כסף זה הכול בחיים? - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כסף זה הכול בחיים?


WHITE_ZOMBIE4

Recommended Posts

כסף הוא לא הכל בחיים. גם היוצרים של מסודרים ניסו להראות את זה...

אנשים לא משתנים בגלל שיש להם כסף, וגם אם אנשים אחרים פתאום אוהבים אותם, אז זה קשור לכסף...

ושמישהו משיג אהבה באמצעות כסף, אז האהבה היא לא אליו, אלא לכסף...ובהנחה שאותו אדם לא טיפש, הוא יודע את זה...וזה גורם לו להיות עצוב בגלל שהסיכוי שלו למצוא אהבה אמתית (שלא קשורה לכסף) נמוכה.

ללא ספק הרבה יותר נחמד שיש לך כסף, אבל זה לא הכל בחיים.

זאת דעתי ערן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 175
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

^^^

כל אהבה שהיא תלויה בדבר,[כלומר אוהב אותה בגלל הכסף, או איך שהיא נראת] בטל דבר,[ברגע שאין לה כבר כסף,או כבר אינה יפה] בטלה אהבה.

ושאינה תלויה בדבר, אינה בטלה לעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כסף הוא לא הכל בחיים, אבל הוא מהווה בסיס מאוד מוצק להם בימינו. יש לו השפעות מאוד דרמטיות בכל תחום בחיינו ולא ניתן להתעלם ולהגיד שאינו יביא אושר או , כי הוא כן מוריד מתחים כשיש אותו בכמות שמספיקה לך לנהל חיים נוחים נטולי חובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת שאלה איך מתייחסים לכסף ועל מה מדברים, אם התם חושבים שלהיות עשיר של מעל ומעבר למה שאפשר לבזבז ב 200 שנה פותר את כל הצרות אז לא, ואם אתם טוענים שאם אתה עני אתה יכול לחיות טוב אז גם לא.

כמו הכל גם כסף צריך שיהיה במידה מספקת לצרכים של כל אחד ואחד, לכל אחד ש צרכים שונים ולכן לכל אחד כמות שונה של כסף תתרום לאושר.

לא צריך להיות אשיר בשביל להיות מאושר אבל צריך כסף בשביל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו שאני נאיבי, שאני לא יודע כלום, שלא נכנסתי עדיין לחברה וכו' וכו' וזהאולי נכון, למה מה ילד בן 16 יודע?

אבל אני מסתכל על המשפחה המורחבת שלי, ועל החברים שלהם(בני דודים שלי, בעיקר, בני 30-40) ואני רואה אנשים שלא חיים בעוני, אני לא בטוח מה הסכום שכתוב על תלוש המשכורת שלהם, אבל הוא לא יכול להיות גבוהה מדי, לפי דעתי יש להם הכנסה משותפת של פחות מ-20,000 ש"ח, יותר בין 10 ל-15 אלף.

הם בין האנשים הכי כיפיים שראיתי בחיים שלי, והם נראים שמחים.

טוב אז הם גרים בלוד, בדירה שהם קנו וסיימו לשלם עליה משכנתא, ולא אוכלים את האוכל הכי בריא. אבל שוב, זה הרבה יותר טוב ממה שהיה לפני כמה מאות שנים.

זה מה שאותו בן דוד שלי אמר(בקירוב :smile1:)

הרבה אנשים חיים בשביל להרוויח הכי הרבה(שאפשר), עובדים המון שעות ואין להם זמן לעשות מה שהם באמת רוצים: להיות עם הילדים, לעסוק בתחביבים...

אנחנו רוצים לוותר על להרוויח הכי הרבה, לעבוד פחות ולהנות מעט יותר מהמשפחה, ולגדל את הילדים שלנו בעצמנו ולעסוק במה שאנחנו אוהבים באמת

מהכרות שלי איתו, הוא לא אדם שמדבר באוויר/משקר/ לא מבין כלום מהחיים שלו.

