עבור לתוכן

ה-פ-ת-ע-ה.. Batman Arkham Asylum - דמו

Featured Replies

פורסם

אגב, עבודה בסיסית של פיזיקס על המעבד כבר יש - לדוגמא הגלימה, "כוכבי הנינג'ה", ה-ragdolls וכו'...

בנוסף אף אחד לא מונע ממך להפעיל את התוספות של physx על ה-CPU במשחק הזה... אבל תצפה לפגיעת ביצועים קשה.

  • תגובות 238
  • צפיות 22.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ידוע,

ניסיתי את זה על mirrors edge.

fps ממש ממש ממש נמוך, כשחלון נשבר הולכת "לאיבוד" היציבות של ה-fps.

פורסם

משחק נחמד גרפיקה לא בשמים

ולכל אלה שלא בעלי NVIDIA אל תתאכזבו גם ככה עם הגרפיקה על הכי גבוה כולל פיזיקה HIGH וAA16XQ המשחק נראה בסדר לא יותר מזה.

ולי אישית היה יותר משתלם לקחת ATI מאשר את ה GTX285 שלקחתי אותו בספוטניות לפני חצי שנה .

גם למי שיש NVIDIA ואין לו כרטיס רציני הפיזיקה ברמה של "HIGH" שוחטת את הכרטיס מסך גם את שלי האמת לפעמים יש לי ירידת FPS רצחנית ל30FPS .

בשורה התחתונה ככה זה שלחברה יש כסף והיא משלמת כדי לקדם את עצמה על גבי משחק מחשב ,

אני אישית היתי קורא להחרים את המשחק זה מעצבן שזה ככה [ולמרות שאני בעל כרטיס של NVIDIA] זה מעצבן אותי.

וכמו שאמרו היה אפשר שהדגלים יהיו סטטים ולא להעלים אותם לחלוטין .

פורסם

בדיוק על זה דיברתי עד היום, NVIDIA מתנהלת בצורה מגעילה בשנים האחרונות. אין קשר בין הדברים שהוזכרו פה ל phsyx, ניתן לעשות את זה בלי כלים בכלל או עם HAVOK וזה יעבוד לא פחות טוב (ואפילו יותר טוב) בלי הגבלה לחומרה מסויימת. היא משלמת מלא כסף למפתחות בשביל להשתמש בכלים שלה ולהגביל בצורה מוגזמת את הביצועים וההגדרות לכל מי שאין לו כרטיס של NVIDIA. לצערנו אנשים חושבים שהפתרון הוא לקנות כרטיסי מסך שלהם, הפיתרון היחיד הוא לא לקנות כרטיסי מסך של NVIDIA עד שלא יהיה להם מספיק כסף בשביל לשחק בחרא.

ידוע שהיא משלמת הרבה כסף (וגם תורמת כרטיסי מסך) לחברות המשחקים. זה גם לא נעשה "מתחת לשולחן" - שים לב שבהרבה מאוד משחקים, כולל באטמן הופיע בהתחלה הלוגו של NVIDIA. והוא לא שם סתם.

NVIDIA נותנת כסף וכרטיסי מסך לחברות פיתוח, ועל זה בונים בעצם את המשחק ואת הגרפיקה. התאימות של המשחק טובה יותר בכרטיסים שלה.

לי אישית גם יש כרטיס מסך של ATI - אך בקניה הבאה העדיף NVIDIA בגלל התאימות הזאת - אם קונים, אז עדיף את הטוב, וזה בעצם גם מה ש NVIDIA רוצה. שייקנו ממנה. לכן היא מזרימה הרבה כסף לעניין וזה משתלם לה. בואו לא נשכח שיש היום הרבה גיימרים (גיימרים מתחילים, בינוניים ומכורים) והם מוכנים לשלם הרבה כסף בשביל לשחק טוב :)

פורסם

משחק חזק! :yelclap: :yelclap:

מתיי יוצא המלא?

פורסם

עוד חודש אם אני לא טועה...

פורסם

באוקטובר אם אני לא טועה (לPC).

