E7300 2.66 @ 4.4Ghz - On Air - עמוד 3 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

E7300 2.66 @ 4.4Ghz - On Air


Gal.z

Recommended Posts

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הנסיון שלי פה הוא למשוך את המעבד לתדר כמה שיותר גבוה.

ICE2K לא מבין את הטענה שלך, OC זה לא רק למצוא תדר יציב לעבודה 24/7,

יש גם את האפשרות הזאת כמובן, אך מה שאני ניסיתי לעשות זה שיא אישי שלי עם המעבד וזה גם ה-OC הראשון שלי.

לא מבין מדוע אתה תוקף אבל אני חושב שזה בסדר גמור לעלות תוצאות גם של תדרים לא יציבים.

כמובן שהתדר הזה לא יציב 24/7 אל תהיו לי תמימים ותחפשו את הקאטץ' כי לא תמצאו.

הכוונה הייתה למצוא תדר יציב ל-SPI ותדר שיא אישי מבחינתי.

זה בסך הכל OC ראשון שאני עושה ורציתי לפרסם תוצאה שנראת לי די טובה יחסית למעבד הזה

אבל לאור כמה תגובות כאן נראה שזה לא ממש לעניין לפרסם תוצאות כאלו.

תודה בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל לפי מה שאני רואה כל מי שיצא כנגד דברי עשה ועושה בדיוק את אותו הדבר - מחפש תדרי MAX, באמת נקודת ראות אוביקטיבית :lol:

תראה זה המעבד שלך, החיים שלך, העולם של כולם, תעשה ושכל אחד יעשה מה שבראש שלו ומה שעושה לו טוב. זה שכנראה ילדי העולם מצאו משחק חדש עם צעצועים מעניינים וזה מעניין ומאתגר וכייף ומסקרן - זה נהדר, אני לא נגד זה.

אבל מה דעתכם לציין "לא יציב" כשאתם מפרסמים את זה וכמובן בכותרת. זה לא , זו המצאה של הזמן האחרון.

אוברקלוק זה דבר ראשון להוציא מקסימום ביצועים מחומרה מסויימת בלי לפגוע בפרודקטיביות. זה האתגר וזה הקטע הקשה באמת. זה שיש ילדים בעולם (אפילו הם הם עברו את ה40) שנהנים לשחק עם דברים זה משהו אחר, אבל ממתי החליטו שזה ?

זה משהו חדש שבא מאוחר יותר מן נישה קטנה שיושבת בצד של עולם האוברקלוק.

תחרות ועניינים ? אני שמח שמישהו כאן קבע לי איך אני צריך לעשות . אבל מה לעשות אני כבר לא צעיר והעניין הלא פרקטי והשטותי הזה לא מושך אותי - זה אומר שאני לא אוברקלוקר או אסור לי לעשות ?

הרי יותר קשה ומאתגר להגיע לOC גבוה יציב מאשר גבוה לא יציב, אז אפילו בקטע של התחרותיות שהזכירו פה אין הרבה הגיון, כל המטרה ב"אוברקלוק" המוזר הזה זה סתם השווצה במספרים גבוהים שמה לעשות - הם תמיד גבוהים יותר מאשר עבודה על יציב ולכן נראים יותר טוב, זה באמת רק SHOW OFF. סה"כ רצון לסיפוק מהיר בלי עבודה קשה שמאפיין את העולם המערבי ככל שהדורות צעירים יותר. זה בערך כמו שיוציאו משחק אתלטיקה לPS3 ומישהו יחליט שמעכשיו זה תחרות ריצה והשיאים שם זה שיאי עולם שצריך לדווח עליהם בעיתון :lol:

בגלל זה אני קורא לזה חיקוי של אוברקלוק, משהו למתלהבים שלא נתן שום דבר והרבה יותר קל לביצוע ולבדיקה מאוברקלוק אמיתי.

מה שנקרא "ארוחת ילדים של אוברקלוק".

וזה שזה מעניין וסוחף הרבה אנשים אז זה נחמד ואני בטח לא מתנגד וזה בדיוק כמו משחק מחשב, אבל לא לבוא ולהתפאר בזה בלי לציין בצורה ברורה שזה אוברקלוק לא יציב.

