התלבטות בנוגע למחשבי Acer Timeline החדשים - דגמים 4810/3810 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות בנוגע למחשבי Acer Timeline החדשים - דגמים 4810/3810


Daemon001

Recommended Posts

אהלן,

אני מחפש לקנות מחשב נייד קל במיוחד, בעל מעבד core 2 duo וזיכרון של 3-4GB כשהייעוד שלו הוא אינטרנט/אופיס/מוזיקה - לא למשחקים.

כמו כן חשוב לי שיהיה קל לנשיאה ובעל סוללה ארוכה.

אני מתלבט בין מסך 13-14" (ולכן נטבוקים הם לא אופציה).

לאחרונה קראתי הרבה ביקורות מאוד מחמיאות על מחשבי ה-Timeline החדשים של , דגמים 3810 (ה-13", שמגיע ללא כונן DVD) ו-4810 (ה-14", שמגיע עם כונן).

במידה וכן ארכוש אחד מהשניים, אני מתלבט האם כדאי "להקריב" בכונן (שכמעט אף פעם לא נעשה בו שימוש) לטובת הגודל והמשקל של ה-13" (ואני מניח שגם אורך עדיף).

מה אתם יודעים על הניידים הללו? יצא לכם לעבוד עליהם או לשמוע ביקורות אמינות?

הביקורות שיצא לי לקרוא על ה-4810 מאוד החמיאו על רמת הגימור והבנייה של המחשב, משך הסוללה ופיזור החום, וביצועים באופן כללי (כאמור - לא כולל משחקים).

אשמח אם תביעו דעתכם.

דימה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון הם מקבלים תגובות ממש טובות על ה SU9400. זה נטבוק בגרסא גדולה.

זה רחוק מלהיות נטבוק. המעבד הרבה יותר חזק, המפרט והפיצ'רים עשירים יותר.

בהחלט נראה שמדובר על סדרה מאוד מוצלחת ומעניינת. אני מחכה לראות עוד קצת יותר ביקורות מקצועיות, שמתחילות לצוץ עכשיו, וכמובן גם לראות זמינות/תמחור בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע הם נמכרים בעיקר בבאג -

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=7556&cbar=r

http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=7555&perur=2&t=1&c=483&cbar=r

על אף שמופיע באתר שה-3810 עולה 5184 ש"ח, היום נציג אמר לי שהוא עולה 4990 ש"ח, וה-4810 עולה 5400 ש"ח.

מעבר לזה, כמעט ולא מצאתי עוד חנויות.

יש גם את - http://adscomp.co.il/he/product_h.php?idn=9481&zap=1 שמוכרים רק את ה-4810.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא האם המעבד SU9400 יכול להתמודד עם דברים פשוטים כביכול כגון מולטי-טסקינג? כי מצד אחד שמעתי שאם תפעיל ביחד מדיה פלייר ועוד תוכנה , אז אחת התוכנות יתקעו... אך מצד שני גם שמעתי שבזכות הזכרון מטמון של SU9400 , אז הוא די מהיר ומשתווה למעבד דו ליבתי בתדר של 1.8 .

וחוץ ממולטי-טסקינג ,האם הוא מסוגל לשמש סטודנט בהנדסת תוכנה?

דבר אחרון,שמעתי שאין כונן דיסקים בנייד הזה, זה נכון? 0_0

נ.ב - שלא תחשבו שאני נתקע בתראד של אדם אחר עם השאלות שלי, אני מניח שהשאלות הנ"ל גם רלוונטיות לפותח התראד.

[=

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא האם המעבד SU9400 יכול להתמודד עם דברים פשוטים כביכול כגון מולטי-טסקינג? כי מצד אחד שמעתי שאם תפעיל ביחד מדיה פלייר ועוד תוכנה , אז אחת התוכנות יתקעו...

הוא בהחלט יכול להתמודד עם הסיטואציה שתיארת. אני עובדת עם מעבדי ULV חלשים מזה כבר מספר שנים ובעוד שהביצועים שלהם כמובן נמוכים מאלו של סטנדרטיים, הם עומדים בגבורה במולטי טסקינג ברמה משרדית. בכל מקרה, התרשמות ממשהו כזה היא סובייקטיבית למדי (מעבר לרמה של בנצ'מרקים) וזה תלוי בציפיות שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הציפיות שלי לא ממש גדולות , ואני חושב שכך גם לכל אלה שחושבים על לקנות את הנייד הזה. כי ברור שאי אפשר לשחק איתו משחקים למשל ,לי זה ממש לא אכפת,ממש כמו לפותח הדיון. רק שאני אישית מחפש לתיכנות , בינתיים זה רק אסמבלי וסי, אך בעתיד הקרוב כבר יהיה יותר מזה,ואלמד שפות אחרות.כמו שאמרתי לפני זה, מחשב להנדסת תוכנה ,אפשר להגדיר את זה ככה. ו.. קשה מאוד להאמין שהוא מסוגל לזה, אבל יהיה רצוי אם הוא יוכל להתמודד עם תוכנה כמו MODO 401. מה את חושבת? יש סיכוי? ועוד עם הכרטיס X4500...