מה שקצת מעצבן אותי זה שבמקרה שמכבים את האצת הפיזיקה החומרתית נעלמים הרבה פיצרים שאפשר לממש גם בלי האצת חומרה (ללא פיזיקה מחוכמת לדוגמה) כמו הדגלים על הקירות וחלק מהעשן. לא לכולם באמת איכפת שהעשן יתנהג בצורה ריאליסטית מבחינה פיזיקלית (כי מי בכלל באמת שם לב), חבל באמת שאין עשן שכזה ללא האצת החומרה.

כל זה ניראה בנתיים כמו תירוץ וגימיק של Nvidia.

פורסם

בשורה התחתונה ככה זה שלחברה יש כסף והיא משלמת כדי לקדם את עצמה על גבי משחק מחשב ,

ידוע שהיא משלמת הרבה כסף (וגם תורמת כרטיסי מסך) לחברות המשחקים. זה גם לא נעשה "מתחת לשולחן" - שים לב שבהרבה מאוד משחקים, כולל באטמן הופיע בהתחלה הלוגו של NVIDIA. והוא לא שם סתם.

(זהירות - חפירה!)

המיתוס הזה שאנוידיה משחדים \ משלמים כסף "קל" בתמורה לפרסום או פגיעה במתחרה מעולם לא הוכח או הוזכר באופן רשמי.

התוכנית TWIMTBP מיועדת לעזור למפתחים עם אופטימיזציות, תאימות וישום פיצ'רים יחודיים לכרטיסי geforce, בתמורה מכניסים את הלוגו לפתיח. המפתחים מקבלים עזרה בפיתוח (זמן=כסף זה סיפור אחר), אנוידיה מקבלת פרסום והלקוחות נהנים מפיצ'רים ויעילות ביצועים על הכרטיס.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_way_it%27s_meant_to_be_played

זה לא בהכרח בא על חשבון לקוחות ATI. אם לא היה שיתוף פעולה עם אנוידיה, מי אמר לכם שבכלל היה עשן או דגלים ?

או AA שלרוב אין על מנוע UE3. אם זה בא על חשבון המתחרה זה בדרך כלל תוצאה ישירה של אופטימיזציות ספציפיות לטובת חומרה מסויימת.

אף אחד לא התלונן כש-GRID, HL2 או שמשחקי DX10.1 רצו טוב יותר על כרטיסי ATI. גם DIRT2 צפוי להעדיף ATI בשל שיתוף פעולה מוצהר.

ובכלל, להחרים משחק\חברה בשל כך זה מטופש, אף אחד לא חייב לכם כלום. זו זכותם המלאה של היוצרים. אתם לא חייבים לרכוש את המשחק.

אני לא רואה שום דבר פסול בתוכנית שכזאת, להיפך זה צעד מבורך שתורם לעולם הגיימינג. לדעתי עדיף שחלקינו ירויחו מאשר שאף אחד לא ירוויח כלום. ל-ATI יש תוכנית דומה, "get in the game", זה שאין לה מימוש נרחב זה מעצלנות, אי אכפתיות או מחסור בכח אדם.

האישום שאנוידיה משלמים למפתחים ע"מ להגביל בזדון חומרה מתחרה הוא חמור מאוד ולא היה עובר על סדר יום כל כך הרבה שנים בקלות שכזאת.

המקרה היחיד שהיה חשוד זה כשהסירו תמיכת DX10.1 מ-AC בזמנו, ולמרות ש-UBISOFT הסבירו מדוע, הרשת הוצפה בהאשמות שונות.

אם אני משחק במשחק שעובד יותר טוב על חומרת ATI, אני אולי מתאכזב קלות, אבל לא מ-ATI או המפתחים, אלא דווקא מאנוידיה שעמדו בצד.

לדעתי אתם מתעצבנים מהסיבות הלא נכונות \ מפרשים את המצב באופן כזה שנוח לכם להתמודד עם התסכול. אין פסול בשיווק וגימיקים.

פורסם

UBISOFT עשו את זה יותר מפעם אחת (הורדה של DX10.1, היה להם עוד משחק שהם עשו את זה, לא זוכר איזה).

