איפה לקנות מד מתח דיגיטלי? - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איפה לקנות מד מתח דיגיטלי?


Psychedelic

Recommended Posts

חבר מנורה לאלטרנטור

אם היא דולקת המצבר נטען

אולי תוכל לחבר כמה לדים בידד בשורה וככל שזה יטען יותר יותר לדים ידלקו ..

על שעון לא שמעתי ..

(אבל אני יודע שיש באוטובוסים ומשאיות)

ובכלל

את מי זה מעניין כמה הוא טוען?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז למה לא חיברת אותה ישירות לאלטרנטור?

היו אמורים לעשות לך את זה ... (או שעשו ואתה עדיין מודאג)

כמה RMS אם מותר לשאול ?

משהו שבאמת יכול לשתות את המצבר ?

(עד כמה שאני יודע אם הרכב מונע והאלטרנטור תקין

המצבר לא יגמר בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PEGASUS,

אם לא מבינים לא עדיף לשתוק?

אם יש צרכן גבוה של זרם אז גם המצבר וגם האלטרנטור צריכים לעמוד בעומס ולא חשוב אם הם תקינים או לא?

האם ספק 300W מעולה ותקין של מחשב יכול להריץ מעבד קווד עם מערך של כרטיסים חזקים?

Psychedelic,

כל מודד יעשה את העבודה, אתה לא צריך מדידה קבועה רק לראות אם יש לך בעיה ולהחליף את המצבר/אלטרנטור בהתאם, יש למערכת שלך נתונים אז צריך להתחשב בהם. אם הרכבת מערכת חזקה (מגבר + סאב) ולא טיפלת במערכת החשמל אז סביר להניח שאתה בבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן..

אתה מדבר על מערכות של 10 אלף 15 אלף שקל ..

מי זורק את כל זה על מערכת

הבעיה האחרונה שלו זה יהיה המצבר..(ומתי ואם הוא יגמר)

וחוץ מזה ממה שאני זוכר שרטאיתי פעם באוטו של חבר..

המערכת הייתה מחוברת גם וגם ניראה לי

וכשהאוטו הייה מונע היא הייתה עובדת ישירות על האלטרנטור או משהו כזה..

זה לא הגיוני שירכיבו לך מערכת ושידעו שהיא יכולה להזיק לפעילות התקינה של הרכב...

(אלא אם כן זה איזה חאפר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רוצה מד מתח שהיה איתך תמיד ברכב, או משהו זמני וגס כמו רב-מודד לצורכי בדיקה בלבד?

וכן אם האלטרנטור חלש מידי המצבר יכול להיגמר בקלות.

כן ,מד מתח תמידי.

לא קשור כמה RMS, וואט,השאלה היא כמה אמפר כל מגבר מושך מהמצבר בעומס.

האלטרנטור שלי מחוזק + חיזוקים של + - למצבר ולשלדה של הרכב.

ואני רוצה לראות כשיש לי נפילות מתח,בכל יפול המתח לא משנה אלטרנטור מחוזק לא מחוזק.

יש דיליי בטעינה של המצבר,הוא לא נטען "על המקום" לוקח לו זמן להתאושש,למשל במכת באס רצינית.

בקיצור זה מקדם בטיחות,לא בריא למצבר ולמערכת החשמל של הרכב שהמתח יורד מתחת ל12 עם כל הצרכנים ברכב פועלים.

לבדוק נפילות מתח בזמן שהרכב עומד זה דבר אחד ולבדוק נפילות מתח שהרכב נוסע זה דבר אחר.

כן..

אתה מדבר על מערכות של 10 אלף 15 אלף שקל ..

מי זורק את כל זה על מערכת

הבעיה האחרונה שלו זה יהיה המצבר..(ומתי ואם הוא יגמר)

וחוץ מזה ממה שאני זוכר שרטאיתי פעם באוטו של חבר..

המערכת הייתה מחוברת גם וגם ניראה לי

וכשהאוטו הייה מונע היא הייתה עובדת ישירות על האלטרנטור או משהו כזה..

זה לא הגיוני שירכיבו לך מערכת ושידעו שהיא יכולה להזיק לפעילות התקינה של הרכב...

(אלא אם כן זה איזה חאפר)

לא רק במערכות של 15-10 אלף יש צרכנים גבוהים של זרם,גם במערכות של 3 - 4 K

ו15K על מערכת זה בכלל לא הרבה כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קבלים רק לעיתים רחוקות פותרים בעיות כאלו.

במקרה של נפילות רציניות (מתחת ל-12V) צריך לחזק את כל השילוש (לא רק את האלטרנטור), כמו כן מצבר של "כפול אמפר" ממש לא קשור לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אמרתי שקבלים לא פותרים בעיות אלו, אמרתי רק ש(מניסיון) התקנת קבל פותרת רק חלק קטן ממקרי נפילות המתח.

קבל לא יעזור במקרה של שילוש חלש (למעשה, במקרים רבים, התקנת קבל על שילוש חלש תגרום לנפילות מתח עמוקות יותר), קודם משפצים את השילוש ורק אח"כ, אם הבעיה לא נפתרת מתקינים קבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...