עבור לתוכן

תקלה בחבילת ה 15 מגה של בזק ב NGN

Featured Replies

פורסם

חוברתי לפני כמה ימים לרשת ה NGN של בזק, ובגלל שהמחיר של ה 15 מגה היה נמוך ממחיר ה 8 מגה שהיו לי קודם, שדרגתי את מהירות הקו.

בנוסף גם שדרגתי את מהירות החבילה אצל הספק.

בבדיקות שביצעתי מול אתר הבדיקה של הספק קיבלתי רק קצב של 12-13 מגה ולא 15 כפי שהובטח.

ההורדה כן מתחילה במהירות גבוהה של 15.4 מגה, אבל לאחר מספר שניות יורדת, שוב עולה ושוב יורדת.

בצעתי בדיקה של התשתית ע"י שימוש בשם משתמש 1@1 ואתר הבדיקות של בזק 147.235.246.92. גם שם היתה בדיוק אותה תופעה כמו בספק. מהירות ממוצעת של 12-13. התחלה מהירה ב 15.4, ירידה ושוב עליה.

לאחר דיבור עם התמיכה של בזק בקשו ממני לבדוק שם משתמש 2@2, ולהפתעתי שם הכל היה תקין !

מהירות הורדה קבועה של 15.4 מגה, עם אותו אתר בדיקה.

מה יכולה להיות הבעיה ?

בבזק לא ידעו לפתור לי את זה. מדוע ב 2@2 זה עובד תקין וב 1@1 ובספק לא ?

  • תגובות 58
  • צפיות 11.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני סובל מאותה תופעה כמו שלך :\ כנראה שאין מה לעשות כרגע בנוגע לזה...

פורסם

זה אני:)

פורסם

לא הבנתי למה אתה מעלה את הבעיה הזאת בפורום ציבורי?

@2 זאת בדיקה שעוקפת מערכת הרשאות וגם הגדרות רוחב פס וגם @1 לפעמים נוהג לזייף.

אם יש בעיה בהמחשת רוחב פס אצל הספק אז תפנה אליהם כדי שיפתרו את זה.

פורסם
  • מחבר

פניתי כמובן לספק, אבל לטענתו כל עוד הבדיקה של התשתית אינה תקינה, הוא אינו מוכן לטפל בבעיה.

כנראה שהספק צודק, כי לי ול RVD שני ספקי אינטרנט שונים. אני בנטוויזין והוא באורנג. הבעיה זהה בשניהם וגם ב @1.

נראה שהבעיה בהגדרות בבזק, כי מול אותו אתר בדיקה ב @1 המהירות לא תקינה וב @2 תקינה.

התמיכה של בזק לא הצליחה לפתור לי את הבעיה.

multicore, כנראה כפי שאתה טוען הבעיה היא במערכת ההרשאות. נראה שהגדרות חבילת ה 15 מגה לא תקינות שם עבור כל המשתמשים.

פורסם

בד"כ מדובר בבעיה של בזק ולא ספקית האינטרנט, אני מציע שתבדוק מספר פעמים ב- 2@2, יכול שיש אצלך אי יציבות (פעם תראה את המהירות המקסימלית ופעם לא...).

אתה יכול גם לבקש יוזר אחר אצל הספקית, בשביל לבדוק שאין בעיה ביוזר שלך...

בכל מקרה תתקשר לבזק ושב להם על הראש, עד שתיהיה מרוצה, אם הם לא מסוגלים לתת לך 15 מגה יציב, בקש לרדת ל- 10 מגה.

פורסם

אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.

אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.

פורסם

תחליפו ספק לבזק ותתנו לבזק לשבור את הראש ?

פורסם

אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.

אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.

לא בטוח אם זה מופנה אלי או לא, אך בכל מקרה, גם אם בדיקה תקינה ב- @2 זה לא אומר בוודאות שהבעיה ב- ISP, תמיד יכולה להיות אי יציבות בקישור (ועוד המון בעיות שונות ומשונות). כמנהל טכני לשעבר בספקית אינטרנט גדולה, אני טוען זאת מניסיון.

פורסם

אם עדיין לא הבנת @2 (בלי קשר למה שאתה כותב לפני) זאת בדיקה בתשתית בזק.

אם ב@2 התוצאות תקינות יש בעיה לISP שלך.

ממש לא נכון. אם ב@2 זה תקין וב@1 זה לא, זה לא אומר שהבעיה בספק.

גם אם המנוי שלך בבזק מבוטל, אתה עדיין יכול להתחבר ל@2 ולא תוכל להתחבר לספק - אז הבעיה בספק?

@2 עוקף את כל ההגדרות של המשתמש בבזק, ככה שאם יש בעיה בהגדרות בבזק, זה משהו שאתה לא תראה ב@2, אבל זה כן תקלה בבזק,

ואתה תראה את זה רק ב@1.

פורסם

@2 אומנם עוקף מערכת הגדרות אבל זה לא אומר ש@1 לא מזייף במקביל.

פורסם
  • מחבר

נראה לי שההגדרות של בזק במערכת ההרשאות לא תקינות עבור ה 15 מגה לכל המשתמשים.

המהירות הזו לא נבדקה בפילוט, אין אותה גם לבדיקה במוקד של ספקי האינטרנט, וגם אין אותה במוקד של בזק.

כמו כן לא ראיתי אף פוסט של משתמש שהתחבר ל 15 מגה ואכן מקבל את המהירות.

לא ממש מקצועי מצד בזק.

פורסם

jpost נא לא להטעות החבילה של 10 15 ו18 היו בפיילוט !

אז ככה עושים את זה עם התמיכות !

מתקשרים לבזק , מודאים שהם טוענים שיש 15 מגהביט ואז אומרים תעלה לי את הספק בועידה - אם הוא מסרב - מבקשים אחמש - מסבירים לאחמש את העניין והם יעלו את הספק איתך לבדיקה

הם יריבו ביניהם ובסוף הכל יסתדר !

ייתכן שיש בעיה ברד בק שלך ואז יערבו את רשתות , אולי במערכת ההרשאות לרד בק ואולי זה בעצם אצל הספק !

פורסם

אחרי אינספור שיחות עם התמיכה הטכנית של בזק וביקור של 2 טכנאים , מהירות ההורדה השתפרה ל 1.85 מגה בשנייה (לאחר רענון הגדרות).

מקווה שהצלחתי לעזור לך בפתרון הבעיה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים