מסך טלווזיה שישמש גם כמסך מחשב (שאלות כלליות בנושא + קניית מסך עד 2500ש"ח) - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך טלווזיה שישמש גם כמסך מחשב (שאלות כלליות בנושא + קניית מסך עד 2500ש"ח)


henz12345

Recommended Posts

לא היתי קונה שום HDREADY בתור מסך מחשב. אולי בתור פיתרון זמני או אולי לקנות את זה ביחד עם מסך 17-22 משומש.

אלא אם כן מה שאתה מחפש זה מסך לסרטים ומשחקים עם יכולות מחשב בסיסיות ולא תחליף למחשב (יש מישהו היום שבכלל יכול בלי מחשב ?).

מסך 32 FHD יעלה לך לפחות 3500 למותג. יש מותגים בסיסיים ב 2500 גם.

ד"א - אם ממש אין כסף ואתה חייב משהו אפילו שהוא חסר הגיון, אז מיותר לפתוח תרד להמלצה כי זה קצת משגע את העוזרים, כמו מישהו ששואל איזה משאית הכי טובה לצעיר בת"א...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שיהיה מוזר? :)

יש מספיק ערבים שנוהגים במשאיות בגיל צעיר... ויש כל מיני סוגי במשאיות תלוי במה הם הולכים לעבוד.

אני פשוט רוצה לשבת ולראות תדברים שאני עושה בהם יום יום.

אני עובד כרגע עם מסך CRT 17" והוא עומד ללכת לעולמו (מתחיל לקפוץ לרצד ולעשות שטויות...).

לכן אני רוצה למצוא פיתרון שגם יפנה לי מקום בחדר וגם יהיה יותר טוב ממה שיש לי עכשיו.

סרטים אני רואה לפעמים - ואולי אני יתחיל לראות בגלל שיהיה לי מסך נורמלי.

מוזיקה - אין שום בעיה תביא אפילו מסך 2" שרואים שם שיר ואפשרות בחירה...

הבעיה מתחילה בלראות אתרי ששמה יש הרבה כתוב, ועבודה במסמכי וורד...

תאמת בוורד אני בקושי נוגע... אני פעם בהרבה מאוד זמן פותח תתוכנה הזאתי.

היחידה FHD במחיר נורמלי (בשבילי כמובן...) היא http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=727711

הבעיה: חברה לא מוכרת, אין הרבה סוגי חיבורים.. (2X = חיבור אחד לאקסבוקס חיבור אחד למחשב, אם אני ירצה לחבר ממיר HD בעתיד לא יהיה לי מה לעשות ;) ) ולך תדע איך רואים בה...

http://finlux.de/index.php?page=products&productid=113 (האתר של החברה של המסך הזה).

כל השאר הם לא FHD אלה HD READY.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שיהיה מוזר? :)

יש מספיק ערבים שנוהגים במשאיות בגיל צעיר... ויש כל מיני סוגי במשאיות תלוי במה הם הולכים לעבוד.

וגרים בדירת סטונדטים בת"א חסרת החנייה, לומדים לתואר ראשון ועובדים כמלצרים. נכון ... ::).

כל מה שאמרתי זה שנתקשה להמליץ לך על משהו לא הגיוני, אם אתה מתעקש לצאת נגד זה ולהתחכם עם הדוגמאות שאמורות להסביר לך את הסיטואצייה אז יכול להיות שלא תפיק שום תועלת מהמידע שתקבל פה (אם תקבל).

אם אתה רוצה את "הכי כדאי לפי מחיר נתון" אז תשכח מהדרישות שהצגת (למרות שהתקציב שלך מתאים להכי בסיסי שיש בכל מקרה, מה שלא ישנה הרבה בין מה שתבחר).

אני אקח סיכון עם עוד דוגמה בשביל לנסות להסביר לך מה "משגע את העוזרים":

שאלה : איזה כרטיס מסך און בורד הכי מתאים לשחק קריסיס: בלה בלה 1 או בלי בלו 2 ? , ידוע לי שהאחד יותר טוב ב 50 אחוז (ביצועים) לעומת השני... (0.7 FPS מול 1.4 FPS) אבל בכל זאת אני צריך את ההמלצה שלכם כי אין לי כסף ליותר מזה ואני צריך את האחד משניהם שיריץ לי קריסיס הכי טוב....

אם היתי במקומך וההתלבטות היתה בין הHDR ב 2500 ל FHD פינלוקס שמינלוקס הזו במחיר זהה (כשהTV אמורה לשמש מסך מחשב ראשי) היתי הולך על הפינלוקס לאחר בירור על רמת השירות והאחריות של הספק\יבואן ונסיונות לברר על רמת השרידות והתקלות של הטלווזיה זו.

בכל מקרה היתי מוסיף 1000 וקונה FHD ב 3500 (חוסכים), ומעבר לזה אני מאמין שהיתי מנסה להמנע משימוש בטלווזיה כזו במסך מחשב אם לא היתי חולה סדרות ומשחקים (ז"א - יותר מ 50 אחוז מהזמן זה השימוש).