^^^

כל אהבה שהיא תלויה בדבר,[כלומר אוהב אותה בגלל הכסף, או איך שהיא נראת] בטל דבר,[ברגע שאין לה כבר כסף,או כבר אינה יפה] בטלה אהבה.

ושאינה תלויה בדבר, אינה בטלה לעולם.

האומנם? נניח כי התאהבה כך מישהי כי יש לך כמה מליונים בכיס האחורי(שירשת מההורים, או מהלוטו).

התחתנתם, טיילתם בעולם, למדתם זה על זה, חזרתם הביתה לאחוזה המפוארת, וגיליתם שמישהו פרץ פנימה, לקח את הכספת עם כל המליונים וברח.

כעת אתה סתם אדם עם אישה ובית ענק שצריך למצוא עבודה. בחצי שנה שטיילתם הכרתם זה את זה חוויתם חוויות רבות ומגוונות, גיליתם אחד את השני.

ישנו סיכוי, שתלוי באנשים בהם מדובר, שהיא תשאר איתך ותעברו את זה ביחד.

אהבה יכולה להתחיל בכסף, ואז להשתחרר מהתלות.

עשה לי טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתפלא. בשביל לנהל ולשלם על חיי מפשחה (2-3 ילדים לצורך דוגמה), לקנות את כל האוכל הבראי (שעולה המון!), לחיות באיכות חיים טובים, ולא להיות במינוסים (שמשפיע המון על הזוגיות - אהבה) אתה צריך להיות בעל משכות ממוצעת ++! אין מה לעשות.... זו עובדה!

מה לעשות לרוב כאן לא תהיה כזאת משכורת. נגמרו החיים. יאללה התאבדות המונית.

במדינה מערבית עם כלכלה סוציאלית מאוזנת (מערב אירופה לפני נהירה של עלוקות מוסלמיות) גם אדם עם משכורת ממוצעת זכה לחינוך, ופנסיה. (התחילו לקצץ בגלל המוסלמים) אולי לא תנהג ברכב חדש, אולי לא תחיה בדירה מפוארת, אבל כן תחייה ברמה טובה. הבעיה שהפכנו לחזירים חומרנים בהשארת ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (אותה מדינה מדהימה שאדם בלי ביטוח שעולה הון תועפות מת ברחוב או אדם שלא יכול להרשות לעצמו 30,000$ בשנה שכר לימוד באוניברסיטה נאלץ להתגייס לצבא) ואנחנו חושבים שאם לא נלבש את מיטב המותגים (אותם סמרטוטים שיוצאים מאותה מתפרה בסין רק תחת שם אחר) וננהג ב-BMW חדשה ככה עם פוזה ומשקפי שמש אנחנו לא שווים כלום. החברות והוליווד שטפו לנו את המוח שאם אין לנו דברים יקרים אנחנו לא מאושרים. אנחנו חייבים להסתובב כל היום במרכז קניות ולקנות חרא שאנחנו בכלל לא צריכים. אם לא עושים את זה לא מאושרים. אנשים הפנימו את זה. [br]פורסם בתאריך: 25.05.2009 בשעה 22:55:43


לא ג'ינס של דיזל אלא הטכנולוגיה, הרפואה והשפע המודרניים שקיימים בזכות אינדיבידואלים שפועלים לטובת עצמם.

הרפואה המודרנית התפתחה בזכות מלחמות, לא בגלל קאסטרו ו-לי קופר. המקרר שלנו מלא באוכל בזכות התקדמות מדהימה במחקר החקלאי במאה האחרונה. השפע המודרני שאתה מדבר עליו זה בעיקר זבל סיני שאף אחד לא באמת צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במדינה מערבית עם כלכלה סוציאלית מאוזנת ... גם אדם עם משכורת ממוצעת זכה לחינוך, ופנסיה.

התייחסתי לזה המון פעמים פה בפורום. הסוציאל-דמוקרטיה עובדת הרבה פחות טוב ממה שמקובל לחשוב בסקנדינביה ובמערב אירופה.

