עזרה בבחירת מאוורר לOCZ VINDICATOR ועזרה כללית בOC למעעבד E8400 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת מאוורר לOCZ VINDICATOR ועזרה כללית בOC למעעבד E8400


shainov

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום,

שרציתי לשאול הוא שהזיכרונות שלי (PI-1000 GSKILL) כושלים במאמץ עם תוכנת PRIME95 נתונים על הOC: כרגע על 436FSB ושתי הליבות על 62-63 מעלות לאחר שעתיים (הזיכרונות מוגדרים ל1:1:0),אך ברגע שאני מגדיר את הזיכרונות ל1:1:20 ותדר עבודה של 1042~ לאחר 20 דקות עם פריים ליבת מעבד אחת חודלת לעבוד..

יש לציין שמתח מעבד מכוון על :1.285 ומתח זיכרונות על.~1.9 בערך מה לעשות ע"מ שאני יעבוד ביחס של 1:1:20 עם הזיכרונות (מה ההבדל בין היחסים?)

יש לציין שמשחק מעלה עם מתח המעבד לא משפיע על על יציבות המעבד/OC

דבר נוסף:ברשותי הקירור הנ"ל של המעבד ויש עליו כרגע מאוורר מקורי אחד מותקן (כפי שרובכם יודעים ישנה אפשרות להתקין לו עד 4 מאווררים במקביל).

שאלה ראשונה שלי היא שאני צריך מאוורר חזק/אמין ואיכותי שלא ירעיש יותר מדי ושהCFU שלו יהיה גבוה)

דבר שני איך אני מחבר את המאורר לקירור ומה האופציה הטובה ביותר להתקנה?שאחד ימשוך אחד יוציא מהצד או שאני יקנה עוד 2 ופשוט ירכיב על כל צלעולתיו בוריאציה מסויימת..אודה למגיבים ואם ישנה אפשרות אשמח לקבל תרשים התקנה לזרימת אוויר אופטימלית לשני מאווררים וגם ל3.

שאלה נוספת היא שרציתי לשאול לאיפה אני מחבר את המאוורר הנוסף?האם לחיבורים של הספק או שישנה וריאציה לחבר זאת במקביל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. איך הגעת למסקנה שהזיכרון הוא הבעיה אם אתה מקבל שגיאה כללית ? תריץ MEMTEST או בדיקה עם OCCT ותראה..אתה יכול גם להריץ בידקה של SMALL FFT בPRIME אם קיבלת שגיאה אז המבעד הוא הלא יציב כאן..

2. מה הטמפ' שלך במנוחה/מאמץ ?

3. אתה יכול להתקין מאוורר נוס. עם אזיקונים או לרכוש זוג תופסנים לקירור (מה שדי נדיר בארצנו)..והכי טוב יהיה מאוורר אחד שמכניס אוויר ואחד בצד השני שמוציא..ואת המאוורר שתרכוש אתה יכול לחבר לחיבור 3/4 פינים בלוחה אם או ישירות לספק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.הגעתי למסקנה הזו משום שהמעבד היה על FSB של 435 על מתח 1.2750 וזיכרונות ביחס של 1:1:20 (1042) כל הזמן PRIME הייתה קורסת לי וברגע ששיניתי את היחס ל1:1:0 היא פשוט רצה רצוף קרוב ל4 שעות.(עמד יציב על FSB של 432/1.2750V וזיכרונות ביחס של 1:1:20 במתח 1.9 (גם העלאת מתח ל2.050 לא תרמה ליציבות ותמיד פריים קרסה)

כרגע אני עובד עם OCCT 3.02 ונמצא על FSB של443 עם יחס 1:1 לזיכרונות ובטמפ' מקסימלית של 63 מעלות לשני הליבות ובמנוחה 45-49 והכול בסדר גמור (בדיקה של מעל 3 שעות) אך איך אני מתקדם מכאן לכיוון 450 FSB/ או לחילופין מה יותר טוב FSB גבוה ויחס זיכרונות 1:1 או יחס זיכרונות 1:1:20 וFSB בינוני-גבוה של 433-435??

2.בנוגע למאווררים איזה מאווררים אתם ממליצים לי לקנות (באזור המרכז) שיהיו שקטים יחסית ובעלי דחיפת אוויר גבוהה ככל הניתן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. זה עדיין לא מעיד על הזיכרון..ואין חשיבות למחלק..כל עוד הזיכרון רץ בתדר שלו..מבחינת יבשה כמובן שתדר גבוה יותר (FSB/מעבד/זיכרון) יציג ביצועים גבוהים יותר..

2. S FLEX 1200/16000 RPM יעשו את העבודה מצויין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ואני רוצה לדעת רק איך ליישם בדרך הטובה ביותר את העניין של המחלק (ל1:1:20 במקום 1:1:0),האם ע"י העלאת מתח לזיכרונות ולבדוק בOCCT או האם ישנה דרך שונה (למשל לקבוע מחלקים של הSPD)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ובוקר טוב לכולם,

בקשר לOC די הסתדרתי חברים,אך לגבי המאווררים לקירור המעבד לא כלכך הבנתי איזה הכי טובים ואודה שתעזרו לי.

ביחס של דחיסת אוויר/פעולה די שקטה איזה מאוורר יקרר/יפזר את האוויר החם הכי טוב?

(קונה מSKYPC)היום אז בבקשה יעזור לי אם תענו.