רק שתדע, גם אני היתי בהתלבטות כזו בעבר, ועקב השימושים שלי ההחלטה היתה לרדת מזה, לקנות מקרן HD לסרטים ומסך 24 של למחשב וככה לא להתקע עם שני מסכים, אבל בפיתרון כזה אתה נכנס לליגה של 5 ספרות במחיר (היום פחות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק במה שאתה אומר פה...

הקטע הוא באמת המחיר... אתה לא מכיר תישראלים?

"כל מה שיש בתוך הקופסא הוא אותו דבר הכל מסין רק הקופסא שונה" - זה מה שטוען אבא שלי (שגם ממן את זה), אני מנסה להסביר לו שזה מה שהולך אבל הוא נתקע בשלו.

לכן אני חייב למצוא פתרון לבעיה הזאתי, הוא מצדו מביא LCD ב1500ש"ח - אתה מבין?

אני מבין שיכולה להיות בעיה טכנית בדבר שכזה ולכן מנסה למצוא פתרון שיעשה טוב משני הכיוונים (מחיר - תוצאות).

אם זה היה תלוי בכסף שלי - הייתי מביא לי מסך FHD איכותי ביותר, אבל מכיוון שזה לא הכסף שלי אני צריך להסתדר ולמצוא פתרון.

אתה אומר על הFINLUX לבדוק פרטים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שקרתי בזאפ, זו חרא של טלויזיה... ממש לא מומלץ.

אבל לדעתי זה לא כזה נורא.... ממש לא. יש לי 32" ורואים מצויין גם טקסט... שמרחק של מטר וקצת העיניים מתאמצות פחות או יותר כמו ה-22" שלי...

QTTP סתם מגזים לדעתי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לדעתי זה לא כזה נורא.... ממש לא. יש לי 32" ורואים מצויין גם טקסט... שמרחק של מטר וקצת העיניים מתאמצות פחות או יותר כמו ה-22" שלי...

QTTP סתם מגזים לדעתי....

כפי שאתה רואה, ההמלצה להימנע ממסכים גדולים ברזולוציה נמוכה לשימושי מחשב היא לא רק שלי.

בסופו של דבר, לא כל מה שמתאים לאיציק מתאים גם למשה, אז כמובן, הכי טוב זה שכל אחד יתרשם בעצמו ויגיד האם נוח לו או לא נוח. רק שלרוב אין דרך למדוד נוחות לאורך זמן בלי ממש לקנות ולהתנסות במוצר מסוים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב אני ילך על טובה אחת...

יש המלצה על אחת מועדפת כיום במחיר של 2500 ש"ח?

ד"א... המרחק מהקיר שאני רוצה לתלות אותה עד לקיר של המיטה הוא 3.38 מטר.

מהקיר שאני תולה ועד למיקום שאני יושב כיום 1.25 בערך... (ז"א פוזיציה נוחה על הכיסא... המסך CRT 17" שלי אני קרוב אליו 64ס"מ... אבל כמובן הוא שמן + לא צמוד לקיר).

ז"א שיש לי טווח אפשרות ראייה בין 1.25 ל 3.38.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שאני לא אומר לך מה לעשות אלא רק אומר מה אני היתי עושה ומה בסוף עשיתי (מתחבר לדבריו של QTTP). אני אישית יכול לקחת סיכון כי יש לי כסף שיגבה אותי במקרה של "נפילה", מעבר לזה לא היתי מוציא את הכסף בכלל. אני רק יודע שאני אישית, שמשתמש ביישומי מחשב הרבה יותר מסרטים ומשחקים, לא היתי מעז אפילו בצחוק לעבוד על תצוגה עם 768 קווים אנכיים. אני מודה אפילו שעם התוכנות ועמודי האינטרנט היום אפילו 1024 קווים אנכיים לא מספיקים לי.

אני מבין את המקרה שלך והמצב שלך בכל מקרה. בסופו של דבר בחיים לומדים מהנסיון הטוב ומהנסיון הרע, אז אולי באמת תלך על מה שאתה חושב - רק תהיה אחראי עם הבחירה שלך כלפי ההורים שלך, אל תעשה משהו שיפגע באמינות שלך וביחסים עם ההורים שלך במקרה שתתאכזב מהבחירה.

יש לי הרגשה שזה יסתיים בסוף עם מסך 32 ולאחר כמה חודשים עד שנה במסך מחשב זול או משומש בגודל 17 עד 22 שיהיה בנוסף לטלווזיה ;).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פשוט מעט מדי לעבודה עם עמודים בימינו. יש לך מעט מדי מידע שמוצג ככל שיש לך יותר מידע מול העיניים שאתה לא צריך לגלול זה יותר נוח ויותר יעיל (תחשוב על לגלוש בפלאפון בשביל להבין את העיקרון הזה).

ברזולוצייה שאתה עובד היום יש 1024 קווים אופקיים, בFULLHD יש 1080 קווים אופקיים, ב מסך 24 רגיל יש 1200 קווים אופקיים. ואם לא הבנת מה זה קווים אופקיים אז סה"כ מדובר בשורות של פיקסלים.

עם כמות המידע שיש היום בכל תוכנה ועמוד אינטרנט, ביחד עם העובדה שכבר שנים כל מחשב נייח נמכר עם מינימום 1024 קווים אופקיים והמפתחים מתאימים את התוכנות והאינטרנט בהתאם, עם כל העובדות האלו ממש לא היתי קונה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...