התנערות של חברת "טקויזיון" מאחריות - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות של חברת "טקויזיון" מאחריות


ori444

Recommended Posts

לדעתי אין בעובדה שהחנות לא שילמה ליבואן חלק מהכספים שמגיעים לה תירוץ לא לתת שירות לדיסקים קשיחים שסופקו.

היבואן החליט להעמיד קו אשראי לחנות - "פלונטר" ז"ל במקרה הזה - וזאת היתה החלטה שלו.

היבואן לא היה מספיק עירני כדי לשים לב למצבה הכלכלי של פלונטר, הוא לא ביטל להם את קו האשראי - בקיצור הוא עשה החלטה עיסקית גרועה. אני לא רואה שום סיבה מדוע על הצרכן הסופי לסבול, כיוון שהיבואן החליט החלטה עסקית גרועה. כאשר אתה מעמיד אשראי לטובת מישהו, אתה לוקח סיכון שייתכן והאדם הזה לא יוכל לשלם את חובותיו.

אני כאדם פרטי לא קונה שום פריט שיובא אצל Techvision, וגם בתוקף עבודתי בחברה, אני דואג לא להזמין שום פריט שמיובא לארץ ע"י חברה זו.

מחאתי הקטנה על התנהגותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו לי, מי בכלל אמר לכם שזה קשור לתשלום ?

עלה על דעתכם שאולי טקויזיון לא היו מוכנים לקבל את הכונן להחלפה פשוט בגלל ש- כבר לא מחליפים אותם (אגב, אם אני זוכר נכון היה פעם Recall עולמי, שכמובן לא התממש בארץ, אבל זה כבר סיפור אחר...), ולכן הם אמרו לך לפנות לפלונטר - החנות שממנה קנית את המוצר - מתוך הנחה שהם התקווה האחרונה שלך ואולי הם "יעשו לך טובה" בתור לקוח שלהם ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל ברוך הבא לישראל! שבמדינה הזאת השחיתות והפניית אצבע מאשימה לגורם אחר הוא הנוהל הנומרלי.

תנסה למצוא אולי מישהו שקנה מחנות אחרת את אותו הרד דיסק ותשתמש באחריות שלו.

באיזושהי מידה שלתום לב ואולי קצת בורות (סלח לי מיוטה, אני לא מכיר אותך אישית), הוא אמר בדיוק את הדבר הנכון, פגע ישר במטרה.

סייבר בוב, למרות הכל, אתה טועה בגדול, ואם ככה אתה עושה עסקים אז אולי תפרסם פה את השם שלך, כדי שכולנו נדע לא לקנות ממך.

אם אתה בתור יבואן נותן לחנות את הרשות להגיד בשמך שלמוצר יש 3 שנים אחריות ממך, ואתה נותן לחנות אישור גם למכור בשמך, או את המוצרים שלך, אתה מחוייב לעמוד בהתחייבות שלך אחרת זוהי הטעיה.

וזה לא משנה אם החוק בישראל הוא לטובתו או לא לטובתו, בארה"ב זה לא היה קורה. בישראל לא מעט חברות נותנות לעצמם את החופש להתעמר בלקוחות שלהם, רק בגלל שהוא לא בא אתם במגע ישיר.

אם אתה נותן אישור לצד שלישי למכור בשמך, אז כל קניה כמוה כקניה ממך, ובדיוק ככה רואה זאת גם החוק.

והנה בא אחד כמו CyberBoB, עם תפיסה מעוותת של אחד שכל רצונו הוא להרוויח, ואומר לך שבגלל שהצד השלישי ברח לו עם הכסף,

אתה תהיה זה שישא באחריות (תרתי משמע).

זה לא הגון, וזה גובל בשחיתות. בישראל זו הנורמה.

CyberBoB תמשיך ללעוג לאנשים על ההבנה המשפטית שלהם. נפגש בבית משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק כמו שMayota אמר!