אם תמכור לכם מעבד שעובד ב5 GHZ אבל לא יציב מישהו בכלל יתעניין בזה ? (נראה לי שעליתי על סטארטאפ לילדי בברלי הילס וכפר שמריהו).

אם היום כבר באוברקלוק מתעצלים (מציאת מקס יציב זה משהו של הרבה זמן ועבודה), מי יודע מה יהיה עוד 10 שנים... אנשים ידווחו על אוברקלוק שהם מצליחים לדמיין במוח שלהם...

בכל מקרה כל העניין מסתכם בזה שצריכים לציין - "לא יציב" ואפשר בנוסף "בדיקת תדרים מקסימלית", ולא להחביא את היציבות בצורה מתחמקת אחרי ש20 אנשים שאלו על זה כאילו בושה להגיד שזה רק מקס תדרים בלי יציבות.

אני היתי מצפה מכל אוברקלוקר רציני לפרסם עם תוצאה כזו גם תוצאה יציבה (למעשה ההפך הוא הסדר הנכון),

בכל מקרה - מחפשי התדרים - אל תידחפו לעולם האוברקלוק האמיתי כאילו זה שלכם, כל הקישקוש הזה זה כולה משחק (אפילו אם קוראים לו HWBOT או HWקישקוש אחר כלשהו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דהיינו מסקנה ישירה מהדברים שאתה אומר שכל התוצאות , ואני מדגיש כל התוצאות בXS ובפורומים אחרים הם קשקוש למתלהבים ?

אף תוצאה שמתפרסמת בפורומים הגדולים אינה יציבה , היא יציבה לאותו באנץ ובזה נגמר העניין.

אוברקלוקרים אמיתיים עושים הכל כדי להעביר את המערכת באנץ , היציבות שאתה כל כך מחפש לא מעניינת אף אחד .. לא מבין למה אתה נותן לה דגש כל כך רציני?

כן בשנים האחרונות במיוחד כאן עבר מנחלתם של חברה מבוגרים עם הרבה ניסיון בתחום למשחקי ילדים אבל בן זה לדברים שאתה אומר אין קשר.

בקיצור מר בחור אתה יורה באפלה , עוד יש אוברקלוקרים בארץ, המספר שלהם מצומצם ו99.9 אחוז מהם נטשו את הדבר המצחיק הזה שנקרא HWZONE כבר מזמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל המסקנות שהוצאת מדברי הן לא מילה וחצי מילה ממה שאמרתי אלא נסיון מגמתי שלך לנסות להציג את דברי כאחרים למען המטרה האישית שלך. כמובן לכל שאר העובדות הנכונות בחרת שלא להתייחס, כל התוצאות האלו זה סה"כ החיים הקלים וקצת שוויץ שיוצר בלבול ובלגן לכל אלו שכן עושים בשביל לשפר את המערכות שלהם.

גם אתה, כמו אחרים - קובע לאחרים מה מעניין את כולם ומה לא:

" ...היציבות שאתה כל כך מחפש לא מעניינת אף אחד ...",
אה באמת ? אני חושב שמכאן המסלול שלך זה ישר לפוליטקה, שם כל אחד אומר מה שטוב לו להגיד בלו שום קשר למציאות. ובדומה לזה, על העניין "שמספר האוברקלוקרים מצומצם".. עוד משפט פוליטיקה בכדי לעצב את הפוסט שלך, המון המון אנשים בפורומים מסוג זה ואחרים עושים , הרבה יותר מאשר בעבר בו זה היה קשה על מערכות פשוטות, לא היו הגנות בלוחות ומעבדים והידע היה לא רב.

אני לא יצאתי נגד שום דבר, לא רמזתי שזה לא כייף ושזה לא המצב, רק הורדתי מהעץ את מה שעשו מזה וביקשתי לפרסם כמו שצריך ובהגינות. פרסמתי גם את דעתי האישית שזה בסופו של דבר יותר לעצלנים שרוצים סיפוק מהיר ולא למחפשי אתגר אמיתי. אבל זו רק דעתי האישית והיא לא יוצאת כנגד התופעה הזו, מה שעושה כייף למליארד סינים הוא כנראה באמת כייף (וגם אם זה עושה כייף רק לסיני אחד אני לא אתווכח עם הכייפיות שבעניין).

