עבור לתוכן

סוזוקי אלטו ידנית - מתחת ל-60,000 (חדש!)

Featured Replies

פורסם

תגיד לי אתה דביל? מי מדבר על פתיחות?

במקרה של תאונה אתה והקופסה שלך תתמזגו ביחד. אין לך סיכוי מול שום דבר.

הרבה זמן לא נתקלתי בטימטום כזה...

  • תגובות 104
  • צפיות 12.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

בתאונה קלה גם אני אצא בחיים במצב טוב. בתאונה קשה כל הפח של הטנק שלך לא יציל אותך. המנוע יכנס כל כך עמוק לגוף שלך שרופאים יאלצו לשלוף רצועת מהתחת שלך.

פורסם

כן, אתה אכן דביל.

פורסם
  • מחבר

כנס ל-HNN תראה כמה "הפח" עזר בתאונה על 100. רק לידע כללי (אני מאמין שאתה לא יודע, מן הסתם) NCAP מרסקים מכוניות במהירות 64 קמ"ש. במהירות גבוהות יותר השלדה קורסת ואפילו 2 טון של פח לא יצילו אותך.

אם באמת רוצה להשכיל עשה חיפוש Fifth Gear מבחני ריסוק. הם ריסקו רכב סופר מיני מודרני (2003) בוולו סטיישן מפלצת ישנה. בוא נגיד ככה שאתה מעדיף לשבת בסופר מיני.

אם לא אתה מוזמן להמשיך בבורות המוטורית הישראלית "אני יושב ברכב גדול שום דבר לא יקרה לי".

פורסם

אלטו שוקלת 850 ק"ג ו-70 כ"ס מספקים ביצועים סבירים בהחלט.

כן, ובטיחות בהתאם. בתחת.

פורסם

יש גם גירסה אוטומטית?

פורסם

כן, ובטיחות בהתאם. בתחת.

גם בקטנועים הביטוחות לא בדיוק בשחקים,

אני גם הגזים ואומר, שבמרצדס\פורש\יגואר הביטחות טובה יותר,

אבל אולי לא כולם יכולי להרשות לעצמם אחת כזאת? (או\ו להחזיק BORA שהתחזוקה שלה יותר יקרה, ולאו דווקא תעזור לך בתאונה)

פורסם
  • מחבר

יש גם גירסה אוטומטית?

כן, אבל במחיר גבוה משמעותית 73,000 ש"ח, ביצועים פחותים וצריכת דלק יותר גבוהה.

פורסם

דבר ראשון, אוטו חדש ב 60,000 שקל זה באמת מעולה.

חוץ מזה, הביצועים שלו סבירים, 70 כ"ס אמורים להספיק בשביל 850 קילו.

מי שדיבר על הבורה בשנתון יותר נמוך במקום - אי אפשר כל כך להשוות בין האלטו החדשה לבורה ישנה.

לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, הכל תלוי מה אתה מחפש.

שורה תחתונה - זאת בשורה מעולה, אולי תביא לתחרות מצד חברות אחרות (מי אמר פז'ו 107? או אנערף אולי אפילו איזה יבואן יפתיע באיזה טאטא שתעלה 30-40 אלף שקל?)

וזאת אופציה מעניינת לכל אלה שמחפשים אוטו לעיר או אפילו אוטו שני למשפחה ואין להם עצבים להתעסק עם יד שניה.

אגב, נראה לי שהאוטו הזה יהפוך להיות אוטו של כוסיות...

פורסם

פג'ו 107 לא הייתי חושב לקנות אפילו בצחוק. האוטו הזה מעליב את הנוסע.

השאירו בפנים את הדלתות חשופות, אין פלסטיק שמכסה את הדלתות מבפנים- ישר פח, ורואים את הברזלים של המערכת של החלון וכו'. מה הביזיון הזה? זה כמו לנסוע באותו לא גמור.

לפחות היו מכסים את זה ביריעת בד בגרוש או משהו....

פורסם

פג'ו 107 לא הייתי חושב לקנות אפילו בצחוק. האוטו הזה מעליב את הנוסע.

השאירו בפנים את הדלתות חשופות, אין פלסטיק שמכסה את הדלתות מבפנים- ישר פח, ורואים את הברזלים של המערכת של החלון וכו'. מה הביזיון הזה? זה כמו לנסוע באותו לא גמור.

לפחות היו מכסים את זה ביריעת בד בגרוש או משהו....

ואווו איזה שטויות! בתור בנאדם שהספיק לעשות קילומטראז מכובד ביותר על ה107 אני יכול להגיד לך שאני מחזיק ממנה ממש אחלה אוטו, הוא נוח וכיף לנהוג עליו וחוץ מעליות קשות (בגרסה הידנית) הוא ממש אוטו נחמד לנסיעות עירוניות

אין לי מושג איזה גרסה מביאים לישראל או מה מוציאים ממנה בדרך אבל בגרסאות שאני מכיר לא חסר כלום!

בכל מיקרה אבל בספק אם הייתי קונה אוטו כזה בישראל כשאין דבר כזה ניסיעות עירוניות בלבד אבל זה כבר משהו אחר

פורסם

כנס ל-HNN תראה כמה "הפח" עזר בתאונה על 100. רק לידע כללי (אני מאמין שאתה לא יודע, מן הסתם) NCAP מרסקים מכוניות במהירות 64 קמ"ש. במהירות גבוהות יותר השלדה קורסת ואפילו 2 טון של פח לא יצילו אותך.

אם באמת רוצה להשכיל עשה חיפוש Fifth Gear מבחני ריסוק. הם ריסקו רכב סופר מיני מודרני (2003) בוולו סטיישן מפלצת ישנה. בוא נגיד ככה שאתה מעדיף לשבת בסופר מיני.

אם לא אתה מוזמן להמשיך בבורות המוטורית הישראלית "אני יושב ברכב גדול שום דבר לא יקרה לי".

לכל מי שרוצה הנה המבחן ריסוק שהוא דיבר עליו

אני די מופתע בנוגע לתוצאות

פורסם

ואווו איזה שטויות! בתור בנאדם שהספיק לעשות קילומטראז מכובד ביותר על ה107 אני יכול להגיד לך שאני מחזיק ממנה ממש אחלה אוטו, הוא נוח וכיף לנהוג עליו וחוץ מעליות קשות (בגרסה הידנית) הוא ממש אוטו נחמד לנסיעות עירוניות

אין לי מושג איזה גרסה מביאים לישראל או מה מוציאים ממנה בדרך אבל בגרסאות שאני מכיר לא חסר כלום!

בכל מיקרה אבל בספק אם הייתי קונה אוטו כזה בישראל כשאין דבר כזה ניסיעות עירוניות בלבד אבל זה כבר משהו אחר

בגרסה שמביאים לישראל אין פלסטיקים בפנים על הדלתות. הכל חשוף. יש גם דגם מפואר שטרחו לשים בו פלסטיק בפנים, והמושבים ב 107 באמת נוחים (למרות שחסר מקום לרגליים, האוטו הזה לא לאנשים מעל 1.80 מ'...), אבל הדגם המפואר, נכון לעכשיו, לא בתכניות של היבואן.

נסה את האלטו, אולי המושבים פחות נוחים, אבל בניגוד לפיג'ו זה אוטו לדוגמה שלא היה מפריע לי לעשות איתו נסיעות בין-עירוניות בכיף.

פורסם

לכל מי שרוצה הנה המבחן ריסוק שהוא דיבר עליו

אני די מופתע בנוגע לתוצאות

מה כלכך מפתיע בזה שרכב בן 20 שנה לא ממש נבנה בצורה חכמה מבחינת בטיחות הנוסעים בזמן התרסקות וכו', ורכב מודרני בעל 5 "כוכבי ריסוק" מצליח לעקוף אותו?

הנה מבחן של הבורה המדוברת:

והנה של שנתון 2005 ומעלה:

פורסם

כן, אבל במחיר גבוה משמעותית 73,000 ש"ח, ביצועים פחותים וצריכת דלק יותר גבוהה.

אה אז כבר לא משתלם.

אני לא מבין, איך אתם מסוגלים לנסוע עם הילוכים בישראל? במיוחד למי שחי באזור המרכז - לא מעצבן אתכם להוריד לראשון/שני כל 20 מטר בגלל כיכר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים