זה רשמי - ישראל מדינה גזענית - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה רשמי - ישראל מדינה גזענית


Demagh

Recommended Posts

  • תגובות 48
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא, זו דוגמא למציאות.

אתה בעצמך אמרת שלא עברת סיווג בטחוני ושאתה עצוב על זה, והנה - אתה כבר קורא לישראל מדינה גזענית. כנראה שהחבר'ה בשב"כ יודעים לעשות סיווג מעולה, כי עם הצהרות כאלה אני לא אתפלא אם היית מוכר סודות מדינה.

מי אמר שהסיבה שהוא לא עבר היא כי הוא רוסי?

חוץ מזה, שגם אנשים שעברו סיווג בטחוני מכרו

סודות מדינה ::), אז איזה מן מדד זה ה"סיווג הבטחוני" הזה?

גילוי נאות, עברתי סיווג בטחוני ברמת "סודי ביותר".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי, גם שוטר הגון, טוב עם משפחה מאושרת שחיי חיים טובים ומאושרים יום אחד במיסתוריות רוצח את משפחתו ואת עצמו.

שום דבר בחיים האלה לא בטוח, אבל כמו שיש פסיכומטרי לסינון לאוניברסיטאות וגם שם אף אחד לא מבטיח שלא תנשור אחרי סמסטר אחד, ככה יש סיווג בטחוני שלרוב מסנן אנשים שמתאימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר שהסיבה שהוא לא עבר היא כי הוא רוסי?

חוץ מזה, שגם אנשים שעברו סיווג בטחוני מכרו

סודות מדינה ::), אז איזה מן מדד זה ה"סיווג הבטחוני" הזה?

גילוי נאות, עברתי סיווג בטחוני ברמת "סודי ביותר".

כי אני מכיר לא רוסי אחד ולא שניים שגם עברו סיווג בטחוני ברמת "סודי ביותר"... וזה אוטומטית שולל את הטענה המטופשת הזאת שלך.. :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו דוגמא לגזענות.

1.אני לא גזען, ואין לך דרך לבסס את הטענה הזאת. מעולם לא אמרתי שאני שונא סלאבים.

2.אני טענתי שאתה טיפש, ובשונה ממך אני יכול לבסס את הטענה הזאת בקלי קלות:

ציונות זו באמת זגענות. לא חסר אנשים במדינה ששונאים ערבים ומוסלמים, וגם כאלה ששונאים נוצרים לא חסר.

[br]פורסם בתאריך: 21.04.2009 בשעה 22:43:23


מי אמר שהסיבה שהוא לא עבר היא כי הוא רוסי?

חוץ מזה, שגם אנשים שעברו סיווג בטחוני מכרו

סודות מדינה ::), אז איזה מן מדד זה ה"סיווג הבטחוני" הזה?

גילוי נאות, עברתי סיווג בטחוני ברמת "סודי ביותר".

יש מספיק ידיעות גלויות על ריגול של סוכנים רוסים סלאבים למען רוסיה. בעיקר ריגול תעשייתי. לצבא יש סיבות מספיק טובות למה לא לתת סיווג למישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שבאופן יחסי לסכסוך היהודי ערבי בא"י, אפשר להגיד שישראלים אוהבים מאוד ערבים... וזה מתבטא בתרבות, באוכל, במוזיקה, בקנייה אצל ערבים בשוק, בהעסקת ערבים, בחברי כנסת ערבים שמקבלים במה ועוד הרבה דוגמאות בחברה הישראלית.

כמו כן מיעוטים כמו דרוזים ובדואים מתקבלים בכל מקום בצבא בצורה שוות ערך כשהצבא מייצג דווקא פלג יותר "ימני/לאומני" אולי בעם, במיוחד בקרבי.

נכון שהפלסטינים כעם וכרשות בעימות איתנו, במיוחד החמאס, אבל אני באמת חושב שבאופן יחסי גם בתור חייל וגם בתור אזרח היחס לציבור הפלסטיני הוא בראייה מאוד הומנית אם משווים את הפשעים שהם עושים לנו יום יום, וכמה שיגידו פה לגלח שכונות בעזה וכו', ונכון שמפגיזים ומפצצים ואני בכלל לא נכנס פה לנקודה הזאת של האם זה נכון או לא וכו' אבל אני בטוח שכמעט כל אדם במדינה לא היה יכול להכנס פה לבית של ערבים כחייל וסתם לירות באנשים ילדים זקנים ונשים... וזה בהיבט הצבאי שבדרך כלל מבטא צד קיצוני יותר של החברה (בהסתכלות של פשעי מלחמה ויחס גזעני בעולם...).

ואם תסתכלו על החברה בצד האזרחי, אז בבאר שבע ובחיפה יש המון ערבים, גם באוניברסיטאות ואני לא רואה ברחוב התנקלות אישית לאף אחד מהם על רקע גזעי.

ולישראל עצמה כמדינה, מדינת יהודים - יהודי הוא כבר מזמן לא גזע אחד ואפשר לראות את זה טוב מאוד בחברה הישראלית - אנחנו אוסף של עשרות אולי מאות "גזעים" ביחס לשאר מדינות העולם, הרחוב הישראלי הוא אולי הכי מגוון בעולם ביחס לכמות אוכלוסיה כזאת קטנה ולדעתי מכאן נובע הכוח שלנו ואפילו ב2009 לדעתי קיבוץ גלויות וכור היתוך זה דבר עדיין רלוונטי לצערי ואסור לנו ליפול לדברים כמו "גטו" לאתיופים והתיחסות לתת תרבויות יהודיות כנחותות ודברים דומים, צרכים להפעיל את הבלנדר על פול ווליום ולתת לנו להתחזק. אם יש בארץ גזענות היא יותר פנים יהודית לאומית מאשר חיצונית כלפי הערבים.

כמו כן... גם מתגיירים - זה הבית שלהם על פי הצהרת העצמאות שלנו. אני חשוב שזה אלמנט בסיסי בעולם שלעם שיש לו חיבור תרבותי דתי תהיה לו אוטונומיה והשוואה הדבילית הזאת בין ציונות לגזענות היא פתאטית.

ולגבי ציונות אז אני מחזיק כבר כמה שנים בגישה אישית שמתחזקת אצלי מדי יום שואה/זכרון בעיקר ובכלל בכל יום שעובר - התפישה שלי כישראלי היום היא שבארץ המילה "ציונות" היא כבר מאוד לא רלוונטית, המילה ציונות היא מעיין מקבילה ללאומיות ישראלית ולדעתי זאת טעות, אני חושב שב"לאומיות הישראלית" יש גם מקום למיעוטים בחברה להיות חלק מאותה לאומיות, כמובן עם הכרה שהם חיים במדינה שהיא קודם כל יהודית בטבעה.

המונח ציונות כמו שאני רואה אותו יש לו חשיבות היסטורית עצומה מן הסתם - כתנועה שבנתה את מדינת וגרמה לכל העם היהודי לחזור לפה אחרי 2000 שנות גלות, אבל היום הציונים הם לא אנחנו אלא אותם אלה יהודים שחיים בגולה וממשמשים את אותה תפישה של הבית הלאומי בציון - ציונות, ובאים ועולים למדינת ואם תסתכלו כמה יהודים עולים לארץ כל שנה... המספרים הם כבר לא בשמיים וכנראה גלי העליות האחרונים המסיבים שיעצבו את החברה בישראל הגיעו לסופם כשאנחנו רואים מדי פעם טפטופי עלייה שנובעים בעיקר מבעיות אנטישמיות מקומיות כמו בצפרת או דרום אפריקה או בעיות כלכליות כמו המשבר שהיה בארגנטינה לא מזמן למשל.

היום השימוש במונח ציונות על ידינו וכלפי עצמנו הוא אנטי ישראלי מכיוון שהוא מייצג משהו בבנייה ובמאבק... וזאת הסיבה שהערבים כל כך אוהבים לקורא לנו "ציונים" ולא ישראלים בשום פנים ואופן ! ותשימו לב לזה טוב טוב, גם החמאס גם אבו מאזן גם אירן גם סוריה... אולי אפילו מצרים וירדן (מדינות שהכירו בנו בהסכם שלום רשמי ומכובד) למרות שאני לא בטוח בזה, הם קוראים לנו ציונים מכיוון שהם רואים בנו כעם שעדיין בונה (או לראיתם הורס) את הארץ הזאת ועדיין נאבק על קיומו פה ולא בשום פנים כעם שהקים מדינה רשמית בעלת הכרה עולמית שהם יכולים להכיר בה, המונח ציונות מייצג משהו בתולי, לא שלם ולא ממשי...

כשאנחנו קוראים לעצמנו ציונים (ההורים והסבים שלנו מן הסתם כן היו "ציונים" קלאסיים) אנחנו בעצם לא מכירים בעצמנו כלאום ישראלי ואנחנו מחזירים את עצמנו לשנות ה30-40-50 שם נאבקנו על הקיום שלנו.

ואני יודע שאולי הדברים שלי ירימו פה כמה גבות, אני כמובן לא אנטי ציוני... אני פשוט חושב שהתפישה הציונית כבר התגשמה והילד כבר נולד והשלב האבלוציוני הזה בחיי העם היהודי תם ונגמר, מי שעדיין "מותר" לו להיות ציוני ולחלום על השנה הבאה בירושלים הוא היהודי בגולה אבל לא אנחנו - אנחנו כבר 60 שנים בירושלים ואנחנו כאן להשאר כישראלים עם שורשים עמוקים ולא כציונים נרדפים במאבק קיומי.

ברור שהיהודים גזעניים, כל בן אדם הוא גזען, ואם היהדות היתה תופסת ובעלת כוח כמו הנצרות לפני 500 שנה או האיסלם היום, היהודים ללא ספק היו עושים שואה למוסלמים ולנוצרים. אבל מצד הממשלה, הגזענות (אפלייה מתקנת) פועל לטובת הערבים.

ורק בישראל כ"כ עושים עניין מהכנס, רוב האנשים בעולם בכלל לא יודעים עליו ורק בישראל (ובאיראן :D) הוא קיבל כותרת ראשית, כן, כנס לאתר של הCNN ושל הBBC ותתחיל לדפדף עד שתמצא איזה מאמר נידח על הכנס.

אתה צריך ללמוד את המונח גזענות מחדש, היום המילה גזענות (אולי בדומה כבר למה שכתבתי קודם על ציונות...) היא מאוד OVERUSED, והבערות של אנשים במיוחד בארץ גורמת לטווח הדיעות וגם לכל דו שיח אוטומטית להיות אינפנטילי בגלל טרמינולוגיה צרה מאוד שיש לרוב האנשים בחברה, וזה מגיע עד לכנסת שלנו...

כל אחד צועק שואה וכל אחד צועק גזען, בסוף כל המילים האלה מאבדות את המשקל היחודי שלהן, כמו שיש תרבויות שרוצחים אותך על שימוש במשפט או מילה מסוימת אז היא נשמרת טוב טוב בכספת ואם מוציאים אותה מהפה יודעים שההשלכות של השימוש בה יהיו קיצוניות ככה אולי כדאי לנו להתרגל לא להוציא מהפה בכזאת קלות כל הגדרה וכל מונח וכל מילה גם כשהם לא מתאימים.

השנאה האוטומטית של זרים היא טבע וזה לא גזענות. היא טבע לא רק אנושי אלא טבע בכלל, זה בצמחים, בחיידקים, בציפורים, באריות, בכלבים... וכן גם בבני האדם, אם תלמד ביולוגיה וזאולוגיה תראה שאם מגיע איזה קוף לא קשור לקבוצה מסוימת הזכר השולט שם יפרק לו את הצורה וזה ככה אצל רוב החיות.

בן אדם זה הדבר הכי חברתי בטבע וכיצור חברתי מאוד ואינטילגנטי מאוד כל תופעה טבעית עוברת "הגברה", אם פעם היינו במערות כמו דובים או כמו הרבה שבונים קינים אז גם אנחנו התפתחנו לאוהלים אבל לא עצרנו שם כמו היונה במרפסת שלי... והגענו לTOKYO ו NEW YORK.

ואם פעם שבט היה נלחם בשבט עם כלים פרמיטיבים אנחנו הגענו עד לפצצת האטום ולפתרון הסופי הנאצי ואילו הדובים עדיין הולכים מכות עם הידיים והשיניים.

אז כן אולי זה בטבע שלנו אבל אולי גם לא, כי יש בתרבות האנושית ובהיסטוריה האנושית הרבה גישות והרבה דתות ולא אני לא רואה עכשיו את נזירי טיבט מקבלים כוח ושורפים סינים בתנורים, וככה אני גם לא רואה את העם היהודי מגיע לפשעים של הנאצים, ואם אתה חושב שבמידה שהעם היהודי היה מקבל כוח כזה אלה הדברים שהוא היה אז באמת שאתה מקרה אבוד.