גם לא אמרתי לרגע שהמושג שמור לפורום זה או אחר כמו שאתה בעצמך טוען (למי אכפת מה מפרסמים בפורום זה או אחר ואיך - זה לא אומר שום דבר, זכותו של כל אחר לפרסם מה שהוא רוצה כל עוד הפירסום הוגן). ובאמת שלא מעניין אותי אם יש אנשים שמפרסמים לא יציב או משקרים - זה לא משנה את העובדות.

אוברקלוק, חוץ מכייף ומשחק נועד לשפר מערכות ולתת תמורה טובה יותר לכסף, אל תנסה להגיד שזה כבר לא קיים וכאילו זה קטע שולי, זה הקטע העיקרי ומשחקי (שאני לא אומר שצריך לצנזר אותם) זה הקטע המשני, זה כייפי וזה סה"כ נגזרת של האוברקלוק. כל האוברקלוקרים שמחזיקים שיאים במשחק הזה שאתם מתארים כאן, תסמכו עליי שעובדים ביום יום עם אוברקלוק (יציב מן הסתם). זה שיש סקרנות ושיעמום מההמוניות שבאוברקלוק ובנוסף לאוברקלוק הרגיל אותם אוברקלוקרים מחפשים גם מקסימום תדרים בשביל הכייף - זה לא שולל שום דבר.

וסה"כ ביקשתי לפרסם על ההתחלה שזה לא יציב ולעשות את מירב המאמצים לפרסם ביחד כמה המערכת עושה בצורה יציבה, אז מה כולם קופצים פה ? זה לגטימי ולא נוגד שום דבר, רק שתי מילים "לא יציב", ואם לא רושמים זאת - אז לפרסם אוברקלוק יציב כמו שצריך.

ולמי ששכח מה קרה בתרד הזה, אז הנה תיזכורת של אופי הפירסום פה:

הצלחתי להיות יציב ב-4409Mhz כמו שניתן לראות בתמונה עם תוצאת ה- PI.

בודקים יציבות עם SUPERPI :lol:, אפילו את המילה "יציב" הרסו. כמו שאמרתי זה שוויץ, בפורומים רציניים תמיד מצינים אם התדר הוא רק בבוט, רק בWIN, או רק בSUPERPI. מה שהיה פה זה בדיוק כמו מישהו שקונה רפליקה של ומציג זאת לאחרים כאילו זה ומסתיר את העובדות האמיתיות בשביל הפאסון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשחק אותה תמים! נו באמת, הרי ברור שמעבד כזה בתדר של 4.4GHZ לא יהיה יציב!

אתה סתם מחפש פה לתפוס אותי על קטנות בכדי להגיד שלדעתך למציאת תדר שיא הוא למתלהבים בלבד (כך ציינת).

הרעיון כאן היה למצוא את הגבול של המעבד שלי מבחינת תדר, זה שאתה בוחר לראות בזה השווצה או כל דבר אחר זו בעיה שלך.

יציבות ל-SPI הכוונה שבתדר אחר ה-SPI פשוט לא יציב ומפסיק באמצע הלופים - זו הייתה הכוונה ולא אחרת!

ברור שלא בדקתי יציבות על-ידי תוכנות כמו: OCCT PRIME95 וכדומה, הדגשתי מההתחלה שלא זאת המטרה.

זה מגוחך שאתה טוען שכל מה שאתה רוצה זה שאכתוב "לא יציב" בכותרת הרי זה ברור לכל אחד ואחד שיש לו קצת רקע ואפילו לא,

שלא מדובר באוברקלוקינג יציב לשיפור ביצועי המערכת.

כמו שאמרת, לדעתך מציאת תדר יציב לשיפור ביצועי המערכת הוא העניין באוברקלוקינג ויש אחרים שעושים זאת למטרות אחרות.

