ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים


Omry

Recommended Posts

מה זה קשור?

אז התקלקל לכם גיר. נשמע לי כמו אוי אוי אוי... בוא נשמיד את כל הגירים האוטומטים ונחזור 20 שנה (ויותר) אחורה...

באותה הזדמנות גם תזרוק את המחשב שלך לפח, כי הוא עלול להתקלקל ואז אתה תפסיד כסף..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

פחות אמין, יותר יקר, יותר מבזבז דלק. בהחלט התקדמות משמעותית בתעשיית הרכב. הלך הידני מקסימום 1000 שקלים תיקון וגם זה במוסך עושק בלי בושה. הלך האוטומט המוסכניק יגיד לך "תביא וזילין, אני רוצה להרגיש כמה אתה רך בפנים". תכין מראש 8000 על גרוטאה ו-15,000 על רכב רציני. אה, ותזמין את המוסכניק לחגים. סביר להניח שהוא יהפוך לחבר החדש הכי טוב שלך.

בארצות הברית הבהמות האמריקאיות שהפכו את מקדונלס לבית השני שלהם וצריכים מנוע 7 ליטר עם 350 כוחות סוס כדי להזיז את המשקל של התחת שלהם ממסעדת מהיר לבית לא אכפת כי חדש עולה 7,000$. נשבר זורקים למגרש גרוטאות וקונים חדש. בישראל החזקת זה סיפור כל כך יקר שהדבר האחרון שאני צריך זה שיפוץ גיר.

וכן, אני רוכב על אופניים לעבוד כשיש לי אפשרות. אין פקקים, אין שחיקה של הרכב, אין בזבוז דלק. תענוג.

אתה צודק לגמרי בעניין הנוחות. אין ספק. אבל לידני יש כל כך הרבה יתרונות על פני אוטומט. חבל שאין בארץ שוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כלומר אתה אומר שאני צריך לקנות ידני כדי להוכיח לעולם שאני לא "עצלן" ושאני מוכן לעבוד קשה בשביל להגיע למקום למקום.

אם כך, אני לא מבין למה לא ללכת עד הסוף - כמו שכתבתי קודם - עדיף אופניים.

יותר אמין, יותר זול, לא מבזבז דלק בכלל.

מה קרה, אתה עצלן? חס וחלילה שאתה תעבוד קצת פיזית?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא חושב שמדובר בדגם עם הגיר הרובוטי.

וזה שלמעלה- למה סתם לנסות לבאס? מה גם שמה שאתה אומר זה ממש לא נכון

מה לא נכון במה שאמרתי? לסיוויק יש תדמית ספורטיווית? כן.

הסיוויק יפה? תעשה לי טובה.

תהנה מהרכב ותתחדשו, אבל אין צורך לעשות מההונדה הזאת מה שהיא לא, שזה מה שעושים מכל הרכבים היפנים בארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי גיר אוטומטי פחות אמין, פחות חסכוני בדלק, יותר יקר. צריך לאנוס את המנוע כדי לעבור הילוך. בעיר הרבה יותר בזבוז של דלק. אני על הידני שלי יכול להאיץ קצת, להעביר ל-N ולגלוש בסבבה עד הרמזור. נכון אוטומט הרבה יותר נוח. אין ספק.

אבל עזוב את זה. חכה עד שהגיר יתפרק. וזה יקרה. הייתה על זה כתבה במגזין לפני שנתיים בערך. אתה תשלם במוסך 10,000 שקלים על גיר "משופץ". מניסיון מאד כואב של משפחתי. [br]פורסם בתאריך: 20.04.2009 בשעה 14:54:06


רכבים יפנים בארץ תמיד היו ויהיו OVER-RATED בצורה מטורפת. אומרים שהוא מדהים רק כי הונדה וסיוויק וזה יפני.

איזה הגזמה!

אני מכיר אנשים עם מכוניות ישנות וגם לנו יש ג'יפ של טויוטה ישן שעבר 250K ב13 שנה וטפו טפו הגיר בסדר גמור, דווקא מכל הדברים שהלכו באוטו הזה, הגיר עוד עובד מעולה. בלי שיפוץ אחד.