*אגב , אני חשבתי על 5810T , לדעתך זה כדאי בכלל? או שבסדרת הTIMELINE חכם יהיה לקנות רק את ה4/3810T כי אחרת הוא מאבד מהנקודות החזקות שלו שהן המשקל ,והמחיר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל יהיה רצוי אם הוא יוכל להתמודד עם תוכנה כמו MODO 401. מה את חושבת? יש סיכוי? ועוד עם הכרטיס X4500...

אני לא יכולה לומר, אין לי כל היכרות עם התוכנה הזו. למיטב ידיעתי מדובר בתוכנה שמכבידה מאד על המעבד ולכן הניחוש שלי יהיה שזה רחוק מלהיות אידיאלי למחשב כזה. אני ממליצה שתתייעץ בפורום עיצוב וגרפיקה ממוחשבת בנושא.

*אגב , אני חשבתי על 5810T , לדעתך זה כדאי בכלל? או שבסדרת הTIMELINE חכם יהיה לקנות רק את ה4/3810T כי אחרת הוא מאבד מהנקודות החזקות שלו שהן המשקל ,והמחיר

כן, לא הייתי הולכת על ה-15.6". אתה לא מרוויח שום דבר, המעבד זהה ואפילו הרזולוציה לא גבוהה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, אני עובד באחד הסניפים של באג בארץ ומכרתי כמה מחשבים כאלו ואנו עושים אקטיבציה בסניף (התקנה ראשונית) ויצא לי לעבוד עם ה15.6 וה13.3. את ה14.1 לא ראיתי בפעולה. בכל אופן ההתרשמויות:

המחשבים בנויים באמת בצורה טובה מאוד. והמקלדת מאוד נוחה.

את המולטי טאץ לא הצלחתי להפעיל.. אבל כנראה פשוט לא ידעתי איך לעשותא ת זה :P

אם הייתי צריך מחשב ששוקל קצת ויש לו חיי חזקים מאוד אז בהחלט הייתי הולך על גרסאת ה13.3, לדעתי זאת הגרסא היחידה ששווה לשקול. מכיוון שהיא באמת שוקלת מעט.

אם אתה מוכן להתפשר על חיי סוללה אז יש לך גם את הE310 של . המחשבים בעלי מעבדי דו רגילים, שיהיו חזקים יותר מהU9400 למרות שהם לא קור טו דו. ויש אפשרות להוציא את הכונן האופטי ואז המחשב ישקול באזור ה1.8 קילו, שזה כבר כמעט כמו האייסר. הבעייה היחידה היא שחיי הסוללה לא יהיו באותו הרמה.

ורק רציתי לציין משהו נוסף שמישהי שקנתנ את המחשב באה להתלונן עליו.. ברגע שלא מחוברים לחשמל ואפילו אם המחשב במצב ביצועים מלאים, כשמגבירים את הבהירות היא לא נשארת, המחשב מוריד אותה לאט לאט. ועוד כל מיני דברים לחסכון בחשמל.. שאת האמת די הציקו לי בזמן שעבדתי איתו לא מחובר לחשמל..

ההתרשמות היא כאילו הוא תמיד במצב "חסכון בחשמל". אבל מבחינת מהירות דווקא אני יכול לומר שהויסטה עבדה עליו חלק לחלוטין, ויותר מהר מכל מיני מחשבים רחקים שחלקם חזקים ממנו בהרבה. (אבל זה גם תלוי בכמות התוכנות שהיצרן הכניס בפנים עם ההתקנה).

ודבר אחרון בקשר לזמן .

הזמן הריאלי הוא 5.5 שעות. (לפי ההשערה של המחשב עצמו כששמתי את העכבר על הסוללה). וזה כשהבהירות בינונית, והאינטרנט האלחוטי עובד.

דעה סופית שלי עליו:

בהחלט מחשב בעל רמת גימור גבוה מאוד, ולמי שחשוב משקל וחיי , והכי חשוב ביצועים העולים בכמה רמות מעל הנטבוקים, זוהי הבחירה האולטימטיבית בתקציבים נמוכים (הלנובואים הרבה יותר יקרים). אך עדיין. לא חושב שהייתי לוקח מעל ה13.3. ה15.6 די כבד. ובמקום ה14.1 לדעתי עדיף לקחת את הLG ופשוט לרכוש לו עוד באי ביי, או סוללת 9 תאים בנוסף לקיימת. ולהוציא את הכונן האופטי אם לא משתמשים בו. ככה יהיה לכם את כל היתרונות בעצם, ועדיין משקל נמוך.

שימו לב שניסיתי להיות כמה שיותר אוביקטיבי שיכולתי, וזאת לא פרסומת סמויה כי הסיכוי שמישהו מכם יבוא דווקא לסניף שלי ודווקא אלי ויבקש את המחשב הזה די אפסי. במיוחד מכיוון שאני חי די בחור :P

אז בהצלחה בבחירת המחשב. והכי חשוב לבוא לחנות ולבקש לראות אותו לפני שקונים. יכול מאוד לעזור למתלבטים.. ;)

מיכאל..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להדליק אין אפשרות, אבל לראות פיזית זה תלוי באיזה סניף אתה נמצא וכמה רציני אתה נראה ;)

בסניף שלי או לפחות אני יותר מאחרים, מראה לאנשים מחשבים בכייף.. אבל רוב העובדים מראים מחשבים לאנשים ממש רציניים, ויש סניפים שכמעט ולא מראים מחשבים חדשים שאין בתצוגה. בקיצור תגיד שאתה רוצה לקנות ותראה איך מוציאים לך אחד צ'יק צ'אק ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Mickel, תודה רבה על התגובה המושקעת. האמת היא שזה בדיוק מה שחיפשתי - לקבל ביקורת ממישהו שבאמת עבד עם המחשב.

eliil1 - שמח שאתה באותה הסירה יחד איתי :)

בגדול הבנתי שהחסרונות העיקריים של ה-3810 (וכנראה שגם של ה-4810), זה האיכות של הרמקולים, הכפתור של ה-touchpad (כנראה קשיח מדי, ועובדה שאין הפרדה לשניים), והעובדה שזווית המסך קצת מוגבלת - 150 מעלות בלבד.

אותי לפחות, הרמקולים פחות מטרידים כי רב הסיכויים שאחבר אותו גם ככה לאיזה מערכת של 2:1 או משהו, וגם הכפתור של העכבר לא מפריע לי, כי אני מתכנן לעבוד עם עכבר (המחשב תומך ב-bluetooth).

אני די מתלבט בנוגע לכונן, אבל כמו שאחרים אמרו פה וזו גם הנטייה שלי - אין יותר שימוש בכונן . אין משהו שלא ניתן להעתיק בקלות לדיסק און קי, וגם כל הדברים ה"קלאסיים" שמגיעים בדיסקים (כמו לדוג') אפשר בקלות להוריד מהאינטרנט.

משיחה שהייתה לי עם נציג של באג הוא אמר שמי שקונה את המחשב זכאי ל"שדרוג" *חינם* ל- 7, לכשייצא (22 באוקטובר). אם רץ חלק אז אין לי ספק שגם 7 ירוץ חלק, וככל הנראה גם טוב יותר. מה שכן, זה לא באמת חינם, שכן צריך לשלם משהו כמו 30$ על משלוח של ה-7 מארה"ב (הנציג אמר שזה מה שהוחלט במייקרוסופט ישראל).

הבעיה היחידה היא שאם אין כונן ב-3810, את ההתקנה של ה-7 צריך לעשות באמצעות כונן דיסקים חיצוני :/ (כנראה שזה השימוש היחיד שיכול להיות לכונן..).

מעבר לזה, לדעתי לא צריכה להיות למעבד בעיה להתמודד עם קומפיילרים וסביבות תכנות. בכל זאת מדובר במעבד דו ליבתי (core 2 duo), ויש לו מטמון של 3 מגה. חוץ מזה, יש לו גם 4GB פנימי (במהירות 1066Mhz).

בנוגע לעובדה שהוא כל הזמן במצב "חיסכון בחשמל" - זה קונפיגורבילי, יחסית. ראשית, מעל למקלדת יש כפתור שנקרא PowerSmart, שאוטומטית משנה את תצורת החיסכון בחשמל (מוריד את הבהירות וכו'). יש גם מעין רכיב פיזי שמזהה שהסוללה מתרוקנת וכנראה באופן אוטומטי עושה צעדים לטובת חיסכון, כנראה ע"י הורדה הדרגתית של הבהירות. אני לא אתפלא אם גם זה ניתן לשליטה דרך תוכנה של .

יכולת נחמדה נוספת - הסוללה מפסיקה להטען בחשמל ברגע שהיא מזהה שהיא טעונה לגמרי, מה שאומר חיסכון בחשמל.

תגידו מה דעתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...