ומן הסתם כאשר אתה יודע להשוות את המעבד שלך למעבדים אחרים מאותו הסוג, יהיה לך קל יותר לדעת לכוון לתדר היציב עבור המעבד שלך.

אני חושב שאתה טועה בגישתך שאומרת שאנשים שמחפשים תדר מקסימום אינם אוברקלוקרים או לא משרתים את המטרה של

ולכנותם מתלהבים או כל דבר דומה כזה או אחר, לא ממש לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת לסדר את העניינים:

פותח הת'רד ביצע - תחרותי

יש תחרותי ואוברקלוק רגיל או יציב או איך שלא תרצו לקרוא לזה

אם מדובר בשבירת שיא בSUPER PI מן הסתם שהאוברקלוק הוא תחרותי

אבל כן, יש צורך לציין שהוא לא יציב, על אחת כמה וכמה כשמדובר בפיתחת ת'רד על הנושא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שDJ ELECTRIC סיכם יפה את הנקודות בתרד הזה.

גל,

למרות שאני כבר רגיל, כתגובה לדברייך אני אציין את הדברים הכתובים שוב: הבעיה שלי היא לא שיש בזה שוויץ (בהרבה דברים יש שוויץ - אין שובעייה עם זה כל עוד מבינים מה זה). צריך להיות עיוור בכדי לפספס את זה כי כתבתי את זה בערך 10 פעמים (שאני מבין את הכייף שבענין, את הסקרנות, שאני בטח לא שולל קיום של דבר כזה ושזו תופעה די הגיונית אחרי שאוברקלוק נהיה המוני וכבר משעמם למחפשי המשחק והכייף שבעניין) אז בבקשה - אל נא תעוות את דברי, דברי הם כנגד פירסומים עם נתונים חלקיים ונתונים מוסתרים - פירסום בלי לציין מילה אחת על זה שמדובר בתדרים בלבד או בתוכנה מסויימת בלבד (כל הפוסטים הראשונים) פשוט יוצר בלבול אצל אנשים שמחפשים לקבל מושג לאן מעבד כזה יכול להגיע מבחינת שיפור מערכת או סתם להיתקל בסטפינגים וסדרות חדשות. בגלל זה כולם כאן ביקשו ממך PRIME או OCCT - כי מהפירסום שלך היה נראה שאתה מדבר על רגיל לשיפור מערכת שכולנו רגילים אליו ובודקים לפני שאנחנו מוציאים כסף על מעבד חדש.

בגלל שאני לא בית משפט אני לא יכול לדעת מה היו המטרות שלך בקטע של לא לפרסם את זה בהתחלה ולא לענות ישר כששאלו וביקשו ממך ורק אחרי שהציקו לך פרסמת משהו מתחמק על SUERPI כאילו אתה עדיין לא מבין שאנשים חשבו פה שדיברת על רגיל יציב. אז מזל שטענת עכשיו שלא התכוונת להתרברב קצת, כי יש כאלו שיכלו לפרש זאת כך.

הרשה לי לצטט משהו נכון שאמרת - שמסביר מדוע כלכך חשוב לציין איזה סוג זה:

כאשר אתה יודע להשוות את המעבד שלך למעבדים אחרים מאותו הסוג, יהיה לך קל יותר לדעת לכוון לתדר היציב עבור המעבד שלך.

תאר לך מה קורה מישהו שמפרסם תדר יציב ושוכח לציין שזה על חנקן או שזו גירסת מהנדסים נדירה ?

והרשה לי לצטט את דבריך שהם כנראה הגורם לבעייה:

הרי זה ברור לכל אחד ואחד שיש לו קצת רקע ואפילו לא, שלא מדובר באוברקלוקינג יציב לשיפור ביצועי המערכת.

וואלה? חשבת לרגע שקצת הגזמת? לי זה ממש לא היה ברור עד העמוד השני ואת האמת יש לי קצת רקע, אפילו המון רקע. אז כנראה אם אני מטומטם ולא מבין אז אולי יש עוד הרבה כמוני. בקיצור - התדרים היציבים הכי גבוהים שהגיעו אליהם לא ממש רחוקים ממה שפרסמת, אז זה ממש לא ברור כמו שאתה מציין ודי עם ההתחסדות. הצלחת לבלבל חלק מהקוראים - לפחות תצא מזה גבר ואל תעשה סלט כאילו הכוונות המקוריות שלך זה בכלל לעשות שלום בין וסורייה או לא יודע מה...