אז בבקשה ממך, אל תגיד סתם דברים.

ותחיה אתה בלפני 30 שנה, רק כי "זה מבזבז יותר דלק""זה מתקלקל" ותתפשר על נוחות בגלל דעות קדומות שכבר לא כ"כ נכונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכב ידני חדש בסוכנות עולה בין 10 - 15 אלף שקלים פחות בהשוואה לרכב אוטומט מאותו הדגם. ידני צורך בממוצע 10 - 15% פחות דלק בהשוואה לאוטומט. אם נוסעים הרבה מדובר על חיסכון של אלפי שקלים בשנה. זה לא כסף בשבילכם? תקחו בחשבון פחות תיקונים, פחות בלאי (אפשר לבלום עם הכוח של המנוע, למשל), יותר כוח בנפח מנוע זהה. נראה לי יש לכם טראומה מרכב ידני משנות ה-90. ברכב ידני מודרני הקלאץ' רך כמו חמאה אחרי שתי דקות במיקרו.

אתם יכולים לטעון שלא נוח בפקקים. למה באירופה אין פקקים? נהגתם פעם בערים גדולות של צרפת, איטליה, גרמניה? אלוהים ישמור מה קורה שם בבוקר. ועדיין מעל 80% הרכבים באירופה הם ידני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכב ידני חדש בסוכנות עולה בין 10 - 15 אלף שקלים פחות בהשוואה לרכב אוטומט מאותו הדגם. ידני צורך בממוצע 10 - 15% פחות דלק בהשוואה לאוטומט. אם נוסעים הרבה מדובר על חיסכון של אלפי שקלים בשנה. זה לא כסף בשבילכם? תקחו בחשבון פחות תיקונים, פחות בלאי (אפשר לבלום עם הכוח של המנוע, למשל), יותר כוח בנפח מנוע זהה. נראה לי יש לכם טראומה מרכב ידני משנות ה-90. ברכב ידני מודרני הקלאץ' רך כמו חמאה אחרי שתי דקות במיקרו.

אתם יכולים לטעון שלא נוח בפקקים. למה באירופה אין פקקים? נהגתם פעם בערים גדולות של צרפת, איטליה, גרמניה? אלוהים ישמור מה קורה שם בבוקר. ועדיין מעל 80% הרכבים באירופה הם ידני.

אתה יכול גם באוטומט עם הכוח של המנוע.

אומנם אתה לא יכול להוריד ב100 קמ"ש מחמישי לראשון, אבל אתה יכול לבלום עם האוטומט.

ואיפה הנוחות פה?

וחסר רכבים אוטומטים שעושים צריכה פי 100 על ידניים? לא חסר.

בקשר ל80% הזה, אשמח למקור אמין שיאמת את הדבר הזה, לא נראה לי הגיוני.

אותו דבר אני יכול להגיד על אלה שחושבים שאוטומט זה חרא.

"אתם חיים בשנות ה-90 שאתם חושבים שהאוטומט לא טוב"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הת'ראד

לא נותר אלא להגיד לך להתחדש

שהבלבלן שכל ישתוק, אל תקשיב לו

הוא יכול עד מחר להגיד בלה בלה

שזה מיין סטרים

מבחינת רכבים ב130 אלף הסיוויק אחרי הרבה נסיעות מבחן, הרבה שיקולים, הרבה ניסיונות

אין על הרכב

ולבלבלן שכל מלמעלה שאמר שהיא לא הכי חסכונית בקטגוריה, אתה מזיין תשכל ועצוב

בדקתי עם הלוח שעונים לפי מרחק, ויצא מדוייק להפליא הנתונים שהונדה פירסמו

כדמדומני 18 לליטר בין עירוני

עומרי

שלא יבאסו אותך, אתה נוסע על הרכב הטוב בקטגוריה בארץ

מה שכן הסקודה גם היא מעולה ומאוד מאוד התלבטתי, אחלה של , הבעיה זה קצת ביקוש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח הת'ראד

