עבור לתוכן

דיון מקדים - GeForce GTX400 VS Radeon HD5000 , החברות שולפות את הנשקים.

Featured Replies

  • תגובות 2k
  • צפיות 184.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

:yelclap:

פורסם

תעשה טובה ותרשום מה הסרטונים במקום רק לשים לינקים....

פורסם

:yelclap:

נראה טוב יותר אפילו מ CRYSIS

פורסם

וואו איזה חזק הקטע הזה עם הtesellation איך שלא קוראים לזה

איזה פצצה יהיה the elder scrolls 5 אם יכניסו את זה שם, נופים מטורפים בלי איבוד ביצועים מטורף!

פורסם

מדובר במנוע הUNIGINE המתקדם

כבר בכרטיסי HD4000 ניתן לראות את זה בטסט של TROPICS בDX10.1

בהחלט האצה מרשימה על פני המתחרה בDX10 שלא מסוגל להגיע לתוצאה הזאת הן ויזואלית והן ביצועיסטית

פורסם

אז dj electric, עד עכשיו היינו מוגבלים בצורה שלא יכולנו לעשות משהו דומה והיינו חייבים לקבוע LOD קבוע? או את השיטה האחרת שפשוט עושים ערפל למרחקו לא רואים נופים?

פורסם

זה לא הגבלה

זה הכל העניין של שפה וDIRECTX זה סוג של שפה

אתה תבין מהר יותר עם יסבירו לך ב3 מילים ולא ב5 מילים

(DX10 VS 11)

פורסם

זה לא חוכמה ללכת להגיד "תראה זה יותר חדש זה יותר טוב" ולהבין את המשמעות

אני לא ראיתי שום דבר משמעותי של DX10 מעל 9, אולי צללים טובים יותר וקצת פירוט

אבל מה שראיתי בווידאו הזה שקשור לטכנולוגיה הזאת שמדברים עליה כבר הרבה זמן נראה די משמעותי

פורסם

בסדר, אבל מה שDX11 ואפילו DX10.1 מביא שDX10 לא הביא זה ביצועים

DX10 היה לנטל בכרטיסי DX10 יותר ממה שהוא עוזר לדעתי.

DX10.1 הוא ממש לא נטל בכרטיסי HD4800 ובטסט כזה שאתה רואה DX10.1 לא רק שאתה תראה יותר פרטים אלא זה גם יעבוד לך 10-18% יותר טוב.

פורסם

זה בדיוק על מה שאני מדבר, הם מפתחים דברים חכמים שיוכלו לשמור על רמה ויזואלית גבוהה בלי לאבד ביצועים ואף אולי להוסיף

דרך אגב מה קורה במחנה של הירוקים, יש עידכונים?

פורסם

ההדגמה ל-tessellation DX11 של unigine באמת נראית טוב, אבל זה נראה שהם ערכו השוואה של tessellation אל מול טקסטורה שטוחה.

הם היו צריכים להשוות את זה לפחות לטקסטורה עם bump mapping שכמעט כולם משתמשים היום, בשביל שנראה את ההבדל בתכלס.

הם גם יכלו להשוות את זה ל-tessellation ב-DX10 שאין שום בעייה לעשות -

אנוידיה הסבירו והדגימו את הטכנולוגיה בשנה שעברה, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות גם ב-DX10

http://www.geeks3d.com/20080912/next-gen-rendering-of-subdivision-surfaces-tesselation/#more-1359

הורדתי את הדמו instanced tesselation של אנוידיה שמקושר שם, וזה רץ ונראה מצויין על ה 8800gt DX10 שלי.

DX11 כנראה משפר\מייעל את העניין, אבל הוא לא חובה. פשוט מנסים לדחוף אותו עכשיו עם הדגמות טכנולוגיות.

אני רואה עכשיו שאנוידיה הגישו פטנט ב-2000 על Integrated tessellator in a graphics processing unit שנרשם ב-2005,

אבל נראה שהם לא מימשו את זה חומרתית, לפחות בכרטיסי גיימינג.

ATI מימשו את העניין כבר מאז מס' דורות (מעניין אם יש קשר לפטנט של אנוידיה), אבל ה-hardware tessellation שלהם לא היה לשימוש במשחקים והבנתי שגם לא יהיה מאחר ו Direct Compute לא משתמש בו ספציפית, אלא ב-GPU עצמו, מה שכנראה לא יקנה להם יתרון

מהבחינה הזאת.

פורסם

רגע זאת לא הטכנולוגיה של הtruform של ati שהם זרקו פעם?

פורסם

יש גם הדגמה של ההבדל בין DIRT 2 DX9 ל DIRT 2 DX11

פורסם

דווקא היה יותר מעניין (לדעתי) לראות הדמה של ההבדלים בין DX10 לDX11 , זה נראה ברור שיהיו הבדלים בין DX9 לDX11...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים