פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים צא מהלחץ חביבי, לא שכחו אותך ( אני מקווה ). זו הייתה הזמנה גדולה וטבע הדברים הוא שלא כולם מקבלים באותו הזמן. אל תדאג. היום, מחר או מחרתיים ( אני לא עובד בנקסטופ אז אל תיקח מה שאני כותב כהודעה רישמית ). העיקר שתקבל מסך חדש ובלי פגמים ( פיקסל סורר זה לא פגם ), זה מה שחשוב.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים מחבר ^^^תסתכלי בעמודים קודמים, לפי דעתי מישהו ציין שקנה וקיבל...החבר'ה של נקסטופ מציינים שהם מקבלים, כי הם היו צריכים לחכות למסך
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים מעבר לזה, בגלל מה שסיפרו לו, הבחור רוצה לוודא שזה לא נכון אז הוא מבקש שאם יש מישהו שיכול, שיבדוק את נושא האחריות על המסך, מאיפה הוא מגיע ועוד. גם אותי זה מסקרן, כי אני רוצה לדעת אם להבא עדיף לחסוך 100 ש"ח ולקנות מהם או לא. האחריות מאוד חשובה לי וזה מה שמשחק פה.היום אספתי כמה מספרים סידוריים מהחבר'ה שקנו מ Nextop בשביל לבצע בירור.התקשרתי הרגע למספר שהובא כאן (תמיכה טכנית - דל ישראל 1-809-444-688).מסתבר שהם לא יכולים לברר שום פרט מעניין (האם המסכים refurbished/גנובים/נשדדו מזקנות בחו"ל/מאיזה מקור הם הגיעו/איך יובאו לארץ/למי היו אמורים להגיע).הם לא יכולים לבדוק בשום מאגר מידע עולמי לגבי כל מסך של DELL גם אם היום קניתם אותו ממטה DELL בארה"ב למשל.דןדן, כשהתקשרת למספר הזה לפני ששלחת לשם 20 פעם את כל הפורום לבדוק, מי אמר לך שהם בכלל יכולים לברר את המידע הזה ?====================================================================================מה שהם כן יכולים לברר זה אך ורק האם המסך בתקופת האחריות למסך, לעזור לטפל במסך שכן תחת אחריות וגם זאת רק אם הוא נקנה מיבואן ש-DELL ישראל עובדים איתם וזאת הרשימה שהנציגה נתנה לי:- MALAM- בינת- אומניטק- יעל פתרונות מחשוב- CMS- מדיאטק- אייבורי מחשבים- C DATA- ניופאןאז אם החנות שלכם קנתה אותו משם, זה המספר בשבילכם לשירות.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים מישהו קנה וקיבל מ-TMS/FOX? אני, לפני שבועיים בערך. היה המלאי, באתי ולקחתי.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים אוקי בשעה טובה ומוצלחת קפצתי היום ל-NEXTOP דבר ראשון הם עברו למקום חדש וזו ממש השתדרגות. ניראה ממש מושקע, מעבדה ועוד מחלקות נוספות, סחתן. אספתי את שתי המסכים שהזמנתי, יעקב היה שם וכרגיל קיבלתי שרות הכי אדיב וחייכני שיכול להיות. לכל מי שסקרן הינה תמונות: האריזות: המספר על האריזה: המדבקה של נקסטופ: לכל החשדנים הינה המדבקת אחריות: חיבור ובדיקת המסכים: המידע החבוי על פרטי המסך: פרטי המסך השני: תענוג של מסכים! בדקתי עם DPT.EXE אין פיקסלים סוררים! אני בדר"כ כלל אוהב לשלם עוד כמה שקלים ולהגיע לחנות שיש עם מי לדבר ולדעת מול מי אתה עובד. במיקרה הזה יצא שזו גם היתה האופציה הכי זולה! המסכים עובדםי נפלא ואין שום פיקסלים סוררים! אני קניתי בנקסטופ כבר 5 מסכים. ועד כה היית מרוצה מעל ומעבר. שירות מעולה, איכות בלתי מתפשרת, והמחיר הכי זול בשוק. כל הכבוד לכם! Keep up the good work! זה ברור לי שאת המסכים הבאים אקנה רק בנקסטופ ושאמשיך להמליץ עליהם לכל הקולגות שלי.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים אני, לפני שבועיים בערך. היה המלאי, באתי ולקחתי.הממ. מכיוון שאני לא אאסוף את זה אישית אני קצת מודאגת מהבעיות שהיו אצלהם לאחרונה עם האיחוד/ פירוק. מי יקח על עצמו את ההזמנה הזו וכו'. ראיתי שבאתר של TMS כתוב שהם בכלל התפרקו והאתר של Foxpc מוביל לאתר המשותף. מישהו יודע האם זו FOXPC שמוכרת את המסכים? לא ברור לי ממי בדיוק אני מזמינה.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים קיבלתי את המסך היום מנקסטופ.A01 סין, Aug 2009לצערי יש פיקסל לא תקין במרכז המסך, בולט בגלל מיקומו, כך שלא ניתן להתעלם.
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים כל הכבוד על התמונות. רק משום מה נראה שיש לך בעייה במצלמה כי זה יצא כאילו יש לך ארבעה מסכים ושלושה מחשבים, תנקה את העדשה ... אהבתי את התווית הנישלפת של המידע, גימיק לא שימושי אבל חמוד . מישהו יודע מה זה ה-f אחרי שם הדגם ? (ואם שאלו כבר ופיספסתי אז אני מצטער).
פורסם 2009 בספטמבר 2416 שנים כל הכבוד על התמונות. רק משום מה נראה שיש לך בעייה במצלמה כי זה יצא כאילו יש לך ארבעה מסכים ושלושה מחשבים, תנקה את העדשה ... כן זה מבלבל. שתי המסכים משמאל (ה-22") נועדו לעורכת שאני מרכיב לה מערכת עריכה שלמה (האקינטוש) על המחשב השמאלי (Antec 1200) 2 המסכים 2407WFP & 2007FP שמימין ו-2 המחשבים הימניים שייכים לי. הינה כמה תמונות יותר מייצגות (מהדירה הקודמת שלי) כדי לעבור בין המחשבים אני משתמש במערכת במערכת KVM מאוד מומלצת - שמצליבה DVI-USB-SOUND-MIC ברזולציות גבוהות מאוד וללא בעיה. Aten CS62DU KVM http://www.aten.com/products/productItem.php?pid=20070420164543001 הינה סיקור טוב עליה: http://www.pcreview.co.uk/reviews/Input_Devices/Aten_CS62DU_KVM/1/ היא עודבת יפה על PC & Mac
פורסם 2009 בספטמבר 2516 שנים אני קיבלתי את המסך אתמול מהמכירה הקבוציתית של נקסטופ. המסך נהדר והצבעים נהדרים אבל יש בעיה אחת שהופכת את החוויה לפחות נעימה.בכל פעם שהתמונה במסך לא בהירה, רואים שהצדדים הרבה יותר בהירים מהמרכז, דבר שגורם למסך להראות כמו מסך TN בעל זוויות צפיה נמוכות.האם התופעה נורמלית? ואם לא, אני זכאי להחלפה ?
פורסם 2009 בספטמבר 2516 שנים לגבי המסך הזה, כל מי שהזמין רק שתדעו שרוב הקונים שלו בפורומים הורידו בהירות וקונטרסט. אני לא יכולתי לעבוד איתו בימים הראשונים כי הוא פשוט יורה אלקטרונים לפנים כך שאם אתם מרגישים איתו לא בנוח או רואים משהו תורידו בהירות וקונטרסט.אני הגעתי להגדרות טובות עבורי שזהBrightness: 20Contrast: 50זה אולי נשמע חשוך וחבר'ה אחרים מגביהים טיפה נגיד 30 ו-60 אבל תורידו קצת פעם בשעה ותראו שאתם מתרגלים. אין מה לעשות, טכנולוגיית E-IPS לא מושלמת (זה לא S-IPS ולא H-IPS ושאר ה IPSים שפיתחו) אבל פי 2 עדיפה על TN באותו מחיר.==============================
פורסם 2009 בספטמבר 2516 שנים קיבלתי את המסך מנקסטופ, נראה מעולה בלי פיקסלים/אשכים שרופים. הבעיה שלא קיבלתי תעודת אחריות, אחרים קיבלו?בקשר לאחריות של דל, לפי האתר של יעל פתרונות הם נותנים את השירות הזה: -------------------------------------------------------------------------------- אחריות בלעדית בישראל על השירות הבינלאומי החדש של DELL (DBS Dell Branded Services ). מתן שירות בשם חברת DELL לכל הלקוחות אשר רכשו מוצרים עם אחריות היצרן הבינלאומית של חברת DELL http://www.yaelsoft.com/hardware/WebPages/TechnicalHelp.aspxאני אנסה להתקשר אליהם ולברר עם המספר הסידורי של המסך שלי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.