פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים אבל למה אתה מצפה בכלל שאני אראה אותך בתמונה שלי?נטילת חלק מהסיכונים שלך רק תפגע ביבוא נעשה הסכם, החודש קיבלתי חשבון חשמל של 1,800 ש"ח כי יש לי הרבה מזגניםאני חושב שאנשים שאין להם מזגנים וקיבלו רק 400 ש"ח צריכים להשתתף איתי בתשלוםלא ישירות כמובן, נוריד להם את זה מהמשכורתזה נשמע צודק, לא?
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מחבר אתם רואים רק את עצמכם, אתם לא רואים את כל התמונה, זאת הבעיה, שוב כמו ישראלים טיפוסים, לא חסר יתרונות לדו"ג, ואפילו התקשורת מדברת עליהם אתם מעדיפים להיות בראש שלכם, ראש בקיר וזהו. איך שלא תסכלו על זה, אתם מסבסדים ילדים בני 17 שנוהגים 200 קמש, למה אתה לא מתרעם עלזה שאתה מסבסד אותם? סתם שאלה.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים כי נהגים בני 60 שנוסעים פעם בשבוע למכולת מסבסדים אותי מצד שניונהגים מסוכנים חברת הביטוח לא מבטחת ואז הם מגיעים לפול ומשלמים הרבה יותר ממנימה שיוצא הוא שהפרמיה שאני משלם, משקפת את הסיכון שלי.ועדיין הסיכוי שלהם להיות מעורבים בתאונת גוף הרבה יותר קטן משל רוכבי אופנוע...תקרא את עמוד 7 בדוח שצירפתי, קצת נתונים שאולי יחזירו אותך למציאות.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים 1- זו לא דעתי, ברגע שחברת הפול תפסיק להיות בהפסדים, המחירים ירדו. יש לחץ מתמיד על החברה לא להעלות תעריפים, ואף להוריד אותם, אבל היא לא יכולה להרשות לעצמה את זה במצב הנוכחי.שטויות!ברגע שחברת הפול תפסיק להיות בהפסדים היא תפסיק להתקיים!חברת הפול נוצרה בשביל אותם כלי רכב ששאר חברות הביטוח מסרבות לבטח - וע"פ חוק הם חייבים להיות מבוטחים.מעצם זה היא בחיים לא תהיה רווחית.ברגע שיהיה רווחי לבטח דו"ג כל העכברים יצאו מהחורים וכל חברות הביטוח יקפצו על המציאה.הפול היא חברה שמורכבת מכל חברות הביטוח הפועלות בשוק וכל חברה "מחזיקה" אחוז מסווים מהפול ע"פ גודלה - חברות הביטוח היו מתות שלא יהיו דו"ג וכך להפתר מהנטל, אני יכול להיות בטוח שזה לא יקרה.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים היא לא צריכה להיות רווחית, היא צריכה להפסיק להפסיד בצורה קטסטרופלית.שההפסדים של כל חברה שיש לה חלק בחבר הפול נוגסים בצורה ניכרת ברווחים שלה כחברה עצמאית, זה לא ממש מצב שהן יכולות לאפשר לעצמן.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מחבר העלתי את טענותיכם בפורומים הנ"ל, הנה ציטוט מהודעה אחת:הם מסבסדים אותנו בגלל שהם פוגעים בנו,תסביר להם את זה ככה.אפילו בדוחות של משטרת ישראל, שהיא כמובן לא מהאוהדים הגדולים של רוכבי הדו"ג, יש חיתוך ברור של האשמה בתאונות של אופנוע/קטנועים.אני לא זוכר את המספרים במדויק אבל מהזכרון המעורפל שלי (הראש לא אותו הדבר אחרי התאונה..) מדובר על משהו כמו 80 אחוז.הסכם החצייה הוא לא לטובתנו, הוא בא לתקן עיוות מובנה בחוק הפלת"ד.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מצטער פול גז אבל פה באמת הגזמת, אף אחד לא יתן להם באן שם, כל משתמשי פול גז מודעים לזה שדו"ג זה כלי תחבורה לא בטיחותי, ומשכנעים שם כל רוכב חדש להיות מודע לזה, אתה מדבר שטויות הפעם.לא שטויות.מבחינה בטיחותית רכב הוא יותר בטיחותי, אבל נהג שנוהג כמו שיכור (כאשר הוא לא שיכור בכלל) אז הבטיחות של המכונית לא שווה לתחת.אני כבר רוכב כמעט שנה ללא תאונה אחת אפילו! וזאת לאחר 2 קורסי אופנוען מאומן א' + ב', שאני חושב שזה בזכותם, למדתי להיות סבלני בכביש וללחוץ על הגז רק מתי שצריך.בכל מקרה חברת הביטוח שלי בינתיים רק הרוויחה ממני ולא להפך.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים הם מסבסדים אותנו בגלל שהם פוגעים בנו,תסביר להם את זה ככה.