Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 http://www.pentaximaging.com/slr/K-7/ Pentax K-7 digital SLR announced and previewed Pentax launches two weather resistant lenses Pentax K-7 Preview, May 2009 אגב, http://www.pentaximaging.com/ קרס מהעומס מקור: Yvon כפרה עליו The Pentax K-7: The era of in-camera High Dynamic Range Imaging has arrived! Initial Impressions of the Pentax K7 ביקורת וידאו נוספת: http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/pentax-k-7-videos,4324.html אומנם בספרדית - אבל אפשר לראשונה לשמוע את התריס, ולהיוכח במהירות שלו. בקיצור נמרץ - מדובר פה בהחלט במתחרה ל-D300 / 50D (אפילו dpreview ששונאים את פנטקס ציינו שהיא מתחרה בכבוד ב-D300) בשילוב וידאו (שלא קיים ב-D300/50D), איטומי מזג אוויר רציניים ביותר (שלא קיימים בצורה רצינית ב-50D) וכמובן מייצב מובנה (שלא קיים בשום קנון/ניקון שהיא). המחיר: $1,299 MSRP לגוף, זמינות בתוך כחודש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 אז עכשיו כולם יודעים, הפיצ'ר המיוחד ש"לא קיים אצל אף חברה אחרת" הוא למעשה צילום HDR מובנה.בלינק מההודעה הקודמת אפשר לקרוא עליו בפירוט ולראות דוגמאות שצולמו עם ה K-7. ואוו.In-camera HDR with the Pentax K-7 is impressive, and certainly takes a lot of the computer gruntwork, stress, frustration and reward out of the High Dynamic Range process for many a scene with a very high contrast ratio. Overall the process is very painless, and there are many practical applications where the end result is what matters mostnot the process. Longtime HDRI shooters may bemoan the loss of the challenge and cachet of working up multiple source images in specialized software with this simple solution, and in no way is it time for seasoned HDRI shooters to abandon FDRTools, Adobe Photoshop CS4, Photomatix Pro or Dynamic Photo HDR for more complete control in Tone Map settings. But for many a photographer wishing to quickly overcome bald skies, clipped shadows and blown highlights, the Pentax K-7's HDR Capture mode will be their new best friend.The Pentax K-7 is a game changer. The era of in-camera HDR begins today. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Satlan פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 היא משגעת.תודה רבה על הסיקור ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 לפי דעתי הבשורה החשובה ביותר עם ה-K-7, שנראת מצלמה רצינית ביותר ושהושקעה בה הרבה R&D, היא ש-HOYA מראים מחויבות לשוק ה-DSLR ומחזקת את מעמדם כשחקן רציני בתחום. מחויבות כזאת נותנת ללקוחות פנטקס את הביטחון לקנות ציוד הקפי (בעיקר עדשות - שהן החלק היותר יקר במערכת) מבלי לחשוש שיתקעו איתו בעתיד (ע"ע Contax). אני לא מתכוון לשדרג בקרוב את הגוף, אבל ה-K-7 בהחלט תדחוף אותי לרכוש עדשות נוספות בלי לחשוש לעתיד ולהתחייב יותר למערכת של פנטקס. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 בהחלט.אני משתוקק לראות ביקורות מפורטות על הגירסה הסופית, אבל כבר עכשיו אני יכול להיות מרוצה.באחד מה-hands on שקראתי היה בחור (וצריך לקחת בחשבון שכל מי שכרגע מפרסם אחת כזאת - הוא דמות משמעותית בתחום שניתנה לו גירסת טרום-הפצה) שהשתמש ב K-7 עם מגוון עדשות, חלקן צנועות כגון הסיגמה 24-70 f/2.8, והוא טען שהוא בהחלט התרשם לטובה ממהירות הפוקוס במערכת החדשה גם על העדשות האלה. אחד מהחסרונות המרכזיים של מערכת פנטקס - שופר לטענתו בצורה ניכרת ומרשימה.