הרפואה המודרנית התפתחה בזכות מלחמות, לא בגלל קאסטרו ו-לי קופר.

אם מישהו קונה ג'ינס ב 500 ש"ח מבחינתי הוא מבזבז משאבים כלכליים. אבל מצד שני יכול להיות שהרופא שמטפל בך יעבוד שעות נוספות כדי לממן לעצמו ג'ינס דיזל (או דבר אחר שאני או אתה לא נבין את התועלת שלו) וכך "היד הנעלמה" גורמת שהחומרניות והאנוכיות שלו מועילה לאחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלכלה סוציאלית זה בולשיט.

למה שאדם שעובד קשה, או חכם לצורך העניין, יותר מאדם אחר, שלא עובד קשה\לא עובד בכלל יזכו לאותו תגמול?

אין סיבה שאותו אדם שהרוויח הרבה, לא ינצל את כספו על מה שעושה לו טוב בין אם זה מותגים ובין אם זה תרומה למוסדות .

קפיטליזם הוא לא מושלם, אבל הוא בהחלט יותר טוב מסוציאליזם כלכלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלכלה סוציאלית זה בולשיט.

למה שאדם שעובד קשה, או חכם לצורך העניין, יותר מאדם אחר, שלא עובד קשה\לא עובד בכלל יזכו לאותו תגמול?

איפו זה קורה בארץ

בטח שאדם שעובד יותר צריך לזכות ביותר תגמול על העבודה שלו

קפיטליזם הוא לא מושלם, אבל הוא בהחלט יותר טוב מסוציאליזם כלכלי.

תן לי לחלוק בעניין הזה

מן הסתם שצריך כל דבר במידה וקיצוניות הוא לא הדרך

אבל סוציאליזם כלכלי נותנת ביטחון וחרא תמיד קורא.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשת ביטחון זה דבר אחד, שאיפה לבינוניות זה דבר אחר לגמרי.

אין מה לעשות כל עוד בן אדם לא מרגיש שהוא חייב אז הוא לא יעשה. בינינו כמה אנשים אוהבים את העבודה שלהם? אני מהמר שהרוב לא, אז אתם באמת מאמינים שאם הם לא היו חייבים כדי לפרנס משפחה הם היו נשארים? ממש לא הם היו עוזבים מזמן, ולכן אני מאמין שקומוניזם,סוציאליזם וכו אלה ססמאות יפות ותו לא, אין מה לעשות כמו שאני יודע שלא נולדתי עם גוף כמו של מייק טיסון אז לא נולדנו שווים ולא נמות שווים.

אני מאמין שעבודה קשה משתלמת, אני יודע שלי זה השתלם והמון אנשים שאני מכיר וחברים שלי להם זה השתלם, אז נכון צריך לעשות תעדוף בחיים אבל זה ככה.

אם אתה רוצה שהילד שלך ילמד במקום טוב, יחיה בשכונה טובה, יטוס לחול, יקבל מחשב חדש ואינטרנט מהיר, בגדים יפים ועוד צריך לעבוד קשה.

אני אישית עובד 13 שעות ביום טוב אבל יש לי 3 ימים בשבוע שהם רק של המשפחה, וזה אחרי הרבה שנים שעבדתי כמו חמור בדם יזע ודמעות ולא גדלתי בבית עשיר, ההורים שלי הם עולים חדשים הגענו לארץ עם 100 דולר בכיס וההורים שלי התחילו את החיים שלהם מ-0 בגיל מבוגר, גדלתי בפרדס כץ אבל היום אני במצב שיש לי דירה ברעננה בלי משכנתא, ואני טס עם המשפחה שלי לחול כל שנה, נותן לילדים שלי המון ועדיין מספיק להיות דמות אבהית בשבילם.

להגיד לכם שאני צריך עוד? ממש לא יש לי כל מה שאני רוצה, הדבר היחיד זה רק לילדים שלי. ואני מאמין שכל מי שרוצה יכול להשיג את זה.

אין דבר העומד בפני הרצון פרט לעצמנו!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...