אפילו בדוחות של משטרת ישראל, שהיא כמובן לא מהאוהדים הגדולים של רוכבי הדו"ג, יש חיתוך ברור של האשמה בתאונות של אופנוע/קטנועים.אני לא זוכר את המספרים במדויק אבל מהזכרון המעורפל שלי (הראש לא אותו הדבר אחרי התאונה..) מדובר על משהו כמו 80 אחוז.הסכם החצייה הוא לא לטובתנו, הוא בא לתקן עיוות מובנה בחוק הפלת"ד.תגיד לו שיקרא את עמוד 8 בדוח הדירקטוריון של הפולמתוך 51 אלף תיקי תביעות שנבדקו, רק 33% מצדיקים שיבוש של 50% ומעלההסכם החציה הוא בוודאי מיטיב עם האופנועיםצאו מהסרט שמישהו פוגע בכם, ברוב המקרים הרשלנות והתעלמות מחוקים שלכם היא שגורמת לתאונהכמו שאמרתי, תמשיכו לעקוף מימין, להתעלם מפסי הפרדה, להשתחל בין מכוניות ולצפצף על החוקיםואז להתפלא למה החלק שלכם בתאונות גבוה פי כמה מחלקכם ממספר הכלים בכבישים ולכן אתם צריכים לשלם יותר ביטוח.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מחבר זאת עובדה, נהג ורכב שיתרסקו באותם תנאים הנזק יהיה חמור ביותר לרוכב הדו"ג מאשר לנהר הפחית, זאת עובדה, ואין מה להתווכח איתה, אני ועוד רבים אחרים, אני בטוח שגם אתה, עלינו על דו"ג עם הידיעה שזה יקרה מתישהו, ועובדה, זה קרה, אולי הייתי יכול למנוע את זה על ידי הקורס ואולי לא.כן לדעתי קורסים יכולים להציל, וצריך להכיל אותם כפרטמר לביטוח, אבל עד שזה יקרה, יש זמן.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים אני כבר רוכב כמעט שנה ללא תאונה אחת אפילו! וזאת לאחר 2 קורסי אופנוען מאומן א' + ב', שאני חושב שזה בזכותם, למדתי להיות סבלני בכביש וללחוץ על הגז רק מתי שצריך. מדהים כמעט שנה בלי שום תאונה? זה בטח סיבה מספיק טובה להורדת תעריפי ביטוח החובה לקטנועים
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מחבר תגיד לו שיקרא את עמוד 8 בדוח הדירקטוריון של הפולמתוך 51 אלף תיקי תביעות שנבדקו, רק 33% מצדיקים שיבוש של 50% ומעלההסכם החציה הוא בוודאי מיטיב עם האופנועיםצאו מהסרט שמישהו פוגע בכם, ברוב המקרים הרשלנות והתעלמות מחוקים שלכם היא שגורמת לתאונהכמו שאמרתי, תמשיכו לעקוף מימין, להתעלם מפסי הפרדה, להשתחל בין מכוניות ולצפצף על החוקיםואז להתפלא למה החלק שלכם בתאונות גבוה פי כמה מחלקכם ממספר הכלים בכבישים ולכן אתם צריכים לשלם יותר ביטוח.ושוב כמו שהבחור אמר, משטרה אומרת אחרת, אולי אנחנו כן עוברים על החוק, אבל צפצוף נהגי הפחית הוא גם עובדה קיימת, והמשטרה מראה את זה, אני מסתכל על הדוח שלך של הפול והוא אומר משהו אחד, אתה מסתכל על דוח המשטרה והוא אומר משהו אחר, שניהם שקרנים באותה המידה אם כך.
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים מדהים כמעט שנה בלי שום תאונה? זה בטח סיבה מספיק טובה להורדת תעריפי ביטוח החובה לקטנועים סליחה? אני חייב לך משהו? yanik, אנחנו לא לוקחים איתנו את המשפחה, מספיק שנהג עושה טעות קטנה הוא גומר בייחד על כל משפחתו, תגיד, זה שווה את זה? ובגלל שאנחנו קוראים להן "פחיות" באותה סיבה היא תתפרק בקלות. ראה ערך "תאונת משאית עם רכב".
פורסם 2009 בספטמבר 516 שנים ושוב כמו שהבחור אמר, משטרה אומרת אחרת, אולי אנחנו כן עוברים על החוק, אבל צפצוף נהגי הפחית הוא גם עובדה קיימת, והמשטרה מראה את זה, אני מסתכל על הדוח שלך של הפול והוא אומר משהו אחד, אתה מסתכל על דוח המשטרה והוא אומר משהו אחר, שניהם שקרנים באותה המידה אם כך.בוא תראה לי נתונים, אני לא אוהב להסתמך על נתונים שמישהו מזכרונו (הפגום מסתבר) שלףושיהיה מדגם מקיף כמו זה שנעשה בדוחות הפול.[br]פורסם בתאריך: 5.09.2009 בשעה 16:28:19סליחה?אני חייב לך משהו?לא, התגובה הפתטית שלך סתם הצחיקה אותיאתה ממש מתרשם מהעובדה שכמעט שנה אתה בלי תאונה,שזה פשוט מגוחך בכל קנה מידהאני מעל 10 שנים בלי תאונה, SO FUCKING WHAT?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.