למעשה, חוץ מה-x-sync speed שנשאר על 1/180 (אני אישית עדיין לא הבנתי איפה בפועל זה עלול להגביל אותי..) וחלק מהאנשים התאכזבו ממנו - אני לא מצליח לחשוב על שום חיסרון שיש למערכת..אולי רק אחד - המייצב המובנה לא עובד במצב HDR - קצת חבל..במחיר מפתיע של 1,299$ (ציפיתי למשהו באיזור ה-1,500) ביום ההכרזה, אני מאמין שאפשר להכריז על D300 / 50D Killer.כמובן שה-D400 וה-60D נמצאות אי שם באופק הלא-רחוק-במיוחד, אבל עדיין... כל הכבוד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amit_amit פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 הרבה זמן לא הגבתי כאן, מסיבות כאלו ואחרות.להכריז על זה כKiller? ממש לא. אני אפיל פצצה ואלך כי אני מפחד מהפורום הזה ואני מפחד שיסקלו אותי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J0n1 פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 מה כ"כ שוס בHDR מובנה? HDR כמו בכל עריכה גראפית זקוק לטאצ' אנושי בעריכה כדי להניב תוצאות מספקות, כמעבדים HDR יש כ"כ הרבה פרמטרים, שלא נראה לי שזה יצא מוצלח.בגופים האחרים אפשר לעשות HDR מRAW (או JPG) אחד מה שבערך יוצא כמו 3JPG בחשיפות שונות, והתוצאות לא מספקות.עכשיו פתאום אני מתחיל לחשוב על גוף עם וידיאו בצורה יותר אטרקטיבית, הייתי רוצה אפשרות לצלם בוידיאו מאקרו עם הK200, זה נראה ממש מגניבהרבה זמן לא הגבתי כאן, מסיבות כאלו ואחרות.להכריז על זה כKiller? ממש לא. אני אפיל פצצה ואלך כי אני מפחד מהפורום הזה ואני מפחד שיסקלו אותי. :hizuk: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 מה אתה מבלבל בשכל? מה קשור HDR מ-RAW אחד? ב"גופים אחרים"? למה בפנטקס אתה לא יכול לעשות את זה? איזה קשקשן.ברור שבעריכה ידנית במחשב עם תוכנות יעודיות אתה יכול לתת טאץ' יותר אישי, אבל אף אחד לא מדבר פה על תמונות ארטיסטיות אלא על יכולת צילום סטנדרטית בטווח דינמי גבוה (תמונה שנראית מציאותית, לא תמונה "מצועצעת" שנראית מצויירת).דורי, אם אתה לא טורח להיכנס ללינקים, לקרוא מעבר לכותרת, ולראות את הפאקינג דוגמאות מצולמות שיש שם - בבקשה אל תבלבל את השכל על דברים שאתה לא מבין בהם / לא טורח לבדוק בכלל."קוראים לי 14", אתה מוזמן להגיד לי במה ה-D300/50D טובה ממנה. אני הכי open-minded. לעזאזל, עד אתמול שקלתי ברצינות למכור ציוד פנטקס בשיווי כ-10K ש"ח ולעבור לקנון.אני מזמין אותך לאתגר של עצמך - במה ה-D300/50D טובה מה K-7 ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J0n1 פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 גופים אחרים זה אומר גם גופים של פנטקס :s05: מה קשקשן? מה זה לא נכון?אני עדיין חושב שהHDR זה לא יותר מגימיק, ועדיף לערוך את התמונות לבד במחשב.לא צריך לקחת את זה בתור משהו מטורף, כי זה לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 שוב, אתה מתעקש לבלבל את השכל על דברים שאפילו לא טרחת לבדוק אפילו שהם נמצאים במרחק לחיצת עכבר. ברור שבעריכה ידנית במחשב עם תוכנות יעודיות אתה יכול לתת טאץ' יותר אישי, אבל אף אחד לא מדבר פה על תמונות ארטיסטיות אלא על יכולת צילום סטנדרטית בטווח דינמי גבוה (תמונה שנראית מציאותית, לא תמונה "מצועצעת" שנראית מצויירת). הנה, בגלל שאתה כנראה קצת מוגבל ולא מסוגל ללחוץ על לינק פשוט: זאת התמונה המקורית: כמו שאתה רואה יש בסצינה טווח דינמי מאוד גבוה, ולכן הרקע מאוד חשוך. הוספת חשיפה כלפי מעלה תאיר את הרקע, אבל תשרוף את הדמות. לשם כך קיים HDR: רואה? לידיעתך, המשמעות של HDR זה לא בהכרח "תמונות שנראות מגניב וואי איזה אדיררר זה ממש כמו סרט וואי איזה מלך איך עשית את זה אחי בפוטושופ וואי יש לך מדריך אחי?????", אלא פשוט תמונות עם טוח דינמי מורחב - שמספקות בדיוק את זה. אין יותר שמיים שרופים בטירוף (חשיפה לפי הבניין) או בניין חשוך (חשיפה לפי השמיים) - אפשר להינות משני העולמות! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 לחובבים רציניים ומקצוענים ה-HDR הפנימי והוידאו הם גימיק. אבל שיפור בפוקוס, גוף יותר קל ואיכותי (אם כי מוזר שויתרו על הדלתות האיכותיות שיש ב-K20D לכרטיס הזיכרון והשקעים), מסך LCD מעולה ועוד תוספות, שלא לדבר על שיפור אפשרי במנגנון חישוב החשיפה וברמות הרעש - בעצם מוחקות את היתרונות שהיו ל-D300/50D על פני ה-K20D (שלא יכלה להתחרות בהן ותומחרה למעשה מול ואפילו מתחת ל-D90/500D) והופכות את ה-K-7 לשחקנית רצינית בשוק החצי-מקצועני ואפילו מבחינות רבות בשוק המקצועני (בעיקר צלמי אירועים בתחילת דרכם). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 אני נוטה לא להסכים לגבי הטענה ש-HDR ווידאו הם גימיק. לגבי ה-HDR: זאת התמונה המקורית: כמו שאתה רואה יש בסצינה טווח דינמי מאוד גבוה, ולכן הרקע מאוד חשוך. הוספת חשיפה כלפי מעלה תאיר את הרקע, אבל תשרוף את הדמות. לשם כך קיים HDR: רואה? ... אין יותר שמיים שרופים בטירוף (חשיפה לפי הבניין) או בניין חשוך (חשיפה לפי השמיים) - אפשר להינות משני העולמות! ולגבי הוידאו: יכולות וידאו ברמה מאוד גבוהה, עם מיקרופון מובנה (וכניסה למיקרופון חיצוני בעת הצורך) זו יכולת מאוד, מאוד, מאוד מועילה בכל מיני אירועים משפחתיים/חברתיים. ברור שלא הולכים לצלם איתה סרטים להוליווד, אבל כל אותם סרטוני youtube/facebook שעד עכשיו צולמו במצלמות פלאפון או בקומפקטיות למיניהן - הולכים לקבל שידרוג משמעותי בכמה וכמה דרגות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 וידאו וגימיקים של עיבוד תמונה בגוף הם פקטור מכריע בעת בחירת מצלמה עד 1000 דולר. אולם אני חושב שרוב האנשים שרוכשים מצלמה מעל אלפיה (החצי מקצועיות למיניהן - D300/50D/E-3) מפעילים מערכת שיקולים נוספת. וידאו וישום סביר עד טוב של LV הפך לסטנדרט, ואפילו כרטיס כניסה למועדון הזה בשנה האחרונה, פנטקס היו חייבים להוסיף את התכונה הזאת, אבל לא בכך ה-K-7 תמדד. מה שעשוי לתת להם את היתרון המשמעותי יותר הוא מנגנון הפוקוס והטיפול ברעש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במאי 20 מחבר Share פורסם 2009 במאי 20 אני מסכים שזה לא ה-Main feature, אבל מבחינתי לדעת שאני יכול לקחת את ה-K-7 איתי ולצלם איתה גם קטעי וידאו קצרים מתי שאני יושב עם החברים במוזס לאכול המבורגר - זה יתרון בהחלט חי, בועט, וקיים.אגב, ביקורת וידאו נוספת:http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/pentax-k-7-videos,4324.htmlאומנם בספרדית - אבל אפשר לראשונה לשמוע את התריס, ולהיוכח במהירות שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2009 במאי 20 Share פורסם 2009 במאי 20 אגב, ביקורת וידאו נוספת:http://www.quesabesde.com/camaras-digitales/camaras/pentax-k-7-videos,4324.htmlאומנם בספרדית - אבל אפשר לראשונה לשמוע את התריס, ולהיוכח במהירות שלו.ה-K20D אכן מפגינה נוכחות ווקלית משמעותית שלוחצים על המחשף. ה-K-7 עם הממדים המוקטנים שלה והמנגנון המוחרש מתאימה יותר לצילומי רחוב, במיוחד עם עדשת פנקייק דיסקרטית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.