זה ברור שזה לא הוכח אבהל זה מאוד בולט. במקור ל NVIDIA הייתה קפיצה גדולה עם ה G80, הם נצלו אותה טוב מאוד עם משחקים כמו CRYSIS ועם דפיקת מחירים מוגזמים לכרטיסים. אחרי שהם לא יכלו לעשות את זה יותר הם ניצלו את ה TWIMTBP בשביל להוציא מהמפתחות יתרונות, כמו שה DX10 ב CRYSIS לא היה DX10 גם ההגבלות שיש היום הן לא הגבלות מוצדקות. זה רק ניסיון אחרון של NVIDIA להגן על עצמה מחזרה למה שהיה לפני כן, איזון יחסי בין החברות שפגע בהכנסות שלה. לידעתך כתוצאה מההצלחה של ה HD4000 ההפסדים של NVIDIA עברו את ה 100 מיליון דולר, סיבה טובה מאוד לנסות למנוע את ההצלחה של היריבה.

פורסם

SyndromE, אתה צודק ברעיון הכללי, אבל לא זה המצב כאן.

כי את הדברים שהם הורידו מהמשחק, אפשר לממש על גם על כרטיסי ATI בלי פיזיקס.

אם לדוגמא Nvidia לא היו מתערבים פה, אתה באמת חושב שלא היה במשחק עשן ובדים? אפילו כן דינאמים!

הרי זה לא דברים שאי אפשר לעשות בלי Nvidia, וזה לא איזה חידוש שמוצג פעם ראשונה.

פשוט פעם ראשונה שזה מוצג רק לכרטיסים של Nvidia, ולכן במקרה הזה זה כן בא על חשבון לקוחות ATI.

פורסם

(זהירות - חפירה!)

המיתוס הזה שאנוידיה משחדים \ משלמים כסף "קל" בתמורה לפרסום או פגיעה במתחרה מעולם לא הוכח או הוזכר באופן רשמי.

התוכנית TWIMTBP מיועדת לעזור למפתחים עם אופטימיזציות, תאימות וישום פיצ'רים יחודיים לכרטיסי geforce, בתמורה מכניסים את הלוגו לפתיח. המפתחים מקבלים עזרה בפיתוח (זמן=כסף זה סיפור אחר), אנוידיה מקבלת פרסום והלקוחות נהנים מפיצ'רים ויעילות ביצועים על הכרטיס.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_way_it%27s_meant_to_be_played

זה לא בהכרח בא על חשבון לקוחות ATI. אם לא היה שיתוף פעולה עם אנוידיה, מי אמר לכם שבכלל היה עשן או דגלים ?

או AA שלרוב אין על מנוע UE3. אם זה בא על חשבון המתחרה זה בדרך כלל תוצאה ישירה של אופטימיזציות ספציפיות לטובת חומרה מסויימת.

אף אחד לא התלונן כש-GRID, HL2 או שמשחקי DX10.1 רצו טוב יותר על כרטיסי ATI. גם DIRT2 צפוי להעדיף ATI בשל שיתוף פעולה מוצהר.

ובכלל, להחרים משחק\חברה בשל כך זה מטופש, אף אחד לא חייב לכם כלום. זו זכותם המלאה של היוצרים. אתם לא חייבים לרכוש את המשחק.

אני לא רואה שום דבר פסול בתוכנית שכזאת, להיפך זה צעד מבורך שתורם לעולם הגיימינג. לדעתי עדיף שחלקינו ירויחו מאשר שאף אחד לא ירוויח כלום. ל-ATI יש תוכנית דומה, "get in the game", זה שאין לה מימוש נרחב זה מעצלנות, אי אכפתיות או מחסור בכח אדם.

האישום שאנוידיה משלמים למפתחים ע"מ להגביל בזדון חומרה מתחרה הוא חמור מאוד ולא היה עובר על סדר יום כל כך הרבה שנים בקלות שכזאת.

המקרה היחיד שהיה חשוד זה כשהסירו תמיכת DX10.1 מ-AC בזמנו, ולמרות ש-UBISOFT הסבירו מדוע, הרשת הוצפה בהאשמות שונות.

אם אני משחק במשחק שעובד יותר טוב על חומרת ATI, אני אולי מתאכזב קלות, אבל לא מ-ATI או המפתחים, אלא דווקא מאנוידיה שעמדו בצד.

לדעתי אתם מתעצבנים מהסיבות הלא נכונות \ מפרשים את המצב באופן כזה שנוח לכם להתמודד עם התסכול. אין פסול בשיווק וגימיקים.

אני גם לא נגד, ואין לי בעיה עם העדפה של משחק כזה או אחר בכרטיסי מסך - הרי ברור שכל משחק יעבוד טוב יותר/פחות טוב על כרטיסי מסך מחברות ומסדרות שונות.

כך זה גם במעבדים. למשחקים גם שם יש תאימות טובה יותר (אומנם במעט) עם מעבד של אינטל או AMD - הרי את המשחק בנו על מערכת מסוימת, כמו שבנו את באטמן על כרטיסי NVIDIA (ורואים את התעדוף) כך המשחק נבנה על מעבד אינטל או AMD (אין לי מושג על מה פיתחו את המשחק) וגם שם יש תעדוף מסויים.

למרות שכרטיס מסך בסופו של דבר נותן את המילה האחרונה. (ב-90% מהמקרים).

בקיצור, אני לא נגד. זה קיים ואין מה לעשות. כל חברה רוצה להראות שהכרטיסי שלה תואמים לכמה שיותר כרטיסים, או במילים אחרות: "עם הכרטיס שלנו תזכה לשחק בהרבה יותר משחקים שווים, עם גרפיקה ואפקטים הכי טובים".

רק חבל שזה נעשה קצת בצורה קיצונית, כמו להעלים לגמרי אפקטים ולא פשוט להוריד את האיכות שלהם וכו'.

:)

פורסם

אני חושב שאין דבר רע בתחרות ההיפך תחרות מובילה למחירים טובים (איפה הימים שכרטיס מסך יכל להגיע ל3800),לדרבן את החברות לשווק מבחר של כרטיסי מסך ,אבל עם כל זה אניחושב שnvidia ‎‏ עברה כמה קווים זה כבר לא ענין של fps‏ נמוך אלה ממש לא לראות אוביקטים שלמים מצד מחזיקי הכרטיסים של ati‏ לא היתי רוצה להיות בצד השני של הסיפור , מה יהיה הלאה? בסוף משתמשים שמחזיקים כרטיס של יצרנית מסוימת יקבלו שלבי בונוס

פורסם

SyndromE, אתה צודק ברעיון הכללי, אבל לא זה המצב כאן.

כי את הדברים שהם הורידו מהמשחק, אפשר לממש על גם על כרטיסי ATI בלי פיזיקס.

אם לדוגמא Nvidia לא היו מתערבים פה, אתה באמת חושב שלא היה במשחק עשן ובדים? אפילו כן דינאמים!

הרי זה לא דברים שאי אפשר לעשות בלי Nvidia, וזה לא איזה חידוש שמוצג פעם ראשונה.

פשוט פעם ראשונה שזה מוצג רק לכרטיסים של Nvidia, ולכן במקרה הזה זה כן בא על חשבון לקוחות ATI.

אתה שוכח שבעצם כל המשחקים שקיבלו האצת חומרה לפיזיקס מוסיפים תוכן ויזואלי, זה בהחלט לא פעם ראשונה.

אם זה particles, בדים, נוזלים וכו', תמיד אפשר לעשות את זה באנימציה מוכנה מראש, אבל זה לא תמיד כדאי, זה מצריך עבודה כפולה,

וגם אם עושים את זה כנראה זה לא תמיד נראה טוב ולפעמים עדיף לוותר. אבל זה כבר שיקול של המפתחים... אני יכול רק לשער מה עלה בדעתם.

קח את Mirrors Edge, נכון חלק מהדגלים מופיעים באנימציה מוכנה גם בלי פיזיקס, אבל יש גם הרבה בדים\נילונים\עשן שמופיעים רק כשמפעילים פיזיקס. ומה עם UT3 \ CM2 \ GRAW2 שמקבלים שלבים שלמים רק לפיזיקס ? או Warmonger שבכלל אי אפשר לשחק בלי האצת חומרה ...

גם התוספת ל-Terminator שתצא בקרוב תוסיף תוכן בלעדי (בדים\עשן\particles) לפי הסרטון ששוחרר לא מזמן.

דוגמאות יש בסרטוני וידאו ותמונות פה: http://physx.cwx.ru/data/vreview.html

מה יהיה הלאה? בסוף משתמשים שמחזיקים כרטיס של יצרנית מסוימת יקבלו שלבי בונוס

כאמור, זה כבר קרה יותר מפעם אחת ;)

פורסם

אין מה להגיד... באמת יש הבדל רציני.

הפיזיקס מוסיף הרבה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים