המחשב לא עולה עם כרטיס PCI-E. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב לא עולה עם כרטיס PCI-E.


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

ל- HTPC שלי, מבוסס לוח אם Asus M3N78-EM יש בעיות קליטה קשות עם כרטיס הרשת האלחוטי העלוב שקניתי לו. הוצאתי מהמחשב השני כרטיס PCI-E AirPace, שהקליטה שלו הרבה יותר טובה, והתקנתי ב- - והוא לא עולה. אני מדליק אותו, המאווררים מסתובבים, הלדים נדלקים אבל אין כלום על המסך - הוא אפילו לא מגיע ל- POST.

הוצאתי את הכרטיס החדש, החזרתי את הישן (כרטיס PCI) והוא עולה בלי בעיה. הכנסתי את ה- AirPace בחזרה למחשב הישן, עולה, הכרטיס מזוהה ועובד. החזרתי אותו שוב ל- ואותה תופעה - לא מגיע ל- POST.

כלומר הכרטיס תקין ולוח האם תקין ועדיין הם לא מסתדרים אחד עם השני. יש רעיונות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקלתי בתופעה דומה אצל חבר עם , אצלו זה היה בגלל ספק שהוחלף, אותם סימפטומים בדיוק, שהחלפנו חזרה

לישן זה הסתדר...

לדעתי זה מצב נדיר של חוסר תאימות, אם יש לך כמה שקלים אולי כידאי לקנות כרטיס חדש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

תודה, אבל ה- PNP OS כבר היה ב- No. אולי כדאי לנסות דווקא Yes, זה בטח לא יהיה יותר גרוע. אני רק צריך להוציא את הכרטיס כדי להגיע ל- בכלל.

כמה שקלים זו לא בעיה, אני לא רוצה לגלות ששוב קניתי כרטיס שמאבד קליטה כשאחד מהשכנים מפעיל את המיקרוגל. וה- AirPace בוודאות לא עושה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נעלב - הכרטיס מחורבן. בדירה הקודמת שלי הראוטר היה במרחק של שני מטרים מהכרטיס עם קיר גבס אומלל ביניהם ואחרי שהגברתי את עוצמת השידור של הראוטר ב- 50% עדיין קיבלתי קליטה בינונית. ה- AirPace באותה תצורה קלט מצויין גם כשהראוטר היה על עוצמת שידור מינימלית.

כרטיס PCI אחר בהחלט בא בחשבון, אבל הפעם אני לא קונה חתול בשק.

בינתיים מצאתי את הפורום של אסוס וראיתי שם עוד שלושה אנשים שלא מגיעים ל- POST עם כרטיס PCI-E בחריץ x1. רק שלא ראיתי פתרונות שם. ראיתי הצעה להתקין את הכרטיס ואז לאפס את ה- , ננסה את זה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...