מה לבחור בין הלוחות הבאים? GA-EP31-DS3L או JETWAY BI-100 לא מתוכנן OC. - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה לבחור בין הלוחות הבאים? GA-EP31-DS3L או JETWAY BI-100 לא מתוכנן OC.


Bardic

Recommended Posts

שלום לכולם!

אני כרגע נמצא בהתלבטויות לגי לוח אם אשר יותאם למעבד E7400. אני לא מתכנן OC והמחשב אמור להחזיק עד שI5 יכנס לשוק בצורה יציבה והמחירים יתייצבו.

הציעו לי 2 לוחות הבאים (על מנת לחסוך בהוצאות)

GA-EP31-DS3L

ו - JETWAY BI-100 אשר מבוסס על P35.

הלוח האחרון תומך רק בזכרונות שך 667 ו 800 MHZ . והלוח של תומך בקצת יותר.

המחירים שהציעו לי הם בערך 400 ש"ח לכל אחד מהם. אזי השאלה היא איזה מהם עדיף? לשניהם יש אחריות של 3 שנים. אך את JETWAY אני לא מכיר תכלס.

או אולי יש משהו אחר. - הכי חשוב שהלוח לא יהיה MATX. אלה ATX מלא.

מודה לכם מראש על תשובתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות, ולכן אני לא מאשים אותם בכלום... אני מעדיף לשלם עוד 200 ש"ח ללוח אך להיות שקט בליבי (אני מדבר על קניית או .) במקרה שיקרה לו משהו ואצטרך להפעיל אחריות. לפי דעתי יש מלא חנויות שידוע כי הן אמינות גם במתן שירות. ולא רק במכירה עצמה. כמו כן אני למשל חיפאי, ולקנות משהו לא באזור מגורי נראה לי קצת מסובך עם כל העניין של אחריות משלוחים במקרה הצורך וכו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באלוף מחשבים.

ה JETWAY ירד אצלי מן הפרק לבסוף כמו הP31 או G31. עקב כמות נמוכה של חיבורי SATA. אני כנראה חוזר ללוחות עם P43. רק אצטרך להחליט איזה דגם אני אקח, עם שווה להשקיע ב FIREWIRE על הלוח או שעדיף לקנות אותו בכרטיס נפרד... :)

אז בסוף אני מניח שהכל יהיה בסדר :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלוף מחשבים זה בכל מיני מקומות בארץ. יש גם סניף בחיפה. והם מוכרים גם דברים שלא נמצאים באתר שלהם, אשר לא מעודכן בעליל והם מודים בכך. הלוח שהבאת הוא לוח מעולה, רק שהמחיר שלו מיבואן רשמי ולא מיבוא עצמי של החנות יוצא כמעט 700 ש"ח ובמחיר הזה ניתן כבר לקחת לוח מעולה על P45. אני לא מחפש את החנות הזולה ביותר אלה את החנות האמינה אפילו אם היא יקרה יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...