1.האם הS FLEX או שיש טובים ממנו.(ישנם שני סוגים לS-FLEX אודה אם תאמרו לי איזה עדיף)

2.אם ישנם מאווררים מומלצים אחרים אודה לדגם מדוייק וקישור

3.מה עם הדגם של SCYNTH GENTLE TYPHOON בגירסאת ה1450/1850 האם יותר טוב מהS-FLEX או TRI COOL שלפי הבתנתי מגיע עם בורר עוצמות לשינוי המהירות.

אודה לתגובה מהירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע יש לי מאוורר אחד של מקורי שהגיע עם הVINDICATOR..קניתי S-FLEX היום והתקנתי אותו בצורה כזו שהOCZ מכניס אווויר והS-FLEX זורק אותו למאוורר אחורי(רכשתי את גרסת ה1200).

(לאחר שהטמפ' במאמץ פחתו ב7 מעלות ובמנוחה ב10 מעלות! יש לי כמה שאלות:

1.האם המאוורר המקורי של אכן עושה את העבודה (פועל ב900+- סל"ד ואין לי נתונים אחרים לגביו).

2.האם כדאי לרכוש עוד S-FLEX אחד ולהתקין אותו במקום הOCZ מקדימה שהוא יכניס אוויר ועוד SFLEX יוציא אוויר מאחורה (כמו שכרגע מותקן)?

3.האם כדאי לסדר אותם בקונפיגורציה אחרת ע"מ לנצל את זרימת האוויר עד תום?

יש לציין שלאחר 3 שעות עבודה עם OCCT טמפ: 62 במאמץ ובמנוחה 48,עם הבדיקה המחמירה יותר של OCCT החדשה הטמפ' במאמץ 66.

תודה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. המאוורר של הOCZ חלש יותר..שכן הוא מיועד לעבוד בשקט על חשבון הביצועים..הנתונים שלו זה 1000RPM ו40CFM וכ18.5DB

2. בגדול הוספה של עוד מאוורר תתרום לביצועים בעוד כמה מעלות..אבל כמה בדיוק אני לא יכול להגיד לך..כמו כן נסה להתקין רק את הSFLEX במיקום של המאוורר סטוק ולראות מה התוצאות..

3. התקנת את זה כמו שצריך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההתקנה בוצעה כמו שצריך.המארז הוא TEMPEST והתקנתי את המאוורר כך שאחד יושב במקביל לסלוטים של הזיכרונות ומושך אוויר מכיוון המאורר הראשי של המארז (מאורר של OCZ) וביחס ישר אליו התקנתי את הSFLEX שמוציא אוויר לכיוון מאורר יציאה אחורית של המארז (מרחק בין המאוורר האחורי של המארז לבין הSFLEX כ-4=5 ס"מ).

2.לא ניסיתי להתקין את ה SFLEX במקום הקירור המקורי וחבל שכך משום שלמעלה יושבים 2 מאוררי מארז שמוציאים אוויר החוצה וזו הייתה יכולה להיות אלטרנטיבה נכונה.

3.יש לציין שההתקנה בוצעה עם הקליפסים שמגיעים עם הVINDICATOR והמאווררים יושבים צמוד לקירור..בקשר לOCZ האם זה פוגם לי בביצועי הקירור שיש מאורררים עם נתונים שונים (ז"א האם יהיה הבדל אם אני יקנה עוד SFLEX1200RPM שיכניס אוויר במקום הOCZ??

4.האם בביוס הTHERMAL CONTROL צריך להיות כבוי או מופעל.

5.רציתי לעדכן את גירסת הביוס ללוח שלי (מופיע בחתימה) מהי גרסתו האחרונה שמסתובבת ברשת?

תודה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול זה לא פוגם בביצועים הפרשי הנתונים במאווררים..שכן במקרה שלך התקנת מאוורר חזק יותר..כמו שציינתי כבר אם תתקין עוד S FELX במקום המאוורר סטוק..אתה תקבל עוד שיפור בביצועים..

4. זה בחירה שלך..אתה רוצה שלוח האם ישלוט עליו אז תגדיר שכן..

5. גרסת ביוס בדוק ותוריד מאתר של היצרנית..ובגדול אם אין לך ביות וכו..אין סיבה ממשית לעדכן..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי.

אז שוב למען הסר ספק..אין צורך ממשי לעדכן את גירסת הביוס..בכל מקרה לגבי המאוורר הנוסף נראה לי שאני ירכוש אחד נוסף במקום הOCZ המקורי.

ולגבי טמפ'

המעבד שלי נמצא בOC די רציני של 450FSB על מתח של 1.2850V ולאחר בדיקה בPRIME (של 5 שעות) הטמפ' הם:ליבה ראשונה-62-63 מעלות וליבה שנייה 61-62 מעלות.

לאחר שאני ירכוש את המאורר הנוסף אני מאמין שהטמפ' ירדו מתחת ל60 מעלות.

לגבי המשך OC האם כדאי להעלות את המתח ואם כן מהו סף הביצועים (מבחינת המעלות של הליבות) ומה לא מומלץ לעבור בשום אופן.

שאלה נוספת שלי היא אם איזה תוכנה כדאי לבדוק כי PRIME נותנת לי חיווי שונה וOCCT מוסיף עוד כמה מעלות לסך הטמפ' הכולל של כל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...