OnLive - עתיד משחקי המחשב? - דיון ראשי - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

OnLive - עתיד משחקי המחשב? - דיון ראשי


PrefaceAlumni

Recommended Posts

הדבר הזה הזווי ולא ניתן לביצוע!

צריך שיהיה בכל בית מהירות קו של לפחות X5 מ LAN בייתי!!

רק אז זה יראה חלק ובלי לאג...בקיצור הגיון אנשים זה רוחב פס עצום וזה לא יקרה בעתיד הקרוב בטוח אלה אם כן ימציאו משהו מטורף וזול...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא ברצינות, אפילו STREAM ברזולוציה בסיסית של 1024X768 ב60FPS

זה 5MBYTE או פחות אם הם דוחסים את המידע (נגיד שזה לא יצור LAG)

שזה פי 8 ממה שהפסקי התשתית בארץ נותנים...

אבל עזבו רוחב פס, יש למישהו מושג כמה מגה זה יזלול בצד השרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זאת בדיחה?

היום בשביל לשחק במשחק אני צריך להניח תפילין בשביל שלא יהיה LAG וזה עוד אם חבילת גימר!

ואתם רוצים לעשות REALTIME STREAM ברזולוציה של 1680×1050 דרך תשתית האינטרנט שלנו בארץ למסך שלי

ושזה יגיב בדיוק כמו שעכשיו מגיבה תחנת הכוח הקטנה שיש לי מתחת לשולחן ::)

אני מצטער אבל כל השטויות הללו של הכל ברשת ורק קונסולה בבית זה קונספט עם זקן שאני לא קונה.

לא יודע מה איתך אבל בCOD:WAW גם עם 150MS לא מרגישים שום בעיות, קוד זה לא מה שהיה פעם...

אין צורך להספיד מוקדם את הפרוייקט בהתבסס על תשתית האינטרנט השערוריתית שקיימת בישראל

במצב הנוכחי אנחנו כנראה לא קהל היעד של OnLive

תשתית האינטרנט בארץ בסדר גמור, זה שאין פה שרותי תוכן במגרש הביתי זה משהו אחר וגם לעולם לא יהיה מבחינה כלכלית אנחנו לא נמצאים על המפה של אף אחד.

לא ברצינות, אפילו STREAM ברזולוציה בסיסית של 1024X768 ב60FPS

זה 5MBYTE או פחות אם הם דוחסים את המידע (נגיד שזה לא יצור LAG)

שזה פי 8 ממה שהפסקי התשתית בארץ נותנים...

אבל עזבו רוחב פס, יש למישהו מושג כמה מגה זה יזלול בצד השרת?

הם עובדים על 1280*720@60 כה? זאת אומרת 55296000 ביט לשניה(חישוב פשוט, כמות הפיקסלים כפול 32 ביט צבע לפיקסל, כפול 60 פריימים בשניה...) שזה יוצא 6.912 מגה בייט לשניה, בהתחשב שאפילו דחיסת JPEG איכותית נותנת יחס של 15 ל1ו עם קידוד פשוט מגיעים ל~0.4Mbyte לשניה, או לייתר דיוק 3.6864 Mbit לשניה, תוסיף על זה ערוץ דו כיווני + כמה ביטים לשליטה וכל שאר השיט והנה הגעת בקושי ל5Mbit לשניה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין צורך להספיד מוקדם את הפרוייקט בהתבסס על תשתית האינטרנט השערוריתית שקיימת בישראל

במצב הנוכחי אנחנו כנראה לא קהל היעד של OnLive

כל הקטע שזה לא רק ה ONLIVE, אני מערב שכולם פה שמעו על פרוקט כזה או אחר

להפוך את המחשב שלנו בבית לקונסול מסכן ולהעביר הכול לרשת נו ואיך זה מתקדם?

והאם אתם הייתם מסכימים לדבר כזה?

תחשוב שכאשר התנאים הטכנולוגים יתקימו כדי להרים את הפרויקט שלהם

מה אתה תוכל להרים בבית לבד במחיר שווה לכל נפש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הקטע שזה לא רק ה ONLIVE, אני מערב שכולם פה שמעו על פרוקט כזה או אחר

להפוך את המחשב שלנו בבית לקונסול מסכן ולהעביר הכול לרשת נו ואיך זה מתקדם?

והאם אתם הייתם מסכימים לדבר כזה?

תחשוב שכאשר התנאים הטכנולוגים יתקימו כדי להרים את הפרויקט שלהם

מה אתה תוכל להרים בבית לבד במחיר שווה לכל נפש?

עולם המחשבים ככה התחיל ולזה הוא יחזור, אין שום סיבה שבעולם שלא תוכל לקבל את כל השרותים שאתה צריך מהdatacenter הקרוב עם "ThinClient" כל השוק הולך לכיוון הזה הסיבה היחידה שיש לך היום מחשב ביתי זה כיוון שIBM הרגה כל נסיון לפתח תקשורת מהירה בזמנו בשביל למכור את הPC שלה אם זה לא היה המצב כולם היו עובדים היום עם טרמינלים, ורוב הסיכויים שמחשב שלך בבית, הפלאפון שלך והרכב שלך כולם היו מחוברים לאותו שולחן עבודה וירטואלי כבר לפני 10 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עולם המחשבים ככה התחיל ולזה הוא יחזור, אין שום סיבה שבעולם שלא תוכל לקבל את כל השרותים שאתה צריך מהdatacenter הקרוב עם "ThinClient" כל השוק הולך לכיוון הזה הסיבה היחידה שיש לך היום מחשב ביתי זה כיוון שIBM הרגה כל נסיון לפתח תקשורת מהירה בזמנו בשביל למכור את הPC שלה אם זה לא היה המצב כולם היו עובדים היום עם טרמינלים, ורוב הסיכויים שמחשב שלך בבית, הפלאפון שלך והרכב שלך כולם היו מחוברים לאותו שולחן עבודה וירטואלי כבר לפני 10 שנים.

יש לכל זה משמעויות קשות מאוד, זה לקחת את הכח המבוזר שיש בידים של אנשים מסביב לעולם ולתת אותו לחברות גדולות.

ואז אחרי 5 שנים איזה חברה מחליטה שהשירות שלה שווה שישלמו עליו 1000$ לחודש ואתה תשב בבית ותיתקע עם ה"Thin Client" שלך בנסיונות להריץ פקמן מקומית.

אני, בתור מתכנת וגיק מחשבים לא קטן, נהנה מאוד ממגוון העולמות הפתוחים לפני והכח המחשובי הביתי שמשרת אותי.

לא הייתי מעביר את השליטה על אלו לאף אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתך אבל בCOD:WAW גם עם 150MS לא מרגישים שום בעיות, קוד רשת זה לא מה שהיה פעם...תשתית האינטרנט בארץ בסדר גמור, זה שאין פה שרותי תוכן במגרש הביתי זה משהו אחר וגם לעולם לא יהיה מבחינה כלכלית אנחנו לא נמצאים על המפה של אף אחד.הם עובדים על 1280*720@60 כה? זאת אומרת 55296000 ביט לשניה(חישוב פשוט, כמות הפיקסלים כפול 32 ביט צבע לפיקסל, כפול 60 פריימים בשניה...) שזה יוצא 6.912 מגה בייט לשניה, בהתחשב שאפילו דחיסת JPEG איכותית נותנת יחס של 15 ל1ו עם קידוד פשוט מגיעים ל~0.4Mbyte לשניה, או לייתר דיוק 3.6864 Mbit לשניה, תוסיף על זה ערוץ דו כיווני + כמה ביטים לשליטה וכל שאר השיט והנה הגעת בקושי ל5Mbit לשניה...

אני לא ממש מתמצא בתחום כך שלא שמעתי על דחיסת JPEG

אבל אתה צודק ב HDD כלומר 1280*720@60 בשימוש בH.264 אנחנו באמת רק נקבל 3-4Mb של מידע + ביזבוז על תקשורת (אני מנחש שאנחנו נלך על UDP) ואודיו 5.1 (תשמור לעצמך את הדו ערוצי) ו...