לא נותר אלא להגיד לך להתחדש

שהבלבלן שכל ישתוק, אל תקשיב לו

הוא יכול עד מחר להגיד בלה בלה

שזה מיין סטרים

מבחינת רכבים ב130 אלף הסיוויק אחרי הרבה נסיעות מבחן, הרבה שיקולים, הרבה ניסיונות

אין על הרכב

ולבלבלן שכל מלמעלה שאמר שהיא לא הכי חסכונית בקטגוריה, אתה מזיין תשכל ועצוב

בדקתי עם הלוח שעונים לפי מרחק, ויצא מדוייק להפליא הנתונים שהונדה פירסמו

כדמדומני 18 לליטר בין עירוני

עומרי

שלא יבאסו אותך, אתה נוסע על הרכב הטוב בקטגוריה בארץ

מה שכן הסקודה גם היא מעולה ומאוד מאוד התלבטתי, אחלה של , הבעיה זה קצת ביקוש

+1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכב ידני חדש בסוכנות עולה בין 10 - 15 אלף שקלים פחות בהשוואה לרכב אוטומט מאותו הדגם.

למה סתם לקשקש? תוספת למחיר מקסימום 10K במקרה של הבחור פה זה הפרש 5K בכלל

ובהתחשב שהרוב נוסעים על אוטומט הוא רק ירוויח כשהוא ימכור את הרכב.

רכב ידני צורך בממוצע 10 - 15% פחות דלק בהשוואה לאוטומט. אם נוסעים הרבה מדובר על חיסכון של אלפי שקלים בשנה. זה לא כסף בשבילכם?

שוב באיזה חור אתה חיי, אם תסתכל על נתוני הרכב אז תראה שצריכת דלק ממוצעת באוטומט היא יותר טובה. (בעיקר לכל החברה שכל היום מסתובבים במרכז)

תקחו בחשבון פחות תיקונים, פחות בלאי (אפשר לבלום עם הכוח של המנוע, למשל), יותר כוח בנפח מנוע זהה. נראה לי יש לכם טראומה מרכב ידני משנות ה-90. ברכב ידני מודרני הקלאץ' רך כמו חמאה אחרי שתי דקות במיקרו.

לי נראה שיש לך תראומה צאוטמט משנות ה80, כי לנו 4 רכבים 2 במקביל מחברות שונות וכתגוריות מחיר שונות

ובעיות גיר לא היו לנו אם כבר היה לנו כל הזמן בעייה שאחת הנהגות שלנו הייתה שורפת את האמא של הבלמים :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ממליץ לראות מחדש את הפרק ב-TOP GEAR הם אהבו את המכונית ואת העיצוב שלה.

מה שכן קלרקסון בתור בריטי לא היה רגיל לכסאות (שאפשר להשעין את הכיסא באמצעות משיכת ידית) בבריטניה יש גלגלת כזאת (כמו בפורד פוקוס)

מעבר לזה לא רואים כלום בחלון האחורי.

חוץ מזה הוא אהב את האוטו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך מושג על מה אתה מדבר, באירופה הידני שולט, לא סתם המציאו תיבה רובוטית שאמורה לשלב יתרונות של ידני עם נוחות של אוטומט.

רובוטית שמובוטית, אני קורא לכולם אוטמט, וגם כך כל בסביבת המחיר המדוברת כבר מתוקן בו גיר "רובוטי" ולא אוטומטי ...

(אין קלאץ אין תיבת הילוכים, אין תרוץ ישן של להרגיש את בנסיעה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רובוטית שמובוטית, אני קורא לכולם אוטמט, וגם כך כל בסביבת המחיר המדוברת כבר מתוקן בו גיר "רובוטי" ולא אוטומטי ...

(אין קלאץ אין תיבת הילוכים, אין תרוץ ישן של להרגיש את בנסיעה)

אז אין לך מושג מה זה רובוטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...