המטרה שלנו כבני אדם היא לא "להכנע" לטבע שלנו אלא להתגבר אליו, להתקדם, לחנך... זאת מטרת האנושות, גם הנאצים האמינו בכל אלה אבל בגלל זה הטמטום והרוע שלהם הפסיד ואמריקה נצחה ובגלל האמונה של היהודים בדרך שלהם ובקודים היהודים הדתיים והמסורתיים אנחנו בסוף נצחנו והקמנו פה את מה שהקמנו ואסור לנו לאפשר לכל מה שבנינו לההרס ע"י תפישות עולם חשוכות שאין להם מקום במאה ה21 ואני כשאני אומר "לנו" אני מדבר גם עלינו ישראלים וגם עלינו כבני אדום על הכדור הזה, אין מה לעשות... כל יום שעובר העולם מתחבר והמרחק מצטמטם, הגלובליזציה כבר כאן והקודים החברתיים והתרבותיים ברחוב בסין, באוסטרליה, בישראל, בברזיל, בצרפת ובאמריקה כבר לא כל כך שונים ויחודיים זה מזה, בגלל זה המונח "דעת הקהל העולמית" מקבל משקל חזק יותר מיום ליום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.אני לא גזען, ואין לך דרך לבסס את הטענה הזאת. מעולם לא אמרתי שאני שונא סלאבים.

לא אמרתי שאתה גזען, אמרתי שזו גזענות לא לקבל אותי למודיעין כי אני לא יהודי. מבחינת היהודים, פשוט, הדת היא גם לאום, לכן אין תפיסה שיש מישהו שהוא לא בן שום דת. מבחינתם, אזרח סלאבי שאינו יהודי הוא אוטומטית נוצרי.

וזה לא שאני לא יהודי כי אני נוצרי. אני לא מאמין בשום דת, אני חושב שכל הדתות הן שטויות. אבל לא לקבל אותי ל"מועדון" כלשהו כי אני לא מאמין במה שאתה מאמין - זו גזענות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת היהודים, פשוט, הדת היא גם לאום

כי היהדות היא לאום אתני.

אזרח סלאבי שאינו יהודי הוא אוטומטית נוצרי.

לסלאבי אין מה לחפש במדינת . זאת מדינת היהודים.

יש כמה סיבות למה בכל זאת יש כאן כמה אלפי סלאבים. בין השאר, כי הסוכנות היהודית הייתה במצוקה וגם כי אזרחי רוסיה עצמם (יהודים ורוסים) חיפשו לאן לברוח בתקופה הרעה של בריה"מ. חלק "הועלו" לכאן ע"י הסוכנות וחלק זייפו את היותם יהודים כדי להגיע לכאן.

העובדה שניתן להתגייר לא סותרת את היות היהודים לאום.[br]פורסם בתאריך: 22.04.2009 בשעה 00:45:40


לא אמרתי שאתה גזען, אמרתי שזו גזענות לא לקבל אותי למודיעין כי אני לא יהודי.

אז בוא ניתן לערביי ירושלים צ'אנס להגיע לקורס טייס... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי צריך להבדיל בין מספר דברים:

בישראל אין הפליה או גזענות מצד הממשלה

אבל יש הרבה גזענות בתוך החברה הישראלית לדוגמה: כלפי אתיופים, בחברה החרדית בין מגזרים וכו...

אז מהבחינה הזאות כן מדינה גזענית

בארה"ב אנשים שונאים שחורים או כתות כמו קו קלוקס קלאן שדוגלות בטוהר הגזע הלבן.

ארה"ב היא מדינה גזענית?

::)

כל הילדים בני ה 12 שגרים ברמת אביב ומנותקים מהעולם

אני מבקש אל תגיבו כאן, גם ככה הדעות שלכם חסרות כל ידע או מציאותיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בוא ניתן לערביי ירושלים צ'אנס להגיע לקורס טייס... ::)

אוקיי, עכשיו אני כן אומר שאתה גזען.

אם יש ערבי שיכול להטיס מטוס יותר טוב ממך, זה שהוא לא יהודי לא הופך אותך למתאים יותר לתפקיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, עכשיו אני כן אומר שאתה גזען.

אם יש ערבי שיכול להטיס מטוס יותר טוב ממך, זה שהוא לא יהודי לא הופך אותך למתאים יותר לתפקיד.

אני חושב שיש קצת אבל ממש קצת סיבות מדוע לא נותנים לערבים להיות טייסים במדינה.

אבל ממש קצת סיבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, עכשיו אני כן אומר שאתה גזען.

אם יש ערבי שיכול להטיס מטוס יותר טוב ממך, זה שהוא לא יהודי לא הופך אותך למתאים יותר לתפקיד.

הוא לא יתקבל מאותה סיבה שלא יקבלו נאצי - שניהם שונאים אותנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הילדים בני ה 12 שגרים ברמת אביב ומנותקים מהעולם

אני מבקש אל תגיבו כאן, גם ככה הדעות שלכם חסרות כל ידע או מציאותיות.

:hizuk:

כמה שטויות נשפכות פה, אני צריך מטריה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...