רק שאלה אחת, איזה מערכות אתה צריך כדי לעשות רינדור של משחק באיכות 720P + קידוד לH.264 בזמן אמת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל מי שחי בסרט שזה ידרוש מהירות גבוהה שיצא ממנו, זה ידרוש זמן תגובה נמוך וגם זה לא הבעיה העיקרית שלו.

הבעיה העיקרית היא עלויות תפעול ותחזוקה אדירות, וזה גם בלי לדבר על מערכות גיבוי שינפחו את העלויות עוד יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש מתמצא בתחום כך שלא שמעתי על דחיסת JPEG

אבל אתה צודק ב HDD כלומר 1280*720@60 בשימוש בH.264 אנחנו באמת רק נקבל 3-4Mb של מידע + ביזבוז על תקשורת (אני מנחש שאנחנו נלך על UDP) ואודיו 5.1 (תשמור לעצמך את הדו ערוצי) ו...

רק שאלה אחת, איזה מערכות אתה צריך כדי לעשות רינדור של משחק באיכות 720P + קידוד לH.264 בזמן אמת?

H.264 מיועד לדחוס טבעיים עם טקסטורות יחסית חלקות, סרט של משחק ברזולוציה גבוהה לא יראה טוב בדחיסה כזאת. מה גם שהרבה מהדחיסה מתבססת על מציאת אזורים דומים ב-frames קודמים ועתידיים כאשר עושים panning לתמונה (כמו שקורה הרבה פעמים בסרטים). במשחקי הדחיסה תהיה פחות טובה בצורה משמעותית. אני מניח שהם היו צריכים להמציא דחיסה חדשה שמיועדת ספציפית לסוג הזה של מדיה.

מה שמצחיק אבל זה שהרבה סוגים של דחיסות Lossy מתבססות על זריקת מקדמים של תדרים גבוהים בתמונה, מה שהופך את התמונה להיות יותר חלקה - מישהו אמר Anti-Aliasing?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Oh boy,,, another member of the aluminum foil hat club...

ממש לא...

אני לא אומר שביל גייטס הוא לטאה מהחלל החיצון שבאה לנסות לשלוט בנו.

אני רק מניח שזה ישבור את השוק החופשי וירכז את כוחות השוק (ואת רוב, אם לא כל, התכנות) בידי מספר מועט של חברות.

בכל מקרה ההתקדמות הטכנולוגית מצביעה לכיוון של חישוב מבוזר ולא מרוכז, בניגוד למה שאמרת.

ע"ע מנוע החיפוש של גוגל, המעבר לריבוי ליבות וכן הלאה...

ואולי פה אנחנו כבר סוטים מעט מהנושא המרכזי.

אז בנוגע למוצר הספציפי, אני גם לא רואה מצב בעתיד הקרוב שבו מהירות האינטרנט תשתווה למהירות התקשורת בין המחשב האישי לבין ממשק המשתמש, דווקא להיפך, אני רואה איך הממשק יהפוך להיות יותר ויותר מתוחכם ויידרוש מהירות גבוהה יותר.

כמה שמהירות האינטרנט תגבר אני חושב שהיא לא תעמוד בקצב שינוי הממשק, כמו שעברנו לעבוד ברזולוציות גבוהות יותר ולערוצי סאונד מרובים, יהיו עוד שינויים.

מישהו אמר ?

יכול להיות שהכיוון הזה ייתפתח במקביל, אבל אני לא רואה אותו משתלט, אני רואה את השחקנים של העתיד מסתכלים על CRYSIS כמו שאני ואתה מסתכלים היום על משחקי קונסולה ישנים סטייל SNES.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קידוד של סטרים משחק מחשב לא יכול להיות לוסי. לא הייתי רוצה לפספס אף פיקסל שעשוי להיות אויב

נו באמת גם ככה הקידוד לוסי המסך שלך לא באמת מציג את מה שהמחשב מרנדר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...