פרטים חדשים על Max Payne 3 - עמוד 10 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרטים חדשים על Max Payne 3


Domovoi

Recommended Posts

בסירטון הראשון שעכשיו פירסמת ב24:14 ראיתי אצלך שהוא לוקח את הרובה צלף ישר שאתה הורג את זה שעל המגדל. לי לא קרה שום דבר אחרי שהרגתי אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 205
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מי שיש לו מגבלת חומרה ורוצה לשחק על מקסימום הגדרות עם AA *2 ועם FPS גבוהה פשוט צריך לבטל את ה V-SYNC זה משפר לפחות ב 20-30 FPS

ומדוע בכלל ה V-SYNC כל כך משפיע על ה FPS ? - זה לא אמור רק להגביל את ה FPS שלא יעבור את ה 60 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זה לא קורה בכל משחק, אבל כשזה קורה - כדאי להשתמש ב-d3doverrider ולהכריח triple buffer + vsync דרכו.

או לחילופין, adaptive vsync מהדריבר של NV.

לא התלהבתי מה-MSAA במשחק הזה. אני משתמש ב-FXAA בלבד (עם downsampling מ-2880x1620).

אגב, ממליץ על SSAO שנראה יותר טוב מ HDAO (הרבה יותר טוב לטעמי) וגם מהיר ממנו (בכמעט 10% אצלי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ זה לא קורה בכל משחק, אבל כשזה קורה - כדאי להשתמש ב-d3doverrider ולהכריח triple buffer + vsync דרכו.

או לחילופין, adaptive vsync מהדריבר של NV.

לא התלהבתי מה-MSAA במשחק הזה. אני משתמש ב-FXAA בלבד (עם downsampling מ-2880x1620).

אגב, ממליץ על SSAO שנראה יותר טוב מ HDAO (הרבה יותר טוב לטעמי) וגם מהיר ממנו (בכמעט 10% אצלי)

איפה מגדירים SSAO ומה זה HDAO?

adaptive vsync , איפה זה מופיע בדרייברים?- אצלי מצאתי גדרה רק בשם VERTICAL SYNC?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה מגדירים SSAO ומה זה HDAO?

adaptive vsync , איפה זה מופיע בדרייברים?- אצלי מצאתי גדרה רק בשם VERTICAL SYNC?

SSAO ו-HDAO ניתנים לבחירה בתפריטי המשחק, לפחות ב-DX11.

אם אני לא טועה פיתחו את HDAO לראשונה, כביכול איכותי יותר,

אבל אני בכלל לא מתלהב מהשיטה הזאת, נראית לי פחות אפקטיבית ולוקחת יותר משאבים. ראה השוואת הצללה למטה...

adaptive vsync מופיע תחת Vertical sync בדריבר. אמור להיות לך:

Use the 3D application settings
On
Off
Adaptive
Adaptive (Half refresh rate

אם לא, תעדכן דריבר.

אני היחיד שחושב שיש כמה מנגנונים שבורים במשחק?

אני יודע ש-MSAA + FXAA שבור - FXAA לא פועל במצב הזה.

4xMSAA כשלעצמו מוריד 50% מהביצועים ולא נראה טוב.

DJ-ElectriC טוען בביקורת לבעיות עם MSAA בכרטיסי ושחסרה הצללה (אגב בטוח שלא השוואת SSAO עם אנוידיה מול HDAO עם ?)

הנה כמה השוואות של SSAO מול HDAO, הגדרות מקס, 1620p @ 1080p עם FXAA (ללא MSAA):

SSAO:

maxpayne3ssao1.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao1.th.png

SSAO:

maxpayne3ssao2.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao2.th.png

SSAO:

maxpayne3ssao3.th.png

HDAO:

maxpayne3hdao3.th.png

כאילו בסדר, אולי SSAO משתמש פה ברזולוציה\צפיפות נמוכה יחסית (בעיקרון ניתן להגדרה, רק שאין אפשרות במשחק הזה),

אבל אין ספק שהאפקט משפיע על כל הגיאומטריה, לעומת HDAO שמציג מעין צל דק ואחיד המקיף חלקית מס' אובייקטים. בקושי מורגש, ולעיתים חסר הגיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...