עבור לתוכן

התנערות מאחריות - מאת SkyPC (גובל בפלילים) - העניין טופל

Featured Replies

פורסם

לקחו מהעובד את העמלות של החודש. עמלות נחשבות לבונוס ולכן מותר לקחת.

  • תגובות 409
  • צפיות 56.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

lev-27 החנות תבעה אותך ?

נראה לי שהיה פה אחד שהחנות באמת תבעה אותו בגלל שהוא יצא "למסע נקמה" נגד אותה החנות (או שאני כבר לא זוכר טוב ) .

פורסם

אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

זה עצוב, אבל מי כמונו יודע שזה טיבו של כל עסק בישראל. גם אם יש ממש בטענות שלהם (ואני לא הייתי ממהר לנקוט עמדה כל כך נחרצת, לכאן או לכאן), ו-OMD אכן "עקץ" אותם (לכאורה), אני לא חושב שיש להם זכות (חוקית, לא כל שכן מוסרית) לקשור בין החוב של OMD בגין ספק כח לבין מתן אחריות עבור מוצר אחר לחלוטין.

תקנו אותי אם אני טועה, אך להבנתי OMD שילם ל-SkyPC את מלוא המחיר בעבור כרטיס המסך - כעת משהוא מכר אותו, האחריות הרי עדיין בתוקף. לא נראה לי הגיוני ש-SkyPC יפעילו "סנקציות" נגד לקוח שחייב להם כסף על ידי אי כיבוד אחריות של מוצר שהם קיבלו את מלוא התשלום תמורתו.

פורסם

lev-27 החנות תבעה אותך ?

נראה לי שהיה פה אחד שהחנות באמת תבעה אותו בגלל שהוא יצא "למסע נקמה" נגד אותה החנות (או שאני כבר לא זוכר טוב ) .

לא, לא, חס ושלום. רק זה חסר לי עכשיו...

היה אחד שהשמיץ את KSP, נתבע והפסיד.

פורסם

אני גם לא ממש מבין מה עובר להם בראש, הסערת רגשות הזאת שלהם, שאיך הם שצעקו כך על הבחור, והתגובה הזו שלהם, כאילו

ה700 שקלים האלה (שגם ככה אחרי רווח ומע"מ) הולכים למוטט להם את העסק...

ככה לא מתנהג עסק מקצועי.

ועוד מה, שאנשים לא יודעים מה קורה עם TMS ופוקס ומחפשים חנויות אחרות לבינתיים... :facepalm:

אבל לא! הם מעדיפים להיבלע לחור שחור שיעלה להם הרבה יותר.

פורסם

americium -מנהל קשרי חוץ

"אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

אתה יכל להירגע ,ובטח לא לדאוג בקשר אליי .

1-אף אחד לא רודף/ רדף אחריי בקשר לכסף

2-אף אחד לא "עקץ "

אז בוא נחסוך במילים ונישמור על אופטימיות !!!

פורסם

קודם כל , זה באמת כבר לא עיניין של מי אשם , עבורי , אני לא אהיה לקוח של החנות הזו אפילו אם הם ימכרו כן מסטיקים פשוט מפני שזה עיניין של גישה אל הלקוח סוף פסוק מבחינתי בנושא הזה ( כמובן שזה בעקבות התשובה הרישמית - פפפחחחח )

עכשיו מבחינה עיסקית , הבחור המנהל נקט כל הזמן בגישה כוחנית שהביאה אותו למקום שבו הוא נימצא קרי למעמד של מנהל , כאן הטעות שלו , הוא צריך כעת לנטוש את הגישה הכוחנית והאגרסיבית ולראות את התמונה הכללית ,

מבחינה עיסקית החנות כבר הפסידה , כעת כדי לתקן את הרושם שלהם הם יהיו צריכים להוריד מחירים של מוצרים והינה הם הפסידו הרבה יותר מ ה 700 שח' .

שנית , הורס אותי כל פעם שקראתי , הבחור הזה OMD " הוא לקוח ותיק " והוא הוציא סכומים לא מבוטלים - פפפחחחחח על ניהול של חנות שכזה ! הוא הוציא אצלכם סכומים ואתם מתחשבנים איתו על מה שיכול להיות טעות שלכם , אם מישהו היה מתנהג איתי ככה ... הייתי מבין שעסקים הוא לא מבין .

יש לי עוד הערות על החשבונית שלדעתי היא אמינה בהחלט .

כמו כן יש לי הערות על זה שהם לא עוקבים אחרי מה שכתוב בחשבונית עצמה , תקראו , החנות טוענת שכל המחלוקות יוסדרו בבית משפט :kopfpatsch: והבחור המנכ"ל מחליף להסדיר את העיניין בעצמו !

טוב , לא חשוב לסיכום :

אני לא אקנה שם ולא אמליץ לאף אחד לקנות שם , אתם חייבים לפצות את BUG2000 , חייבים !

אם הייתי בעל הבית של החנות הייתי משקיע מחשבה נוספת בחלוקת התפקידים בחנות .

( למרות שאני מבין את השוק האגרסיבי הזה שבו שולי הרווח מאוד נמוכים )

כמובן שיש דרכים גם לפתור את הנושא אבל ... - חחח

פורסם

BUG2000

אתה יכול לתבוע את החנות ואתה בטוח תזכה - או בפיצוי או שבית המשפט יורה לחנות להחזיר לך את הכרטיס שהרי הוא לא גנוב והוא רכושך הפרטי

בגלל שהכרטיס לא נמצא כבר אז תקבל את הכרטיס החדש\פיצוי כספי

במקרה והחנות כן תחזיר לך את הכרטיס צור קשר עם היבואן ועם היצרנית

פורסם

גם אני לא יקנה שם יותר אחרי יחס כזה יש מספיק חנויות מחשבים בארץ .

סליחה, ידידי, לא השמצתי אף אחד. כתבתי על מקרה אמיתי שקרה לי ולאחי בחנות. הבעלים ניסה להוציא אותי רמאי ושקרן, סיפר סיפורים מהתחת על זיכרון "הפגום" מסרתי להרכבה עם המחשב החדש של אחי, על כמה הטכנאי שלם מסכן כי נאלץ "להזדיין" (סליחה על הביטוי) עשר שעות עם הזיכרון כדי לסדר אותו ואני צריך בכלל לנשק להם את הרגליים שהם לא חייבו אותי על שעות העבודה של המעבדה. כמובן שהוא לא טרח לציין שהזיכרון נרכש אצלם (ציינתי מספר חשבונית מס קבלה), נמצא במסגרת אחריות, נמסר להרכבה עם מחשב חדש במצב תקין, חזר במצב תקין (מן הסתם) ועם כל הכבוד הם לא עשו כלום כדי שהוא יעבוד מאחר ולא הייתה בעיה וגם אם כן זה זיכרון לא מנוע 16 שסתומים של פולקסווגן. לא עובד מחליפים. אחרי שציינתי את העובדות הבעלים התקשר ואיים כמו עבריין (למזלי עדיין נשמר בתא הקולי), איימו בתביעה כדי להשתיק אותי מאחר ורוב הלקוחות מגיעים דרך הפורום. מאחר ולא רציתי למשוך את הסיפור ביקשתי שימחקו את הדיון ומצדי שילכו לעזאזל.

צער לי להגיד אבל אתה פחדן ,אני לא היית מוותר .

פורסם

אני מופתע מהיחס הדרקוני והלא הוגן [שמילא פוגע בלקוח, פוגע עוד יותר בחנות] של החנות.

לפעמים עדיף לחנות [מנסיון] להשקיט את הרוחות, אפילו במחיר של פגיעה סמלית בהכנסות, תמורת המנעות מפרסום שלילי[בעסק הזה לא פועל הכלל שגם פרסום רע הוא פרסום].

פורסם

בואו נעשה סדר,

דיונים כאלה מעולים כדי שאחרים לא יפלו בפח, ולכן אני מברך כול אחד שיש לו ביקורות כל שהיא.

יש לציין, שכאשר מתלוננים כאן, יש לנסות למצות את כול הדרכים מול החנות לפי פירסום כל שהוא כאן.

לפעמים חוצפן אחד יכול לגרום נזק בלתי הפיך לחנות שבסה"כ בגלל אי הבנה בינו לחנות.

היבואן מערים קשיים לגבי החלפת הציוד ועושה הצגות, אילו פני הדברים היום. ולחנות נותרה האפשרות או ל"רמות" על האזרח או לספוג את עלות הכרטיס שהיא גבוהה מאוד.

תן לחנות את הזמן שלה, אני מאמין שהסוגיה תיתפתר בעתיד, אם לא תלמד להבא לא לקנות כרטיסים יקרים.

פורסם

אם לא תלמד להבא לא לקנות כרטיסים יקרים.

וואו, זה היה משפט טיפשי...

פורסם

וואו, זה היה משפט טיפשי...

+1

פורסם

היבואן מערים קשיים לגבי החלפת הציוד ועושה הצגות, אילו פני הדברים היום. ולחנות נותרה האפשרות או ל"רמות" על האזרח או לספוג את עלות הכרטיס שהיא גבוהה מאוד.

אני לא מבין למה זה צריך לעניין אותי ?

זה בעיה של החנות עם היבואן ולי אין כל עניין בבעיה בדיוק כמו שאין לחנות שום עניין במה שקורה ביני לבין הבנק שלי .

פורסם

שאתם תהיו בצד החנות, ותנסו להחליף כרטיס שעולה 2000 שקל. בעל החנות הופך לצרכן שנאלץ להיתמודד עם בריונות מהיבואן.

לכן צריכים להיתחשב גם בחנות, שאינו מרוויח מליונים ממכירת כרטיסי מסך ,

יש לציין שרק בישראל כול הלוחות האם מקבלים 3 שנים אחריות. לאחרונה יצא לוח של גיגהבייט ובוא צוין 3 שנים בUSA CANADA כלומר פעם זה לא היה כך

שקונים ציוד יקר, יש לבדוק לא את המחיר אלה השירות בזמן תקלה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים