Duke Nukem Forever - הסוף? - עמוד 4 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Duke Nukem Forever - הסוף?


cleric

Recommended Posts

  • תגובות 110
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא יפה לרדת על 3DREALM, חברה עם הרבה ניסיון והיו הרבה מאוד שנים בשוק, זה שבעשר ומשהו שנים האחרונות הם התקשו לפתח דברים בעצמם לא אומר שלא היה להם רעיונות, יכול להיות שכל הזמן הזה היה להם בעיות עם הכסף אז היו הפסקות ויכול להיות שהם נתנו יותר מידי חופש למפתחים שלהם. בכללי מדובר בחברה טובה. יהיה חבל מאוד אם בסוף לא ניראה עוד DUKE :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FALLOUT 3 משחק מעפן יחסית לקודמים, ואני לא מסכים בכלל עם TEATIME, כי אפשר להגיד מאותו צד כמו שניסו לפתח את VAN BOURNE סלאש FALLOUT3 המקורי של BLACKISLE לפני שהם קרסו, וכנ"ל גוטיק 3 שמשכו להם את התקע לפני שהם גמרו את המשחק. לא חסרים מפיצים מנייקים שקנו זכויות ויכולים להתעלל בכל חברה מפתחת כזו או אחרת-3DREALM הוכיחו את עצמם גם במשחק הדו מימדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חושב שפולאוט 3 פחות טוב מהקודמים, אבל רבים אחרים חושבים אחרת. זה דוגמא מצויינת שכשחברה שיודעת מה היא עושה לוקחת זיכיון הוא יכול לצאת טוב (גם אם לא לחלוטין ברמה של הקודמים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם שיחקת בFALLOUTים הישנים אתה לבטח יודע שFALLOUT 3,למרות היותו משחק טוב כשלעצמו,רחוק מאוד מהרוח הגותית והמצמררת של המשחקים הקלאסיים..וזאת דוגמא מצויינת למה שדיברתי עליו..BETHESDA יצרה משחק מעולה,ואין על זה וויכוח..אבל הוא לא מרגיש באמת כמו חלק מהסדרה כי מדובר בחברה שונה,באנשים שונים אשר אינם חולקים את נק' המבט של המפתחים המקוריים..וכמו שאמרתי-זה לא זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דעתי כדעתך. הוא משחק מצוין אבל לא פולאוט. אחרים (רבים מאד אחרים) טוענים שהוא פולאוט ועוד הכי טוב (המסכנים ההוזים :P). ברור שכשדבר כזה קורה תמיד יהיו אנשים שיטענו שהחברה החדשה הרסה הכל, אבל לקהל נרחב מאד זה יספיק.

בכל מקרה אחרי 12 שנות , ועוד כל כך לא מפוקס (החלפות מנועים, דעות סותרות על תאריכי יציאה וכו וכו) 3DREALMS עצמה היא ממש חברה שונה מהמקור.

צריך לזכור שדיוק המקורי הוא ממש מעידן אחר, זה בערך כמו לסמוך על המפתח של פונג שיבנה משחק פונג מודרני טוב רק כי פונג המקורי היה חדשני בזמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בכל מקרה 3DR שומרת לעצמה את כל הזכויות על הקוד של המשחק

TT מחזיקה בזכויות ההפצה... חברת הפצה אחרת (פליז פליז פליז פליז פליז) יכולה לקנות את זכויות ההפצה מTT ולשחרר את המשחק עם הקוד של 3DR

התיחסתי לנקודה הזו. להשתמש בקוד של 3DR יהיה מזעזע, ביחוד אם המצב שלו חמור כפי שאני משער (מנועים טובים לא צצים משום מקום, ו3DR לא הראתה שום יכולות בתחום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.epicbattleaxe.com/main/2009/5/7/3d-realms-shuts-down.html

אין מילים בשביל לתאר כמה עלובים הם יצאו!

כל כך הרבה מסחרה, HYPE, הבטחות, ציפיות וכל כך הרבה שנים.

למשוך את המעריצים\השחקנים\הלקוחות שלך באף במשך 12 שנה?

אני מאוד מופתע שאנשים עדיין מתרגשים ממשחקי FPS וציפו מהמשחק הזה להיות משהו שהם לא ראו בעבר.

מה נשאר מכל הסיפור הזה? בדיחה שהפכה לאכזבה.

גם אם מישהו ירים את הכפפה ויפתח את המשחק הזה הביקורות פשוט יאכלו אותו בלי מלח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי עלוב, מה עלוב? המפתחים שלא נתנו להם כסף או המפיצים שהחליטו שהם צריכים לשדרג את המנוע הגרפי כל חצי שנה כדי לעמוד בתחרות הSHINY SHINY שכל אחד שקונה מחשב חדש רוצה לראות?

חאלס השוק הפך להיות בלתי נסבל, המשחקים יותר ויותר גרועים, היחדים שבאמת מעניינים זה משחקי האינדי אבל גם הם לעולם לא יתרוממו למימדים של הפקה של מיליוני דולרים, וכולם תולים את התקוות שלהם בבליזארד, כאילו שיהיה להם משהו חדש ומעניין להגיד בעולם המשחקים.

טוב אל תתייאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...