ככה זה הנורמה פה בישראל, כל אחד דופק אצבע מאשימה לאחר כדי לנער את הלקוח ממנו.

אין גבול לחוצפה.

מה שנקרא: האחד עוזר לשני לדפוק את השלישי.

אני איתך שיחליפו לך את הדיסק הקשיח!!

זה לא ייתכן שאתה קונה מוצר שמוצהר עליו שיש לך 3 שנים אחריות עליו וכשאתה בא לממש את האחריות פשוט מתנערים מהלקוח!

(זה הדבר הכי נוח לעשות במיוחד כשהם יודעים שרוב הלקוחות יוותרו ולא יתבעו אותם על כמה מאות שקלים...)

לCyberBob

היבואן עצמו צריך לדאוג לתשלום שפלונטר צריכה להעביר אליה, כפי שנאמר כבר, ברגע שהיבואן נותן אשראי לחנות, הוא בעצם לוקח את הסיכון שהחנות לא תוכל לשלם והוא חייב לדאוג לעניינים האלו מראש!! ולא להפיל את זה על הלקוח!

ואני בטוח ששהיבואן לא יוותר אפילו בשקל אחד לחנות! והוא ידאג לקבל את כל הכסף המגיע לו!

אבל להפיל את העניין על הלקוח ה"פשוט"? לבטל את האחריות שהובטח ללקוח?

זה לא בסדר, ואין לזה שום תירוץ ולפי דעתי צריך שיהיה חוק נגד זה.

חבל שזה המצב בישראל.

זה כמו למשל שאני מלווה לחבר כסף, אז אני צריך לחשב מראש שייתכן שיהיה עיכוב בהחזרה. אני אומר עיכוב כי אם הוא לא ישלם הוא יקבל את המגיע לו (מכות) ;D ;D

(זה היה בצחוק למי שלא הבין...)

ולסיום, למי שיש עצבים לקרוא

משהו שקרה לי עם אקסלנט...

היה לי דיסק קשיח שנקנה ב"אקסלנט" של MAXTOR שנקנה לפני שנת 2002 ויש עליו אחריות מוצהרת ותקפה של 3 שנים.

(כלומר ממש יש מדבקת אחריות על הדיסק ורשום "אחריות עד" וזה עדיין תקף!)

אבל אקסלט פשוט לא רוצים להחליף לי את הדיסק! הם אומרים שיש רק שנה אחריות על דיסקים של MAXXTOR ואני התקשרתי אליהם כמה פעמים והבהרתי להם שזה דיסק שנקנה לפני 2002 ויש עליו מדבקת אחריות תקפה של היבואן אז למה לעזעזאל הם לא רוצים להחליף לי!?

למזלי היבואן הסכים להחליף לי (CRG).

אפילו הבנאדם שדיברתי איתו מהיבואן אמר לי לשאול אותם איך הם יכולים שלא לתת אחריות על מוצר שיש עליו מדבקת אחריות תקפה מהיבואן???

אקסלנט הפסידו לקוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ori444 שלא תבין אותי לא נכון

אני מקווה מאד שיחליפו לך את הדיסק אבל ברור לי שזה יהיה מקרה חריג יחסית כי גם אני שלחתי לפני חודש דיסק כזה (שנקנה מחנות שלא פשטה את הרגל) והאחריות לא מומשה בטנה של היטאצי לא מקבלים אחריות על הדיסקים הקשיחים האלה.

כל מה שנותר לי זה לאחל לך בהצלחה.

ולדרוש שרמת הדיון תשמר ולא תרד להתלהמות.

אני שלחתי לפני חודש GXP60 שנפטר (כמה מפתיע....) דרך החנות (דגש בגבעתיים) וקיבלתי חזרה hitachi דנדש.

אני כמעט בטוח שהדיסק היה מטקווןז'ין.

ולא רק זה, התקופת אחריות של הדיסק גם עברה והם עדיין החליפו לי!

צריך לדעת ממי כדאי לקנות לפעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...