקיות ממתקים)..נראה איך ילך..אם נשתפר איתם קצת ולא נירה לכל הכוונים כמו משוגע אולי נגיע לניוק הראשון שלי סוף סוף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...