בכל מקרה אתה מוזמן לפרסם תוצאות יציבות ברגע שתגיע אליהן, יצרת פה סקרנות ואולי באמת יש לך מעבד נדיר. אתה כמובן לא חייב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אם שמת לב אבל כתבתי שאני מנסה למתוח את המעבד לשיא אישי, יכול להיות שזה לא מספיק ברור שזה נסיון ליצור מקסימום תדר

אבל צריך גם להתחכם לא מעט כדי לא להבין את זה כך.

בכל מקרה, לא היה שום נסיון לבלבל פה אף אחד וליצור אשלייה שזה תדר יציב רק אתה ראית בזה בעייה ונסיון שלילי שלי להטעות אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל Gal.z קבל :xyxthumbs: על המאמצים והנסיונות.

אחרי שתסיים עם מציאת השיאים האישיים ו PI נשמח לראות גם תדר מקסימלי יציב.

בקיצור מר בחור אתה יורה באפלה , עוד יש אוברקלוקרים בארץ, המספר שלהם מצומצם ו99.9 אחוז מהם נטשו את הדבר המצחיק הזה שנקרא HWZONE כבר מזמן...

מי שבוחר "לנטוש" שינטוש....אבל אהבתי את הקביעה של 99.9% מהאוברקלוקרים עזבו את HWZONE - גברת מינה צמח :-* :-* :-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שם לב שרמת המטורללים באתר רק עולה.... זה כבר ממש מתחיל לייאש אותי... לכולם כבר אין כוח לריב עם הקרציות האלו!

עזבו אותו, את Big_White ואת גל (שמעוות אימרות למחייתו ומסרב להפסיק)... אתם לא תגיעו לשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא צריך להיות מינה צמח , אתה יכול לבד להכנס לOCDB שיש כאן באתר ולבדוק לבד מי מבן האנשים שמופיעים שם בTOP 10 עדיין פעילים באתר ...

ה TOP 10 מייצג רק אנשים שהיו פעילים לפני מספר שנים ואינו מייצג 99.9% מהאוברקלוקרים בארץ. ::)

ממתי 10 אנשים (בעצם רק 5) מהווים 99.9% מהאוברקלוקרים בארץ? :D

ה TOP 10 אינו מייצג כמעט אף פרויקט שהתוסף השנה.

זה עדיין קביעה מטופשת- שרק מישהו כמו מינה צמח יכולה לעשות. :-* :-* :-*

אולי חכם יותר להסתכל בקטגורית: פרויקטים שנוספו או עודכנו לאחרונה?

תספור כמה פרויקטים נוספו השנה ותנסה לחזור על הקביעה שלך שוב.

הצחקת אותי כל כך עם הנסיון הלא מוצלח להוכיח את דבריך תוך השענות על ה - TOP 10 של ה OCDB.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת .. אתה מצחיק אותי...

אני יכול לספור על יד אחת את האוברקלוקרים בHW...

אל תעשה מעצמך צחוק , אני חבר בפרוום הזה מימיו הראשונים , הניק נוכחי "צעיר" יותר אבל הפואנטה נשמרת .. אני בן האנשים הותיקים בסצנה הזאת ויצא לי לראות אנשים באים ואנשים הולכים.. (יותר הולכים מאשר באים )

אני מכיר אפשר להגיד על בסיס אישי את מרבית האוברקלוקרים הגדולים בארץ..

אתה כנראה לא מכיר אותי כל כך ולכן התגובה המזלזלת , אבל אני אסלח לך .

נ.ב

זה לא מוזר שאנשים שלא פעילים פה כבר כמה שנים עדיין בטופ 10 ? .. הממ נקודה למחשבה..

ברור שהם עוד שם , כי אין פה אף אחד שיכול להוריד אותם מהרשימה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...