עבור לתוכן

התנהלות NEXTOP בקשר לאחריות למסך DELL 2209WA לא תקין

Featured Replies

פורסם

מה שכן תודות לGOOGLE אפר לראות דיי בבירור מה קורה בכתובת שממנה נשלח המסך

1101-1299 E 68th St, Brooklyn, NY 11234, USA

http://maps.google.co.uk/maps?q=40.623473,-73.915554&num=1&sll=40.623344,-73.915548&sspn=0.006295,0.006295&hl=en&ie=UTF8&hq=&hnear=1101-1299+E+68th+St,+Brooklyn,+Kings,+New+York+11234,+United+States&ll=40.623342,-73.915544&spn=0.006547,0.013937&z=17&iwloc=A

נראה כמו שכונת מגורים רגילה לא נראה שיש שם איזה מחסן/מפעל/חנות...

  • תגובות 76
  • צפיות 11.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אני לא נכנס לעניני המדבקות, האחריות ובדיקות האיכות.

אבל, בתמונות הצד האחורי של המסך נראות, לדעתי, בבירור לא רק שריטות בודדות על משטח נקי (שגם הן לא יכולות להיות על מסך חדש לחלוטין), אלא גם סימנים רגילים של חשיפה ארוכה יחסית של כלל המשטח למגע ושימוש, והכי חשוב - של מגע מוקדם ממושך בין המסך עצמו ומעמד המסך בנקודות החיבור ביניהם.

אמת ויציב.

זו גם היתה המסקנה שלי.

לא נראה סביר שמסך שיוצר באוג 09 יכיל שריטות כאלו.

המסך 2209 שרכשתי מפנדה לפני כחודשיים - אין בו כלל שריטות בחלקו האחורי למרות שימוש רצוף.

לכן עניין זה הדאיג אותי ביותר,

שכן נראה לכאורה כי קיימת אפשרות שהמסך שקיבלתי מנקסטופ עבר "טיפול" בו פורק חלקו האחורי,

ואולי אף הוחלפו בו חלקים עם מסך אחר ישן יותר.

אחרת קשה להסביר את מקור השריטות הללו.[br]פורסם בתאריך: 2.10.2009 בשעה 23:52:23


מה שכן תודות לGOOGLE אפר לראות דיי בבירור מה קורה בכתובת שממנה נשלח המסך

נראה כמו שכונת מגורים רגילה לא נראה שיש שם איזה מחסן/מפעל/חנות...

חחח, חזק אתה! איזה רעיון !

שאלתי את יעקב מהי הכתובת בברוקלין והוא ענה שזה מחסן שלו ...

פורסם

יתכן מאוד

אם תסתכל על היחידה השמאלית תראה שיש אפשרות שהיא מחסן

פורסם

תשמע נץ, עקבתי אחר הדיון המרתק שנפתח פה,

אני לא צד בעניין ולא קניתי בחיי או שמעתי על החנות המדוברת או על יעקב, אין לי דבר או הכרות אם אף אחד מהצדדים.

אולם אני בין היתר איש מחשבים ותיק, קניתי ומכרתי בחיי הרבה ציוד מיחשוב.

על פי מה שהצגת אין פה בכלל סיבה לדון,

המסך שקיבלת אינו חדש. נקודה.

מנסיוני כשחנות לוחצת על לקוח על מנת להשיב את כספו חזרה במקום להחליף בחלק, זה אך ורק משלוש סיבות אפשריות,

1. צפי של אי זמינות מלאי בטווח הארוך. נקודה שנפסלת כיוון שהצעת להמתין גם פרק זמן ממושך.

2. רצון להשתיק את העניין ןלסיים את הפרשה במהרה(90% מהלקוחות יקחו כספם חזרה).

3. התעקשות רצינית של הלקוח.

אני במקומך לא הייתי מנהל את הדיון ברשת,

בתור פעולה ראשונה,פנה לעורך דין(אוכל להמליץ במידה ותצטרך),

שלח מכתב הזהרה לפני תביעה, לשם הסדרת פיצוי הוגן,

במידה ואין הענות לדו שיח מצד החנות או לחוסר שביעות רצונך,

הגש תביעה בבית דין לתביעות קטנות.

שום שופט לא יפסוק לטובתם, בייחוד לא במערכת המשפט הנ"ל הלוחצת לפשרה.

העסק מסריח ומסריח בגדול, הראיות שהוצגו חד משמעיות ולדעתי תמורה טובה יותר תקבל אם תשקיע ממרצך באופן ישיר מול החנות לסיום הפרשה באפיק זו או אחר.

בכל אופן,

בנימה אישית, תודה על הצגת העניין, השבוע אני בדיוק מתעתד לקנות מסך מהסוג המדובר ;)

פורסם

שכן נראה לכאורה כי קיימת אפשרות שהמסך שקיבלתי מנקסטופ עבר "טיפול" בו פורק חלקו האחורי,

ואולי אף הוחלפו בו חלקים עם מסך אחר ישן יותר.

סתם כמה נקודות למחשבה לפני שנוצף פה בתאוריות קונספירציה.

* מוצר אשר היה בשימוש ממושך (מספיק ממושך כדי לגרום להיווצרותן באופן טבעי של שריטות כאלו המופיעות בתמונה) - בוודאות יראה סימני בלאי מסוימים גם באזורים אחרים. כאשר מוצר נראה חדש לחלוטין, למעט נזק לוקלי באזור כלשהו - זה סביר יותר כי מדובר במוצר שניזוק במהלך הייצור, האריזה או המשלוח (האחרון פחות סביר, אלא אם כן האריזה הייתה לקויה), מאשר מוצר משומש.

* לפלסטיק חדש יש לרוב ריח אופייני חזק מאוד, אשר נשמר כל עוד הפלסטיק ארוז באופן הרמטי, ומתפוגג באופן טבעי לאחר כמה ימים/שבועות לאחר שהמוצר עומד באוויר הפתוח ולא באריזה. זה נותן שיטה כמעט וודאית להעריך עד כמה המוצר "חדש".

הבנתי שהמסך כבר אינו אצלך, אז לא תוכל לבצע את הבדיקות הנ"ל, אבל בכל מקרה אלה דברים שיש לתת עליהם את הדעת.

המסך שקיבלת אינו חדש. נקודה.

הקביעה החד-משמעית שלך לא הייתה עומדת בשום בית-משפט (שלשם אתה מנסה לשלוח את נץ). מוצרים שניזוקים בין המפעל לבין הלקוח הם דבר שקורה וכל עוד אין בידך תיעוד כלשהו שמוכיח כי המוצר היה בשימוש, או ראיות כלשהן שמוכיחות באופן וודאי התעסקות לא כשרה שנועדה להחליף חלקים/לטייח פרטים כלשהם, בית-משפט לא יפסוק לטובתך בסוגיה זו.

פורסם

בנוגע לכוכבית הראשונה שלך, אני לא מסכים כל כך...

מאחר ומדובר על מסך שאינו עם פאנל TN, הסיכוי שהזיזו את המסך תזוזות רבות הוא אפסי, וחוץ מזה אין כל כך סיבה לגעת במסך...

אז הסיכוי שיש פגמים נוספים חוץ מאיזור החיבור אינו גדול כל כך.

אין לי בעיה להעלות תמונות של המסך שלי מפברואר, ותראה כי אין שום פגם עליו... (למען האמת צריך לבדוק אם יש פגם בכלל באיזור החיבור גם)

פורסם

רגע הציעו לך החזר כספי מלא?

למה לא לקחת את הכסף וקנית עוד מסך מפנדה אם היית מרוצה O.o?

פורסם

כי לא הגיוני שבתור לקוח, הוא יחכה זמן בשביל לקבל מסך תקול, שהחנות לא תעמוד בהתחייבות שלה להחליף את המסך במקרה של פיקסל ראשון מת, והכי חשוב זה שבין התאריך שהוא ביצע את הקנייה, לבין כיום המחיר של המסך השתנה שוב... (לדוגמא פנדה שהעלתה את המחיר ב100 שקלים לפחות)

משמע שהוא הפסיד את ה100 שקלים האלו וזמן רב, בגלל שהחנות לא עמדה בהתחייבות שלה. וכמובן שאם יזמין, הוא יצטרך להמתין שוב פעם מספר ימים עד שהמסך יגיע אליו.

פורסם
  • מחבר

תשמע נץ, עקבתי אחר הדיון המרתק שנפתח פה,

...

אני במקומך לא הייתי מנהל את הדיון ברשת,

תודה על תגובתך המחכימה.

להלן הסיבות למה כן פתחתי את הדיון ברשת:

א. לשמוע מאחרים שרכשו מאותה חנות אם נתקלו בבעיות דומות

ב. לקבל עצות ממשתתפי הפורום בהתאם לנסיונם והשקפתם

ג. בתקווה שיעקב מנקסטופ יתרצה ויגיב פה עניינית לטענותי ולשאלות שהעליתי בפניו

דבר שנמנע מלעשות מולי בשיחותנו.

פורסם

ההודעות הלא רלוונטיות נמחקו. אני מפנה את הקהל שוב לתגובה הראשונית שלי בדיון זה.

אני נועל את הדיון זמנית עד אשר תתאפשר תגובה עניינית של נקסטופ. בתקווה זה יקרה מחר.

מי שמרגיש שיש לו משהו חשוב מאוד לומר שלא יכול לחכות עד מחר, שיפנה אליי בפרטי.

(כן, אני מודע לכך שיכולתי לנעול את הדיון מלכתחילה, אך לדעתי הדיון הענייני שהתפתח פה עד עכשיו דווקא מועיל.)

פורסם
  • מחבר

אשמח באם יעקב שולמן מנקסטופ יענה על השאלות הבאות:

1. האם אתה המנכ"ל ו/או הבעלים של נקסטופ ?

2. מדוע חסרה מדבקת הברקוד של חברת DELL על גבי האריזה החיצונית ובה מספר סריאלי של המסך שבתוך הקופסה?

3. מדוע טען בפני מנהל השרות של נקסטופ, זאב, ביום המשלוח, כי מדבקת הברקוד של חברת DELL מופיעה רק על אריזות מסך מאירופה ולא מארה"ב?

4. מדוע חסרה או הוסרה מדבקת ship to המקורית ממפעל DELL למשווק , על גבי האריזה החיצונית?

5. מדוע כיסיתם את מדבקת ה-ship to מיעקב בברוקלין ליעקב בנקסטופ ירושלים במדבקה בעלת תוכן סתמי?

6. מה משמעות מדבקת בקרת האיכות שעל האריזה של המסך? איזה פעולות מבוצעות לצורך כך, היכן ועל ידי מי?

7. האם האריזות נפתחו לאחר שיצאו ממפעל DELL וטרם שנמסרו ללקוח? אם כן, על ידי מי?

8. האם המסך שקיבלתי מנקסטופ שמספרו: CN-0H736H-72872-98E-2F2L הוא מסך חדש לחלוטין שלא היה אף פעם בשימוש כלשהו,

לרבות מהחזרות, שיפוץ, תצוגה וכד', טרם שנמסר לי?

9. כיצד אתה מסביר את סימני האבק והשריטות שעל גבי המסך שסיפקת לי?

10. מדוע סירבת להחליף את המסך הפגום שסיפקת לי למרות חובתך לעשות זאת על פי תנאי האחריות?

11. בשל אלו מ- "הסטנדרטים הגבוהים שלי", לדבריך, טענת בפני כי אין ביכולתה של נקסטופ לספק לי מסך חדש תחת זה שהוחזר?

להלן הסטנדרטים שהצגתי בפניך:

מסך חדש לחלוטין,

שלא היה בשימוש כלשהו לפני מסירתו לי,

נארז ונחתם ע"י המפעל של DELL,

באריזה מקורית של חברת DELL ,

עם כל המדבקות המקוריות של חברת DELL על גבי האריזה החיצונית.

12. מדוע ייבאת ומכרת 400 מסכים, כטענתך, ולא טרחת לשמור אפילו מסך אחד (לפחות בשבוע הראשון לאחר אספקתם) כדי שתוכל לעמוד בהתחייבותך

להחלפה מיידית בשבוע הראשון?

13. האם אתה עומד מאחרי טענתך כי רק אחד מכל 10,000 מסכי E-IPS יוצא מהמפעל עם תקלה (לרבות dead pixel) ?

אם כן מהי האסמכתא שבידך לנתון זה?

14. מדוע סירבת לענות לשאלותיי הנ"ל שעלו בשיחותינו הטלפוניות?

הערות:

באופן נורמלי, לא הייתי שואל כה הרבה שאלות, אך בנסיבות שנוצרו – זה הכרחי.

כדי למנוע תשובה שהיא מלל שיווקי חסר ערך.

אם לא תתקבלנה תשובות ישירות ומפורטות לכל השאלות , תהא אפשרות טובה לכל אחד לבחון מאיזה שאלות התעלמה או התחמקה נקסטופ , ולהסיק את מסקנותיו בהתאם.

פורסם

יעקב מנקסטופ יצר עימי קשר והבטיח להגיב לדיון זה.

אני מקווה שתגובה תבוא בקרוב. בינתיים אני פותח את הדיון, אבל שב ומזכיר לכולם לשמור על תרבות דיון ותגובות ענייניות בלבד.

כמו כן, המצב שמתאר נץ הוא בהחלט חריג ותמוה. לכן, ברצוני לבקש מחברי הפורום אשר רכשו מנקסטופ מסך זה במהלך הקניות הקבוצתיות האחרונות, להעיד על מצב המסכים שהם קיבלו.

א) האם יש עוד מישהו שאצלו הייתה חסרה מדבקת הברקוד של DELL עם המספר הסידורי וה-revision של המסך?

ב) האם יש עוד מישהו אשר הבחין בסימני בלאי פיזיים כגון אלה שדיווח עליהם נץ, בחלק כלשהו של המסך?

המטרה היא להבין האם מדובר במקרה חריג בודד או אולי לא.

פורסם

א) האם יש עוד מישהו שאצלו הייתה חסרה מדבקת הברקוד של DELL עם המספר הסידורי וה-revision של המסך?

ב) האם יש עוד מישהו אשר הבחין בסימני בלאי פיזיים כגון אלה שדיווח עליהם נץ, בחלק כלשהו של המסך?

המטרה היא להבין האם מדובר במקרה חריג בודד או אולי לא.

אני רכשתי 3 מסכים בקבוצתית השניה. על אף אחד מהמסכים לא היו סימני בלאי כל שהם והם נראו חדשים לחלוטין.

כמו כן יש לציין שעל אף אחת מהאריזות לא היתה מדבקת הברקוד של DEEL, וכן האריזות נראו בדיוק כמו תמונת

האריזה שהעלה "נץ" בתחילת הדיון.

פורסם

tsix :

תוכל בבקשה לרשום את הפרטים הבאים פה -

1. המספר הסידורי שרשום בתחתית האריזות.

2. כל הפרטים שנמצאים בלוחית הנשלפת שבמסך, בנוסף ,בלוחית, בצד ימין למטה, בכיתוב קטן, רשום גם מספר סידורי, גם אותו.

תודה.

פורסם
  • מחבר

אני מעלה את תמונת אריזת הקרטון של המסך לאחר שקילפתי את המדבקה הימנית של נקסטופ.

מבדיקה מדוקדקת עולים לכאורה הממצאים הבאים:

א. ישנם סימנים שבשלב כלשהו הייתה מדבקת ברקוד מודבקת במקום המיועד לכך (בתוך הריבוע המקווקו השחור)

ב. המדבקה הוסרה אבל נשארו עקבות של הדבק שהצמיד אותה לאריזה

ג. על איזור זה הודבקה מדבקת נקסטופ, ספיחי הדבק של המדבקה הקודמת שהוסרה נראים בברור על מדבקת נקסטופ לאחר קילופה.

תמונה 1 : קילוף המדבקה

http://img18.imageshack.us/img18/5918/cimg0492x.jpg

תמונה 2: הדגשתי בריבוע אדום את סימני הדבק שנותרו ממדבקת הברקוד של DELL שהוסרה לכאורה

http://img122.imageshack.us/img122/5320/cimg0492addrectangle.jpg

השאלה המתעוררת היא מדוע הוסרה מדבקת הברקוד של DELL ?

תשובה אפשרית היא שלמסך הספציפי הזה, שהוחזר לא נמצאה האריזה המקורית עם מדבקת ברקוד התואמת לו,

ועל כן נעשה שימוש בקופסה אחרת , ונוצר צורך להסיר מדבקת ברקוד שאינה תואמת למסך שבפנים.

[br]פורסם בתאריך: 4.10.2009 בשעה 21:38:14


יעקב מנקסטופ יצר עימי קשר והבטיח להגיב לדיון זה.

אני מקווה שתגובה תבוא בקרוב. בינתיים אני פותח את הדיון, אבל שב ומזכיר לכולם לשמור על תרבות דיון ותגובות ענייניות בלבד.

כמו כן, המצב שמתאר נץ הוא בהחלט חריג ותמוה. לכן, ברצוני לבקש מחברי הפורום אשר רכשו מנקסטופ מסך זה במהלך הקניות הקבוצתיות האחרונות, להעיד על מצב המסכים שהם קיבלו.

א) האם יש עוד מישהו שאצלו הייתה חסרה מדבקת הברקוד של DELL עם המספר הסידורי וה-revision של המסך?

ב) האם יש עוד מישהו אשר הבחין בסימני בלאי פיזיים כגון אלה שדיווח עליהם נץ, בחלק כלשהו של המסך?

המטרה היא להבין האם מדובר במקרה חריג בודד או אולי לא.

הדיון הזה עוסק בשני מישורים:

- נסיון לבדוק את מקורו של המסך שנמכר לי כחדש אבל לא נראה כזה

- תגובת החנות Nextop לממצאים שנתגלו בקשר למסך זה ונכונותה למימוש האחריות

במישור הראשון: יתכן ולא ניתן יהיה להגיע לתשובה, ויישארו רק ספקות ואי בהירות גם אם זה מקרה בודד

המישור השני: הוא לדעתי החשוב יותר לכל מי שרכש מסך במכירות הקבוצתיות מהחנות ולכן עליו צריך לשים את הזרקור בכל מקרה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים